Selam arkadaşlar 5500km 2017 ns motorda şanzıman geçişi çok kemikli. Bazen vites takılı kalıyor atmıyor. Bunun sebebi şanzıman da. Bulunan yay mıdır yoksa başka birşey mi? Yağ yeni sayılır
TIGERSHARK;4585783]Servisin koyduğu Castrol
Bende Motul 10 40 kullanıyordum bir şikayetim yoktu ama servis Castrol 10 40 koyduktan sonra vites geçişleri sertleşti daha sesli kemikli olmaya başladı hatta 1 2 defa 1. Vitesten 2 ye ara gazı vermeden atamadım.
Yağ yağdır diyeceğim ama galiba değil
1000 km de bir değiştiriyor iseni yağı liqui moly yağ ilk 1000de gerçekten efsane. sonra leş.
2000 2500 de bir diyorsanız motuldan şaşmayın.
Arkadaşlar ayna seti aldım orjinal takıyorum ama bir türlü güzel olmadı benden önceki arkadaş yan sanayi farklı bir ayna takmış o daha iyiydi ama çok ufak harekette plastiğinden kırıldı. Bu işin yolu nedir ayna uzatma aparatı da var ama omzumu görüyorum. Tvs apache aynası kullanan arkadaşlar varmış heralde memnunlar mı? Aslında gidon aynası falan takmak isterim kolay montaj diye ama heralde onların da görüş açısı çok iyi değil.
castrol 15 - 50 kullanıyorum 4000 de bir yağ değişirim. 4000 km ye yaklaştığında vitesler sertleşmeye başlıyor zaten.
1000 - 2000 çok erken bence hem çevreye yazık hem cebinize.
hocam omuzdan omuza fark var, ben geniş omuzlu değilim apache aynası taktım sadece yolu görüyorum su an. gidon aynası takan birisi vardı forumda, bin pişman olmuştu.
EĞer cok geniş bir omzunuz yok ise oturuş pozisyonunuzu kontrol edin, aparat ile omzunuz gözükse bile %30 oranında olması lazım, %70 oranında yolu görebilmelisiniz.
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
Selam arkadaşlar 1-1,5 senedir NS200 kullanıyorum 30bin km den fazla oldu diyebilirim. Şu an motor 50 bin km civarında. Motorda alarm, çakar ve şarjlı telefon tutacağı var. Şöyle bir sorun var sabahları kontağı çevirdiğimde ekran gidiyor.... kontağa basınca zor da olsa çalışıyor bu esnada ekran yeniden gidip geliyor ve akü ışığı yanıyor. Çalışması da ilk başta sıkıntılı, debriyaja basılıyken çok kolay stop ediyor motor. Kalkışta ve devamında motorun eski randımanı ataleti yok...Bir ara alttaki sargıları değişti düzelmedi, sonra yazılım silinip yeniden yüklendi ilk gün müthiş fark etti eski haline döndü diyebilirim. Sonraki gün yine aynı arızalar baş gösterdi. ( şunu da ekleyeyim ilk başlarda sıkıntı yoktu ama şimdi şarjlı telefon tutucusu şarj etmiyor) bir de bu motorun yol tutuşu neden bu kadar kötü Apache ile 200 bin km ye yakın yol yaptım 40 km rüzgarda bile köprüden geçtiğim oldu bu motorla o rüzgar hızlarında girsem herhalde beni köprünün diğer tarafına atar... 25-30 km de bile resmen sersemletiyor insanı motor mu sıkıntılı lastikte mi sorun var anlamadım...
