Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Temmuz 2021, 08:20
#15841
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
Bugün Hero bayiine Xpulse bakmak için izmir karamanlarda gittim. Para cebimde beğenirsem alıyorum kafasındaydım. Motoru genel manada beğendim ama top speed olayı ve beklediğim kadar iri olmayışı beni ikilemde bıraktı.. Yan tarafta bajaj bayii de vardı. Bir çılgınlık yapıp 2021 Pulsar alarak günü tamamladım.. Umarım pişman olmam..
Yarın teslim alıcaz sözde bakalım. Elime geçince resimlerle şenlendirirm..
Bu arada karamanlarda ki bayii 150Tl 'nin lafını yaptı indirim yapmadı kuruş deseniz
foruma yazıcam ama bunu dedim, yaz dedi. Kırmayalım onu :D Alırken başka bayii bakabilirsiniz. Benim vaktim yoktu uğraşmadım.
hayırlısı olsun, daha dogru bir seçim yapmıssınız.
İndirim konusunda bende olsam yapmazdım. kur o kadar değişiyor ki zaten günde 150 tl oynuyor kar oranları.
Bi de forumda gördüğüm kadarıyla ölücüler var. Abi o kadar para verdik sunu da ver bunu da ver vs beyin yiyip foruma konu acıyorlar sanki vermek zorundalarmış gibi
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
Reklamlar
-
29 Temmuz 2021, 18:27
#15842
-
29 Temmuz 2021, 20:10
#15843
hayırlı olsun dostum. eski bir pulsar kullanıcısı olarak şunları demek isterim k;
-mümkün olduğunca 9 bin deviri geçmemeye çalış. üst kapak baya hassas.
-ayrıca ilerki km'lerde büyük ihtimalle vites yayı problemi yaşayacaksın. birkaç liralık parça ama işçilik ücreti fazla. bu yüzden vites kolu gevşemeye başladığı an servisin yolunu tut.
-çok devirli kullanırsan üst kapağa ek olarak krank bilyası dağılabilir. ben dağıttım bizzat.
-arka çanta takılabilir ama amortisör sert olduğu ve şasi kalitesi iyi olmadığı için sadece arka boynuzların olduğu yere bağlanan taşıma demirlerinden alırsan yakın zamanda şasedeki, çanta demirinin vidalandığı kısmı kırarsın. son fotodaki çanta demirinin aynısından ben de almıştım ve iki defa şasedeki o kısım resmen yırtıldı. kaynaklattım. arkası destekli demirlerden al.
-sakın birer boy büyük lastik takayım deme viraj kabiliyeti tereyağı kıvamında oluyor ve arka lastik hemen kitliyor hele ki ıslakta düşmemen imkansız büyük lastikte. çünkü taban genişledikçe cm2'ye uygulanan basınç düşüyor. yani tutuş azalıyor. lastik bombeleştiği için de artık virajlarda bi yukardaki bi sen... sadece ikiniz oluyorsunuz...
yukarıdakilerin tamamı bizzat kendi deneyimlerim. dikkate alman yararına olur.
kazaasız belasız kullanman dileğiyle.
2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25
-
03 Ağustos 2021, 22:26
#15844
Merhaba değerli dostlar, bugün hava filtresini ve antifirizimi değiştirdim. En son motoru toplarken bir kırmızı kablo soketinin açıkta kaldığını ve baya bir oksitlendiğini fark ettim. Bunun nereye bağlı olduğunu bilen var mı? Ya da ne kablosu olduğu?
Instagram: Ekremalp85
Youtube: Ekrem Alp
-
04 Ağustos 2021, 00:03
#15845
Ekrem_06 adlı üyeden alıntı
o kablo aksesuar bağlamak için. ucunu bantla bişey olmaz.
antifriz konusuna değinmek istiyorum, sanayiden kalitesiz antifrizle radyatör deposunu çürüttü ve delindi. yenisini almak zorunda kaldım.
ilaveten motor bloğunu korumak, devirdaim keçesinin sağlığı için silikatsız antifriz öneriliyor.
buna göre bildiklerim:
castrol radicool sf (sf düğmesi silicat free demek)
motul motocool
total glacelf auto supra (sarı renk olmalı kutuda autosupra yazmalı)
mahalledeki total benzinlikte ucuz olduğu için ve rengi sarı olduğu için total marka almıştım..
