28-29 haziran da yapılacak olan sevkiyat az olduğu için, sadece İstanbul ile sınırlı kalacakmış.
Bu gün kapora bıraktım, 1 ay kadardır bekliyordum, 1 ay daha nasıl geçer, gerçekten merak ediyorum. temmuz 15'e 5 hafta var
28-29 haziran da yapılacak olan sevkiyat az olduğu için, sadece İstanbul ile sınırlı kalacakmış.
Bu gün kapora bıraktım, 1 ay kadardır bekliyordum, 1 ay daha nasıl geçer, gerçekten merak ediyorum. temmuz 15'e 5 hafta var
kontağı açmayı unutmayın, yan ayağı kapatıp deneyin. Olmazsa boşa alın.
Motor ayakliği yerde ise vitese atarsan motor stop ediyor ayakligi unutup gitme diye
http://imageshack.com/a/img842/9698/f4idl.jpg
http://imageshack.com/a/img853/4782/m99r.jpg
http://imageshack.com/a/img850/6492/ixdz.jpg
http://imageshack.com/a/img842/2118/mi8v.jpg
http://imageshack.com/a/img822/3006/brw1.jpg
http://imageshack.com/a/img840/8184/yfu6.jpg
http://imageshack.com/a/img841/9435/kscbr.jpg
http://imageshack.com/a/img853/9416/2zh1.jpg
http://imageshack.com/a/img856/7585/809j.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:10 ----------
meraba arkadaşlar 1 ay önce kaporasını verdiğim bajaj pulsarımı bugün teslim alabildim ve cok memnunum.motorun bazı eksileri yok değil örneğin aynalarını hiç beyenmedim çok başarısız ama düzelmiçek bi sıkıntı değil diğer bütün özellikleri hemen ısındım ve cok sevdim hızlanması olsun vites geçişleri gidişi çok iyi eski çin malı motorsikletimle kıyaslamak haksızlık olur motorun rakipleri kesinlikle japonlar.motoru aldığımda 4 km yazıyodu ve akusunu beraber taktık ambalajlarını çalışan abilerle beraber söktük motorun 0 km olduğundan ve daha önce binilmediğinden %100 eminim. edindiğim tecrubeleri paylaşmaya devam edicem saygılar...
arkadaşlşar, pulsarın orjinal lastiklerini satmak isteyen olursa satın alabilirim. olur ya daha kaliteli lastik alıp orjinalleri boşa çıkaran olursa hemde değerlendirmiş olur. lütfen özel mesaj ile bana ulaşın...
twona gardaş boxeremi takacaksın selamlar
Çevre yolunda biraz gaz açtım;
http://youtu.be/tvRZ6ySqqhg
Dirseklerinizi 2 yana uçacakmış gibi açmayın biraz daha bileklere dogru hizalayın yere paralel ufak ayna kullanıyorum bakmasını bildikden sonra sorun olmaz
Yuksek fiyatli ilanlara kizan arkadaslar olmus gecmis sayfada. Bence kizilcak bir tarafi yok. Serbest piyasada bunlarin hepsi cok normal. İsteyen 12000 tl'ye de 500 tl'ye de satabilir pulsarini. Alan memnunsa (ki bence kimse almaz) satan da memnunsa sorun yok bence.
Ayna icin sikayetler okudum. Eger sekli semali nedeniyle bir probleminiz yoksa kor nokta aynalari var, tumsek aynalar. Ben kendi motorumda kullaniyorum cok cok memnunum. 10 lira gibi bir fiyati var ciftinin. Baya ufak bir boyutta ve ben cok rahat ediyorum onlarla. Hemen yapistiriyorsunuz aynaniza ve yagmurda falan da sapasaglam duruyor, bir problem olmuyor. Size de tavsiye ederim siddetle.
