Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Mayıs 2014, 23:58
#801
Teşekkürler .Allah hayalini kuran herkese daha güzellerini nasip etsin
Reklamlar
-
21 Mayıs 2014, 00:13
#802
LASTROMANTIC adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bende bugün itibari ile beyaz pulsarı aldım . haftaya çarşamba motor adanada olacak ancak söylemek istediğim en önemli şey bu motoru almak isteyen merak eden araştıran arkadaşlar mutlaka gidip görerek degerlendirsinler çünkü motor resimlerde göründügünden çok daha heybetli ve güzel .
LASTROMANTIC bende mersinden aldım gidip gördüğüm de yok artık demiştim resimle gerçek arasında bu kadar fark olabilir mi demiştim ... Adana yollarını bilirim bu motorla iyi kaçacağını düşünüyorum =) şimdiden hayırlı olsun =)
-
21 Mayıs 2014, 00:26
#803
lastromantik hayırlı olsun bende adanadaki ilk pulsar sahibiyim iyi tercih
-
21 Mayıs 2014, 01:10
#804
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
Vidoda bi ara 140 gördüm sanki...
140 yapıyo ama o motor sarı yani burdan değil, bizim pilotlar rahat 150gösterir bu motora, bizim motorlar enjeksiyonlu geldi bide
-
21 Mayıs 2014, 01:22
#805
alıntıdır.
Ramız Zvkr "bakımdan sonraki ilk toop speed denemem hafif motorun üzerine yatarak 156 km hız 10500 devirde tünele girdim tünelde 165 e çıkabilirdim tünelde 10 km fark ediyor rüzgarsız ortam çünkü ama malesef önümde araba vardı gazı kesmek zorunda kaldım motorum şuan 1030 km de"
şimdiden 156 gösterdiler motor açılınca demek ki 165 rahat yapacak.
dişli değiştirip 170'i gözüne kestirenler var.
-
21 Mayıs 2014, 01:28
#806
fabialife adlı üyeden alıntı
şimdiden 156 gösterdiler motor açılınca demek ki 165 rahat yapacak.
ben gözümün gördüğüne inanırım
-
21 Mayıs 2014, 01:28
#807
@ERROR88;
O egzosun sesini dinlemek isteriz.
-
21 Mayıs 2014, 02:15
#808
23 beygir 145 kilo motor doğal 150 küsürlü hızlara çıkması ancak ne kadar güvenli? Benim motorum 95 kilo, 90'ı geçince tekerler yerle bağlantısını koparıyor nerdeyse.
-
21 Mayıs 2014, 03:02
#809
155 son hiz cunki devir kalmıyor kesiciye giriyor
-
21 Mayıs 2014, 03:48
#810
fabialife adlı üyeden alıntı
alıntıdır.
Ramız Zvkr "bakımdan sonraki ilk toop speed denemem hafif motorun üzerine yatarak 156 km hız 10500 devirde tünele girdim tünelde 165 e çıkabilirdim tünelde 10 km fark ediyor rüzgarsız ortam çünkü ama malesef önümde araba vardı gazı kesmek zorunda kaldım motorum şuan 1030 km de"
şimdiden 156 gösterdiler motor açılınca demek ki 165 rahat yapacak.
dişli değiştirip 170'i gözüne kestirenler var.
75 bg lik mt07 200 ve üstü km hızları zor görürken dilşi değişimiyle 200 cc 23,5 bg motor 170 diyosunuz yani arkadaşlar bende bajaj kullanıyorum ama lütfen artık şu fanatkliği, saçmalamayı bırakın. sen pulsarla 170 km sürat yap ben motorumu sana bedava vermzsem adam değilim. senden istediğim sadece bir adet video ve bedavadan bajaj boxer 150 sahibi olacaksın!!!
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:45 ----------
fabialife adlı üyeden alıntı
alıntıdır.
Ramız Zvkr "bakımdan sonraki ilk toop speed denemem hafif motorun üzerine yatarak 156 km hız 10500 devirde tünele girdim tünelde 165 e çıkabilirdim tünelde 10 km fark ediyor rüzgarsız ortam çünkü ama malesef önümde araba vardı gazı kesmek zorunda kaldım motorum şuan 1030 km de"
şimdiden 156 gösterdiler motor açılınca demek ki 165 rahat yapacak.
dişli değiştirip 170'i gözüne kestirenler var.
hocam bide çok merak ettim. dişli değiştirip 170 km yi gözüne kestirenler kim isim veririmisin lütfen
-
21 Mayıs 2014, 07:02
#811
Sanırım benden bahsedıyor sıkısmadan bayılmadan 145 yapıyor zaten yokus asaa buyuk dişli ile bu surat yukarı cıkabilir demiştim ama sehir içi serilikten ödün vermek gerek tabi
-
21 Mayıs 2014, 09:35
#812
Bu kanuni servisleri var olduğu sürece Pulsar çok çeker demiştim de inanmayanlar olmuştu. Dakka bir gol bir. Dün Erol bakım için Yeşilyurt motora gitmiş. Yetkililer bakim yapmamak için ellerinden geleni yapmışlar. Cuma günü gel suan yapamayız, istersen internetten en yakın servisin adresini alıp gidip yaptıra bilirsin şeklinde konuşmuşlar.. bunu yapacakları belli idi. Erol isyan etmekte haklıdır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:33 ----------
Erol un dediğine göre konuşma usluları da çok yanlış. Önce müşteri memnuniyeti olmalıdır.