Beygir Gücü / Tork değerleri:
1000 dev / dak: 0 Nm / 0 lb-ft / 0 kW / 0 PS / 0 hp
1100 dev / dak: 5 Nm / .4 lb-ft / .1 kW / .1 PS / .1 hp
1200 devir: 1 Nm / .7 lb-ft / .1 kW / .2 PS / .2 hp
1300 dev / dak: 1.5 Nm / 1.1 lb-ft / .2 kW / .3 PS / .3 hp
1400 dev / dak: 2 Nm / 1.5 lb-ft / .3 kW / .4 PS / .4 hp
1500 dev / dak: 2.5 Nm / 1.8 lb-ft / .4 kW / .5 PS / .5 hp
1600 dev / dak: 3 Nm / 2.2 lb-ft / .5 kW / .7 PS / .7 hp
1700 dev / dak: 3,5 Nm / 2,6 lb-ft / .6 kW / .8 PS / .8 hp
1800 dev / dak: 3,9 Nm / 2,9 lb-ft / .7 kW / 1 PS / 1 hp
1900 dev / dak: 4,4 Nm / 3,2 lb-ft / .9 kW / 1,2 PS / 1,2 hp
2000 devir / dakika: 4,9 Nm / 3,6 lb-ft / 1 kW / 1,4 PS / 1,4 hp
2100 dev / dak: 5,3 Nm / 3,9 lb-ft / 1,2 kW / 1,6 PS / 1,6 hp
2200 dev / dak: 5,7 Nm / 4,2 lb-ft / 1,3 kW / 1,8 PS / 1,8 hp
2300 dev / dak: 6.2 Nm / 4.6 lb-ft / 1.5 kW / 2 PS / 2 hp
2400 dev / dak: 6,6 Nm / 4,9 lb-ft / 1,7 kW / 2,3 PS / 2,2 hp
2500 dev / dak: 7 Nm / 5,2 lb-ft / 1,8 kW / 2,5 PS / 2,5 hp
2600 dev / dak: 7,4 Nm / 5,5 lb-ft / 2 kW / 2,7 PS / 2,7 hp
2700 dev / dak: 7,8 Nm / 5,8 lb-ft / 2,2 kW / 3 PS / 3 hp
2800 dev / dak: 8,2 Nm / 6 lb-ft / 2,4 kW / 3,3 PS / 3,2 hp
2900 dev / dak: 8,6 Nm / 6,3 lb-ft / 2,6 kW / 3,6 PS / 3,5 hp
3000 dev / dak: 9 Nm / 6,6 lb-ft / 2,8 kW / 3,8 PS / 3,8 hp
3100 dev / dak: 9.3 Nm / 6.9 lb-ft / 3 kW / 4.1 PS / 4 hp
3200 dev / dak: 9,7 Nm / 7,2 lb-ft / 3,3 kW / 4,4 PS / 4,4 hp
3300 dev / dak: 10.1 Nm / 7,4 lb-ft / 3,5 kW / 4,7 PS / 4,7 hp
3400 dev / dak: 10,4 Nm / 7,7 lb-ft / 3,7 kW / 5 PS / 5 hp
3500 dev / dak: 10,7 Nm / 7,9 lb-ft / 3,9 kW / 5,3 PS / 5,3 hp
3600 dev / dak: 11,1 Nm / 8,2 lb-ft / 4,2 kW / 5,7 PS / 5,6 hp
3700 dev / dak: 11,4 Nm / 8,4 lb-ft / 4,4 kW / 6 PS / 5,9 hp
3800 dev / dak: 11,7 Nm / 8,6 lb-ft / 4,7 kW / 6,3 PS / 6,2 hp
3900 dev / dak: 12 Nm / 8.8 lb-ft / 4.9 kW / 6.7 PS / 6.6 hp
4000 dev / dak: 12,3 Nm / 9,1 lb-ft / 5,2 kW / 7 PS / 6,9 hp
4100 dev / dak: 12,6 Nm / 9,3 lb-ft / 5,4 kW / 7,4 PS / 7,2 hp
4200 dev / dak: 12,9 Nm / 9,5 lb-ft / 5,7 kW / 7,7 PS / 7,6 hp
4300 dev / dak: 13,2 Nm / 9,7 lb-ft / 5,9 kW / 8,1 PS / 8 hp
4400 dev / dak: 13,5 Nm / 10 lb-ft / 6,2 kW / 8,5 PS / 8,3 hp
4500 dev / dak: 13,7 Nm / 10,1 lb-ft / 6,5 kW / 8,8 PS / 8,7 hp
4600 dev / dak: 14 Nm / 10,3 lb-ft / 6,7 kW / 9,2 PS / 9 hp
4700 dev / dak: 14,2 Nm / 10,5 lb-ft / 7 kW / 9,5 PS / 9,4 hp
4800 dev / dak: 14,5 Nm / 10,7 lb-ft / 7,3 kW / 9,9 PS / 9,8 hp
4900 dev / dak: 14,7 Nm / 10,8 lb-ft / 7,5 kW / 10,3 PS / 10,1 hp
5000 dev / dak: 14,9 Nm / 11 lb-ft / 7,8 kW / 10,6 PS / 10,5 hp
5100 dev / dak: 15,2 Nm / 11,2 lb-ft / 8,1 kW / 11 PS / 10,9 hp
5200 dev / dak: 15,4 Nm / 11,4 lb-ft / 8,4 kW / 11,4 PS / 11,2 hp
5300 dev / dak: 15,6 Nm / 11,5 lb-ft / 8,7 kW / 11,8 PS / 11,6 hp