Herkese selamlar,
Daha önce TVS kullanıcısı idim. Uzun zamandır ilgimi çeken Pulsar'ı almaya karar verdim. Fakat bayide bulamadım. Antalya bayisi 18 Temmuzda geleceğini söyledi. Umutsuzca 2.elleri varmı diye aradım. son üç gün içinde üç adet buldum. Fethiye (7750) Hatay (7200+Plaka 400km'de) ve Antalya/Demre (7000+Plaka 300km'de).
Antalya/Demre'dekini aradım, anlaştım ve bugün almaya gittim ve aldım.
Yaklaşık Demre-Antalya arası 140km (oldukça virajlı ve inişli-çıkışlı) yolu bu nasıl bir motormuş diyerek açtım kontağı hiç durmadan doğru Antalya...
Ha bu arada, Yetkili servise "Bu kotor rodajdadır şimdi 40-50km'ye bu yol nasıl biter usta" dedim, Bana aynen "Boşver rodajı dip gaz yapma ama 120-130'la da gidebilirsin, bu motorların en hassas yanı soğukken sıkıştırma, ısınmasını bekle. Bize eğitimlerde en çok bunu söylediler." dedi.
Cesaret aldım ama yinede 6500 deviri geçmeden 90-110km ile geldim Antalya'ya.
Özetle izlenimlerim:
1) Titreşim yok sayılır. İvmelenmesi ve tırmanması çok tatminkar. 12km'lik aralıksız 45 derecelik rampayı 80-90 ile rahat çıkıyor.
2) Aynaları iyi değil, koltuk biraz sert gibi, vites geçişleri de sanki uzun; vitesi attığımı sanırken meğerse geçmemiş, 8-10 kez bunu yaşadım. sanırım alışırım.
3) İşçilik, tasarım ve performans bu fiyata göre gayet tatminkar. Türkiye yol şartlarında uzun yolculukta yüksek cc'lerin ezik hissettirmez diye düşünüyorum.
4) Kullandığım 150cc'lik 14bg bu ise 24bg. 150'lik ile 100 ile giderken motorda bende yoruluyordum. Bununla 110'da bile anlamadım, gayet rahattı ve yormadı. Yollar virajlı olmasına rağmen korkusuzca yatırabildim. Kayarmışım gib ibir korkuyu hiç yaşatmadı (Ki motoru yatırmaktan kormuşumdur hep).
5) Deneyimli arkadaşlara soru: Amortisör biraz sert gibi geldi bayağı yolun bozukluğunu hissettim. Acaba ayarındanmı yoksa normalmi?
6) Diğer motorlarla kıyaslamak bence abesle iştigaldir, çene yormaktır. Bu motorun mühendisliğinin dünyada benzeri yokki neyle kıyaslayacağız.
İnanzuma diyorlar... Ya o Suzuki Bu Bajaj. Sidik yarıştırmanın bir anlamı yok. Keyfini sürün siz. Ben sürdüm...
150'likten sonra sanki 500'lüğe binmiş gibi oldum Pulsar'da. Kriter bu bence.
Kimse 500'lüğünü satıpta bunu almıyorki!
Herkese iyi sürüşler, kim neye binerse binsin, önemli olan sağlıkla binsin, kazasız belasız binsin...
Özellikle ön amortisör oldukça sert. Bu bozuk yollarda selenin sertliği ile birleşince daha da konforsuz oluyor ammaaaa;
virajlardaki o korkusuz yatışınızı ve motosikletin daha stabil gitmesini de yine sert amortisörler borçluyuz. Arka amortisör ise gereğinden fazla yumuşak. Öyle ki üzerine oturunca yaylanmasının yarısını gerçekleştiriyor ve fazla bir esneme payı kalmıyor. İlk bakımda arkanın ayarını az sertleştireceğim.
Sele konusunu söylemekten dilimde tüy bitti ama olsun: Kaplama araya 1cm lik sünger iş tamamdır.
