Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Nisan 2018, 19:25
#14761
Arkadaşlar Merhaba.
Uzun bir kuluçka döneminin ardından bugün bayiye motoru almak için gittim. Ancak hala ns160 ve ns200 arasında karar veremedim.
Yakındaki bayilerde 2017 model NS160 sadece bir yerde var ve 10k fiyat veriliyor. Aynı bayi ns200 için 13k fiyat verdi, ısrar etsem belki 12,5 için tamam diyecek ama emin değilim.
Bu fiyat farkı az değil ama çok da değil, ns160 benim işimi rahatlıkla görür ama içimden bir ses "paranın karşılığını ns200 verir" diyor.
Sizler ne dersiniz, hangisini almalıyım? Kullanıcılarına sorayım dedim son kez. Yarın Veya pztesi alışveriş tamamlanacak inşallah.
Teşekkür ederim.
Reklamlar
-
20 Nisan 2018, 19:31
#14762
NS 200 al. Rahatına bak. Aradaki fark frenden tut motora her şeyiyle NS200 daha iyi. Git sarısını bul al hatta.
-
20 Nisan 2018, 21:00
#14763
Arkadaş iyi diyorsun da sarı renk 2018 model yani daha pahalı. Ayrıca kullanırken de ekonomik olsun istiyorum. O yüzden ufak motora yöneliyorum biraz da.
Size göre yakıt tüketiminde yarım litreden fazla fark olur mu?
-
20 Nisan 2018, 21:12
#14764
I-ıh olmaz. Olmadığı gibi de diğer NS160 yağ soğutmalı. Daha fazla yağ alıyor. Uzun vadede problem. Arka fren kampana. 5 vites. Sıkıştırmaya daha az gelir. Hp düşük. Lastikleri ufak bu da daha az yol tutuş demek. vs vs vs.
-
21 Nisan 2018, 14:30
#14765
Kararımı NS 160 olarak verdim, Bugün ödemeyi yaptım pztesi motoru alacağız. Angrypower arkadaşım ilginiz için teşekkür ederim. Açıkçası fikirlerine katılıyorum ancak para ağır bastı.
Tek anlamadığım yağ soğutma uzun vadede nasıl bir problem oluşturuyor?
-
22 Nisan 2018, 18:51
#14766
Merhaba,
Hava filtresini degistirmek icin depoyu sökmüştüm sonra motor isigi yanmaya basladi farkettimki depo altindaki soketlerden biri cikmis tekrar taktim ancak stop etme sorunu basladi. Nette ecu resetleme gibi bir islem varmis kontagi belli bir sayida kapatip acilarak yapiliyormus bilgisi olan varmi? Stop sorunu icin daha once guncelleme yaptirmistim. Ama suan cok sık yapıyor her debriyaji cektigimde stop ediyor nerdeyse.
-
23 Nisan 2018, 19:55
#14767
Selamlar,
Araba ehliyeti olmasina rağmen kalbim hep motordaydi o yüzden önümüzdeki ay a sınıfı ehliyet alarak 2 teker sevdasina katılıyorum kısmetse. Ilk motorum olarak 200ns düşünüyorum. Istanbul da ev iş arası gitgel toplam 45-50 km süreceğim çoğunlukla e5 olmak şartıyla.
Bu motorun 2018 ile 2017 model arasinda fiyat farkına değecek özellikler var mı? Bazı kronik sorunlar okudum stop etme gibi. Bunlar cok büyük sıkıntılar yaratır mı 90 km hizla giderken? Başlangıç motoru olarak önerir misiniz? Dijital ekranı beni cezbediyordu bircok bilgiye yer verdigi icin fakat soguk havalarda ekranin bozulduğunu ve çalışmadığını okudum. Baska kronik sorunlari varsa yazabilirseniz sevinirim. %80 bu motoru alıcam o yüzden iyisini kötüsünü bilerek alıp ona göre davranıcam motora işi baştan sıkı tutalım. Teşekkürler şimdiden
-
23 Nisan 2018, 20:09
#14768
2017-2018 arası fark yok ama 2018 de sarı renk var. Stop etme sorunu 1.viteste yapıyor ve hızın düşükken. Debriyaj müşüründen kaynaklanıyor deniyor ama sorun çözülemiyor. Michelin Pilot Streetleri alır almaz takarsan kendin için çok büyük iyilik yapmış olursun. Benim gösterge 2sene sonunda garantiden değişmişti ama bilmiyorum yeni modellerde nasıl? Bendeki de çok küçük ihtimal denk gelmişti. Ben hergün e5 üstünden Beylikdüzü'nden Levent'e gittim yaz-kış sorun çıkarmadı. Dönerken otoban'ı kullandım sıkıntı yaratmadı. Genede içim rahat etsin diyorsan CBR250R'lere yönebilirsin ama ABS'li olması avantajı bu motorun. Güncel model die yedek parça sıkıntısı da yaşatmaz sana.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------
reo adlı üyeden alıntı
Kararımı NS 160 olarak verdim, Bugün ödemeyi yaptım pztesi motoru alacağız. Angrypower arkadaşım ilginiz için teşekkür ederim. Açıkçası fikirlerine katılıyorum ancak para ağır bastı.