-
04 Ağustos 2021, 13:31
#15846
ulkerhan adlı üyeden alıntı
o kablo aksesuar bağlamak için. ucunu bantla bişey olmaz.
antifriz konusuna değinmek istiyorum, sanayiden kalitesiz antifrizle radyatör deposunu çürüttü ve delindi. yenisini almak zorunda kaldım.
ilaveten motor bloğunu korumak, devirdaim keçesinin sağlığı için silikatsız antifriz öneriliyor.
buna göre bildiklerim:
castrol radicool sf (sf düğmesi silicat free demek)
motul motocool
total glacelf auto supra (sarı renk olmalı kutuda autosupra yazmalı)
mahalledeki total benzinlikte ucuz olduğu için ve rengi sarı olduğu için total marka almıştım..
Benim motorda sürekli kırmızı antifriz kullanıldığı için bende kırmızıdan devam ediyorum. Genellikle senede bir değiştiririm.
Kablo bilgisi için teşekkür ederim. Voltmetremi bulamadım sabit 12v geliyorsa şarj aletini bağlayabilirim oraya
Instagram: Ekremalp85
Youtube: Ekrem Alp
-
08 Ağustos 2021, 11:36
#15847
Arkadaşlar selam, motorun bakımlarını ve ufak tefek tamirlerini kendim yapıyorum. Ancak son zamanlarda fan açmamaya başladı. Zaten 65.xxx km ye geldiğim için ufak tefek parçaları değiştirmeye başlayacağım.
-Hararet müşürü siparişi verdim, ancak yeri çok içerde, bunu en kolay nasıl söküp takarım?
-Bu motorda termostat nerede? Google amcamıza çok sordum ama cevap bulamadım.
-
09 Ağustos 2021, 09:47
#15848
gokhanergun adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selam, motorun bakımlarını ve ufak tefek tamirlerini kendim yapıyorum. Ancak son zamanlarda fan açmamaya başladı. Zaten 65.xxx km ye geldiğim için ufak tefek parçaları değiştirmeye başlayacağım.
-Hararet müşürü siparişi verdim, ancak yeri çok içerde, bunu en kolay nasıl söküp takarım?
-Bu motorda termostat nerede? Google amcamıza çok sordum ama cevap bulamadım.
Depoyu söküyorsun hararet müşürünü değiştiriyorsun, termostat sol blok kısmında hortumun içinde veya orda bir yerde olması lazım.
-
10 Ağustos 2021, 17:03
#15849
-
10 Ağustos 2021, 17:46
#15850
Ben aldım taktıramadım ancak yan canta demiri alıp yan canta almanız böyle bir gezi için sizin için cok iyi olacak.
topcase üstüne fazla yüklenme şasi kırılmasına sebep oluyormus ns200de.
benım motor garantıde olmadıgı ıcın buradakı baska bı servıse ara km bakımı olan 22.5 k bakımını 200e yaptırdım. yağ filtresi, motul yağ, zincir gerdirme, gevşemiş yerleri sıktırma vs. genel kontrol yaptırdım.
25binde rutin bakıma servise gitmeye korktum verdiğiniz fiyatları gorunce. gecen sene 400e bujisinden hava yağ filtrelerine kadar değiştirtmiştim:(
-
10 Ağustos 2021, 20:11
#15851
Maşallah o fiyatlar ne öyle ya. Ben de buraya D250 yerine alınabilir mi diye sormaya gelmiştim ama.
EneS_Turker, Hayıırlı olsun.
-
13 Ağustos 2021, 21:36
#15852
Sabah 6 da İzmir - Tokat 1050Km 2 kişi yola çıkıyoruz bakalım. ordan karadeniz.. Umarım güzel olur..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
13 Ağustos 2021, 23:21
#15853
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
İyi yolculuklar. Tacrübelerinizi bizimle paylaşırsınız.
-
14 Ağustos 2021, 07:56
#15854
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
iyi yolculuklar hocam ama 1 gün içinde yapmazsınız diye umuyorum. yuksek cc japon motorda bile artçılı 500 km üstü yapılmaz bence.
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
-
19 Ağustos 2021, 20:58
#15855
kdiner adlı üyeden alıntı
Depoyu söküyorsun hararet müşürünü değiştiriyorsun, termostat sol blok kısmında hortumun içinde veya orda bir yerde olması lazım.
termostata ulaşabiliyorum ancak hararet müşürüne bir türlü ulaşamadım. hava filtresinin kutusu vs engelliyor. onu da sokeyim dedim ama sokemedim. nasil yapacağım bilmiyorum hala..
-
19 Ağustos 2021, 21:32
#15856
gokhanergun adlı üyeden alıntı
termostata ulaşabiliyorum ancak hararet müşürüne bir türlü ulaşamadım. hava filtresinin kutusu vs engelliyor. onu da sokeyim dedim ama sokemedim. nasil yapacağım bilmiyorum hala..
