Önümüzdeki ay bir sene olacak 2017 modelini alalı.
ilk aldığımda rodaj bakımına kadar bol bol ekran resetleme yapıyordu.
Rodaj bakımında akü şarja bağlandı ve ekran resetleme %95 oranında azaldı.
Kışın bir kaç sefer yaptı sadece. Aktif bir şekilde kullandım kışın. Gerçi doğru düzgün kış görmedik orası ayrı.
Seyir halinde stop etme olayını ise bir sene boyunca ya 3 yada 4 sefer yaşadım.
Öyle ahım şahım motora binen birisi değilim. Daha çok işe gidip gelmek için kullanıyorum. O yüzdendir ki henüz 5500 km oldu motor.
Üzerinde gelen orjinal lastikleriyle kullanıyorum. Lastikler güvenilir değil malum.
Orjinal lastiklerden oldukça memnunum ben. Sebebi ise tamamen benim kullanımımla alakalı.
Kağıthane maslak arası kullanıyorum motoru. Büyükdere caddesine çıkıp 5000-6000 devir aralığında seyrediyorum.
Viraj yapmaktan falan zaten anlamam. Uygun hıza düşüp uslu uslu dönüyorum virajları.
Lastik tabanının yarısına yakını asfalta değmemiştir henüz.
Yani lastikleri beni zor duruma düşürecek bir pozisyona sokmadım hiç.
O yüzden değiştirme olayına girişmedim şimdiye kadar.
Bunların dışında motordan yeterince memnunum.
İstanbul gibi bir şehirde kullanılabilecek fiyat/performans motorlarından birisi bence.
İstanbul/Ankara gidip gelmeyi düşünüyordum.
Geçenlerde bir deneme yapayım dedim uzun yolda nasıl olur diye.
Şile'ye gidip geldim. 70 gidiş, 70 geliş 140 km yol yaptım.
Giderken hiç durmadım. Şile'de 15 dakika durdum bir sigara içip dönüşe geçtim.
Hiç memnun kalmadım motordan.
Eve geldiğimde her tarafım dayak yemiş gibi ağrıyordu resmen.
Sırf bu yüzden Ankara işini iptal ettim.
Bu motorla 500 km gidersem bildiğin perte çıkarım ben.