Bugun yaklasik 70 km kadar nerdeyse durmadan kullandim sehir icinde plakasiz bi sekilde 😈 ve baya bi zaman aldi malum istanbul trafigi biraz oturma yerimin agrisi disinda sorun yok onca saatten sonra gaza tepkisi sabah sogukken ilk calistirilmis gibi 😀
Ekrem bey bu sase muhabbetine bir açıklık getirir misiniz? Bazılarımız için önemli de
Kamberde geldiii
Öncelikle motosikletin kötülenecek bir tarafını yazmak için çok erken.İlk izlenimim sele çok sert,güzel ve daha rahat bir kaplama yaptırılarak sorun çözülebilir,ön sinyaller benim değil ama çoğu arkadaşımın hoşuna gitmedi,far yanındaki yanaklara entegre olabilir falan dediler,yani mantıklı hoş durur,titreşim konusunda ise bana herhangi bir titreşim varmış gibi pek gelmedi açıkçası,tip olarak zaten favorim,vites görtergesi yok benim için eksi bir durum,sanki çabuk kesiciye giriyor geldi gibi,ayarlanabilinmi bilmem,vites geçişleri güzel,ilk kalkış başlangıç motoru olarak alacaklar için sıkıntılı olabilir atlıyo resmen,frenleri gayet güvenli geldi,oturuş pozisyonu uzun yollarda yorabilir,konfor cbf-inazuma vs. ile kıyaslanamaz konfor yok,artçı koltuğunun altında alet çantası mevcut ama başka bişey koyamazsınız,topcase sanırım motoru iğrenç gösterir,depoüstü ya da sırtçantası kullanmak zorundasınız,virajlarda fazla yatırmadık ama lastikler nylon olmasına rağmen yol tutuş iyi,depoyu sonuna kadar doldurmayın fazla benzin sızıntı yapıyor çoğu motordaki gibi,yan ayaklıkta şakır şakır akıyor.Orta sehpası yok deniyor ama var.Gelelim en önemli konuya,bazı arkadaşlar benim motoru kötülediğimi sanıyor.Çoğu kimse 2007 den beri takip ettiğimi bilsede yinede arada yanlış anlayanlar çıkıyor.Benim tek sıkıntım çoğunuzun bildiği gibi fiyatıydı.Halada düşüncem değişmedi.Değişmemesinin sebebi de vergiler bahane edilerek tutmadı gümrük bahane edilerek fiyat arttırımının yapılması.Heleki 6999 dan şimdiki fiyatına çıkarılması gerçekten ayıp.Kimse darılmasın,özellikle Ekrem abi.Sonuçta hindistandaki vatandaş bu fiyatın yarısından fazla daha ucuza vergiler dahil alıyor.E kuralkana da hintli kardaşlarımın aldığı fiyatın altında aldığınıda söylersek,devlette bu motordan 2000-2500 tl vergi almıyodur heralde.Her nekadar bazı arkadaşlarım benimle bu konuda dalga geçse de kusura bakmayın ama biraz firmanın düdüklemesi altındayız.Muadilleri denen kelime yüzünden bunu yaşıyoruz.Ha belki motorcular birlik olur bu ve bunun gibi olaylara tepki gösterir sandım ama gösterilmedi.Bundan sonra bize laf düşmez.Sizin için test ettim ve kendi fikirlerimi,tecrübemi aktardım.Artık tek temennim,kanuni servislerinin eskisi gibi milleti mağdur etmemeleri.Onu da bu sezon az çok öğrenmiş oluruz.Alan arkadaşlara tekrar hayırlı olsun diyorum,tekeriniz düz bassın.
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
Kirmizi alan yokmu? Bi resmini goremedik. Benim favorim, kirmizi...
Rodajda olduğu için çabuk kesiciye giriyor olabilirmi, öyle birşey varmış motorda, sıkıştırmaya kalkınca ilk km.ler kesiciye giriyormuş.
Birde arka çamurluk yok, alan sökmüşmü acaba?
Olabilir,çamurluğu sökmüş daha güzel gözüksün diye ama çok çamur atıyo takacak
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------
Rahatlık konfor için pek alınır diyemem,ama 200 cc için baya bi güçlü,tip olarak zaten favorim,yakıt ölçümü ilerleyen günlerde daha netleşir,bide en büyük çekincem kanuni servisleri malesef,onlarıda bundan sonraki tutumları gösterecek neyin ne olduğunu
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
Bu motorun 6999 tl yi hakettiği ni düşünüyorsanız. Ben 350 tl fazladan vermeye razıyım.
Eyvallah
Bana göre 5500.Ama biliyosunuzki ülkemizde insanlar bi standarda alıştırılmış.Şimdi kanuniye de hak vermek lazım,sen phantomu 5500 küsüre sat bunuda 5500 e ver.He phantom hakediyomu derseniz aslaaaaaa,zinhar.Çatır çatır dökülüyo.Ama dediğim gibi bu işler bi şekilde standarda bağlanmış.E marka bağımlısı kullanıcılarda motorlarına toz kondurmadığı müddetçe bunları aşmamız çok ama çok zor.Bir diğer sıkıntıda peşin fiyatına taksit olayı.Bununla ilgi bişeyler varmı bilmem.Olura bu motor satış patlaması yaşarsa o satandarda biraz daha güncelleme yapılıp bu motorun fiyatı kesinlikle uçar.Nasıl olsa ülkemizde bahanede çok o bahanelere inananda.
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
arkadaşlar lastikler naylon bazlımı yoksa normal kaucukmu eger naylon bazlı ıse buyuk sıkıntı cunku alacak olursam dırek degısıklıge gıderım buda artı masraf demek yanı fıyatı bıle cok bulan arkadaslar var ve aslında haklılar bıde lastık masrafı cıkınca hepmakul dedıgımız fıyat yukarılara cıkıp makul olmaktan cıkıyor ...
hocam yanlış anlama, bu lastiğe takıntı yapanları anlamıyorum şu bi gerçekki piyasa da litrelik motorlara bile sağlam lastik koyan marka çok az, 13 bin lira verip aldığımız cbr250 nin bile lastiği dandik, aldığın motorun lastiğini değiştirmek zaten standart olmuş bence bu lastik olayına çok takmayın baştan lastikleri kötü olarak kabul edin.
tamam da abi biliyorum malıyet yuzunden boyle yapıyolar dıyelımde bızlerın hayatıyla bukadarmıkolay oynanır abi yerle temas eden parcada tasaruffmu yapılır naylon teker ıslakta kayar abı kaucukkullansınlar ucuzunu kullansınlar en kral naylondan ıyıdır...pulsarda naylonmu kaucukmu ?
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)