Bende 2016 vardı sıfır almıştım soğuk havalarda ekran resetlemesi vardı birde kompresör yapınca debriyaj sıkıldığında stop ediyordu arada onun haricinde memnundum
Bende 2016 vardı sıfır almıştım soğuk havalarda ekran resetlemesi vardı birde kompresör yapınca debriyaj sıkıldığında stop ediyordu arada onun haricinde memnundum
O kronik sorunları(yavaşlarken durmaya yakın debriyajı çekince stop etme, soğuk havalarda ekran resetleme) abs'li versiyonlarında bile düzeltemediler.
abs'li versiyonlarında ek olarak ön fren diski yamulması sorunu da eklendi. Düzelttikleri 2 şeyden biri koltuk sertliğini bi tık yumuşatmaları, diğeri de aküyü yatık pozisyondan dikey pozisyona getirmeleri.
Ancak ekran resetleme olayını satın alacağınız ya da kendisiniz yapabileceğiniz ufak bir aparat ekleyerek çözebiliyorsunuz(önceki sayfalarda detayları var). Ön diskin yamulması konusunda yapılacak bir şey yok, zira değişseniz de yamuluyor, aynı sorun Dominar'larda da var.
İkinci sorunuza gelirsek, motorun km'si tabii önemli ama bence km'den çok nasıl bakıldığı, nasıl kullanıldığı kısacası geçmişi önemli.
Ben 2014 model ns200'ümü 43'bin km'de iken sattım. 27500km'ye kadar her 2500km'de bir yağ+yağ filtresi değişmiştim(ben ara bakımlarda motul5100,servis eni marka kullanıyordu ), her 8 bin km'de hava filtresi, her 12bin km'de ise benzin filtresi değişmiştim(hepsi de zamanından önce yapıldı yani) . 27500 km'den sonra satana kadar yağ+yağ filtresini kitapçığındakine uygun olarak 5000km'de bir değiştim,fren hidroliklerini değiştim,30bin km'de lastik rulmanlarını değiştim vs vs Ve bunların fotolarını çektim, face'e koydum, aldığım sarf malzemelerinin faturalarını sakladım ve bunları motoru alan arkadaşa gösterdim. Fren balataları da bitmek üzereydi, değişime zamanım olmadığı için yeni fren balatalarıyla birlikte motorun bakımını da yapıp, vermiştim.
Geçmişini bilmiyorsanız bin km'deki motor bile riskli canım ülkemde. Tabii fiyat olarak çok uyguna satıyordur, "sorun çıksa da yaptırır sürerim, zarar etmem" düşüncesindesinizdir, o zaman başka.
aydınlatıcı bilgi için teşekkürler, bu mantık ile kronik sorun acısından 2015 / 2016 farkını göz ardı ediyorum.
Ne yazık ki motorun gecmişini bilmek imkansız, bir ustaya göstereceğim tanıdık, oldukca iyi anlar kendisi.
Ekstra özenli olarak değil de standart bir kullanıcının standart bakımlarını yaptıgımızı varsaydıgımızda km limiti ne olmalı?
Bir japon 50bin km'de iyi sayılabilir iken ns200 için bunu kaç bin olarak almalıyız
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
Selam arkadaşlar pulsar 200ns im 30bin'e geldi, 10bin de anlas tournee takmıştım, değişim için üç seçenek buldum
1 Metzeler Lasertec 100/80-17 52S ve 130/70-17 62S
2 Pirelli Angel City 100/80-17 52S ve 130/70-17 62S
3 Michelin Pilot Street 100/80-17 - 130/70-17
Bir arkadaş pilot street takmıştı fakat pirelli kafada soru işareti kaldı. Adetten lasertec i de 3. olarak ekledim :D. Sizce hangi modeli takayım?
Buradaki yazılara bakınca pulsarda sorun yumağı bir motor. Bende bajaj discover 125 modeli var. Motorun huyunu suyunu biliyorum pulsar 150 veya 200'lüğe terfi edeyim dedim de elektronik sorunlar olursa hele ki bajajdaki parça yokluğu bilinen birşey uğraşamam.
Servislerden beklentim yok onların kendine hayrı yok, Yetkili parçacı desen bir kere elimde poşetle dükkandan çıkmadım ne sorarsam yok. Yedek parçalar ucuz değil zaten hele pulsarda diğer motorlardan parça uyduramayız gibi gözüküyor.
Arkadaşlar merhaba,motora yeni başlayacağım ve boyum 168. 200 NS ile başlamak istiyorum. İlk çekincem boydan yana sorun yaşar mıyım? İkincisi bazı kronik sorunları olduğunu okudum, gördüm. 2017 model 24 binde bir tane buldum gidip bakıp, iyiyse almak istiyorum. Önerileriniz olursa şuna bak, buna dikkat et diye çok memnun olurum.
Bende motoru satıyorum adam ile anlastık, alacaıgm paranın üstüne para ekleyip ns200 alacagım hayırlısıyla, alacagım motoru da buldum gibi, satıcı ile anlastık gibi.
Bakalım artçı ile nasıl olacak
Selamlar,
2016 model 150NS den 2020 model 200ns ye geçmek istiyorum. Görüşünüz nedir?
Benim 2017 abs'li ns 200 satılık. alıcı arkadaş varsa mesaj atabilir.
Arkadaşlar ns200 için en güvenilir ve kaliteli lastik hangisidir? Sizin kullandığınız veya önerebileceğiniz lastik markası nedir acaba?
Teşekkürler hocam ben de öyle düşünmüştüm.
Sizce bu motoru max kac km de almam lazım?
Örnek veriyorum 40bin km yüksek midir 2016 modeli için? İyi bakılmış olarak düşünür isek
bir dk konu ile alakalı bir video vardı :D
alıyom zaten, farkındaysanız öneri istemiyorum artık , konu net
Aynı fiyata full + full aksesuarlı 40bin km ile aksesuarsız 30bin km motor var , pazartesi 2si ile de görüşeceğim, saglam cıkanı alacagım zaten
motoru alayım görgüsüzler gibi konu acacagım merak etmeyın
pazartesi itibari ile 197 cc altı kullanan insanlarla muhattap olmayacagım
Vaay cc iniz kadar konuşun diyon hemii
Ulen bende diyordum,gold wing kullananlar neden kimseyle muhattap olmuyor.
Belli oldu.
Borumu 1800cc
Alirsan abs li olani alda salihi dellendirme..
Kara duzen alirsan,
Adam 20 uyelikle dalip linç eder açtigin konuyu..
Yorum manyağina dönersin
hahah :D
ne bilem cc nedeniyle hep ezdiler beni forumda, bende bi deneyim dedim
salih sever beni, abssiz olmamı tercih eder. kazadan kurtulma şansım azalsın
Şu an bu konu içerisinde 25 kullanıcı var. (0 üye ve 25 misafir)