110/70/17 - 140/80/17 lastik takanlar var. Sorunsuzca biniyorlar ama en güvenlisi fabrika çıkış değerleri.
motorun arıza ışığı 3 gün yanık kaldı. geçtiğimiz pazartesi sabah işe giderken yanıyodu ama akşam iş dönüşü sönmüştü. hafta içi bir daha yanmadı. bugün itibari ile servise gidecektim fakat yanmadığı için gitmenin anlamı olmayacak. tekrar yanık şekilde müsait olursam gitmeyi düşünüyorum.
motorumun ön lastiği 110, arka lastiği 140 taban olarak kullanıyorum. bir sıkıntı veya artı avantajını görmedim. ben ikinci el aldım motoru, önceki sahibi sağolsun michlen taktırmış. bir büyük taban için fiyat farkı çok olursa değmez ama az fark istenirse takılabilir.
Pulsarların orjinal lastikleri ön 110/80-17 arka 130/70-17. Insanlar bu ölçülerde radyal lastik bulamadığından 110 a 140 kullanmak zorunda kalıyor. Ne Anlas da ne Michellen de yok orjinal ölçülerde radyal lastik. Radyal lastikte diğerine göre mutlaka daha iyidir tabiki
[QUOTE=hasangazili;4398347]Anlasta tournee sport lastik 110\80\17 bu lastigi almayı düşünüyorum. Onun için sordum. Jant bunu takmaya uygun mu acaba? Gidişinde yada virajında dezavantajı olur mu
100/80-17 orjinaliymiş bu arada. 110/70-17 de uygun olanmış. Sorunuzun cevabınıda vermiş oldum sanırım. 110 takacaksanız 110/70-17 takmalısınız.
2016 Model 2017 Ocak Çıkışlı 200NS İle Aranızdayım. Daha Önce Rtr150 Kullanan Biri Olarak Pulsarı Çok Sevdim. Motosikleti 1 Ay Önce Aldım ve 3 Kere Depo Fulleyerek Benzin Tüketimi Ölçümü Yaptım. İlk Sefer 2,9 LT , İkinci Sefer 2,9 LT ve Üçüncü Sefer 3,01 Litre Ortalama Yakıt Tükettim. Motosikleti Agresif Kullanan Biri Olarak Sınırları Zorlayarak Kullanmayı Severim ve Yakıt Korktuğum Kadar Yüksek Çıkmadı. Rtr150 İle %10 Civarı Fark Var Kullanım Tarzım Esas Alındığında. Bu Tüketimlerin İçerisinde Ceyhan Yolunda Yapılan Top Speed Deneleriminde Olduğunu Kabul Edersek Bu Kadar Seri ve Güçlü Bir Alete Göre Yakıt Mükemmel.
hız konusunda yorum yapamayacağım ancak yakıt kesinlikle artacaktır.
Radyal lastik alacaksan orjinal boyutu yok anlamında yazdım ben. Orjinal boyutlarda çapraz konstrüksiyonlu lastiklerden var. Elbetteki hepsi kullanılıyor. Kullanıcı tercihi bunlar. Radyal lastik ile virajlara daha emniyetli girildiği söyleniyor teknik olarak çapraz konstrüksiyona göre. Ben radyal kullanmadım hiç bilmiyorum farkını. Sonuçta benim kullandığımda çapraz orjinal lastikli Pulsar. Ama lastik alacağım zaman radyal bakardım açıkcası. Fiyat olarak aralarında çok fark yok. Az farkla daha iyisini daha güvenlisini almak fikri cazip geliyor bana. Bu iki çeşit lastik arasındaki fark avantaj ve dezavantaj ile ilgili nette uzun uzun bir sürü yazılar mevcut.
Merhaba arkadaşlar,
Pulsar ns200 için olan gidon yükseltme aparatı almıştım, Gp kompozit markalı. Motorum ns160 ile uyumlu değilmiş, kullanamadım. O dönemdeki iş yoğunluğum nedeniyle iade edemedim. Geçen gün baktım hala duruyor kenarda.
Isteyen olursa sembolik bir ücret karşılığında gönderebilirim. Hatay veya Osmaniye civarında elden verebilirim.
