sadece uzun yol için kullanılabilecek bir ürün. Daha fazla konfor ve rahatlık icin düşünülmüştür.
Tabi parası olan varsa buyursun :
http://www.motosikletim.com.tr/airha...ekli-sele-pedi
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
Sayın netwera kardeşim. Zamanını ayırıp, ilgiyle bu kadar detaylı bir cevap yazdığın için çok teşekkür ederim. Soruma fazlasıyla cevap verdiniz, ayrıca üye olmadan bu yorumları okuyan arkadaşlara da çok yardımcı oldunuz. Sağolun.
Otomobil deneyimim olmadığı için, debriyaj - vites- gaz senkronizasyonunu ayarlamamaktan korkuyordum. Yazdıklarınızdan sonra, Pulsar almadan önce bir Cbf veya ybr kiralayıp kapalı alanda çalışma yapmam gerektiğine karar verdim. Uzun boylu olduğum için son zamanlarda scooter'un oturma pozisyonundan kaynaklı olan rahatsızlığına, kavis veya çukurlarda belimin aldığı darbeler de eklenince vitesli motora geçmem gerektiğine karar kaldım. Ayrıca vites atma işleminin zevkli olduğunu ben de savunuyorum. Deviri hissetmek, tüm kontrolün sizde olması. Sırf bu yüzden bile alınabilir vitesli bir motor 1.vites (kalkışta) yaşadığınızı çok iyi anlıyorum. Direksiyon sınavında başıma gelmişti aynısı.
Pulsar'ın 125 cc'lik scooterımdan az yakıt yakması da zoruma gitmiyor değil Yazdıklarınızdan bilinçli bir sürücü olduğunuz belli oluyor zaten. Umarım alışma evresini ve sonrasını kazasız belasız atlatırsınız. Frenin sol manet değil sağ ayağınız altında olduğunu unutmayın, acil frenlemede refleks haline getirene kadar alıştırma yapmanız iyi olur diye düşünüyorum. Tekrar teşekkürler, kazasız , bol zevkli sürüşler.
herkese slm pulsar 200 ns kullanıcısıyım tek bır sıkıntım burda ekrem beye de sormak ıstıyorum motoru ızmır karsıyaka motoshopdan aldım su an 650 km kendım lımanda buyuk ıs makınalarını tamır edıyorum rodaj olayınıda tecrubem netıcesınde uygun olarak yapıyorum ancak motoru aldıktan bu yana 5 vıteste 4500 devırde ugultu baslıyor tecrubelı arkadaslar anlar hanı dıfrensıyelde ayna mahrutı dıslısını tam kavramazda ortmezde ugultu yapar ya aynı oyle bır ses mevcut ben bunun uzerıne servıse gıttım aldıgım yere yanı servıs zamanı gelınce gel zıncırı gerdırelım dedıler zıncır ses yapıyor dedıler ılgılenmedıler fazla sagolsun orda tanıstıgım halıl abım yardımcı oldu menemendekı servıse gıttık ılgı alaka super hıcbır ucret talep etmeden usta zıncırı gerı yagladı yagsızmıs ılk basta bana ugultu zıncırden gelıyor dendıgı uzere menemendekı ustada zıncırden suphelendıgı uzere zıncıre baktık ancak ses devam edıyor yarın obur gun bır sorun cıkartabılır dıye tırsıyorum 1000 km yakın servıse gırıcem tekrar menemendekı ustamın servısıne gıdıcem fakat sıfır alınan bır motorda boyle bır sorunun olması pek normal karsılanacak bısey degıldır oyle degılmı ne yapmam gerekıyo hıc bır fıkrım yok boyle bır durumu yasamıs olan arkadaslar varsa yardımcı olabılırmı bana Ekrem beyın dıkkatıne
yüksek vites, düşük devir ses normal değil mi ?
yada ben sorunu tam anlayamadım..
