Arkadaslar az once kayalar motor kagithane subesinden barkin abimiz pulsar i test etmek icin teslim aldi vatana millete hayirli olsun :-)
Arkadaslar az once kayalar motor kagithane subesinden barkin abimiz pulsar i test etmek icin teslim aldi vatana millete hayirli olsun :-)
AEA testini dort gozle bekleyenler icin guzel haber..Yalniz soyle bir durum var AEA nin testlerinde genel olarak yuksek cc motorlar FZ8 ,CBR 1000 RR, KTM 1290 gibi motorlardan ovguyle bahsedilirken genel olarak dusuk cc motorlardan pek iyi bahsedilmiyordu.
Simdide Pulsar icin mutlaka elestirileri olacaktir..Bu testin sonucunda yuksek beklentisi olan arkadaslar hayal kirikligina ugramasin diye simdiden soyliyeyim.
Acikcasi pulsarin MCN BİKE Review sonucunu merak ediyorum ben ancak bu motor avrupa pazarinda olmadigindan oldukca zor gorunuyor.
Artik biraz daha rasyonel ve matematik testler olsa hic fena olmaz.Orn Dyno degeri..Mevcut lastikleri ile 100 km fren mesafesi ..iyi kalite lastiklerle bencmarki..0-60 , 0-100 , 100-130 hizlanmasi vs vs..
Ulkemizde zaten motosiklet denen sey kulaktan kulaga bilgi ile yorumlaniyor.Aryik daha cok somut matematik veriye ihtiyac var derim..
Barkın Bayoğlu testleri tarafsız olduğu için güzel. 5 - 10 dakikada motosiklet hakkında bilgilendiriyor.Ama en önemlisi kişinin kendisinin test etmesidir.YZF için fıtı fıtı demişti,baya bi dalga geçmişti ama satıyor sonuçta Kişi önce ne istediğini bilmelidir,bilmediği zaman sıkıntı orada başlıyor,125 lik motordan 250 performansı isteyenlermi dersin,120 yapsa 150 yapsın isteyenlermi dersin vs. Bence Pulsar almayı düşünen ya da 250 cc sınıfında motosiklet almayı düşünen kim varsa Pulsarı test etmesi lazım.Onun bunun dediğiyle senin kullanman arasında dağlar kadar fark var.Barkın abi çoğumuz için bulunmaz bi nimet,senin benim ne dediğimden öte Barkın abininkiler daha ikna edici.Motoru kötüleyen çoğu kişiye kapak mahiyetinde bir test olacağına inanıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:44 ----------
Ayrıca küçük CC motorlar beklentilerin çok çok olduğu motorlardır,600 lük sesi versin istersin,150 yi geçsin istersin,görünümüyle hava atmak istersin,satanlar daha çok kâr yapmayı ister uuuuu uzayıp gider.Birde asıl sorunumuz marka fanatikliği malesef.125 cc motoru 3000 liraya alan adamla 10 binliraya alan adam aynı şekildemi bakar motoruna ? Tabiki hayır,toz kondurmaz toz.Sonra 3000 liralık motor niye dökülüyo O 10 binliralık motoru 3 e ver bak noluyo,ne japonluğu kalır,ne hava atacak güzelliği.
Pulsarı adamlar 6-7 sene önce üretmiş biz daha yeni kavuşuyoruz,adam gibi kullanıcıları olursa bu caponların hakkından ancak pulsar gelecek inşallah.Belki onlarda fahiş fiyata kazık atmaya son verir.Pulsardan yana sıkıntımız yok,servislerde adam gibi iş yaparlarsa bu motorun önünü kimse kesemez.
http://www.youtube.com/watch?v=7CIVG4nrKS4
30 saniyelik başlangıç koymuş AEA
şimdi haberturk'e baktım. yine motor kazası. adam paramparça olmuş. kamyon arkadan vurmuş. nasıl bir trafik yapımız var ya rabbim ya. vaz geçtim motor almaktan. canımı sokakta bulmadım. sağlıcakla.
Bu şekilde düşünecekseniz eğer hiç bir taşıtlı araca binmememiz lazım . Her gün motosiklet kazasından çok araba kazası oluyor . Kamyon , tır vs araçlar arabalara çarparakta insan öldürüyor . Motosiklet bir tutkudur , özgürlüktür . Herkes motosiklet süremez biraz cesaret meselesi .. Trafik kurallarına uyuktan sonra , sakin sakin kullandıktan sonra kolay kolay kimse kaza yapmaz . Motosiklet kazalarının çoğu motosiklet sürücüsü aşırı hız , şerit ihlali vb. durumlardan dolayı kaza yapar ..
