Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #15881

    Üyelik
    23 Eylül 2021
    Arkadaşlar merhaba, geçen hafta 2.el 2020 model bir ns 200 alarak aranıza katıldım, bugün de ehliyet sınavına katıldım o derece yeniyim.

    Fikrinizi almak istediğim bir konu var, fren hidrolikleri. Ön de arka da boş görünüyor, frenlerde sıkıntı yok, şu an için. Benzinlikten dot3 yada 4 alıp kendim koysam bu sorun yaratır mı?

    Diyeceksiniz ki “bakım”. En kısa zamanda bakıma sokacağım zaten, ama rahat rahat pratik yapabilmek adına bakıma gidebilene kadar bi çözüm arıyorum. Saçma mı olur, yoksa dokunmayayım mı? Böyle de hiç süremiyorum ondan fikirleriniz benim için önemli. Şimdiden teşekkürler.
    tecrube0 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #15882

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı KeepSs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba, geçen hafta 2.el 2020 model bir ns 200 alarak aranıza katıldım, bugün de ehliyet sınavına katıldım o derece yeniyim.

    Fikrinizi almak istediğim bir konu var, fren hidrolikleri. Ön de arka da boş görünüyor, frenlerde sıkıntı yok, şu an için. Benzinlikten dot3 yada 4 alıp kendim koysam bu sorun yaratır mı?

    Diyeceksiniz ki “bakım”. En kısa zamanda bakıma sokacağım zaten, ama rahat rahat pratik yapabilmek adına bakıma gidebilene kadar bi çözüm arıyorum. Saçma mı olur, yoksa dokunmayayım mı? Böyle de hiç süremiyorum ondan fikirleriniz benim için önemli. Şimdiden teşekkürler.
    merhaba,
    hidrolikte kaçak yoksa ki yoktur frenlerin tuttuğunu söylüyorsun, fren balatası aşındıkça balata incelir ve kaliperdeki piston dışarı çıkar. piston dışarı çıktıkça hidrolik azalır. yani hidroliğin azalması fren balatalarının inceldiğine işarettir. durduk yere hidrolik doldurursan fren balataları değişeceği zaman hidrolik taşacaktır.

  3. #15883

    Üyelik
    23 Eylül 2021
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba,
    hidrolikte kaçak yoksa ki yoktur frenlerin tuttuğunu söylüyorsun, fren balatası aşındıkça balata incelir ve kaliperdeki piston dışarı çıkar. piston dışarı çıktıkça hidrolik azalır. yani hidroliğin azalması fren balatalarının inceldiğine işarettir. durduk yere hidrolik doldurursan fren balataları değişeceği zaman hidrolik taşacaktır.
    Teşekkürler, buradan müdahale etmemem gerektiğini, balatalar bitikse bakımda onları da elden geçirmem gerektiğini anlıyorum o halde, doğru mudur?

  4. #15884

    Üyelik
    02 Ocak 2021
    Alıntı KeepSs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba, geçen hafta 2.el 2020 model bir ns 200 alarak aranıza katıldım, bugün de ehliyet sınavına katıldım o derece yeniyim.

    Fikrinizi almak istediğim bir konu var, fren hidrolikleri. Ön de arka da boş görünüyor, frenlerde sıkıntı yok, şu an için. Benzinlikten dot3 yada 4 alıp kendim koysam bu sorun yaratır mı?

    Diyeceksiniz ki “bakım”. En kısa zamanda bakıma sokacağım zaten, ama rahat rahat pratik yapabilmek adına bakıma gidebilene kadar bi çözüm arıyorum. Saçma mı olur, yoksa dokunmayayım mı? Böyle de hiç süremiyorum ondan fikirleriniz benim için önemli. Şimdiden teşekkürler.
    Benim de motorum 2020 pulsar ben de ilk boş sandım ama tam dolu olduğu için öyle görünüyormuş. Belki seninki de öyle olabilir

  5. #15885

    Üyelik
    23 Eylül 2021
    Alıntı mklcts adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim de motorum 2020 pulsar ben de ilk boş sandım ama tam dolu olduğu için öyle görünüyormuş. Belki seninki de öyle olabilir
    Valla hocam bu su gibi değilse ki sanmıyorum, içindeki 3 kollu demiri gözüküyor, min-max olan yerde, oldukça net hemde. Motora ilk indiğimde yukarıdaki arkadaşın dediği gibi balataları kontrol edeceğim, en kısa zamanda bakıma götüreceğim.

  6. #15886
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    yeni gelen zamla birlikte facebookta 2018 30 bin km de ns200 'ü 34 bin beşyüz tl'ye sattıklarını gördüm.

    motorunuzun kıymetini bilin :D ikinci eli sıfırından pahalı.

  7. #15887
    Ekrem_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2018
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yeni gelen zamla birlikte facebookta 2018 30 bin km de ns200 'ü 34 bin beşyüz tl'ye sattıklarını gördüm.

    motorunuzun kıymetini bilin :D ikinci eli sıfırından pahalı.
    harbiden öyle bir arkadaş taktı abi 20bine alayım senin motor temiz diye olm diom satsam ben ne alıcam dımdızlak kalırım ortalıkta 50cc anca alırım herhalde
    Instagram: Ekremalp85
    Youtube: Ekrem Alp

  8. #15888

    Üyelik
    07 Mayıs 2019
    Bu nasıl olur şaşırdım. Şanslıymış satan arkadaş.