Ayni ses ayni viteste bendede oluyor ama geçeceğini düşünüyorum rodajdan sonra
normal devrı 4500 5500 kıtabında yazan sımdı olay 1.2.3.4 ve 6 da yok 5 vıteste tofas arabaların dıfrensıyelı bosluktan dolayı ferrarı gıbı oter ya o ses ıste
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:36 ----------
devrınde ıken baslıyo 7000 yaklasınca motor sesı ıle karısıyo 6 ya atınca veya 5 harıcı baska bır vıtese atınca ses yok motor sesı sanzuman devır sesı sadece ama o 5 vıtes yokmu delı edıyo lastıgın arasına ferrarı kacmıs gıbı o derece yanı
Estağfurullah o sizin güzelliğiniz Araya 1cm lik sünger ve deri kaplamayı şiddetle tavsiye ediyorum. Ama %100 deri yazın terleme yaptığı için bu sefer suni deri kullandık. Titreşim ve özellikle sertlikten eser kalmıyor.
............................
Arka amortisör ün sertlik ayarını değiştiren oldu mu? O kadar yumuşak ki ilk oturmada yarısına kadar esniyor sonrasında esneyecek yer kalmıyor sanki. Orijinal konumu en yumuşağın bi sertinde.
....................
Havalı yastığı vstrom a uyguladım. Resimleri atarım bir ara. Tak çıkar olayına takılmayın, zaten sadece uzun yola giderken kullanılabilir - şekline vs takılmayın. Güvenlik ve konfor yönünden sıkıntı çıkarmaması gerek.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
dün bize babam geldi normalde motora binmemi istemezler ama pulsar'ı görmüş tv'de filan araştırmış 7bin tl nasıl olur filan diye konuştuk bayağı hindistan üretimi baba dedim sağlam bayağı filan (ki hindistan ürünlerini az çok bilir babam tata'nın indica modelini araştırıyordu bi ara) bana alacaksan pulsar al oğlum dedi :D :D :D valla bu koltuğunuzu da görünce eşim rahat edebilir dedim şimdilik en azından para biriktirene kadar pulsar mı alsam düşüncesi kafamda daha bi arttı :D
Artçılı sürüş te pulsar ın hem performansı hem de stabilizesi oldukça iyi. Ama artçı olan arkadaş selenin çok sert olduğunu söylemesi üzerine zaten bende sert buluyordum ve hemen oto döşemeci de 1cm sünger ile kaplama yaptırdım. Şuan iyi oldu. Maliyeti kullanılan malzeme ve yaptırdığınız yere gore değişir. Bana ön ve arka koltuğun maliyeti 30 tl tuttu. Tabi 3 yıl önce Cbr ye tam deriyi ön ge arkaya olacak sekilde 35 tl ye yaptırmıştım.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
Buna benzer bir durum cbr 125 in yeni kasası ilk çıktıgında da olmuştu. Bende tepki mesajı yazmıştım arkadaşlara. Motosiklet kültürüne yakışmaz bu yolda düştüğünüz zaman size ilk yardım eden bir motorcudur yine vs şeklinde. Ancak bazı arkadaşlar isteyen istediği fiyatı yazar satar vs şeklinde birşeyler soyledi. İnsani etik değerler bu yaklaşımı her açıdan sorunlu bulur. Bende şunu diyorum bu fırsatçılık değilse nedir? Bir malın piyasadaki ederi bellidir..
Bu kafa 20 bindeki motoru 2 bin km.de diyede satar. Bu nedenle boyle tuhaf fiyat belirten şahıslardan motosiklet almayalım. Motosiklet e ülkemizdeki bakış açısı malum birde işin içine boyle şeyler girince iyice bulanıyor ortalık..
Şu plaka ruhsat + bedeli anlamış değilim. Sen motoru sıfır aldığın için o bedeli ödüyorsun. Bir başkası senden 2. el motor alıyor. İlk marşa sen basmışsın isterse 10 km.de olsun 2. el satın alan kişi zaten belirli bir oranda risk ile satın alıyor demektir her koşulda.
30-35 tl bişi değil aslında görünen kısmı ile gayet rahat yani değerde artar bile :D ama atıyorum buradaki oto doşemeciye gittimde de sizinki gibi yaparlar mı acaba arka sele ile ön sele arası birleşmiş benim bildigim orjinalinde arada bi boşluk vardı sanırım o yüksekliğinden mi öyle görünüyodu yoksa
Yahu ne ruhsati plakasi? Ben ikinci el alirken ruhsat cikartmayacak miyim? Sigorta odemeyecek miyim? Mesele plaka mi? kac kurusluk sey ki plaka?
Ne akilli insanlar var arkadas pes dogrusu.
Şu an bu konu içerisinde 47 kullanıcı var. (0 üye ve 47 misafir)