5400 dev / dak: 15,8 Nm / 11,7 lb-ft / 8,9 kW / 12,2 PS / 12 hp
5500 dev / dak: 16 Nm / 11,8 lb-ft / 9,2 kW / 12,5 PS / 12,3 hp
5600 dev / dak: 16,1 Nm / 11,9 lb-ft / 9,4 kW / 12,8 PS / 12,7 hp
5700 dev / dak: 16,3 Nm / 12 lb-ft / 9,7 kW / 13,2 PS / 13 hp
5800 dev / dak: 16,5 Nm / 12,2 lb-ft / 10 kW / 13,6 PS / 13,4 hp
5900 dev / dak: 16,7 Nm / 12,3 lb-ft / 10,3 kW / 14 PS / 13,8 hp
6000 dev / dak: 16,8 Nm / 12,4 lb-ft / 10,6 kW / 14,4 PS / 14,1 hp
6100 dev / dk: 17 Nm / 12,5 lb-ft / 10,9 kW / 14,8 PS / 14,6 hp
6200 dev / dak: 17,1 Nm / 12,6 lb-ft / 11,1 kW / 15,1 PS / 14,9 hp
6300 dev / dak: 17,2 Nm / 12,7 lb-ft / 11,3 kW / 15,4 PS / 15,2 hp
6400 rpm: 17,3 Nm / 12,8 lb-ft / 11,6 kW / 15,8 PS / 15,5 hp
6500 dev / dak: 17,5 Nm / 12,9 lb-ft / 11,9 kW / 16,2 PS / 16 hp
6600 dev / dak: 17,6 Nm / 13 lb-ft / 12,2 kW / 16,5 PS / 16,3 hp
6700 dev / dak: 17,7 Nm / 13,1 lb-ft / 12,4 kW / 16,9 PS / 16,6 hp
6800 dev / dak: 17,8 Nm / 13,1 lb-ft / 12,7 kW / 17,2 PS / 17 hp
6900 dev / dak: 17,8 Nm / 13,1 lb-ft / 12,9 kW / 17,5 PS / 17,2 hp
7000 dev / dak: 17,9 Nm / 13,2 lb-ft / 13,1 kW / 17,8 PS / 17,6 hp
7100 dev / dak: 18 Nm / 13,3 lb-ft / 13,4 kW / 18,2 PS / 17,9 hp
7200 dev / dak: 18,1 Nm / 13,3 lb-ft / 13,6 kW / 18,6 PS / 18,3 hp
7300 dev / dak: 18,1 Nm / 13,3 lb-ft / 13,8 kW / 18,8 PS / 18,5 hp
7400 dev / dak: 18,2 Nm / 13,4 lb-ft / 14,1 kW / 19,2 PS / 18,9 hp
7500 dev / dak: 18,2 Nm / 13,4 lb-ft / 14,3 kW / 19,4 PS / 19,2 hp
7600 dev / dk: 18,2 Nm / 13,4 lb-ft / 14,5 kW / 19,7 PS / 19,4 hp
7700 dev / dak: 18,3 Nm / 13,5 lb-ft / 14,8 kW / 20,1 PS / 19,8 hp
7800 dev / dak: 18,3 Nm / 13,5 lb-ft / 14,9 kW / 20,3 PS / 20 hp
7900 dev / dak: 18,3 Nm / 13,5 lb-ft / 15,1 kW / 20,6 PS / 20,3 hp
8000 dev / dak: 18,3 Nm / 13,5 lb-ft / 15,3 kW / 20,9 PS / 20,5 hp
8100 dev / dak: 18,3 Nm / 13,5 lb-ft / 15,5 kW / 21,1 PS / 20,8 hp
8200 dev / dak: 18,3 Nm / 13,5 lb-ft / 15,7 kW / 21,4 PS / 21,1 hp
8300 dev / dak: 18,3 Nm / 13,5 lb-ft / 15,9 kW / 21,6 PS / 21,3 hp
8400 dev / dak: 18,2 Nm / 13,4 lb-ft / 16 kW / 21,8 PS / 21,5 hp
8500 dev / dak: 18,2 Nm / 13,4 lb-ft / 16,2 kW / 22 PS / 21,7 hp
8600 dev / dak: 18,1 Nm / 13,3 lb-ft / 16,3 kW / 22,2 PS / 21,8 hp
8700 dev / dak: 18,1 Nm / 13,3 lb-ft / 16,5 kW / 22,4 PS / 22,1 hp
8800 dev / dak: 18 Nm / 13,3 lb-ft / 16,6 kW / 22,6 PS / 22,2 hp
8900 dev / dak: 17,9 Nm / 13,2 lb-ft / 16,7 kW / 22,7 PS / 22,4 hp
9000 dev / dak: 17,8 Nm / 13,1 lb-ft / 16,8 kW / 22,8 PS / 22,5 hp
9100 dev / dak: 17,7 Nm / 13,1 lb-ft / 16,9 kW / 22,9 PS / 22,6 hp
9200 dev / dak: 17,6 Nm / 13 lb-ft / 17 kW / 23,1 PS / 22,7 hp
9300 dev / dak: 17,5 Nm / 12,9 lb-ft / 17 kW / 23,2 PS / 22,8 hp
9400 dev / dak: 17,3 Nm / 12,8 lb-ft / 17 kW / 23,2 PS / 22,8 hp
9500 dev / dak: 17,2 Nm / 12,7 lb-ft / 17,1 kW / 23,3 PS / 22,9 hp