  9. #15889
    dundanbiri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2015
    Şehir
    Bandırma
    Motosikleti
    TVS JUPİTER 125
    son fiyatı 32,410 hayırlı olsun, bajaj hindistan'a soracağım bu fiyat politikası nedir diye, şaka gibi...

  10. #15890

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı dundanbiri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    son fiyatı 32,410 hayırlı olsun, bajaj hindistan'a soracağım bu fiyat politikası nedir diye, şaka gibi...
    toplanın dostlar size kuralkan'ın bir pulsar'dan kaç para kazandığını anlatacağım.

    satış fiyatı: 32.410 TL
    vergilerin toplamı: 6.979 TL
    vergisiz aracın fiyatı: 25.431 TL

    Hindistan'da Pulsar 200 Ns'in vergisiz fiyatı: 1,38 lakh yani 16.470 TL
    Kuralkan'ın karı: 8.961 TL (nakliye, gümrük, operasyonel giderler, personel giderleri düşülmemiştir. Yaklaşık olarak fikir verebilir.)

    Hindistan'da yol vergileri dahil Pulsar'ın fiyatı: 1,81 Lakh yani: 21.667 TL

    Aynı fiyatlar yedek parçalarda da mevcut. Kargo dahil yarı fiyatına 99rpm.com'dan parça sipariş ediyorum.

  11. #15891
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    toplanın dostlar size kuralkan'ın bir pulsar'dan kaç para kazandığını anlatacağım.

    satış fiyatı: 32.410 TL
    vergilerin toplamı: 6.979 TL
    vergisiz aracın fiyatı: 25.431 TL

    Hindistan'da Pulsar 200 Ns'in vergisiz fiyatı: 1,38 lakh yani 16.470 TL
    Kuralkan'ın karı: 8.961 TL (nakliye, gümrük, operasyonel giderler, personel giderleri düşülmemiştir. Yaklaşık olarak fikir verebilir.)

    Hindistan'da yol vergileri dahil Pulsar'ın fiyatı: 1,81 Lakh yani: 21.667 TL

    Aynı fiyatlar yedek parçalarda da mevcut. Kargo dahil yarı fiyatına 99rpm.com'dan parça sipariş ediyorum.
    Burda 2 tane ıphone 11 pro alınırken Pulsar parasına Hindistan da alamıyorsun ama.

  12. #15892

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burda 2 tane ıphone 11 pro alınırken Pulsar parasına Hindistan da alamıyorsun ama.
    Iphone 11 pro 256gb hindili gurularda 87.500 rupi

    Ns 200:1.40,500 rupi

    Pulsar ns 125 :78.500 rupi

    Hintli gurularda,Iphone 11,pulsar 125 den daha pahali.

    Bizde ise,

    Pulsar Ns 125 :23bin tl

    Iphone 11 pro: 16 bin tl

    Aradaki fark 7 bin t

    Hindi de iphone 11 pro: 10.350 tl
    Ns 125 ise 9.340 tl
    Ns200 ise 17.000 tl

    Bu hesaba göre

    Tr de ns 200 ün 46 bin tl olmasi lazim(hindistanda 125 ile 200 arasindaki fark ortalama iki kati)

    32 bin tl yine uygun gibi,buradaki distributor yine hesapli veriyor.
    serif abi bunu beğendi.

  13. #15893

    Üyelik
    23 Eylül 2021
    Alıntı mklcts adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim de motorum 2020 pulsar ben de ilk boş sandım ama tam dolu olduğu için öyle görünüyormuş. Belki seninki de öyle olabilir
    Hocam selam tekrar, bu hafta sonu götürebildim bakıma, dediğin gibiymiş, full doluymuş acemilik işte teşekkür ederim tekrardan.

  14. #15894

    Üyelik
    17 Nisan 2020
    Şehir
    İNEGÖL/BURSA
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    Arkadaşlar selamlar, 2020 model ns 200 sahibiyim. 5000 kkm de şuan. Motorumun zincir bakımını yağlama ve temizleme olarak bahsedilen aralıklarda yapıyorum. 1 hafta önce motorumda plastik yanığı gibi bi koku ile karşılaştım. kulüp gezisindeydik ve diğer arkadaşlarla altına,sağına,soluna baktığımızda birşey göremedik. Eve gelip zincir temizliği yapacağım zaman bi süredir aklımda olan zincirin ön kısmında olan küçük dişlinin koruyucu kapağını söktüm be orda fazlaca yağ biriktiğini gördüm. Sizce zincir ve motor ısındığında o yağı eritip o plastiğin üzerinde durduğu için ordan bir koku geliyor olabilir mi? Bu arada plastikte herhangi bir hasarda yok. Başına gelen var mı koku problemi? Aydınlatırsanız çok memnun olurum. Teşekkürler.

