Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #15921
    oknglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2012
    Şehir
    Tekirdağ Çerkezköy Kapaklı
    Motosikleti
    Asya Nostalji 125 , Pulsar 200NS
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    toplanın dostlar size kuralkan'ın bir pulsar'dan kaç para kazandığını anlatacağım.

    satış fiyatı: 32.410 TL
    vergilerin toplamı: 6.979 TL
    vergisiz aracın fiyatı: 25.431 TL

    Hindistan'da Pulsar 200 Ns'in vergisiz fiyatı: 1,38 lakh yani 16.470 TL
    Kuralkan'ın karı: 8.961 TL (nakliye, gümrük, operasyonel giderler, personel giderleri düşülmemiştir. Yaklaşık olarak fikir verebilir.)

    Hindistan'da yol vergileri dahil Pulsar'ın fiyatı: 1,81 Lakh yani: 21.667 TL

    Aynı fiyatlar yedek parçalarda da mevcut. Kargo dahil yarı fiyatına 99rpm.com'dan parça sipariş ediyorum.
    35600 olmuş bir daha hesaplarmisin


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #15922

    Üyelik
    14 Eylül 2021
    Öncelikle yeni fiyatlar hayırlı olsun Maxem SL-45 topcase önerirmisiniz bu motora? Günlük şehir içi için? XL kaskımın boyu. dısarda kaskı gerekirse yazın mont vs koyalım parkta diye. Veya https://www.hepsiburada.com/gahome-m...HBCV00000IM04O Bu çanta nasıldır topcase yerine sırt çantası

  3. #15923
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    topcase ns200lerde sırıtmıyor, normal topcase almanız daha işlevsel olur bence.

  4. #15924

    Üyelik
    14 Eylül 2021
    Maxem SL-45 nasıldır peki? ucuza sıfır buldum birtane de? birde GP kompozitin 2 adet çanta demiri var birisi alüminyum dieğri alüminyum döküm. Ve bunlar sadece artçı tutamaçlarından bağlanıyor acaba ilerde oralardan kırılam yapar mı? yoksa farklı modelde ilave bağlantı demirleri olan bir demir mi bakmak lazım?

  5. #15925
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Los Angeles
    Alıntı misterrium adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Maxem SL-45 nasıldır peki? ucuza sıfır buldum birtane de? birde GP kompozitin 2 adet çanta demiri var birisi alüminyum dieğri alüminyum döküm. Ve bunlar sadece artçı tutamaçlarından bağlanıyor acaba ilerde oralardan kırılam yapar mı? yoksa farklı modelde ilave bağlantı demirleri olan bir demir mi bakmak lazım?
    Maxemin o çantasını iki defa pulsara almıştım. İlkinin plastiği kalın ve sağlamdı. İkinci aldığım maxemin plastiği incelmişti. Şimdi nasıl bilemem. Sadece artci tutamaçlarına bağlanan demirden alırsan istisnasız bir şekilde şasideki o kısmı yırtarsın. Ben yırttım iki defa. Şasideki o kısmı yırtmak istemiyorsan, ilave bağlantı demirli olanından al, arka amortisörü mümkün olduğunca yumuşat(ne kadar sert olursa o kadar zarar verirsin çantaya da içindeki yüke de demire de şasiye de ben destekli çanta demirinin kaynak yerini de kırmıştım şasiye ek olarak pulsarda) ve çok ağır yükleme yapma.
    2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25

  6. #15926

    Üyelik
    14 Eylül 2021
    ağır yükleme yapmam zaten normalde, park ettiğimde kaskı montu eldiveni vs içine koyacak bir çana olsun istiyorum, sürüşte de olursa içinde ofise giderken sırt çantam (laptop vs) branda ve belki zincir kilit.

    Zincir kilidi sürerken taşımak için yoksa ufak bir kuyruk çantası alıp taşımak daha mı rahat olur? Zincir kilidi nasıl taşıyorsunuz?

  7. #15927
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Los Angeles
    Alıntı misterrium adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ağır yükleme yapmam zaten normalde, park ettiğimde kaskı montu eldiveni vs içine koyacak bir çana olsun istiyorum, sürüşte de olursa içinde ofise giderken sırt çantam (laptop vs) branda ve belki zincir kilit.