9600 dev / dk: 16,9 Nm / 12,5 lb-ft / 17 kW / 23,1 PS / 22,8 hp
9700 dev / dak: 16,6 Nm / 12,2 lb-ft / 16,9 kW / 22,9 PS / 22,6 hp
9800 dev / dak: 16,1 Nm / 11,9 lb-ft / 16,5 kW / 22,5 PS / 22,1 hp
9900 dev / dak: 15,4 Nm / 11,4 lb-ft / 16 kW / 21,7 PS / 21,4 hp
10000 dev / dak: 14,7 Nm / 10,8 lb-ft / 15,4 kW / 20,9 PS / 20,6 hp
10100 dev / dak:---------------------
10200 dev / dak:-------------------
10300 rpm:-------------------------
10400 dev / dk:--------------------
10500 dev / dak:--------------------
..................................................
Arkadaşlar aranıza yeni katılmış bulunmaktayım. Motosikletimin yağ değişimi yapılalı 600km oldu motul yağ koyulmuş. Top speed olarak düz yolda 143 gördüm max. Youtubedan baktığımda 154 yapanları görüyorum normalmidir ?
top speed normal dostum. 150'li rakamlar yokuş aşağı görülüyor. bir de eski bir pulsar kullanıcı olarak tavsiye vereyim.
motoru top speed için zorlarsan en iyi ihtimalle ya krank bilyası dağıtacaksın ya da en kötü ihtimalle piston subap yakalayacak.
bu olayların ikisini de bizzat yaşadığım için söylüyorum. motoru satmadan önce de son bir defa da üst kapağın bozulduğunu ve 1200 lira masrafla toplamda bu 3 farklı sorun için motora 1 yılda 4000 lira masraf yaptığımı söylemeden geçemeyeceğim. (şu an bu dolar kuruyla rahat 5000 lira ederdi masrafı.)
motorum stoktu egzoz vs yoktu. egzoz varsa subap yakalama olayı daha kolay olur top speed denemesinde bilgin olsun.
Hocam motorun 2. Sahibiyim ilk haftamı doldurmadım daha umarım kazasız belasız kullanmak nasip olur. Top speedle çok işim olmaz sadece öğrenmek maksadıyla aldığım gün denedim 143 gördüm. Herhalde yol geldiğim için motor yoruldu ondan çok çıkamadı dedim. Bir kaç gün sonra yine denedim yine aynı hız. Youtubeda 153 felan görünce acaba benim motordamı bir problem var dedim. Egzoz stok egzoz hocam motorda çok top speed yapmam öyle yol giderken bile 110, 130 km aralığında giderim 130 çok nadir olur hatta. Ancak merak ettiğim bir sorun var motorumla ilgili.
Yolda giderken bozuk yolda, toprak yolda veya bozuk asfaltta arka savuruyor sarsıyor gibi. Acaba rulmandamı birşey var dedim ya da arka lastiğim yolmu tutmuyor acaba? Çünkü lastiğin markası hayatımda hiç duymadığım bir marka.
yok amortisör ayarındandır o. orta ayara al geçer. küçük bir tavsiye daha vereyim. arka lastiği sakın 130 tabandan 140'a çevirme yoksa virajlarda korkudan altına kaçırırsın benden söylemesi ben ön 110 arka 140 michelin yapmıştım da allah affetsin o nasıl dandik bir lastiktir... ben o adı sanı duyulmayan lastikle girdiğim viraja michelin pilot street ile giremedim. sen orjinal ebattan ve rosso2'den şaşma değiştireceksen bilgin olsun.
Şu an bu konu içerisinde 25 kullanıcı var. (0 üye ve 25 misafir)