Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #14741
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı Crazy Motors adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzun tur cami olmayanlar için işlem kolay ama olanlar maalesef ya uzun tur camını sökecek yada aynanin bas kısmını çıkaracak (ikisi icinde) üç vida tutuyor ama tur cami bence daha kolay.

    Teşekkür ederim
    Bir önceki motorum gibi bu motoruma da zamanla eklentiler yapacağım (videolar eşliğinde) ve nasipse paylaşımlarını yaparım.

    Saygılarımla.
    Ayna kolunu tutan gidonda 8 ve 10 vidayı gevşetip daha basit takılmış olan cam çıkar illa aynayı tutan 3 vidayı çıkarmaya gerek yok.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #14742
    chatkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2007
    Şehir
    ksk/İzmir
    Motosikleti
    X-Max 250 ABS
    Sökmene gerek yok hiçbirşeyi, gidon bağlantılarını gevşetip dikeyde döndüreceksin, aynaları çok az eğmen kurtarır

  3. #14743
    Shine34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Arkadaşlar merhaba, disk kilidine ek olarak onguard 8016 kilit aldım. Ancak bunu yanımda nasıl taşıycam hiçbir fikrim yok. Topcase veya yan çanta takmak istemiyorum. Bu konuda önerisi olan var mı?

  4. #14744
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300
    Alıntı Shine34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba, disk kilidine ek olarak onguard 8016 kilit aldım. Ancak bunu yanımda nasıl taşıycam hiçbir fikrim yok. Topcase veya yan çanta takmak istemiyorum. Bu konuda önerisi olan var mı?
    Taşıyamazsın hocam. Ben de 1,5 yıldır 8016L kullanıyorum (uzun model). Şimdiye kadar her hangi bir yere götürmüş değilim. 10 kiloluk bir kilidi çantaya bile koyup kolay kolay taşıyamazsın. Kapladığı hacim de çok büyük. Ben Abus 8077 disk kilidi ile kullanıyorum ve ev dışında güven veriyor. Eğer ev dışında günlerde kalacak olsam disk kilidi + daha hafif ama hafifliğine oranla sağlam bir zincir arayışına girerdim.

  5. #14745
    Shine34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı Riptalon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Taşıyamazsın hocam. Ben de 1,5 yıldır 8016L kullanıyorum (uzun model). Şimdiye kadar her hangi bir yere götürmüş değilim. 10 kiloluk bir kilidi çantaya bile koyup kolay kolay taşıyamazsın. Kapladığı hacim de çok büyük. Ben Abus 8077 disk kilidi ile kullanıyorum ve ev dışında güven veriyor. Eğer ev dışında günlerde kalacak olsam disk kilidi + daha hafif ama hafifliğine oranla sağlam bir zincir arayışına girerdim.
    Bende de abus 8077 disk kilidi var ama sadece disk kilidi yeterli gelmiycekmiş gibi hissediyorum.

    Daha hafif derken sizin kullandığınız bir marka model var mı önerebileceğiniz?

  6. #14746
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300
    Alıntı Shine34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende de abus 8077 disk kilidi var ama sadece disk kilidi yeterli gelmiycekmiş gibi hissediyorum.

    Daha hafif derken sizin kullandığınız bir marka model var mı önerebileceğiniz?
    Ben başka bir zincir kilit kullanmadım. Bu zinciri kullandıktan sonra zaten hangisini görsem iki dk'da kırılacak izlenimi veriyor.

    Açıkçası uzun vadede bir disk kilidi daha almayı planlıyorum. Yurtdışından indirim olursa yine 8077 ya da OnGuard'ın 120 db 14 mm pimli kilidinden alabilirim. Motorunuz yanına panelvanı yanaştırıp 5 sn'de kaldırılıp götürülecek birşey değil ise böyle bir motora kimsenin bulaşabileceğini sanmıyorum. Benimki de 235 kg. olduğundan içim bu açıdan rahat.

    Bahsettiğim ürün Onguard 8251. Pimi 8077'den yarım mm. kalın.

    Bu arada aynı takımı önceki motorum Pulsar 200NS'de de kullanıyordum. Çok şükür bulaşan olmadı.