Tek anlamadığım yağ soğutma uzun vadede nasıl bir problem oluşturuyor?
Yardımcı olabildiysem ne mutlu. Fazla bir sıkıntı yapmaz akan trafikte fakat radyatör olmadığı için trafik içinde çok sık dur kalklarda motorun hafiften şişebilir kanımca.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------
serblood adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Hava filtresini degistirmek icin depoyu sökmüştüm sonra motor isigi yanmaya basladi farkettimki depo altindaki soketlerden biri cikmis tekrar taktim ancak stop etme sorunu basladi. Nette ecu resetleme gibi bir islem varmis kontagi belli bir sayida kapatip acilarak yapiliyormus bilgisi olan varmi? Stop sorunu icin daha once guncelleme yaptirmistim. Ama suan cok sık yapıyor her debriyaji cektigimde stop ediyor nerdeyse.
Senin sorununa da cvp verdiğime inanıyorum.
-
23 Nisan 2018, 22:11
#14769
sagol angrypower motoru aldıktan sonra hemen lastıkllerı de degıstırmeyı dusunuyorum zaten lastıgın sakası olmaz. cbr tarzındakı motorları sevmıyorum ve abs benım ıcın olmazsa olmazlar lıstesınde umarım nakıt ve pazarlıkla ıyıı fıyata ındırebılırım 2018 model 200 ns ı
-
23 Nisan 2018, 22:49
#14770
moto.alic adlı üyeden alıntı
sagol angrypower motoru aldıktan sonra hemen lastıkllerı de degıstırmeyı dusunuyorum zaten lastıgın sakası olmaz. cbr tarzındakı motorları sevmıyorum ve abs benım ıcın olmazsa olmazlar lıstesınde umarım nakıt ve pazarlıkla ıyıı fıyata ındırebılırım 2018 model 200 ns ı
Sarı al sarı. İçimde kaldı çok tatlı
-
24 Nisan 2018, 18:26
#14771
Yok hocam benim stop etme sorunum yoktu. Depo altindaki soketin cikmasiyla oldu bir kac arkadas resetleme demis ama bilgi bulamadim. Yinede cvp icin tesekkurler
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:25 ----------
Angrypower adlı üyeden alıntı
2017-2018 arası fark yok ama 2018 de sarı renk var. Stop etme sorunu 1.viteste yapıyor ve hızın düşükken. Debriyaj müşüründen kaynaklanıyor deniyor ama sorun çözülemiyor. Michelin Pilot Streetleri alır almaz takarsan kendin için çok büyük iyilik yapmış olursun. Benim gösterge 2sene sonunda garantiden değişmişti ama bilmiyorum yeni modellerde nasıl? Bendeki de çok küçük ihtimal denk gelmişti. Ben hergün e5 üstünden Beylikdüzü'nden Levent'e gittim yaz-kış sorun çıkarmadı. Dönerken otoban'ı kullandım sıkıntı yaratmadı. Genede içim rahat etsin diyorsan CBR250R'lere yönebilirsin ama ABS'li olması avantajı bu motorun. Güncel model die yedek parça sıkıntısı da yaşatmaz sana.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------
Yardımcı olabildiysem ne mutlu. Fazla bir sıkıntı yapmaz akan trafikte fakat radyatör olmadığı için trafik içinde çok sık dur kalklarda motorun hafiften şişebilir kanımca.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------
Senin sorununa da cvp verdiğime inanıyorum.
