Merhabalar bana çok güzel çikıs noktasi sundunuz 99 rpm güvenilirmi acaba hiç alişveris yaptinizmi krank almam lazim ama türkiye fiyatlari inanilmaz derecede çok birde nekadar sürede geliyor
Merhabalar bana çok güzel çikıs noktasi sundunuz 99 rpm güvenilirmi acaba hiç alişveris yaptinizmi krank almam lazim ama türkiye fiyatlari inanilmaz derecede çok birde nekadar sürede geliyor
Selamlar, bu motorun 2022 modelinin 2021 modelinden farkları var mı acaba?
merhaba selamlar, motorum daha 2000km olmadı 1900 lerde. Ancak vides pedalında sürekli bir takır turu bi geçmeme huyu var, vitesi düşürünce geri yukarı atmıyor veya yükseltince aşağı almıyoru kendine, veya tak tak deflarca basınca vites düşürüyor. Böyle bir sorun yaşayan va rmı hiç? Model daha yeni 2021 kasım da aldım
şu aşağıdaki arkadaş kırılmıştır. pulsarda kronik sorunlardan bir tanesidir. bende 15 bin km civarı meydana gelmişti.
https://www.kalyoncumotor.com/urun/b...-ns-vites-yayi
2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25
haftaya cumartesi servise götüreceğim. inşallah basit bir çözüm olur
5 bin devirde ses şikayetim vardı, biraz yukarıda yazmıştım denge sensörü olabilir mi diye. Gittim bugün sol koruma demirinin üst civatası kırılmış şaka gibi, o da nasıl kırılıyor anlamadım yatması kalkması yok motorun ama neyse, böyle atlatıldı. Bilgi paylaşımı açısından burada dursun, iyi forumlar herkese.
Selamlar dostlar.
Daha önce vitesli motorsiklet kullanmadım. Ns 200 alıp öğreneyim diyordum.
Sorularım:
1: Sıfır ns 200 alsam rodajda vs. öğrenirken motoru harcar mıyım?
2: Bu motorsiklet ömürlük olur mu? (2.5 yıldır para biriktiriyorum. Ömürlük bir motor almak istiyorum. İmkanlarım iyi değil.)
3: Bu motor yerine şehir içi kullanım ağırlıklı olarak Honda dio Scooter önerir misiniz?
4: Ns 200 kullananlar olarak bu motoru ne kadar önerirsiniz? Çok problem çıkardı mı sizlere?
1) Harcamazsın. yani rodajı kötü yaptıgın sürece japon motorda sıkıntı olur.
2)Ömürlük göreceli. 2014 modeller hala satılıyor aktif olarak. 40 bin km'e kadar kafan rahat, 60bine kadar kafan az rahat, 60binden sonra "ulan bişi olur mu" mantıgı ile süreceksen evet ömürlük olur.
4) İkisi cok farklı motorlar, ne amacla kullanacağına bağlı. scooter ile vitesli arasında ciddi fark var.
5) hiç problem yaşamadım 25 binde su an. zaten bütçe olarak ns200 e denk japon motoru x2 fiyat oldugu için motoru alırken "bu 60 bin tl japon dengi 120 bin tl" diyerek düşünmen lazım.
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
Sağol arndiol benimle aynı dili konuşan benim kafamı anlayan biri olunca seviniyorum 2 tane motor kullanan arkadaşımda paranı çöpe atma falan deyince içim kötü olmuştu açıkçası.
arndiol'un cevaplarına katılmak ile beraber 5. soru için kendisi "hiç problem yaşamadım 25 binde su an" demiş, ancak yaşanacak kronik bir problem var: ön disk yamulması; çokça konuşuldu bu konu.
Dominar ve abs'li Pulsar modellerinde ön disk yamuluyor(sıcakken suya girmişsindir diyeceklere peşinen söyleyeyim, ona gerek olmadan yamuluyor). Yamulduğunu düşük hızlarda fren yapıp yavaşlarken tut-bırak hissinden anlıyorsunuz.
2014 model ABS'siz pulsarı 43bin mi 45bin km mi ne yaz-kış kar-çamur-yağmur 5 sene kullandım, disk yamulması konusunda hiç bir sorun yaşamadım, yaşayanı da okumadım/görmedim. Ancak ABS'li modellerde ne yazık ki bu sorun oluşuyor, hem de 10-15bin km civarı erken dönemlerde. Disk değiştirseniz de orjinal alındığı sürece sonuç aynı oluyor. Başınıza gelirse yan sanayi disk alıp denersiniz.
Yine arndiol arkadaşın "zaten bütçe olarak ns200 e denk japon motoru x2 fiyat oldugu için motoru alırken "bu 60 bin tl japon dengi 120 bin tl" diyerek düşünmen lazım." cavabına katılıyorum. Genel olarak "Ne kadar ekmek o kadar köfte." durumu geçerlidir.
Şu an Türk lirası yerine elde mal tutmak her türlü daha mantıklı o yüzden Paranı çöpe atmış olmazsın değer kaybı da olmaz ama beklentini yüksek tutma. Biraz öğrendikten sonra Arkadaşlarının MT-25’ine falan da sakın binme. MT-25’den İner inmez motoru satılığa çıkarırsın. Hayrına ucuza satılmıyor bu motorlar.
Kronik problemlere değinmedim, yukarda da denildiği gibi ne kadar ekmek o kadar köfte.
Ek olarak topcase e aşırı agırlık durumunda şaseye zarar vermesi, kronik motoru calıstırınca ekran resetlemesi gibi problemlerde var.
Ancak topcase e 25 kilo baglama zaten, yazık araca.
Ekran resetleme de saati sıfırlamak dısında hçbirşeyi etkilemiyor, ben umursamıyorum.
NS200 için paranı çöpe atma diyen arkadaşların 60bin tl'ye aynı güçte ve daha kaliteli motor önersin, bizde alalım
Ek olarak topcase e aşırı agırlık durumunda şase kırılmasına katılmıyorum ha kırılan oldu mu evet oldu o da bizim insanımız ucuz olan sağlam olmayan çanta demiri kullanınca durum kaçınılmaz oldu, buna istinaden mümkün mertebe üst ve alttan destekli çanta demiri alıp kullanmaları, 3 Pulsar hepsinde aynı çanta demiri, 2 d250 1 d400 kullanmış ve onlarda da yine alttan destekli olandan takıp kullandım bir sıkıntı yaşamadım o kadar yüklü gezilere uzun yollara gittiğimi herkes bilir.
Arkadaşlar merhaba 2022 Model Ns 200 aracım var. İnternetten ön siperlik camı sipariş ettim, fakat gelen ürünün kafaya bağlanan aparatlarının birisi uzun birisi kısa geldi ve sağ sol 2 parça kafa grenajına değiyor. Tiril tiril ses yapması ayrı bir dert kafaya iz yapması ayrı bir dert. Gp kompozit ürünlerine baktım 660tl olmuş :(. Malesef o kadar bütcem yok cam önerisinde bulunabilir misiniz ? İyi forumlar.
enine nasıl bükeceğim üstad. keşke fotoğraf çekseydim. sattım ürünü
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)