Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Haziran 2014, 02:45
#1481
1st : 55 @ 10,300 RPM
2nd : 75 @ 10,300 RPM
3rd : 92 @ 10,000 RPM
4th : 114 @ 10,000 RPM
5th : 134 @ 10,000 RPM
6th : 149 @ 9700 RPM
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:28 ----------
Standart eksoz ile dyno test
Reklamlar
-
06 Haziran 2014, 03:53
#1482
semih87 adlı üyeden alıntı
1st : 55 @ 10,300 RPM
2nd : 75 @ 10,300 RPM
3rd : 92 @ 10,000 RPM
4th : 114 @ 10,000 RPM
5th : 134 @ 10,000 RPM
6th : 149 @ 9700 RPM
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:28 ----------
http://pertamax7.files.wordpress.com...lsar-200ns.jpg
Standart eksoz ile dyno test
Ölçüm sizemi ait?, kaça mal oldu acaba? verilen değerler süratimi göstermekte?, beygir gücü az silik çıkmış tam olarak kaç verdi? teşekkürler.
-
06 Haziran 2014, 04:29
#1483
fıyat olarak o fıyatın motoru degıl bence
-
06 Haziran 2014, 08:53
#1484
-
06 Haziran 2014, 10:08
#1485
RamonRojo adlı üyeden alıntı
Bende eski bir suzuki gs 500 kullanıcısı olarak kısa mesafede de olsa test etme imkanı buldum.Motor 500 Lük kadar olmasa da inazuma gibi kağnı arabasına göre oldukça seri ve çabuk devirleniyor eski iki zamanlı mz ler gibi... Bunda muhtemelen üç bujinin marifeti var.200 lük olmasından dolayı tabi ki çabuk vites istiyor.Bu motorla ilgili şunu söyleyebilirim ki diğer 250'lik rakiplerinin yaninda bedava kalıyor.Şu an durumum olsa alırdım.1 sene sonrası eğer servis hizmeti de sorunsuz olursa 9000 tl'den aşağı satılmaz.
Eminim hiç inazuma kullanmamışsındır, araziyi boş buldun salla bakalım Pulsar güzel motor ama birini överken diğer kalitesi belli bir motoruda kötülerken komik duruma düşmemek lazım.Birde motorları hızlarına göre kalitesini belirlemek cahil çoluk çocuk takımının işidir.Ayrıca yalan söylediğin açık, eski bir suzuki gs500 kullanıcısı olsaydın en azından eski kullandığın markaya biraz sempatin olurdu kusurları bile olsa pek dile getirmezdin.
-
06 Haziran 2014, 10:12
#1486
Felis Leo adlı üyeden alıntı
Eminim hiç inazuma kullanmamışsındır, araziyi boş buldun salla bakalım
Pulsar güzel motor ama birini överken diğer kalitesi belli bir motoruda kötülerken komik duruma düşmemek lazım.Birde motorları hızlarına göre kalitesini belirlemek cahil çoluk çocuk takımının işidir.
İnazumayı bir türlü canlı göremedim. Malum Urfa da bayisi yok. İlk çıktığı günden bu yana sürüş karakterini merak etmişimdir. İlk fırsatta deneyeceğim inşallah
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
-
06 Haziran 2014, 10:47
#1487
Felis Leo adlı üyeden alıntı
Eminim hiç inazuma kullanmamışsındır, araziyi boş buldun salla bakalım
Pulsar güzel motor ama birini överken diğer kalitesi belli bir motoruda kötülerken komik duruma düşmemek lazım.Birde motorları hızlarına göre kalitesini belirlemek cahil çoluk çocuk takımının işidir.Ayrıca yalan söylediğin açık, eski bir suzuki gs500 kullanıcısı olsaydın en azından eski kullandığın markaya biraz sempatin olurdu kusurları bile olsa pek dile getirmezdin.
Cahil kardeş birincisi kullanmadığım motorla ilgili yorum yapmam. Suzuki inazuma'yı kullandım.24 beygirlik motoru 180 kiloluk YÜZSEKSEN KİLOLUK şaseye koyarsan kullanmayan adam dahil o motorun seri olmayacağını bilir.Ayrıca suzuki gs 500 'ü 12.500 km kullandım sattım.Şu an Antalya'da ararsan Karacabey'den alındığını sana söylerler.Ayrıca belli markanın belli motosikletlerini kullanmak sizi o markanın FETİŞİ haline dönüştürüyorsa yolun daha başında olduğunuzu itiraf etmiş olursunuz.
-
06 Haziran 2014, 11:02
#1488
Bugün 20 yaşında bir Hint vatandaşı ile tanıştım. O da Pulsar 200NS sahibiymiş. 100km de 4 litre yakıyor dedi. Yakıt tüketimi de dahil olmak üzere bir şikayeti olmadığını söyledi. Türkiye'de yakıt tüketimi konusunda pek de doğru bir bilgi verilmiyor demek ki.
