Bugün pulsarın ilk servis bakımına gittim.Bir sürü arkadaşım aradı Pulsar bakıma geldi diyeBenim velet bile bugün biraz hasta olmasına rağmen sırf pulsarı görsün diye geldi.
Bugün pulsarın ilk servis bakımına gittim.Bir sürü arkadaşım aradı Pulsar bakıma geldi diyeBenim velet bile bugün biraz hasta olmasına rağmen sırf pulsarı görsün diye geldi.
Bu yaziniz icin tesekku ederim.Halen boyle gayri ciddi bir durumun savunulmasi bana gercekten cok tuhaf geldi.Arkadaslar hicbir motor 6 km testcedilmez edilemez..Kuralkan bu motoru kasasinda montaja hazir sifir halde yolluyor yetkiki saticida motor monte ediliyor.Bundan cikan ana fikir su ki gercekten bu bayilerle bu is oldukca zor gorunuyir dakka bir gol bir..Motor istedigi kadar harika olsun daha sifir motoru teslim ederken gosterilen ciddiyete dikkatinizi cekerim.Tamam motora ilgi gosteriyoruz begeniyoruzda ama boyke bir bayii kanali ile satis ve servis gerceklesecek ise ben satin alma konusunu sorgulamaya basladim ..
Hayırlı olsun ALLAH kazasiz belasiz kullanmayi nasip etsin
tekerin duz bassın
en iyisi fabrikadan kutu icinde teslim almak servisin başında beklemek km yi 0 teslim alamayacağını istisare sonucu arkadaşlar guzel tahmin etti
servis neden basar sıfır motora?
mondial den siyah drift teslim aliyorum
baktim eleman bagirtmaya başladı motoru
hoop napiyon elleme basma yapma etme
adamla tartismaya girdik
gerekçe şu
egzoz yağı atmazsa motor stop eder dedi egzoz yağı atsın diye yapıyorum dedi
hakikaten motor zırt pirt stop ediyormuş alan eleman oyle dedi
her motor icin gecerli diyemem tabi bu egzozdan yag atma olayi
kontrol et dedik de o kadar buyuk bir yanlışlık nasıl yapıyorlar
akla hayale gelmeyecek şeyler
abi motor super acaba nerden anladı sesinden mi?
orta sehpa çıktı mi pulsar dan
bir de koruma demiri cok küçük duruyor işe yarar mi sence?
0-100 km kac saniyede çıkıyor ?
bajaj acemi ciraklar motoru redline yapar diye piston kaplama yapmış için rahat olsun derim
aklimda kaldığı kadariyla mondial motorlar da 1.5 km de satılıyor test falan işlemleri sanırım
depo dizle kavraması driftte mi daha iyi
pulsarda mi
erken bir soru ama
son olarak tavsiye eder misin
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------
o nasil servis öyle
baklava tepsisine yagi dökmüş
baklava işi de mi yapıyor
makine yagi katıyor herhalde
bim in 3 litrelik plastik yoğurt kabini koysaymis tutacağı var rahat taşırdı en azından
on çamurluk sade hatta kaba
hayranlık uyandirmiyor
ybrnin yunus a benzeyen camurlugu gibi degil mesela
5gen gümüş renk cup janti bile görsel şölen sunuyor
Değerli Rebel Punto; uzun süredir beklediğiniz Pulsarınıza kavuştunuz. Güle güle kullanınız, Allah kaza bela göstermesin inşallah.
Bütün yazınızı dikkatlice okudum. Hiç merak etmeyin. Bajaj markası ve ve modelleri Türkiye'ye inşallah köklü bir şekilde giriş yaptı ve uzun yıllar da sektörde kalacak. Yazınızda yaşadığınızı söylediğiniz sorunlar servis müdürüne iletildi bile. Hatta şu anda fabrikamızda halen devam eden BAJAJ AUTO tarafından verilen servis eğitimi var. Yarın da devam edecek. Sizin bu yazınız eğitimde olan ve sorun yaşadığınız Urfa servisimize de gösterilecek.Bütün servislere de tüketicinin gözlemleri olarak örnek mahiyetinde okutulacak. Konu hakkında gerekli talimatlar verildi.
Kıymetli arkadaşlar; her şeyimiz şeffaf olacak. Hatalar mutlaka yaşanacak ama çok hızlı geri dönüşleri inşallah göreceksiniz. Buna rağmen hatalarda ısrar edenler de kesinlikle aramızdan ayrılacak. Bütün adımlarımızı BAJAJ ile beraber atıyoruz. Şu anda kuvvetli bir servis ordusu kuruluyor. Hiç bir zaman mazeret de üretmeyeceğiz. Dersimize çalışıyoruz, çalışacağız. Zaten patronumuz sizlersiniz. Özellikle İstanbul'da çok adetli satıldığı için bu değişimi kullanıcılar mutlaka fark ediyorlardır.