Ilgilenen olursa özelden mesaj yazabilir, Telefon ile görüşürüz.
Herkese hayırlı geceler,
Bajaj Pulsar 200NS sahibiyim. Motorum 8000 Km’de ve radyatörüm uzun yol yapıp durakladığımda 10 dk, beklesem 15 dakika bile aralıksız çalışmaya devam edeceği için 3 gün önce her zaman gittiğim tamirciye götürdüm bi baktık soğutma suyu kalmamış. Soğutma suyunu ekledikten sonra agrasif kullanarak biraz dolaştım geldim ustamın dükkanında durdum radyatör çalıştı ve 2-3 dk çalıştıktan sonra durdu. Suyu ekledikten sonra 2 gün arka araya otobanda olmak üzere gidiş geliş 20 dk boyunca 120-140 km/h ile 50 km yaptım ve bugün baktım ki doldurduğumuz o kadar soğutma suyu nereye gittiyse gitmiş? Her yerini kontrol ettim motorun, ne ıslaklık var ne de iz bırakmış? Lütfen yardımcı olur musunuz bugün ilk defa hararet lambası yandı, radyatörün durmasını bekledim sanırım 15 dk durduğu yerde çalıştı motor ve hararet + arıza lambası yanınca anında istop ettim bir daha da çalıştırmadım. Koyduğumuz o kadar su nereye gitmiş olabilir? Agrasif kullanmamdan mı kaynaklanıyor?
silindir kapak contan yanmış olabilir, silindir kapağında eğilme veya çatlak olabilir. eğer dışarı sızıntı görmediysen muhtemelen silindir içerisine su alıyordur. motor çalışırken egzoz dumanı beyaz çıkar bu durumlarda. egzoz dumanını gözlemle. yedek su haznesinde max seviyesine kadar su koyup motoru ısıt, yedek su deposunda hava kabarcığı, fokurdama gibi hareketlenmeler varmı bak. sonuçta motora birşeyler olmuş ve dışarı su sızıntsı yoksa masraf çıkaracak sorunlar mevcut. geçmiş olsun.
Elimde Brezilya üretimi Pirelli Diablo Rosso II çıkma lastik var. (sadece 700 km kullandım) Herhangi bir kusuru yok. Yazın 950 TL'ye aldım. Uzun yola çıkmadan önce lastiklerimi tekrar değiştirdim. İhtiyacı olana bu kullanmadıgım lastikleri uygun fiyata vericegim. 450TL
Pirelli Diablo Rosso II 110/70R17 54H ve 140/70R17 66H
İlgilenen forumun mesaj sisteminden mesaj atabilir dostlar.
herkese merhabalar. 4 ay oldu benim de motorumu alalı. almadan önce forumdan ve özellikle bu başlıktan çok yararlandım karar almak konusunda o yüzden fikir belirten herkese teşekkürler. 3 yıllık scooter deneyiminden sonra vitesli motora geçmek istedim ve ikinci el olarak yaz başında aldım bir tane. şuana kadar , kış başında başlayan ekran resetleme sorunu hariç herhangi bir sorunla karşılaşmadım. motosikleti kişiselleştirmek konusunda çok heyecanlıyım. bir kaç tane ekleme yaptım daha bir çok düşüncem var bakalım ilerleyen günlerde neler yapacağız.
motosiklette telefon tutacağı çakmaklık falan asacak yer olmadığı için aldığım cross elciklerini ekstra aluminyum boru ile bağladım. bakalım uzun süreli kullanımda herhangi bir sorunla karşılaşacak mıyım.
herkese iyi forumlar , iyi sürüşler.
teşekkürler.
o kısıma ısıtınca daralan plastik elektrik borularından kullanmayı düşünüyorum hem bağlantı kısmını kapatmak hem de dediğiniz gibi ekranı çizmemesi için.
hayırlu uğurlu olsun, kazasız belasız sorunsuz güzel günlerde kullanmak nasip olsun
teşekkürler. hepimize nasip olsun inşallah.
Şu an bu konu içerisinde 27 kullanıcı var. (0 üye ve 27 misafir)