-
06 Haziran 2014, 11:17
#1489
acemi60 adlı üyeden alıntı
Bugün 20 yaşında bir Hint vatandaşı ile tanıştım. O da Pulsar 200NS sahibiymiş. 100km de 4 litre yakıyor dedi. Yakıt tüketimi de dahil olmak üzere bir şikayeti olmadığını söyledi. Türkiye'de yakıt tüketimi konusunda pek de doğru bir bilgi verilmiyor demek ki.
Şuan rodajdayım. 1 lt ile ş.içi 20km/h - ş.dışı 65 km/h ort ile 41 km yol gittim. Rodaj bitsin sınırlar kalksın, motor bir kendine gelsin yakıt ölçüm verilerini tazelerim.
-
06 Haziran 2014, 11:29
#1490
acemi60 adlı üyeden alıntı
Bugün 20 yaşında bir Hint vatandaşı ile tanıştım. O da Pulsar 200NS sahibiymiş. 100km de 4 litre yakıyor dedi. Yakıt tüketimi de dahil olmak üzere bir şikayeti olmadığını söyledi. Türkiye'de yakıt tüketimi konusunda pek de doğru bir bilgi verilmiyor demek ki.
Hocam hindistandaki motorlar bildiğim kadarı ile enjeksiyon lu değil karbüratörlü olması lazım o yüzden yakıt tüketimi farklı yanlışım varsa düzeltin arkadaşlar.
-
06 Haziran 2014, 11:41
#1491
İnazuma ve pulsarı karşılaştıran arkadaşlar, iki motoruda test ettim karar vermek için, aslında inazuma almak için neden 5nin tl daha fazla para vereceğimi anlamak istedim, iki motorunda hitap ettiği kullanıcı farklı bunu iki motoru kullanınca anladım elbette teknik anlamda kıyaslanacak motorlar ama bu motorları alacak arkadaşlar ne istediğini iyi bilmeli!
-
06 Haziran 2014, 12:01
#1492
Bu viteslerin maksimum hizlardir gordunuz gibi
10101 devir dakikada 23.4 hp
çekiş gucu 17.77 8757 devir dakikada
motor zaten 5000 devirden sonra kendine gelmekte
9400 devirde hp ve tork değerleri enyuksek nokta da carpismakta
10100 devirde maximum hp ye
8750 devide maximum torque a ulasmakta
7550 tl plaka ruhsat sigorta icinde
Yakit olarak normal kullanimda 1 lt ile 45 km
devamli 130+ ve herviteste redline yapilarak kullanimda 30 km litrede
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:48 ----------
Kanuni phantom olmus 5750 adamlar size 7.5 tlye sivi sogutmali enjeksiyon lu motor getirmis varmi bu fiyata ayni deyerlerde başkası soyleyin yahu bajaj gecen sene 5 milyon satmis almayan almasin biz burada alan almayan almayi planliyanlarlan arkadaslarlan guzel paylasim yapmak sorulari varsa bildimiz kadar yanitlamaya calisiyoruz varsa sizin getirdiyiniz bundan iyi daha ucuz 200 km basan 1 lt 1000 km giden baska motor bundan iyisi soyle onu alalim daha ucuza
-
06 Haziran 2014, 12:58
#1493
semih87 adlı üyeden alıntı
Bu viteslerin maksimum hizlardir gordunuz gibi
10101 devir dakikada 23.4 hp
çekiş gucu 17.77 8757 devir dakikada
motor zaten 5000 devirden sonra kendine gelmekte
9400 devirde hp ve tork değerleri enyuksek nokta da carpismakta
10100 devirde maximum hp ye
8750 devide maximum torque a ulasmakta
7550 tl plaka ruhsat sigorta icinde
Yakit olarak normal kullanimda 1 lt ile 45 km
devamli 130+ ve herviteste redline yapilarak kullanimda 30 km litrede
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:48 ----------
Kanuni phantom olmus 5750 adamlar size 7.5 tlye sivi sogutmali enjeksiyon lu motor getirmis varmi bu fiyata ayni deyerlerde başkası soyleyin yahu bajaj gecen sene 5 milyon satmis almayan almasin biz burada alan almayan almayi planliyanlarlan arkadaslarlan guzel paylasim yapmak sorulari varsa bildimiz kadar yanitlamaya calisiyoruz varsa sizin getirdiyiniz bundan iyi daha ucuz 200 km basan 1 lt 1000 km giden baska motor bundan iyisi soyle onu alalim daha ucuza
Bu değerleri kendiniz mi ölçtünüz.Ben normal kullanımda rodajda olduğu için 5deviri fazla geçmeden 30-35km anca gidebiliyorum 1 litreyle.Seri kullanımda sanırım 25km falan gidebilir diye düşünüyorm.