Hayırlı geceler diliyorum, pulsar ailesine katılan tüm arkadaşlarıma da hoşgelediniz diyorum.
Saygılarımla...
bu orta ayaklık mevzusu canımı sıktı acıkcası neden baska arkadasımda var ıken benım motorumda yok yaptırım 150 lıraya yınede servısten 100 lıraya almam bırde bakıma alınan ucret tamamen saçmalık bıreysel alınan bu karar sacma hıcbır fırmada boyle bişi yok 35 lıraya kac defa degıstım servıste cbr ın yagını ılla garantıyı bozalımmı ıstıyorlar acaba yagın lıtresı ne kadar cok sacma resmen soygunculuk
www.erkakurye.com
İnşallah.Bugünkü gözlemlerim olumlu yönde.Baya baya bi değişim var.En çekindiğim nokta buydu.Servis çok ama çok önemli.Şu an kullandığım motoru 1 yıl doldu dolmadı servisi bırakmıştım,garantiden çıkar dediler,benim garantim yeter dedim.Kullanıcılar artık bilinçli,servislerde bilinçli olduktan sonra tadından yenmez.Servislere olduğu gibi,kullanıcılara da büyük iş düşüyor,bunu da unutmamak lazım.İnşallah bütün servisleriniz sizin çabaladığınız kadar durumun farkında olurlar.Hepimizin yararına olur bu.
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
Bajaj 9/10, Kuralkan -99/10
kim ne derse desin, 90tlyi verseler valla bende yağ değiştiririm, yok özenle seçilmiş bayiler yok uzun ön araştırmalar, hepsi masal, iki sene sonra bi arızanız olsa gidecek kapınız yok, burdan herkese tavsiyem kendinize sağlam güvenilir bir motor tamircisi bulun.
ben sıfır mondiali bi kere servise götürdüm, adama subap ayarı yaptırana kadar canım çıktı, yok iyidir o iyidir deyip duruyo şıkır şıkır öten motora, meğer bilmiyomuş pe.....nk , ben tarif ettimde o yaptı bide para aldı utanmadan , o gün bugündür dahada uğramam servise. tanıdık iyi bi usta var, adama o kadar güveniyorum al abi bin bak dedim, ben binmem müşterinin motoruna dedi, orta sehpada vitese atıp dinledi subapları.
uzun lafın kısası Ekrem Bey gibi bir beyefendiye sözüm yok, hadi Kuralkanda çok iyi niyetli desek, ama bu servislerle OLMAZ! bunu anlamaları lazım, özellikle Kuralkanı suçlamıyorum ancak tüm bu çin menşeili ürün grupları aynı şeyi yaptı zamanında, Kanunide bunların başında gelir, buldukları bisikletçiye tabela astılar. Bajajı biraz ciddiye almanızı temenni ederdim.
Ben Kanuni servislerine günahımı emanet etmem ve ne mal olduklarını gayet iyi bilirim. Knuni'ye motor teslim etmek yerine gaz yağı döker yakarım o motoru.
Sizin servisi tanımam ama periyodik bakımda castrol koydurmak istediğimde ''Fabrikanın kesin talimatı var, castrol konulmayacak'' diyen, karşısındakini gerizekalı sanan ilkokul terk sanayi esnafından bir kuruş fazla ederleri yok. Tüm bunları yazılı olarak kuralkan'a ilettiğimizde servisler üzerinde yaptırımımız yok, kanuni haklarınızı arayın diyen bir genel merkez gördük. Bu sitede bu firmanın satış ve pazarlama müdürü var. Başka bir arkadaş başına gelen bir olayı anlattığında ben satış/ pazarlama müdürüyüm, polemiğe girmem diyende bir müdürü var.
Benim anlamadığım sportifliği bozuluyor diye orta sehpa konulmuyor ama o kıytırık stickerler sportifliğini bozmuyor.orta sehbadan çok stickerler dikkat çekiyor.bu nasıl işdir bajaj
Tamamda ben çırağın binip gezdiğini gözümle gördüm. 3-5 km ile zaten motora kolay kolay zarar veremez ama 0 km ATV ye neler yaptığını gördüm, aletin başına ne geldiğini gördüm. Mesele güven meselesidir. Ben parasını peşin ödediğim motoru 20 gün sonra aldım, bu süre zarfında km telinin sökülmüş olupta motorun başına ne geldiğini kim bilebilir ?
Herşey çok farklı olacaktı, tüm kanuni servisleri bajaj servisi oldu.