Bir gün şu motoru alırsam sırf Ekrem Ata sayesinde olacak.
Güveniyorsanız Verin AEA a diyen kinayeli yorumları hatırlar oldum
AEA ne diyecek olabilirki merak ediyorum.Koltuk sert , lastikler orta, performans iyi , frenler eh iste, yakit super vs vs daha otesini hangi testten duyduk ki..Bu motoru KTM ile motor uretmis bir marka yapmis dunyada japonlari zorlamaya aday suanda tek marka gibi duruyor..Lifan vb markalarla ayni kefeye koymak sacma sapan bisey olur.Tabiki Bajaj Pulsar a sonuna kadar guveniyor.Satin alan arkadaslar hicbi biaey bilmiyorlar bu motora iyi yorum yapiyorlar.
Bu motora haksizlik edenlerin twk dayanagi fiyati. Bu da ancak bizim ulkemizde olur iyi fiyata iyi motor olunca yok AEA test etmeden almam kullanicilara ve muhendisligine itibar etmem..Kusura bakmayin ama bunu gercekten cok tuhaf buluyorum.
AEA motorsiklet yorumculari icinde bana göre en tarafsız olanı.Adam herşeyi dobra dobra söylüyor.Büyük cc ağimizin acik kaldigi aletlerin bile kotu yanlarini çat diye yapıştırıyor.Bu yuzden onun pulsar hakkindaki yorumlari onemli.Zaten bence forumun basindan beri konusulanlardan cok farkli bisey soylemeyecektir. Lastikler kotu, sesi yok yakit iyi, fiyat makul vs...
makpiyal,
Bu forumda bulunma amacım; aynı model marka motosiklet kullanıcısı olarak diğer kullanıcılar ile görüş ve bilgi alışverişinde bulunmak.
Kimseyi yazdıklarından dolayı eleştirmeden okuyorum.
Ama siz bugün yazdığınız son mesajınızla eleştiriyi hak ettiniz.
Kusura bakmayın lütfen.
Bakınız özetle yazdığınız 14 mesaj aşağıdaki gibi:
9 Haziranda forumdaki insanlara danışıyorsunuz: "Motosiklete merak saldım, ne alayım" diye.
15 Haziranda Honda mı yoksa Pulsar mı diye sordunuz. Fiyatlarını da karşılaştırarak.
16 Haziranda Pulsar almaya karar verdiniz.
Aynı gün bu sefer motosikletin tehlikeli olup olmadığını merak ettiniz.
17 Haziranda, aslında tereddütünüzün olmadığını, sadece "alsam mı almasam mı" diye düşünmeye başladığınızı yazdınız.
Yaşanan hadiselerden çekindiğinizi, kaportanın vücudunuz olduğu gibi şeyler yazdınız...
17 Haziranda, sadece hafta sonları gezmek için hevesinizin olduğunu belirttiniz.
17 Haziranda Hondanın CBF mi yoksa CBR'si mi alınmalı onu danıştınız... Oysa bir gün önce de Pulsar kararı vermiştiniz...
Aynı gün bu kez karar verdiğiniz Honda'nın oturuş pozisyonunu merak edip sizi bu konuda aydınlatmalarını istediniz forum sakinlerinden.
13.000TL bir motor için veremem diyordunuz oysa.
Yine 17 Haziranda "Honda da karar kıldım, ilk fırsatta bayiye gidiyorum" diye yazdınız...
Yine Aynı aynı gün tekrar Pulsarı test etmeye ve ona göre karar vermeye niyetlendiğinizi yazdınız.
18 Haziranda Ekrem Bey'den test motoru rica ettiniz. Bir dneyip karar verebilmeniz için.
Bu arada 2 kez Honda'ya 2 kez de Pulsar'a karar verme aşamasında olduğunuzu belirttiniz.
Bugün ise bombayı patlattınız, izlediğiniz bir haberden dolayı motosiklet almaktan vazgeçmişsiniz... Canınızı sokakta bulmamışsınız.
Doğru ya bizimkisi can değil...
Ütüye dikkat edin, elinizi yakabilir. Bindiğiniz servis kaza yapabilir. Otobüs durağında beklemeyin, araba dalabilir. Kaldırımda yürürken dikkat edin saksı düşebilir.