Yok hocam benim stop etme sorunum yoktu. Depo altindaki soketin cikmasiyla oldu bir kac arkadas resetleme demis ama bilgi bulamadim. Yinede cvp icin tesekkurler
-
25 Nisan 2018, 19:35
#14772
-
25 Nisan 2018, 21:24
#14773
Bende tek tüm oluyordu stop etme sorunu. Motora subap ayarı yapıldı 20000km de ve sürekli resetlemeye başladı. Öylemi gına geldi ve yazılım attırdım. Gene işe yaramadı. Taaa ki bir lavuk üstüme kırıp motor yere ininceye kadar. O şamar bir iyi geldiki... Motor 40 yılın başı stop eder oldu. Çok araştırdım servisler ile çok görüştüm. Döküntü debriyaj müşüründe. Çünkü sadece debriyajı çekince ve düşük hızlarda stop ediyor. Lakin çözümü bulunamadı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------
YAHYaONUR adlı üyeden alıntı
Abi pulsarın rengi siyahtır ya naaptın sarı motora binilir mi ?
Bu stop etme sorununu ben şahsen yazın yaşamıyorum, keza ekran sorununu da aynı şekilde sadece kışın soğuklarda oluyor. Oda ekran çalışmama olarak değil bi git gel yapıyor, yani resetlenmiş gibi geri geldiğinde de saati 00:00 olarak geliyor vaktin varsa saati düzeltip devam ediyorsun. İki problemde benim başıma soğuklarda motor henüz soğukken geldi. Yoksa seyir halinde motor sıcakken olmuyor bunlar.
Motorun stop etmesi ne gibi bir sıkıntı yaratır ; motor zaten debriyaja basınca stop ediyor eğer hiç farkında olmazsan ve motor çalışmaz durumda iken debriyajı bırakırsan arka tekeri kitler kayarsın, şans eseri ıslak bir yerde olursa daha çok kayarsın, ama biz ne yapıyoruz motorun stop ettiğini anlayıp hemen debriyaj kapatmadan kontak basıp bi ara gaz verip debriyaj salıp devam ediyoruz gayet kolay. Zaten çok düşük hızlarda motor henüz soğukken oluyor bu.
Şahsen ben pulsardan çok memnunum bunları bile bile aldım ve bunlar canımı sıkmıyor.
Esefle kınıyorum seni. Sarısı çok tatlı. Al direk marjinal ol. Hep siyaha niyetlenirdim kırmızı denk geldi. Dominar gece mavisi alayım dedim gene siyah-kırmızı mürdüm geldi. Kırmızıdan Nedret ettikçe herşeyim kırmızı oldu. Fakat koyu gri almayacaksan sarışınını alın Pulsar’ın.
-
27 Nisan 2018, 00:29
#14774
egzoz için böyle bir sistem yapsak yakıt tüketiminde ya da çekişte ne gibi farklılıklar olur?
-
27 Nisan 2018, 00:40
#14775
cyberdanger adlı üyeden alıntı
Benim motorda var , çok nadir açıyorum . Ben bi farklılık görmedim , yakıtı biraz artırıyor oda senden kaynaklı . Elin sürekli ara gazına gidiyor , hoş bende komple boğazdan m4 egzozda var onuda takmıyorum. Egzoz bana göre değil kafa şişiriyor ☺
-
30 Nisan 2018, 23:25
#14776
Ben şekline kanıp aldım ama pişmanım. Soğuk havalarda çok sıkıntı. Çalıştırmak bir dert. Saat hep sıfırlanıyor. Yolda giderken stop ediyor. Neyse ki yokuş çıkarken olmadı şu ana kadar! Lastikler hemen değişmeli yoksa yağmurda istemediğiniz bir durumla karşılaşırsınız. Biraz daha paranız varsa daha iyi bir motora yönelin. Ben tavsiye etmem pulsar 200ns almanızı.
-
01 Mayıs 2018, 11:10
#14777
erta73 adlı üyeden alıntı
Ben şekline kanıp aldım ama pişmanım. Soğuk havalarda çok sıkıntı. Çalıştırmak bir dert. Saat hep sıfırlanıyor. Yolda giderken stop ediyor. Neyse ki yokuş çıkarken olmadı şu ana kadar! Lastikler hemen değişmeli yoksa yağmurda istemediğiniz bir durumla karşılaşırsınız. Biraz daha paranız varsa daha iyi bir motora yönelin. Ben tavsiye etmem pulsar 200ns almanızı.
Yokuş çıkarkende yapar, yaptı, yapıyor da. Lakin dediğin kadar sıkıntılı olduğunu sanmıyorum. Çünkü 1sene 20000km kadar kullandım. Soğuk havalarda sıkıntılı çalışmıyor, kar yağarken kullandım. Çalıştırmak kronik olarak çalıştırırken gaz vererek çalışıyor çünkü ateşleme sistemi çok kaliteli değil. Lastikler her motorda o fiyat scalasında çok kötüler ve ben alır almaz Michelin Pilot Streetleri taktım ve çok memnundum.