  7. #14747
    Crazy Motors - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS ABS (2017)
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayna kolunu tutan gidonda 8 ve 10 vidayı gevşetip daha basit takılmış olan cam çıkar illa aynayı tutan 3 vidayı çıkarmaya gerek yok.
    Yanlış anlamadım herhal, aynanın gidonla bağlanan yerdeki m10 somunu gevşetip sonra çevirerek çıkarmı diyorsunuz? Eğer öyle ise maalesef ayna dönmüyor uzun tur camına çarpıyor. Aynanın açısını değiştirdim ve esnettim ama tur camından kurtulmuyor maalesef.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:42 ----------

    Alıntı chatkut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sökmene gerek yok hiçbirşeyi, gidon bağlantılarını gevşetip dikeyde döndüreceksin, aynaları çok az eğmen kurtarır
    Maalesef ben yapamadım Yani çarptı her türlü tur camına. Bende çözümü bu şekilde buldum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:43 ----------

    Merhabalar,


    Bu videomda motosikletimin güvenliği için aldığım alarm sisteminin montajını nasıl yapabileceğimizi tüm detaylarıyla göstermekteyim.


    Kullandığım ürüne ait link: http://s.aliexpress.com/FRrAvyUr


    Uygulamaya Ait Video: https://www.youtube.com/watch?v=YS28cQ5LGNg


    Bu alarm sistemini seçmemin sebepleri ise,

    *Elektrik tesisatına müdahale etmeden, enerjisini doğrudan aküden alıp çalıştırılabilir olması tercih sebebimdir (Motosikletimin garantisi devam ettiği için elektrik tesisatına müdahale etmek istemedim)
    *Alarm bütünleşik tek yapı içinde olduğundan motosiklet üzerinde fazla yer tutmadığı gibi montajı basitleştiriyor.
    *Darbe sensörünün ayarı kumanda üzerinden basit ve hızlı bir şekilde ayarlanabildiği için sonradan şiddet seviyesini değiştirmek için bizzat alarma müdahale etmek gerekmiyor.
    *Alarmın çalıştığını gösteren aktif LED’in olmaması veya alarmın ötmesi sırasında sinyallerin yanıp sönmesini sağlayacak özelliğinin olmaması bir eksiklik olarak görülebilir ama benim gibi motorunu aktif kullanmayanlar için aküyü zayıflatmaması için bu önemlidir.


    Videomda bahsetmeyi unutmuşum. Alarm şiddetini hangi seviyeye ayarlarsanız ayarlayın, alarmın ön ikaz uyarısı hassas seviyede çalışmaktadır. Sonrasında ayarladığınız şiddet seviyesine göre devamlı alarm sirenini çalıştırmaktadır.


    Saygılarımla, iyi seyirler.


    Diğer “Motosiklet Uygulamaları” videolarım için: https://www.youtube.com/playlist?lis...Feer8wv3WJRxOg
    Bajaj Pulsar 200NS ABS (2018 - ...)
    Mondial 150ZAT (2009 - 2017)

  8. #14748
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı Crazy Motors adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış anlamadım herhal, aynanın gidonla bağlanan yerdeki m10 somunu gevşetip sonra çevirerek çıkarmı diyorsunuz? Eğer öyle ise maalesef ayna dönmüyor uzun tur camına çarpıyor. Aynanın açısını değiştirdim ve esnettim ama tur camından kurtulmuyor maalesef.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:42 ----------



    Maalesef ben yapamadım Yani çarptı her türlü tur camına. Bende çözümü bu şekilde buldum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:43 ----------

    Merhabalar,


    Bu videomda motosikletimin güvenliği için aldığım alarm sisteminin montajını nasıl yapabileceğimizi tüm detaylarıyla göstermekteyim.


    Kullandığım ürüne ait link: http://s.aliexpress.com/FRrAvyUr


    Uygulamaya Ait Video: https://www.youtube.com/watch?v=YS28cQ5LGNg


    Bu alarm sistemini seçmemin sebepleri ise,

    *Elektrik tesisatına müdahale etmeden, enerjisini doğrudan aküden alıp çalıştırılabilir olması tercih sebebimdir (Motosikletimin garantisi devam ettiği için elektrik tesisatına müdahale etmek istemedim)
    *Alarm bütünleşik tek yapı içinde olduğundan motosiklet üzerinde fazla yer tutmadığı gibi montajı basitleştiriyor.
    *Darbe sensörünün ayarı kumanda üzerinden basit ve hızlı bir şekilde ayarlanabildiği için sonradan şiddet seviyesini değiştirmek için bizzat alarma müdahale etmek gerekmiyor.
    *Alarmın çalıştığını gösteren aktif LED’in olmaması veya alarmın ötmesi sırasında sinyallerin yanıp sönmesini sağlayacak özelliğinin olmaması bir eksiklik olarak görülebilir ama benim gibi motorunu aktif kullanmayanlar için aküyü zayıflatmaması için bu önemlidir.