  15. #15895
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı isoozdmr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar selamlar, 2020 model ns 200 sahibiyim. 5000 kkm de şuan. Motorumun zincir bakımını yağlama ve temizleme olarak bahsedilen aralıklarda yapıyorum. 1 hafta önce motorumda plastik yanığı gibi bi koku ile karşılaştım. kulüp gezisindeydik ve diğer arkadaşlarla altına,sağına,soluna baktığımızda birşey göremedik. Eve gelip zincir temizliği yapacağım zaman bi süredir aklımda olan zincirin ön kısmında olan küçük dişlinin koruyucu kapağını söktüm be orda fazlaca yağ biriktiğini gördüm. Sizce zincir ve motor ısındığında o yağı eritip o plastiğin üzerinde durduğu için ordan bir koku geliyor olabilir mi? Bu arada plastikte herhangi bir hasarda yok. Başına gelen var mı koku problemi? Aydınlatırsanız çok memnun olurum. Teşekkürler.

    hocam tam kaynağını bilmiyorum ancak bende de var ve bu durum için "her ns200 de var" dediler.

    Ne kadar doğru, nedendir bilmiyorum
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  16. #15896
    Alper600RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2019
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı isoozdmr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar selamlar, 2020 model ns 200 sahibiyim. 5000 kkm de şuan. Motorumun zincir bakımını yağlama ve temizleme olarak bahsedilen aralıklarda yapıyorum. 1 hafta önce motorumda plastik yanığı gibi bi koku ile karşılaştım. kulüp gezisindeydik ve diğer arkadaşlarla altına,sağına,soluna baktığımızda birşey göremedik. Eve gelip zincir temizliği yapacağım zaman bi süredir aklımda olan zincirin ön kısmında olan küçük dişlinin koruyucu kapağını söktüm be orda fazlaca yağ biriktiğini gördüm. Sizce zincir ve motor ısındığında o yağı eritip o plastiğin üzerinde durduğu için ordan bir koku geliyor olabilir mi? Bu arada plastikte herhangi bir hasarda yok. Başına gelen var mı koku problemi? Aydınlatırsanız çok memnun olurum. Teşekkürler.
    Plastigin üzerinde durduğundan demissin plastik bir parca olmamasi lazim on dslinjn etrafinda bu tarz seyleri toplamak icin metal bir koruyucu var o sende yoksa senden onceki sahibi çıkartmış olabilir. Plastik kokusuna gelirsek eğer ben balikesirden donerken canakkalede mola veristim o sira zincirimin gerginligini kontrol etmek istedigimde bi cubuk ile hava kaldirdigimda zincirden duman çıkmıştı. Sanirim zincir kaydırıciyı eritmis olabilir bir anlik onun kokusu gelmis olabilir.

  17. #15897

    Üyelik
    17 Nisan 2020
    Şehir
    İNEGÖL/BURSA
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    Alıntı Alper600RR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Plastigin üzerinde durduğundan demissin plastik bir parca olmamasi lazim on dslinjn etrafinda bu tarz seyleri toplamak icin metal bir koruyucu var o sende yoksa senden onceki sahibi çıkartmış olabilir. Plastik kokusuna gelirsek eğer ben balikesirden donerken canakkalede mola veristim o sira zincirimin gerginligini kontrol etmek istedigimde bi cubuk ile hava kaldirdigimda zincirden duman çıkmıştı. Sanirim zincir kaydırıciyı eritmis olabilir bir anlik onun kokusu gelmis olabilir.
    Aslında evet plastik gibi değil ama metal bi parçada değildi daha çok sert yapıda bi üründü. Motosikleti sıfır almıştım buarada. Her neyse açıkçası endişelenmiştim ama sanırım çok korkulacak bi durum yok gibi anladım sizin yazdığınızdan.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------

    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam tam kaynağını bilmiyorum ancak bende de var ve bu durum için "her ns200 de var" dediler.

    Ne kadar doğru, nedendir bilmiyorum
    Ben mart ayından beri kullanıyorum fakat bu ilk kez geldi başıma. Umarım çok endişelenecek bi durum değildir.

  18. #15898
    logicache - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Agility125 Cbr125r Crf250l Nmax155 R25 D250 Xpulse
    Sıfır km motosikletten çıkma hiç kullanılmamış mrf lastik setini istanbul içi satıyorum. İlgilenen mesaj atabilir.

  19. #15899

    Üyelik
    24 Şubat 2016
    Arkadaşlar 2021 ns200 aldım 2 ay once ve şuan 1400 kilometrede ama yolda giderken aniden yağ lambası yakıyor. Kenara cekip kontağı kapatıp tekrar çalıştırdığımda kayboluyor ama bir süre sonra tekrar yanıyor. Servisle görüştüm müşür değistireceğiz dediler ama başına gelen varmı nasıl çözdünüz sorunu ?
    Kronik bir sorunmu acaba ? Daha önce müşür değiştiripte sorunu çözmüş olan varmı aranızda ?

  20. #15900

    Üyelik
    14 Eylül 2021
    Arkadaslar selam baslangic motoru icin ns200 mu dominar 250 mi dersiniz ?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)