Daha da pozitif yönlerini sayarım ama 2şeye takılıp yerden yere vurmuşsun. Merak ettiklerin var ise sana yardımcı olayım. Motosikletini almışsın, zevk alarak kullanmaycaksan hemen satıp yenisini almanı tavsiye ederim. Kimse sevmediği bir alet yada kişi ile ilişki içerisinde olmamalı kanımca.
-
01 Mayıs 2018, 15:22
#14778
erta73 adlı üyeden alıntı
Ben şekline kanıp aldım ama pişmanım. Soğuk havalarda çok sıkıntı. Çalıştırmak bir dert. Saat hep sıfırlanıyor. Yolda giderken stop ediyor. Neyse ki yokuş çıkarken olmadı şu ana kadar! Lastikler hemen değişmeli yoksa yağmurda istemediğiniz bir durumla karşılaşırsınız. Biraz daha paranız varsa daha iyi bir motora yönelin. Ben tavsiye etmem pulsar 200ns almanızı.
Önümüzdeki ay bir sene olacak 2017 modelini alalı.
ilk aldığımda rodaj bakımına kadar bol bol ekran resetleme yapıyordu.
Rodaj bakımında akü şarja bağlandı ve ekran resetleme %95 oranında azaldı.
Kışın bir kaç sefer yaptı sadece. Aktif bir şekilde kullandım kışın. Gerçi doğru düzgün kış görmedik orası ayrı.
Seyir halinde stop etme olayını ise bir sene boyunca ya 3 yada 4 sefer yaşadım.
Öyle ahım şahım motora binen birisi değilim. Daha çok işe gidip gelmek için kullanıyorum. O yüzdendir ki henüz 5500 km oldu motor.
Üzerinde gelen orjinal lastikleriyle kullanıyorum. Lastikler güvenilir değil malum.
Orjinal lastiklerden oldukça memnunum ben. Sebebi ise tamamen benim kullanımımla alakalı.
Kağıthane maslak arası kullanıyorum motoru. Büyükdere caddesine çıkıp 5000-6000 devir aralığında seyrediyorum.
Viraj yapmaktan falan zaten anlamam. Uygun hıza düşüp uslu uslu dönüyorum virajları.
Lastik tabanının yarısına yakını asfalta değmemiştir henüz.
Yani lastikleri beni zor duruma düşürecek bir pozisyona sokmadım hiç.
O yüzden değiştirme olayına girişmedim şimdiye kadar.
Bunların dışında motordan yeterince memnunum.
İstanbul gibi bir şehirde kullanılabilecek fiyat/performans motorlarından birisi bence.
İstanbul/Ankara gidip gelmeyi düşünüyordum.
Geçenlerde bir deneme yapayım dedim uzun yolda nasıl olur diye.
Şile'ye gidip geldim. 70 gidiş, 70 geliş 140 km yol yaptım.
Giderken hiç durmadım. Şile'de 15 dakika durdum bir sigara içip dönüşe geçtim.
Hiç memnun kalmadım motordan.
Eve geldiğimde her tarafım dayak yemiş gibi ağrıyordu resmen.
Sırf bu yüzden Ankara işini iptal ettim.
Bu motorla 500 km gidersem bildiğin perte çıkarım ben.
Huzur içinde yat AEA...
Unutulmayacaksın...
-
01 Mayıs 2018, 15:42
#14779
Bu motor 5000-7000rpm arası titriyor. 8000-9000rpm arası kullandığınızda sıkıntı çıkartmıyor. Uzun tur camlarını kesinlikle tavsiye ediyorum çünkü kışın bir süre tur camı olmadan kullandım ve rüzgar ile ciddi boğuşturuyor. Onun dışında Türkiye turu yaptıracak kadar da sağlam ve turu tamamlayacak kadar da hızlı gidiyor. Düz yolda rahat 150km/sa hızı görüyor fakat cam şart ki rüzgar size vurup direnç oluşturmasın.
Bunların haricinde lastik nie değiştirmez insanlar anlamıyorum. Zevk meselesi değilki bu can meselesi. Top case, demir, ıvır zıvır takacağınıza önce lastik takın. Gerisi teferruat...