Servisle üçkağıtçılık yüzünden papaz olanların hepsi dökülecek buralara. Sadece bekleyiniz.
Güzel arkadaşlarım; konumuz bajaj. Bajaj standartını geçen bayi ve servisler aramıza katıldı, diğerleri katılmadı. Önce Kuralkan çatısı altında bajajın servisinden satış ekibine kadar ayrı olduğunu bilmenizi isterim. Bu satırda anlatılan pazarlama müdürü ben değilim. Benim tarzım değil. Ne yaşanmış,ne zaman yaşanmışsa bana izah getirebilirler.
Foruma ilk girdiğimde de arz ettiğim gibi bu mecrada polemik yapmak ya da sürekli cevaplar verecek boyutta bulunmam söz konusu olamayacak. Bir müddet sonra belki hiç yazamayacağım. Gerçekten çok yoğunuz. Ama her zaman gözlerimiz takipte olacak. Şunu çok iyi biliyoruz ki bazı ön yargılı görüşleri değiştirmek mümkün olmayacak. Zaman her şeyin ilacıdır.
Sadece şu kadar söylüyorum. Bu kadar da açık konuşmak size şaşırtıcı gelebilir. BAJAJ AUTO 55 nci ülke olarak Türkiye'de. 17 ülkede de açık ara 1 no.Bütün dünyadaki başarılarının altında yatan tecrübelerinin tamamını paylaşıyoruz. Nerede ise her iki haftada bir beraberiz.Şu anda servislerimiz yoğun eğitimde. Burada da bu iş ya başarılacak ya başarılacak Allah'ın izni ile inaşallah.
Tekrar hayırlı geceler diliyorum...
sportifligi düşünen tam kırmızı pulsar getirir
orta sehpa 125 driftte 16.5 tl
rebel punto da drift var
ondan söküp pulsara takabilirse ucuz yollu orta sehpa sahibi olabilir
15 20 lira için bajajla tartismaya girilmemis olur kafaniz rahat eder
http://www.mondialyp.com/parts/main_...GRS1-10002-402
www.mondialyp.com/?part=yedekparcalar
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:36 ----------
arkadaşlar servis yaka karti olmayan elemanlara motorunuzu dokundurmayin bile
ozellikle dikkatinizi çekerim
Arkadaşlar öncelikle belirteyimki benim Kuralkan veya Ekrem Bey ile hiçbir bağlantım yok.
Bazı yorumlar bana göre maksadını aşıyor.
Bir arkadaşım haklı olarak serviste yaşadığı bir olumsuzluğu açıkça dile getiriyor.
Başka bir arkadaşım hiç bir olumsuzluk yaşamamışken önyargılarla bir ton eleştiri ve olumsuz görüş yazıyor.
Bu gün Mondial servisinde gördüğüm olay; paketten yeni çıkartılan 100cc cup motoru deneyen çırak, motoru çalıştırır çalıştırmaz ısınmasını beklemeden tapa gaz tek teker yaptı.
Yaşadığımız olumsuzlukları sadece burada yazmak yetmez. Distribütör firmaya mutlaka şikayette bulunmayız ki önlem alınabilsin.
Ancak iyi niyetle pazara iddialı girip yer almak isteyen bir firmaya karşı da bu kadar insafsız yorumlar yapılması beni şaşırtıyor.
Bu gün bayi ile aramızda sonradan yanlış anlaşılmadan kaynaklı olduğunu anladığımız bir anlaşmazlık yaşandı. Doğru bilgilendirme için Ekrem Bey ile iletişime geçtim ve şaşkınlıkla bayinin hatalı olduğunu söyleyip tanımadığı bir müşterinin yani benim tarafımı tutarak olayın üzerine gitti ve aydınlattı.
Motor hakkında da servisler hakkında da olumsuz eleştiriler olacaktır. Ancak sadece önyargılarla, deneyime dayanmadan yapılan eleştiriler eleştiri değil karalamaya girer ve bu da en hafifinden bu forum için gereksiz bilgi kirliliğine neden olur.
Amacımız bağcı dövmek değil üzüm yemek olmalı.
Allah hepimizin gönlüne göre versin.
2001-06 arası üretilen CBR 600F4İ'ler standart orta sehpalı geliyordu...Sıralı 4 silindir 109 beygir ve bu motor WSS'de(World supersport championship'te) 3 yıl üst-üste şampiyon olmuş motordur(2001-02-03)...Bu motor RACİNG bir makineydi ve orta sehpalı olarak ^^sportifliğini^^ bozmuyordu,ama 23 bg commuter(ucuz ticari kaygılar)sebibiyle orta sehpası çalınmıştır.Nokta.