    Zincir kilidi sürerken taşımak için yoksa ufak bir kuyruk çantası alıp taşımak daha mı rahat olur? Zincir kilidi nasıl taşıyorsunuz?
    Oranın yırtılması için yüke ihtiyacı yok. Sadece artçı tutamaçına bağlanan demirden alırsan yolda giderken çantanın sürekli sallanmasıyla o kısım yırtılıyor. Hiç bulaşma bence o tip demirlere. Şasedeki o yırtılmayı görmek fena can yakıyor demedi deme.

    Zincir kilit taşımıyordum ben. sadece zincir kilit taşımak istersen tex marka arka koltuğa takılan körüklü çanta alabilirsin. Ben şu an r25' te o tex marka körüklü çantayı kullanıyorum. Tex 69 körüklü çanta diye arat çıkar. R25 de demir takilacak yer yok malum. Küçük bakkal alışverişleri için de baya işlevsel oluyor.

  8. #15928

    Üyelik
    14 Eylül 2021
    Cevap icin tesekkurler hocam, 10mm bir makasa kesilecek zonciri de tasimaya gerek var mi bilemedim iste.

    Onerin asagidan ilave 2 boru ile baglanan uzun topcase demiri mi ?

  9. #15929
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Los Angeles
    Alıntı misterrium adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cevap icin tesekkurler hocam, 10mm bir makasa kesilecek zonciri de tasimaya gerek var mi bilemedim iste.

    Onerin asagidan ilave 2 boru ile baglanan uzun topcase demiri mi ?
    Aynen öyle. Onlar sağlam baya. Ama işte benim gibi sert kullanır da amortisör ayarın kazık gibiyse o demir de kaynak yerinden ayrılıyor. Arka amortisörü yumuşatabildiğin kadar yumuşat.
    2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25

  10. #15930

    Üyelik
    14 Eylül 2021
    tesekkurler cevap icin bakalim bir motor kasim sonu gelsin gorecegiz insallah

  11. #15931
    xterkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2008
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    suzuki 1000 gt
    debriyaj ayarın sert olabilir manette 2.3 cm boşluk bırakarak ayar yapın öyle deneyin

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:36 ----------

    Alıntı bluesman53 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motorda yaşadığım bir sıkıntı var. Başkalarına olduysa lütfen bilgilendirsin.
    3 kere, vites düşürürken motor stop etti. Hiç sarsılmadan, kendini atmadan, sanki ateşleme kesme tuşuna (kill switch) basmışım gibi kapandı. Yavaşlarken oluyor. Bazen direk yavaşlayıp, mesela 5. vitesteyken, hızıma göre doğru vitesi seçip devam ediyorum. Tekleyerek dursa, yanlışlıkla vites düşürmeden kaldırdım derdim. Fakat bu olay elim tamamen debriyajı sıkarken oluyor.
    2. veya 3. vitese motoru alınca, debriyajı bırakmama rağmen motor kendiliğinden yolun ortasında tak diye duruyor. Sürüşümle kesinlikle alakası yok diye düşünüyorum. Her zaman teker teker vites düşürürüm ama bazen çok yavaşlayınca, 5. vitesten uygun olan vites hangisiyse ona geçiyorum. Hep de doğru viteste oluyorum çünkü motorun hangi hızda hangi vitesi kaldıracağını biliyorum. Üstelik motor ıslak debriyaj olmasına rağmen (yani gerek olmasa bile) rev matching (vites düşürürken ara gaz) uyguluyorum. Yani devrin düşük kalması da olanaksız. Ki zaten uygun vitesi seçiyorum ve elim debriyajda. 5. vitesten 4' çekip dursam bile stop etmemesi lazım zaten elim debriyajda çünkü. Güç aktarımını dişlilere vermiyorum ki. Her zaman tek tek vites küçültsem de bazen 5. vitesteyken durup, direk 3-2'ye ya da boşa aldığım bile oluyor. Bunun motora zararı da yok, stop edeceği bir şey de değil.

    3. ve 2. viteste oluyor. Çözenler varsa nasıl çözüldüğünü söylese sevinirim.