    Videomda bahsetmeyi unutmuşum. Alarm şiddetini hangi seviyeye ayarlarsanız ayarlayın, alarmın ön ikaz uyarısı hassas seviyede çalışmaktadır. Sonrasında ayarladığınız şiddet seviyesine göre devamlı alarm sirenini çalıştırmaktadır.


    Saygılarımla, iyi seyirler.


    Diğer “Motosiklet Uygulamaları” videolarım için: https://www.youtube.com/playlist?lis...Feer8wv3WJRxOg
    Aynayı taktığın motor üzerinde gidona sabit parça yokmu o parçanın vidasını gevşetiyorsun basit bir şekilde ayna kolunu çevirip çıkartıyorsun yenisini takıyorsun. Resim atarım birazdan.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------

    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynayı taktığın motor üzerinde gidona sabit parça yokmu o parçanın vidasını gevşetiyorsun basit bir şekilde ayna kolunu çevirip çıkartıyorsun yenisini takıyorsun. Resim atarım birazdan.
    sağ tarafta 8 iki adet vida sol tarafta 10 vida var gevşetip öne doğru çekin aynayı çıkarın yenisini takın tekrar ayarlayıp eski haline getirin.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  9. #14749
    Crazy Motors - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS ABS (2017)
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynayı taktığın motor üzerinde gidona sabit parça yokmu o parçanın vidasını gevşetiyorsun basit bir şekilde ayna kolunu çevirip çıkartıyorsun yenisini takıyorsun. Resim atarım birazdan.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------



    sağ tarafta 8 iki adet vida sol tarafta 10 vida var gevşetip öne doğru çekin aynayı çıkarın yenisini takın tekrar ayarlayıp eski haline getirin.
    http://www.hizliresimyukle.com/image...63032089_o.jpg
    Bir büyüğüm bana zamanında " nasıl yapabileceğini görmektir önemli olan" demisti. Yani bir işi yapmanın birçok yolu vardır ama en kısa yolla yapmayı ilk etapta bulabiliyorsan tamamdır


    Benim durumda buna benzedi
    Ben ilk etapta sökecekken ayna tur camına takılınca, tek noktaya odaklanıp çözümü tur camında aramışım.
    Halbuki buralarida görmüştüm ve bakan kör olarak neden böyle aklıma gelmemiş diye kendime şaşırıyorum şuan.

    Bilgiler için teşekkürler.
    Kazasız belasız sürüsler.
    kdiner bunu beğendi.

  10. #14750
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı Crazy Motors adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir büyüğüm bana zamanında " nasıl yapabileceğini görmektir önemli olan" demisti. Yani bir işi yapmanın birçok yolu vardır ama en kısa yolla yapmayı ilk etapta bulabiliyorsan tamamdır


    Benim durumda buna benzedi
    Ben ilk etapta sökecekken ayna tur camına takılınca, tek noktaya odaklanıp çözümü tur camında aramışım.
    Halbuki buralarida görmüştüm ve bakan kör olarak neden böyle aklıma gelmemiş diye kendime şaşırıyorum şuan.

    Bilgiler için teşekkürler.
    Kazasız belasız sürüsler.
    zamanında bende depoyu sökmem gerekirken depo grenajını sökerek işe başlamıştım ve bunu bir çok arkadaş yaşamıştı, halbuki depo grenajı yerine depoyu tutan vidaları sökünce basitçe iş çözülüyordu, zamanla bir çok bilgi ve pratiğe ulaşıyoruz geç olsun temiz olsun.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  11. #14751
    TIGERSHARK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Selam arkadaşlar motordan düşersem bacağım motor altında kalmasından korktuğum için koruma demiri almak istiyorum motorun uzerınde olan demir sadece motoru koruyacak kadar dışa doğru uzun

    bana ne tavsiye edersiniz ?

    bu tarz takozlar işe yarar mı ? https://urun.gittigidiyor.com/otomob...-145818-2357-0


    yada klasik pulsar demiri mi lazım http://www.bajajyedekparcalari.com/b...kozlu-tip.html

    tavsiyelere ve uyarılara açığım arkadaşlar şimdiden sağolun

  12. #14752
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı TIGERSHARK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar motordan düşersem bacağım motor altında kalmasından korktuğum için koruma demiri almak istiyorum motorun uzerınde olan demir sadece motoru koruyacak kadar dışa doğru uzun

    bana ne tavsiye edersiniz ?