The Power of The Dreams.
Sayın Güzel Ekrem Bey,
Konumuz Kuralkan, Ha hyosung olmuş, ha Kanuni, Ha Bajaj...
Sizin ön yargı dediğinize ben tecrübe derim. Bir avantajınız var, bu sefer mal kaliteli, ayıbınızı uzun bir süre örtecek.
Kanuni tabelasını söküp Bajaj yazmakla zihniyetin değişmeyeceğine inanıyorum. Karşınızdaki müşteri kitlesinin 2005'ten bu yana ne kadar değiştiğini
iyi tesbit etmelisiniz. Bajaj zedeler olarak bir başlık açılacak bu forumda, tarihe not düşülsün.
Sizede hayırlı geceler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:19 ----------
Aynı olumsuzluğu Kuralkan bünyesindeki Bajaj'la değil, Kanuni ile yaşadık ve geldik buraya yazdık. Bajaj'ın piyasaya girmesinden bir o kadar ümitli ve mumnunum. Japonlara haddini bildireceğinden eminim. Tek şüphem servisler. Benim bahsettiğim bu servis şu anda Mondial, Kanuni ve Bajaj servisi.
Hani şu bazı elemelerden geçmiş Bajaj servislerinden. Ben üzümü yerim ama bağcı haddini aşarsa enseye şaplağıda atarım.
Orta sehpa olayı harbi üzücü oldu,aksine cuk oturmuş,sportifliğini hiç mi hiç bozmamış.Ama Ekrem bey geçmiş mesajlarında bunu görüştüklerini ve artık orta sehpa opsiyenel olarak bile satılmayacağını belirtmişti.Olsaydı çok iyi olurdu.
Haklı olarak millet geçmişten dolayı ben de dahil servis kaygısı içinde.Bu gün işimi gücümü bırakıp,pulsarını servise getiren arkadaşımın yanına gittim.Derken 5 arkadaşım daha geldi,bakalım nasıl hizmet veriyolar diye.Kırklarelinde gidişat şu an için iyi,daha da iyi olması için an be an takipteyim.Daha ne pulsar aldım,ne de bayi ile anlaştım.Bi kaç bakım daha inceleyip öyle karar vericem.Pulsar yıllardır istediğim bi motor.Acelem yok,inşallah herşey istediğimiz gibi olur.
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
Değerli arkadaşlarımdan özür dileyerek bir kere de olsa polemik yapayım...
Bajaj Auto Türkiye'de iki yıl araştırma yaptı. Kendine bir ortak aradı. Tüm firmalarla görüştü. Neticede Kuralkan ile ortaklığı seçti. Bu süreçte tüm bayileri, servisleri, ürünleri, politikalarını, stratejilerini araştırdı ve seçimini buna göre yaptı. Araştırma şirketine ciddi bedel ödediler.
Kısaca Kuralkan sektörde en eskilerden olan ve efsane MZ'i % 100 üreten güçlü bir partner olarak BAJAJ AUTO tarafından ortak olarak seçildi. Kanuni marka ürün kalitesinin piyasa algısının da diğer firmalardan nasıl ayrıştığını bizler de araştırmalarımız sonucunda biliyoruz. Sektördeki bir çok bayilerin mutlaka Kuralkan tarafından bir şekilde yolları kesişmiştir.
Uzakdoğu pazarının yoğun yaşandığı yıllarda bizler biraz geri çekildik. Piyasadaki ayrışmanın gerçekleşeceğini biliyorduk. Özellikle 2011 yılından itibaren bu ayrışma hızlandı. Neydi bu ayrışma? Daha iyiye kaliteye olan tercihin hızla artması idi. İşte böyle bir süreçte BAJAJ AUTO Türkiye piyasasına girdi. Yani tam zamanında.
Bazı yazılar ve yorumların hangi maksatla yazıldığını biliyorum. Ama biz önümüze bakıyoruz. İki aydır bayilere geldiği anda yok satan bazı ürünler olduğu müddetçe bir yerler rahatsız oalbilir. Bunu da biliyoruz ve bekliyoruz. Ama ne olursa olsun bu durumdan tüketici kazanacak,sektör yeniden şekillenecek...
Zaman her şeyin ilacıdır. Söz bir yere kadar. Hepimiz icraat görmek isteriz haklı olarak. Zaten iletişim çağında tüm yapılanlar hepimizin gözü önünde cereyan ediyor.
Biraz polemik oldu. Ama bazen hakkın hatırı için susmak olmuyor. 27 yıllık sektör tecrübesi ile bu kadar söz hakkımız olsun.
Gecenin bu geç saatinde rahatsız ettiğim için özür dilerim.
Hayırlı geceler ...
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)