    Diğer sorunlar ise, gösterge panelinin plastiğe titreyerek çarpasıyla gelen ses.
    Ayrıca boşa aldığımda, göstergede boş gözükse bile bazen elimi debriyajdan çekince boş ışığı sönüyor ve vites göstergesinde de hiçbir şey yazmıyor (0 yazması gerekirken). Üstelik bu durumdayken, rölanti devrinde birazcık fazla devirde çalışıyor. Nedenini sorduğumda, "tekrar 1 den boşa almayı dene. bazen boşa getirmek için gerektiği kadar çekemediğin için öyle oluyor" dendi. Fakat, elim debriyajdayken boşta gözüküyor. biraz saçma bir durum.

    Onun haricinde motorda sıkıntı yok gayet yeterli, iyi gidiyor, iyi duruyor, iyi dönüyor.
    debriyaj ayarın sert olabilir daha dengeli boşluk bırakarak ayarlayın

  12. #15932

    Üyelik
    14 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Bajaj pulsar 200 NS - Honda Forza 250
    Merhaba arkadaşlar. 15.000 bakım ücreti için İstanbul Anadolu yakasındaki bir servisten fiyat aldım. 780 tl dediler. Fazla olduğunu düşündüğüm için farklı bir yeri aradım, genel olarak piyasa bu mu diye. Diğer servis 300 tl dedi. Bu kadar fark olması aklıma yatmadı. Birinde yanlışlık olduğu çok belli. Yakın zamanda servise giden olduysa yardımını ve tavsiyesini bekliyorum. Anadolu yakasında işin ehli servis tavsiyesi de verirseniz mutlu olurum. (Motosikletin garantisi devam ettiği için özellikle servis arıyorum.)

  13. #15933
    oknglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2012
    Şehir
    Tekirdağ Çerkezköy Kapaklı
    Motosikleti
    Asya Nostalji 125 , Pulsar 200NS
    https://i.hizliresim.com/kg4rriq.jpg

    Arkadaşlar bugün farkettim çok teknik bilgim yok bu sızıntı ne olabilir?

  14. #15934

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Blok terleme yapmiş.

    Karter havalandirmadan,hava filtre kutusuna giden parmak kalinliginda siyah bir hortum var onu takip et,sıkışma,ve tikanma var mi?

    Yag dolumu uygun seviyede yapildimi?fazla yag konulma gibi?

    Motoru kullanirken fazla sıķıştirmiş olabilirsin

    Blok cevresindeki civatalari torkla.

    Stator elektrik akim tasiyici kablo şapkasindan da yag kacirma var,oraya da bak,sanki orada da daha once bir islem var gibi,sivi conta birikintisi var

    Son çare stator kapak conta degisimi.

  15. #15935
    oknglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2012
    Şehir
    Tekirdağ Çerkezköy Kapaklı
    Motosikleti
    Asya Nostalji 125 , Pulsar 200NS
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Blok terleme yapmiş.

    Karter havalandirmadan,hava filtre kutusuna giden parmak kalinliginda siyah bir hortum var onu takip et,sıkışma,ve tikanma var mi?

    Yag dolumu uygun seviyede yapildimi?fazla yag konulma gibi?

    Motoru kullanirken fazla sıķıştirmiş olabilirsin

    Blok cevresindeki civatalari torkla.

    Stator elektrik akim tasiyici kablo şapkasindan da yag kacirma var,oraya da bak,sanki orada da daha once bir islem var gibi,sivi conta birikintisi var

    Son çare stator kapak conta degisimi.
    Cevap için teşekkürler. Motoru sıkıştırmam çok sakin kullanırım genelde. Yarın bahsettiğiniz maddeleri kontrol etmeye çalışırım. Olmadı şuan km 14 bini geçti 15 bin bakımına erken götürürüm serviste baktırırım.

  16. #15936

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı oknglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cevap için teşekkürler. Motoru sıkıştırmam çok sakin kullanırım genelde. Yarın bahsettiğiniz maddeleri kontrol etmeye çalışırım. Olmadı şuan km 14 bini geçti 15 bin bakımına erken götürürüm serviste baktırırım.
    Rica ederim,

    Serviste detayli bir sekilde incelenmesini taleb edin.