-
06 Haziran 2014, 13:12
#1494
Motorum rodajda kendi ölculerim değil. Yakiti bizzat ölçtüm 3. Viteste bütün gun dolasirsan ancak 1 lt 25 km gider ama her Viteste redline git ve 130+ hizlarda her gördüğün motorla yarisirsan ancak ozaman 1 lt 30 km gibi değerlere düşer fakat 7. 8 binlerde dolasirsan 45km yakalar sin 1 lt
-
06 Haziran 2014, 15:28
#1495
RamonRojo adlı üyeden alıntı
Cahil kardeş birincisi kullanmadığım motorla ilgili yorum yapmam. Suzuki inazuma'yı kullandım.24 beygirlik motoru 180 kiloluk YÜZSEKSEN KİLOLUK şaseye koyarsan kullanmayan adam dahil o motorun seri olmayacağını bilir.Ayrıca suzuki gs 500 'ü 12.500 km kullandım sattım.Şu an Antalya'da ararsan Karacabey'den alındığını sana söylerler.Ayrıca belli markanın belli motosikletlerini kullanmak sizi o markanın FETİŞİ haline dönüştürüyorsa yolun daha başında olduğunuzu itiraf etmiş olursunuz.
Cahil olan belli oluyor, 180kg nedirki motor çekmeyekayrıca çift silindirli.
hyosung gt 250r----170 kg
cbr 250------------155kg
aralarında 10-15kg oynuyor, dersinki 300kg, yeme bizi şimdi.
Komiklik yapma kulaktan dolma bilgileri satma.Atıyorsun hala git bulabilirsen bin sonra konuş.
-
06 Haziran 2014, 15:47
#1496
Arkadaşlar burda atışmaya gerek yok bence. Herkesin bildiği kendine fayda eder. Burda hangimiz üstünüz diye bulunmuyoruz. Birbirimize yardımcı olmak, fikir vermek, varsa sıkıntılarımız dile getirmek gibi birçok faydalı amaçlar için bulunuyoruz. Lütfen forumu germeyelim
-
06 Haziran 2014, 16:53
#1497
Felis Leo adlı üyeden alıntı
Cahil olan belli oluyor, 180kg nedirki motor çekmeyek
ayrıca çift silindirli.
hyosung gt 250r----170 kg
cbr 250------------155kg
aralarında 10-15kg oynuyor, dersinki 300kg, yeme bizi şimdi.
Komiklik yapma kulaktan dolma bilgileri satma.Atıyorsun hala git bulabilirsen bin sonra konuş.
hyosung 29 beygir V MOTOR.M.Kemalpaşa'ya git çivici ticaretin sahibine sor.İnazuma'ya ilk geldiği zaman bindim.Komikliği beymoto'nun oraya geldiğim zaman yapacam merak etme.Artistlik yapma.Saçma sapan gülücükler koyup mesajlarını sempatik göstermeye çalışma.Daha dün motor almış adam gelip buradan sallıyor.İNAZUMA KONFORLUDUR RAHATTIR KALİTELİDİR ANCAK SINIFININ EN HANTAL MOTORUDUR BUNU ÖNCE KAFANA SOK
-
06 Haziran 2014, 17:02
#1498
Felis Leo rumuzlu arkadaşım yazılanı iyi anlayıpta ta cevap verirseniz daha iyi olacak RamonRojo rumuzlu arkadaş 24 beygir 180 kg motor ÇEKMEZ demiyor zaten SERİ olmaz diyor.
-
06 Haziran 2014, 17:04
#1499
Cbr 250 R 175 kg, sym Wolf 250 175 kg, hayo gtr 170 kg. İnazuma 183 kg. Aralarında 8-10 kg oynuyor. Aşırı bir ağırlık yok. Denmişki 180 kg bi kadroya 250cc bir motor oturtulmuş. Pekala kadro 180 kg ise o 250cc motor 3 kg mı?burada bir sallama var. Pulsarın yanında kağnı arabası gibi kaldığını yazmış arkadaş. Herhalde hiç kağnı arbasına binmemiş yahut kağnı arabasnın ne olduğunu bilmiyor. Gayet seri bir motor. Pulsarla beraber gezen inazumalı arkadaşlarım var. Yolda hiçte inazumanın Pulsarın yanında kağnı gibi kaldığını söylemiyorlar. Yani pulsar almış biniyor olabilirsiniz. İyi bir motor olabilir. Ama motorunuzu övmek için başka motora çamur atmaya gerek yok. Suzuki kalitesi ortada. Pulsarı kötlemiyorum ama suzuki ile kıyası olabilir ama kağnı gibi falan hadi ordan. Kendini kandırma. Cbr 125 bile 150 kilodan ağır. 13 hp lik bir motor. 125 lik bir Honda'nın 150 kilodan ağır olması hantal yapmışmı o motoru? 125 CC honda 150 kilodan ağır 250cc CC suzuki nin 183 kg olması gayet doğal. Kaldıki pulsar konforu şahin,inazuma konforu mercedes. :-P
-
06 Haziran 2014, 17:18
#1500
Kocaeli İl Temsilcisi
Bende inazumayı test etmiş biri olarak , hiçte hantal değil motor . Hantal diyen arkadaş hayatında hiç bindimi acaba inazumaya merak ediyorum . İnazumanun torku pulsardan daha fazla . HP kuvvetleri aşağı yukarı aynı ama tork olarak inazuma daha fazla .
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 23 kullanıcı var. (0 üye ve 23 misafir)