Arkadaşlar akşam saat 5 gibi bayiye gittim. Pulsarı servise gönderdim dedi. Servis yakın kendim gittim almaya. Ustanın kalfası vardı. Motosiklet hazır mı dedim. Hazır abi süper motor dedi çalıştırdı boştaki motora verdi gazı. Motosikletin ilk redline ışığını da orda görmüş oldum
Alıp bayiye gidecektim ki km 4 te. Bu niye 4 te dedim, abi serviste motora basılırda test de edilir diye ukala ukala cevap verdi. Ya sabır dedim motorun vidalarını elimle kontrol etmeye başladım ne göreyim yağ tahliye vidası gevşek elimle sıkabiliyorum. Kalfayı çağırdım bu ne dedim? Abi anlamadım valla fabrikadan geldi ilk defa karşılaşıyorum dedi. Geri servisin içine soktum yarım saat vidalarını tek tek kontrol ettirdim.
Serviste iş bitince bayiye gittim durumu anlattım hiiiiççç oralı bile değil. Usta eğitime gitti kalfa işte anca bu kadar olur dedi. Eee tahliye vidası yolda düşsede motor yatak sarsa garantiye girer mi dedim, servis kabullenirse girer dedi şaka gibi.
Sayın Ekrem Bey tekrar söylüyorum bu servislerle bu bayilerle bajaj gibi büyük bir markayı yer bitirirsiniz.
Kask hediye alamadık ama sağ olsun 150 liralık kaskı 100 liraya sattı. Kızım içinde 10 liralık küçük kaskı hediye verdi.
Neyse gelelim Pulsar a:
Tabletten girdiğim için resim atamıyorum. Zaten resim atma durumum olsa yeni başlık açıp cbr250 ile karşılaştırmalı test yazısı yazmayı düşünüyordum.
Kısaca motosiklete değinmek gerekirse şekil şemal on numara. Resimlrindn güzel ve daha kalıplı. 178 boyum ile iki ayağım yere tam bastı. Güç olarak cbr performansı beklemeyin zaten fiyat performans açısından cbr ye göre daha iyi. Basmamaya çalıştım. 5bin devri geçmemeye çalştım zaten 5bin devirde tam 70km/h ile gidiyor ( cbr 80km/h ) ama pulsar hakkaten çok afacan devirleniyor hemen. Anlık 100km/h gördüm.
Beklediğimden daha titreşimli. Titreşim oranını karşılaştırmak gerekirse discover den ybr den cbr 250 den hatta mondial drift ten daha titreşimli. Ama öyle bariz farkı yok. Kontak kapatmadan 60 km yol geldim titeşim rahatsız etmedi. Öyle el ayak uyuşturacak bir durum kesinlikle söz konusu değil. Ayak paglerinde ve elciklerde kendini hissettiriyor ama dediğim gibi sürüş yönünden çok bi dezavantaj değil. Ama koltuğun en kısa sürede elden geçmesi gerek. Cbr den daha sert ki cbr yi hem ön hem arka araya sünger koyarak kaplatmıştım. Şimdilik benden bu kadar. En kısa sürede cbr karşılaştırmalı detay fotolu testi sunarım.
Unutmadan pulsar ı öyle cbf 150 ile yeni kasa apaçi ile felan kıyaslamayın. Pulsarın gerçek rakibi duke 200, cbr 250, üç buçuk JAWA red stil