  17. #15937
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı oknglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://i.hizliresim.com/kg4rriq.jpg

    Arkadaşlar bugün farkettim çok teknik bilgim yok bu sızıntı ne olabilir?
    Kapağın açılıp o kablo demetine sıvı conta sürülüp takılması gerek, bakım yapacağın zaman veya yaptıracağım zaman servise söyle gerekli işlemi yapsınlar sıkıntı yaratacak bir durum değil işlem yaptırmadan da bu şekil kullanabilirsiniz tabi fazla bir terleme yok ise.

  18. #15938
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Biraz sacma gelecek , cok basit birşey ancak beceremediğim ve fikire ihtiyacım olan bir konu var

    Motorun manetlerini cıkartmam lazım, elcik korumanın bir bağlantısı manetleri tutan tek vidaya bağlanarak yapılıyor, diğeri gidon topuzundan.

    Ancak manet vidalarını cıkartamdadım birisi fren manetini tutan vida düz, debriaj manetini tutan vida yıldız.

    2016 model ns200.

    İnternet videolarında bazılarında üst taraftan hemen çeviriyor, bazılarında altta kalan civatayı gevşetiyor.

    Ama sıkıntı şu, benim altta civata yok, sadece vida tutuyor. Vidalarda o kadar sıkı ki tornovidanın gireceği boşluk zorlamaktan erimek üzere. tornavida ile acamadım

    bir taktiği falan var mı napayım bilemedim :D

  19. #15939

    Üyelik
    30 Aralık 2019
    Şehir
    Amasya
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS
    Arkadaşlar merhaba. Malum kış geliyor. Akü geçen sene kışın arada sıkıntı yaratmıştı. Soğuklarda 3-4 gün çalışmayınca bir kaç defa marşa basınca marş almıyor sonrasında hiç marş basmıyordu. Bir yokuştan aşağı 3. viteste vurdurarak çalışınca biraz yol yapınca düzeliyordu. Bu sene daha havalar tam soğumadı ama bir gün dışarda yatsın marş almıyor.

    Akü tavsiyesi isteyeceğim. orjinali sanırım 12v9a fakat nette hep 12v12a çıkıyor. 12 amper almamın sakıncası olur mu? Alıp kullandığınız ve memnun kaldığınız akü var mı?

  20. #15940

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biraz sacma gelecek , cok basit birşey ancak beceremediğim ve fikire ihtiyacım olan bir konu var

    Motorun manetlerini cıkartmam lazım, elcik korumanın bir bağlantısı manetleri tutan tek vidaya bağlanarak yapılıyor, diğeri gidon topuzundan.

    Ancak manet vidalarını cıkartamdadım birisi fren manetini tutan vida düz, debriaj manetini tutan vida yıldız.

    2016 model ns200.

    İnternet videolarında bazılarında üst taraftan hemen çeviriyor, bazılarında altta kalan civatayı gevşetiyor.

    Ama sıkıntı şu, benim altta civata yok, sadece vida tutuyor. Vidalarda o kadar sıkı ki tornovidanın gireceği boşluk zorlamaktan erimek üzere. tornavida ile acamadım

    bir taktiği falan var mı napayım bilemedim :D
    Foto eklersen bakalim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:24 ----------

    Alıntı sezarim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba. Malum kış geliyor. Akü geçen sene kışın arada sıkıntı yaratmıştı. Soğuklarda 3-4 gün çalışmayınca bir kaç defa marşa basınca marş almıyor sonrasında hiç marş basmıyordu. Bir yokuştan aşağı 3. viteste vurdurarak çalışınca biraz yol yapınca düzeliyordu. Bu sene daha havalar tam soğumadı ama bir gün dışarda yatsın marş almıyor.

    Akü tavsiyesi isteyeceğim. orjinali sanırım 12v9a fakat nette hep 12v12a çıkıyor. 12 amper almamın sakıncası olur mu? Alıp kullandığınız ve memnun kaldığınız akü var mı?
    Marş motorunu zorlama,orjinal degeri neyse onu tak,

    Yigit aku oneririm bs serisi
    sezarim bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)