-
01 Mayıs 2018, 16:44
#14780
Angrypower adlı üyeden alıntı
Bu motor 5000-7000rpm arası titriyor. 8000-9000rpm arası kullandığınızda sıkıntı çıkartmıyor. Uzun tur camlarını kesinlikle tavsiye ediyorum çünkü kışın bir süre tur camı olmadan kullandım ve rüzgar ile ciddi boğuşturuyor. Onun dışında Türkiye turu yaptıracak kadar da sağlam ve turu tamamlayacak kadar da hızlı gidiyor. Düz yolda rahat 150km/sa hızı görüyor fakat cam şart ki rüzgar size vurup direnç oluşturmasın.
Bunların haricinde lastik nie değiştirmez insanlar anlamıyorum. Zevk meselesi değilki bu can meselesi. Top case, demir, ıvır zıvır takacağınıza önce lastik takın. Gerisi teferruat...
Merhaba @Angrypower.
Motorumda uzun tur camı var. Hatta bayiden çıkmadan taktırmıştım.
Ben motoru süratli kullanan birisi olmadığım için tur camının varlığıyla yokluğunu pek farketmiyorum.
Arada bir 100 km yada üzerine çıkınca göğsüme yinede rüzgar geliyor. Sanırım hızlanınca bile dik oturmaya devam etmemden dolayı olabilir.
Sürat yapılacağı zaman kafayı depoya doğru indirince muhakkak kesiyordur rüzgarı.
Ama motorun aerodinamiğine bayağı etki ettiğini bizzat deneyimledim.
Bir sefer kırdım tur camını ve iki gün tur camı olmadan bindim motora.
Bayağı afalladım kullanırken. Araç sollamak için, şerit değiştirmek için manevra yaparken bir garip gelmişti motor.
Evet motor türkiye turu rahatlıkla yapabilir. Fazlasını bile yapabilir buna lafım yok.
Ama ben rahat edemedim üzerinde önemli olan bu sanırım.
Motor gaza basınca 150 km hıza ulaşabiliyor evet. Ama 10.000 devirde ulaşıyor bu hıza.
Redline'a girmesi gerekiyor.
100 km üzerinde giderken gırtlağını sıkmış gibi bağırarak gidiyor.
E 200cc motor ne bekliyorsun diyebilirsin.
Bişey beklediğim yok.
Benim şahsi düşüncelerime göre uzun yol yapılacaksa bu motorla uslu uslu 80-90 km hızlarda seyredilmeli.
100 km üzerine çıkmak hem aşırı yakıt tüketimi, hem gereksiz gürültü, hemde motora eziyetten başka bişey değil bana göre.
Dediğim gibi bana göre şehir içi oldukça makul bir motor. Fazlasıyla da memnun olduğumu söyledim zaten.
Ama uzun yol için bana uygun bir motor değil.
Sebepleri ise;
Birincisi, uzun yolda 100/120 km aralığında akan trafiğe ayak uydurmak için motoru bağırtarak kullanmak zorunda kalmak.
Bağırmadan gideyim dediğin zaman 70/90 km hızlarda seyretmen gerekiyor. Bu da 100/120 km hızla akan trafikte seni sıkıntıya sokabilir.
İkincisi ise dediğim gibi 140 km yol yapıp her tarafımın ağrıması olabilir.
İnsanları yanlış yönlendirmek falan istemem kesinlikle.
Kimse bu yazdıklarımdan motorun uzun yola gidemeyeceğini, 120km hızı geçemeyeceği sonucunu falan çıkartmasın lütfen.
Benim motoru kötülediğim falan yok. Yine söylüyorum. Şehir içi kullanımda beni fazlasıyla memnun eden bir motor.
Ama uzun yolda memnun kalmadım ben.
Bu motor uzun yola da gider, gazı açtığınız zaman 140/150 km hızlara da çok rahat çıkabilir.
Bu tamamen beklentiyle alakalı bir durum.
Ben isterim ki uzun yola çıkacaksam eğer, altımdaki motor 5000/7000 devir aralığında 100/150 km hızlarda rahat rahat gürültü yapmadan beni ve kendisini yormadan gidebilsin.
Ama bu motor bunu yapamıyor malum 200cc'lik bir motor olduğu için.
Bu da benim uzun yol için beklentimi karşılamayan bir durum oluşturuyor.
Anlatmak istediğim buydu sadece.
Lastik konusuna gelecek olursam eğer, dediğim gibi kullanım şekliyle, beklentiyle alakalı bir durum.
Üzerindeki orjinal lastikler benim kullanım şeklime yeterince uygun lastikler. Bu yüzden değiştirme ihtiyacı hissetmiyorum.
Huzur içinde yat AEA...
Unutulmayacaksın...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)