pulsar ns200 alacaktım sıfır 2021 model fiyat konusunda kararsız kaldım birde beyaz jant afedersin.B....k olmuş hiç begenmedim 2020 alsam fark varmı arasında
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
30bin e dayanmış NS200 de.
Az önce işten eve döndüm. Otoparka girerken yavaşladım ve sürtünme sesi duydum. Durup bakınca arka tekerin çok ama çok zor döndüğünü fark ettim. Diskte çok sıcaktı. Arka balataları 2019 Aralıkta değiştirmiştim. Balata biterse olabilir mi yada hidrolik bitmişse yapar mı ?
Balatanızın ne kadar kaldığını gözünüzle kontrol edebilirsiniz .
Hidrolik bitmez, biterse zaten freniniz tutmaz. Bitmesi ancak bişekilde bir yerden kaçak olup boşalması ile olur. Sizin durumunuzda kontrol edeceğiniz kaliperdeki fren pistonlarının takılı kalıp kalmadığı. Kaliper temizliği yapcaksınız/yaptıracaksınız yani.
Sorun bu değil ise arka tekerin rulmanlarını kontrol edin/ettirin; kaliper takılı değil iken lastiği döndürün, fren olmadan halen dönmekte zorlanıyorsa rulmanlardan olma ihtimali yüksektir.
disk ısındığına göre kaliperde arayın sıkıntıyı.
Geçen sene Mart ayında aldığım 2020 model henüz 4800 km'de olan motosikletimi 25 bin TL'ye ilana koydum. Pulsarı almadan önce de hep ikinci el MT-25'lere bakıyordum ama o sıralar bütçem ABS li ikinci el MT-25'lere yetmediği için sıfır km Pulsar almıştım. Tereddüt ederek almış olsam da Pulsar'dan çok memnun kaldım. Motor satılırsa aklımda 2 seçenek var biri Dominar 400, diğeri MT-25. Daha önce forumda bu konu çok tartışılmış. Yamaha bayiinde MT-25'i denedim, boyum 1.88, depo geniş olduğu dizlerim sıkışıyor, frenlemede ve vites değiştirirken sorun yaşatacak eminim. Öte yandan Dominar oturuş olarak daha konforlu gibi, torku yüksek,110-120 km hızlarda daha az bağırarak yol alacak gibi görünüyor. Dominar 400'ü satarken sorun yaşarmıyım, ne kadar Pulsar ile Bajaj'dan memnun kalsam da aklımda hep soru işaretleri var. Görüntü olarak Dominar beni MT-25 kadar tatmin etmiyor. Dominar 400 alırsam tamamen isteklerim doğrultusunda değil mantığımla bir tercih yapmış olacağım. Bir yandan da Duke 390 ve 390 ADV var fakat fiyatları çok yüksek.Çok kararsızım.
Selamlar, ben de aynı düşünceyle sıfır ns200 almıştım mart ayında Mt-25'e bindikten sonra önceki motoruma bakışım çok değişti açıkçası. Frenleme ve viteste ne şekilde sizi rahatsız eder bilemiyorum.
Birkaç gün önce de yeni kasa dominarla beraber gazlama fırsatım oldu. Bajaja ısınamayan ben, yani aslında güzel duruyormuş dedim. Ben tercihimi yamahadan yana kullandım. İkisi de güzel motor bence. Öte yandan duke 390 a bütçe yetiyorsa ve tek silindir sesi hoşunuza gidiyorsa düşünmeye bile gerek yok Mt'yle alakalı sorunuz olursa bana ulaşabilirsiniz yardımcı olmaya çalışırım.
Merhaba, bugün motosikletimin ilk bakımını yaptırdım. Servisten aldığımda arıza ışığı yandı bi süre sonrada yağ lambası yandı fakat stop edip tekrar çalıştırdığımda sadece arıza lambası yanık kaldı. Bu durumla karşılaşan var mı?
sabahları leş gibi yakıt kokusu eşliğinde zor çalışma,
ara devirlerde yığılma
gibi arızaların çözümü map sensürüdür. emme manifoldunun üzerinde tek vida ile sabitlenmiş bir sensör. önce balata spreyi ile temizlemeyi deneyin düzelmez ise kuralkan 500 tl'ye satıyor. parça koduna kadar aynı sensör 1.4 fiat benzinli motorları ile aynıdır. sanayiden 100 tl civarına alırsınız. sorunununz çözülür.
pulsarlarda ateşleme sistemi ile ilgili pek sorun çıkmaz. 1 adet ön ateşleme, 2 adet ana ateşleme bujisi kolay kolay bozulmaz. arıza varsa bujide aramayın.
MAP Sensörü:
İyi akşamlar arkadaşlar. 2020 model 1300 kmde pulsarım var. Bu benim 3. Pulsar. Daha önce 2018 ve 2014 vardı. Yalnız bu motorda dikkatimi çeken önceki motorlarıma kıyasla gaz tepkimesi çok iyi değil ve yakıt fazla. Yazılımla falan düzelme oluyormu yaptıran arkadaşlar varmı acaba
Arkadaslar 2016 Model 36500 Km de gayet temiz ve bakımlı Pulsar 200 motorum satılıktır. Rize dedir. Yakın sehirlerde olanlar ilgilenebilir.
Zincir yeni, Yağ ve filtreler yeni, balatalar yeni, debriyaj yeni, lastikler iyi durumda. Hicbir masrafi yoktur.
Fiyat :17800
selamün aleyküm gençler 2020 model bajaj pulsar ns200 ile aranıza katıldım sıfır aldım.Son seri Bs6 ufak tefek aksesuar taktım.Bir kaç tane sorum olacak birinicisi kafada ufak bi zırıltı var vızıltı diyebilirim ince bi ses devir yükselince daha çok belli oluyor ikinci sorum ABS olayını anlamadım.Daha evvel mt25 abs modeli kullandım ondan ani frende abs devreye girdiğini anlıyordum böyle tık tık ses geliyodu tekrarden bunnda öyle bi durum yok sanki normal frenleme gibi bu normalmi yoksa sıkıntı mı var birde stop ediyor arada çözümü nedir yardımcı olursaniz makbule geçer 😅
ABS kısmını bilmiyorum arada stok olayı kronik bir durum. Alışırsın. Ama cok değil günde belki 1 kez yapar.
Zırıltı da kronik birşey, çözümü cok basit.
Gösterge panelinin üstüne dayalı plastiği yanlardan alyan ile cıkar zaten 30 sanıye suruyor, sonra cıkardıgın plastiğin göstergeye temas ettiği yere sünger bant ile 1 şert boydan boya çek. Sonra geri kapa. Titreşimde plastik göstergeye vurmadıgı için sıfır zıngırtı
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)