-
21 Mayıs 2014, 11:13
#813
Ramazan Can adlı üyeden alıntı
Bu kanuni servisleri var olduğu sürece Pulsar çok çeker demiştim de inanmayanlar olmuştu. Dakka bir gol bir. Dün Erol bakım için Yeşilyurt motora gitmiş. Yetkililer bakim yapmamak için ellerinden geleni yapmışlar. Cuma günü gel suan yapamayız, istersen internetten en yakın servisin adresini alıp gidip yaptıra bilirsin şeklinde konuşmuşlar.. bunu yapacakları belli idi. Erol isyan etmekte haklıdır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:33 ----------
Erol un dediğine göre konuşma usluları da çok yanlış. Önce müşteri memnuniyeti olmalıdır.
Yooo biz inandık Sürekli eğitim veriliyor servislere,tabi hangisi ne kadar bu eğitimden bişeyler kapar orasını bilmem.Ben buradaki servisin çalışmalarını sürekli izliyorum.İçime sinmeyen bir tek motolube diye bir yağ kullanması ve çok çok çok tavsiye etmesi.Bu yağı ilk defa duydum,hala araştırıyorum,belki de dediği gibidir.
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
21 Mayıs 2014, 11:19
#814
benim merak ettiğim bu motorla sabit 120-130 km lerde gidince az yakışı ne olur ve bu hızlara cırtlamadan çıkabiliyor mu
-
21 Mayıs 2014, 11:38
#815
agrasiwe adlı üyeden alıntı
benim merak ettiğim bu motorla sabit 120-130 km lerde gidince az yakışı ne olur ve bu hızlara cırtlamadan çıkabiliyor mu
90 km hızdan sonra tasarruflu yakıtın dışına çıkar normal yakmaya başlar ama nekadar yakar bilemem
130 km ye rahat çıkıyor ve uzun bır sure bu hızda tutuna bılıyor ve hatta uzerınede çıkabılıyor yoldurumu rüzgar yönü vs vs etkenlerde önemli tabi.
-
21 Mayıs 2014, 11:56
#816
ceza031 adlı üyeden alıntı
90 km hızdan sonra tasarruflu yakıtın dışına çıkar normal yakmaya başlar ama nekadar yakar bilemem
130 km ye rahat çıkıyor ve uzun bır sure bu hızda tutuna bılıyor ve hatta uzerınede çıkabılıyor
yoldurumu rüzgar yönü vs vs etkenlerde önemli tabi.
Erol abi 18 kuruş yakıyorum diyor, benimde cbr250r ile ortalama yakıtım o hemen hemen. Eğer o pulsar ile dediğim gibi gidiyorsa değişmeye değmez o sebeple merak ettim.
-
21 Mayıs 2014, 12:27
#817
bugün iş yerine giderken bağcılarda bi Pulsar önumden geçti kırmızı renkti arkasına topcase takmış sürücüsü, o kadar güzel geldi ki gözüme topcase ile :D
-
21 Mayıs 2014, 13:01
#818
Su "SON HIZ" meselesinin gündeme çok taşınmasını doğru bulmuyorum. Motosiklet kullanımına daha yeni başlayan arkadaşlar var. Son hız motosiklette en önemsiz şeydir. Hız isteyen deneyim kazanır gider kendine 600-100 cc motor alır. 200 cc seviyesinde bir motosiklet şu kadar bastı bu kadar gidiyor demek acemi arkadaşlar için çok tehlikeli. Bu motorun kapasitesi belli son hız fabrika muhendisleri tarafından önerilmiştir. 130 lastigi olan bir motorla pist koşulları olmadan 150 üstü hız yapmak son derece güvensizdir. Hızdan çok motosikletin kalitesi, kullanım dinamikleri , verdigi sürüş zevki ve/veya şuan halihazırda kocaman bir soru işareti olan yetkili servislerin bu motora nasıl hizmet verdiklerini konuşursak daha iyi olur kanaatindeyim.
-
21 Mayıs 2014, 13:14
#819
Servis zamanı geldi..Etraftaki il,ilçe servislerinin hiç birisi pulsar ın eğitimini almamışlar..Getir yaparız diyorlar..Nasıl yapalım Ekrem bey?..bahsettiğiniz kontrol edilen 26 noktadan haberdar mı servis arkadaşlar..Discower in eğitimini almışlar..
-
21 Mayıs 2014, 13:55
#820
newmoto76 adlı üyeden alıntı
Su "SON HIZ" meselesinin gündeme çok taşınmasını doğru bulmuyorum. Motosiklet kullanımına daha yeni başlayan arkadaşlar var. Son hız motosiklette en önemsiz şeydir. Hız isteyen deneyim kazanır gider kendine 600-100 cc motor alır. 200 cc seviyesinde bir motosiklet şu kadar bastı bu kadar gidiyor demek acemi arkadaşlar için çok tehlikeli. Bu motorun kapasitesi belli son hız fabrika muhendisleri tarafından önerilmiştir. 130 lastigi olan bir motorla pist koşulları olmadan 150 üstü hız yapmak son derece güvensizdir. Hızdan çok motosikletin kalitesi, kullanım dinamikleri , verdigi sürüş zevki ve/veya şuan halihazırda kocaman bir soru işareti olan yetkili servislerin bu motora nasıl hizmet verdiklerini konuşursak daha iyi olur kanaatindeyim.
Size sonuna kadar katılıyorum. Bugün serviste bir cocuk geldi abi bu 160 Yapıyormuş işte cok rahat on arka kaldiriyomusdun falan bende alıyorum dedi. Pulsara daha önemlisi o çocuğa yazık. Bu konuların kısa tutulması taraftarı yim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)