Sağlıcakla kalın.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
Öncelikle Hayırlı olsun,4.maddenizle ilgili olarak benim durumum 2,5 yıldır cbf kullanıyorum 23,000 km ye geldim hafta sonları ortalama 300 km lik uzun yol yapıyorum ama döndüğümde ve ertesi günde kendimi çok yorgun hissediyorum.şimdi pulsarla gittiğimizde yorulmayacakmıyız onu anlayamadım,cbf kategorisinde en konforlu motor olarak tanınıyor.O zaman beni ne yoruyor rüzgarmı başka birşeymi pulsardada aynı şey olmayacakmı bu sebeplerden karar veremiyorum,sorum genel olup cevaplarınız benim durumumumda olan tüm küçük cc sahiplerine ışık tutacaktır.Şimdiden teşekkür ederim.
blueway2,
Öncelikle teşekkür ederim.
2 yıl, 20.000 km CBF kullandım, çok uzun yol yaptım, konforuna ve sürüş rahatına sözüm yok. Fakat seyahat sonrası pestilim çıkıyordu. Mesela Antalya-Datça yaptım. 430 km nin yorgunluğunu iki gün atamadım. Sonra TVS aldım, 10.000 km'dir de onu kullandım. Oda aynı; yorucu oluyor.
Sanırım bunların son hızlarının 100'ü geçememesi özellikle uzun yolda bizi seyir halindeki araçlar arasında güvensiz ve tedirgin bırakıyor.
Önümüzde ağır giden aracı geçememek, onun ardından yol almak... Bunun hem psikolojik ve hemde bedensel bir yorgunluk yarattığı kanısındayım.
Fakat Pulsar öyle gelmedi bana, aracı tanımadan akşam karanlığına kaygısıyla hemen yola çıktım. Yolda sürüş esnasında aracı tanımaya başladım. Ve tanıdıkça da daha keyifli bir yolculuk olmaya başladı. Problemli bir yolda toplam 140 km yol gittim, eve ulaştığımda ise hiçbir yorgunluk hissetmedim.
Ağır tonajlı araçların ardında kalmak yerine rahatlıkla geçip yoluma devam ettim veya 80-90'la giden otomobilin hızımı kesmesine izin vermeden rahatlıkla sollayabildim.
Hem (güvenli sürüşümü bozmadan) çabuk ulaştım hem de aracın limitlerinin uzun yolda yüksek cc'lerin performansını aratmamasının verdiği güvenle yol aldım.
Oturuş biçimi çok iyi tasarlanmış: CBF gibi dik oturup bir süre sonra belin ağrımıyor, TVS gibi de hafif gidona doğru eğmiyor. İkisinin ortası, naked tadında.
Ama dediğim gibi kanımca en önemli ve psikolojik olanı: Araç güven veriyor önündeki araç 120 ile de gitse sen kendine güveniyorsan ben sollarım diyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:30 ----------
Eksik oldu: Ayrıca tork faktörü... Rampada zorlanıyordu CBF, TVS biraz daha iyiydi. Fakat fazla yatıramadığın için hızını biraz yavaşlatmak sonra da araca devirlendirmek için çabalaman gerekiyordu. Pulsarda o yok asfalt iyiyse hızını kesmeden yatır, ben yatarım diyor. 45 derece rampayı hiç zorlanmadan çıktı. Aynı yolu CBF ve TVS ile 60-70 ile çıkabilirken Pulsarla 80-90 rahat çıktım.
Bence bu duygu, ivmelenme isteğime aracın anında tepki vermesi beni yormadı.
Sorun var arkadaşım. Serbest piyasa varsa etik diye de başka bir şey var. Bir motoru sıfırından pahalıya satmanın açıklaması serbest piyasa olamaz. Adam açıkça saf birini bulup kazıklamaya çalışıyor. Böyle etik değerlerden yoksul insanların yaşadığı memlekette piyasa serbest olursa bunlar olur işte...
Şu an bu konu içerisinde 24 kullanıcı var. (2 üye ve 22 misafir)