    bu tarz takozlar işe yarar mı ? https://urun.gittigidiyor.com/otomob...-145818-2357-0


    yada klasik pulsar demiri mi lazım http://www.bajajyedekparcalari.com/b...kozlu-tip.html

    tavsiyelere ve uyarılara açığım arkadaşlar şimdiden sağolun
    ikinci linktekini alman daha iyi olur en azından geniş açılı koruma özelliğine sahip.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  13. #14753
    YAHYaONUR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS/ Yamaha tracer 700
    Selam arkadaşlar geçenlerde hafif rüzgarlı bir günde açık bir yol bulunca biraz gaz açayım dedim 120, 130 derken bir baktım rüzgar sağlı sollu motoru tokatlıyor, sanki arkamda arkamda oturan biri var sallıyor motoru, tırstım gaz kestim hemen 80-90 larda bir problem yok hafif motor ondan mı acaba? Hava öyle çok da rüzgarlı da değildi, hani önden yesem rüzgarı tamam naked motor o kadar olur o hızlarda derim ama böle sanki sağdan soldan gelince anlayamadım bilgisi olan var mı acaba?[COLOR="Silver"]

  14. #14754

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Daha ağır olan Dominar'da sallanıyor. Gayet normal bir durum. Rüzgar'a tamamıyla açık ve daha geniş alan olarak yiyorsun. Önden gelse etki edeceği yer daha az ve motor ileri giden vektörel ivmesi sayesinde daha mukavemetli davranıyorsun rüzgara...

  15. #14755
    Çok Asi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2013
    Motosikleti
    Kuba RX9 almaya niyetli. Beyaz yada sarı düşünüyor
    Beyler sizlere ufak ve önemli bir bilgi vereyim. Hafta başında KURALKAN Bajaj yedek parça fiyatlarına %10 zam yapacakmış. Tabi kuralkan yeri geliyor bazı parçalar %10'dan çok daha fazla zam yapabiliyor. O yüzden fiyatlar artmadan bence eksiklerini çıkarın tedarik edin bayilereden yada http://www.bajajyedekparcalari.com yedek parça satış sitesinden.

    Yani bir fren balatasının 40 Tl olduğunu düşünürsek %10'dan 5 tl falan artacaktır. 5 lira 5 liradır.
    y.selimbatu bunu beğendi.

  16. #14756
    Shine34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Arkadaşlar bende ns200 alarak aranıza katıldım. Ancak ilk sürüşümde dk 1 gol 1 bir problem yaşadım( umarım nazarlıktır ); ilk sürüşe çıktığımda herşey gayet normaldi. Biyerde durdum motoru kapattım, 5 dk sonra tekrar motoru çalıştırdığımda arka fren sanki boşalmış gibi çok altta tutmaya başladı ve çok hafifleşti. Hatta zor tutuyo da diyebilirim. Bu sorun neyden kaynaklanıyor olabilir?

  17. #14757
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Alıntı Shine34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bende ns200 alarak aranıza katıldım. Ancak ilk sürüşümde dk 1 gol 1 bir problem yaşadım( umarım nazarlıktır ); ilk sürüşe çıktığımda herşey gayet normaldi. Biyerde durdum motoru kapattım, 5 dk sonra tekrar motoru çalıştırdığımda arka fren sanki boşalmış gibi çok altta tutmaya başladı ve çok hafifleşti. Hatta zor tutuyo da diyebilirim. Bu sorun neyden kaynaklanıyor olabilir?
    Hidrolik sıvısını kontrol edin, bir kaçak varsa sıvı azaldığında bu sorunu yapar, sıvı tamsa ve kaçak yoksa kaliperin sökülüp bakılması lazım.

  18. #14758
    tubejh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2008
    Şehir
    Ankara- Tekirdağ( Çerkezköy)-Çanakkale- artık nere olursa :)
    Motosikleti
    Yamaha tracer 700
    Merhaba,25000km sonrası benzin pompası yakmam dolasıyla, benzin pompası orijinal ile değiştirdim. Stop etme sorunu başladı önceki sayfalarda buna ne neden oluyor diye sormuştum cevaplayan olmadı ilerde birinin başına gelir diye buraya yazıyorum.

    25000 km geçen motorlarda kurum nedeni ile gaz kelebeği rolanti motoru sapıtıyor bunun çözümü kurum temizleme.

  19. #14759
    Ergün Er. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Araştırıyor..
    Arkadaşlar merhaba , euro4 'lerin yakıtı nasıl? Litre/100km bazında bilgi verebilirseniz çok makbule geçer , cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.

  20. #14760
    YAHYaONUR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS/ Yamaha tracer 700
    Kullanıma göre 3-4 Lt arasında şehir içi agresif kullanımda 4,5 lt lere kadar çıkar, şehirler arası 5-6 bin devirlerde sakin kullanımlarda ise 3 lt ye kadar iner dahada inmez mi? Ben indiremedim o kadar sakin bi adam değilim
    Ergün Er. bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)