Daha çoğaltmamı isterseniz bende örnek çok...
Genç arkadaşım, sizde zaten motorcu ruhu yoktu. Alacağınız motora da yazık ederdiniz.
İyiki de o haberi görmüşsünüz de vazgeçmişsiniz.
Sağlıcakla kalın.
Arka arkaya sokmussun, cuuk diye oturmus.
Guzel analyz.
Lamborgihini yi görüyorsun ama yollarda. ya neyse alın kullanın ya görelim o zaman bakalım neler oluyormuş. ayrıca hangi F1 markasında her yarış sonrası motorlarının çöp olduğu bilgisi veriliyor. Böyle bir şey olsaydı . yarışı bitiremeyenler veya sürekli kaza yapıp dışarda kalanlar bu pahalı yaşamdan el etek çekerlerdi.
Neyse siz kendi motorlarınızı alın sorgulayıcı kafayı bir kenera bırakın güle güle binin.
Hocam çırpındıkça batıyorsunuz. 2000li yıllarda ferrari başta olmak üzere( adamlarda para bol) birçok marka tek yarış için tek motor kullanırdı, daha sonraları getirilen bazı düzenlemelerle 1 motorun en az 2 yarış için kullanılması zorunluluğu getirilmişti sanırım(parası daha az olan takımlara haksız rekabet olması, daha dayanıklı motor blokları üretimi teşviki vs vs için). Bu her daim bilinen bir gerçekti, kimsenin sakladığı yoktu ve bir çok firma da bu pahalı yaşamdan elini eteğini çekmek durumunda kaldı zaten. Yerlerine para harcamak isteyen başkaları geldi.
Savunduğunuz tez genel olarak yanlış olmakla birlikte tezinizi savunmak için verdiğiniz örnekler ise hepten batırıyor sizi. Siz ilk önce "kendinizin yanlış olabileceği" ihtimalini bir kabul edin, konular hakkında biraz daha bilgilenip öyle gelin.
Biz burda çok miktarda "sorgulayıcı kafa"ya sahibiz gördüğümüz üzere, merak etmeyin.
Sağlıcakla kalın.
Motosiklet tehlikeli evet.Ama sadece iki tekerlekli hizli bir tasirlt olmasindan degil..Motisiklet ispanyada italyada 1 tehlikeliyse bizde 9 tehlike neden mi? Tamamen gorgusuz yurdum otomobil ve ticari arac kullanicilari yuzunden.Bu adamlar onune kirar, seni bir vasita ve can olarak gormez,hatta icten ice bir nefret besler motosiklet kullananlara.
Aslinda bakildiginda kalibresi en yuksek en bilincli surucu kitlesi motirculardir.Benim tanidigim en kaliteli adamlar da motorculardir.Para kazandiginda kendine pahali bi araba alan on tane adamin 9 u motosiklete ocu ve carptiginda bonus kazanacak nesne olarak bakar.
Ozeti bu ulkede motosiklet tehlikelidir cunku CEHALET trafigimizin tam ortasindadir.En cok ölümlü kazaya sebep olan suruculerde bu ulkede yasarlar.Kabak lastiklerle yola cikarlar , bakimsiz araclarla gazlarlar sonrada motorculara laf soylerler..
Butun bunlari goze alan adam gercek motorcudur.Ama ilk motordan sonra tivbe edip birakan orani en az onda dokuzdur.Azinlik yillarca motor kullanmaya devam eder.Yillarca trafikte tecrubelerini pekistirir ogrenir , dikkatli hareket eder ucuz kahramanlik yapmaz..
Motisikleti fizik kurallariyla butunlesik bir arac olarak gorup, bu isin teknigine,ruhuna,kurallarina saygi duyarsan motosiklette sana saygi duyar..O zaman tehlike azalir ama hicbir zaman bir otomobil kadar guvenli degildir..
Hicbir gercek motorcu tehlikeli diye motorundan vazgecmez.Daha guvenli nasil kullanabilirim sorularinin yanitini hep arar ve prof egitim alir yine motorundan vazgecmez..
Motosiklet tutkusu cok cok ozrl birseydir..Bagimliliktir kokay birakilamaz , insan ruhunu guzellestirir ,hosgoruyu arttirir , hayati daha guclu ve keyifli kilar..
Motosiklet tehlikeli dusunenler icin tehlikelidir.Sevenleri icin dunyanin en muhtesem aracidir...
Şu an bu konu içerisinde 22 kullanıcı var. (2 üye ve 20 misafir)