Depoyu sök müşürün soketini çıkar açık ağızlı anahtar veya kapalı anahtar ile sök biraz uğraştırır ama işini halledersin.
-
31 Ağustos 2021, 21:38
#15857
15 günlük yıllık izinde Izmirden çıkıp 14 saatte 1050km Tokat'a gittik eşim ile. Yalnızca 250kmde benzin için durduk 30dk lik molalari ona göre ayarladım. Dönüşte daha rahat geldik 12 saatte. Motor 500km bakımından sonra yola çıktı dönüşte 3bin kmyi görmüştük memlekette gezdigimizle Birlikte. 2500te ara yağ değişimi yaptım o kadar..
Yolda ortalama 120 ile yerine göre 130 ile gittik. Motor açılsın diye 2 kez 150ye çıktım sanırım redline başka görmedi. 2 kişi ve yükle 150de kesiciye giriyor.
Problem olarak ön furş gevşedi onu sıktı servis , onun haricinde problemsiz bir yolculuk oldu.
Karadeniz gezimizi araba ile yaptık maglum yağmur çamur endişesi ile. Gezi konusu açarım müsait bir zamanda
-
31 Ağustos 2021, 22:03
#15858
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
15 günlük yıllık izinde Izmirden çıkıp 14 saatte 1050km Tokat'a gittik eşim ile. Yalnızca 250kmde benzin için durduk 30dk lik molalari ona göre ayarladım. Dönüşte daha rahat geldik 12 saatte. Motor 500km bakımından sonra yola çıktı dönüşte 3bin kmyi görmüştük memlekette gezdigimizle Birlikte. 2500te ara yağ değişimi yaptım o kadar..
Yolda ortalama 120 ile yerine göre 130 ile gittik. Motor açılsın diye 2 kez 150ye çıktım sanırım redline başka görmedi. 2 kişi ve yükle 150de kesiciye giriyor.
Problem olarak ön furş gevşedi onu sıktı servis , onun haricinde problemsiz bir yolculuk oldu.
Karadeniz gezimizi araba ile yaptık maglum yağmur çamur endişesi ile. Gezi konusu açarım müsait bir zamanda
ayıptır söylemesi eşim ile birlikte 200 kilo oluyoruz. o hızlar hayal benim için.
-
01 Eylül 2021, 15:22
#15859
Arkadaşlar Merhaba,
2021 Model Bajaj 200NS sahibiyim motorumu geçen ay aldım. Daha 600KM yapabildim ancak aklıma takılan birkaç soru var sizlere sormak isterim.
1- Motor hem soğukken hem sıcakken vitesi boşa atıp elimi debriyajdan çektiğimde hırıltı sesi geliyor. Normal seyir halinde iken veya debriyaja bastığımda bu ses yok. Normalde takmam bu tarz sesleri ama sıfır motordan ses gelmesi, motoru tanımamamdan dolayı sorun var mıdır sizlere sormak istedim.
2- Vites geçişleri esnasında 1 ile 2 arasında devamlı boşa düşüyor. Aldığım günden beli bu şekilde arada yapıyor bunu sert çektiğimde sorun yok ama yağ değiştirdim yine aynı zincir gergisi de iyi durumda.
İyi forumlar dilerim.
-
02 Eylül 2021, 09:58
#15860
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
15 günlük yıllık izinde Izmirden çıkıp 14 saatte 1050km Tokat'a gittik eşim ile. Yalnızca 250kmde benzin için durduk 30dk lik molalari ona göre ayarladım. Dönüşte daha rahat geldik 12 saatte. Motor 500km bakımından sonra yola çıktı dönüşte 3bin kmyi görmüştük memlekette gezdigimizle Birlikte. 2500te ara yağ değişimi yaptım o kadar..
Yolda ortalama 120 ile yerine göre 130 ile gittik. Motor açılsın diye 2 kez 150ye çıktım sanırım redline başka görmedi. 2 kişi ve yükle 150de kesiciye giriyor.
Problem olarak ön furş gevşedi onu sıktı servis , onun haricinde problemsiz bir yolculuk oldu.
Karadeniz gezimizi araba ile yaptık maglum yağmur çamur endişesi ile. Gezi konusu açarım müsait bir zamanda
İki kişi 120-130 seyir hızı bu motor için baya yüksek. Tebrik ederim. Neredeyse tama yakın gaz açmışsınızdır. 3000 km buna dayanmış olması iyi. Hayırlı olsun motorunuz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)