Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Ocak 2018, 00:02
#14641
ayzek adlı üyeden alıntı
Motor 11.150 km de 9.500 de 10 bin bakımı yapıldı herhangi bir arıza uyarısı vs yok herşey normal görünüyor bazen motor kasılıyormuş gibi oluyor birde çekme yapar gibi oluyor direksiyon hareketinde herhangi bir takılma yok lastiklerin turunu kontrol etmem lazım ona birley diyemeyeceğim daha önceki yorumlarımda 6 vites güç kaybımın olduğu yazdım hızlanma sorunum var hava filtresi bakımda değişti çıkanda kirli değildi zaten önerilerinizi kontrol edeceğim
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------
Hatta yarın işe giderken ön fren kullanmayayım diskte ısınma olup olmadığa balarım ısınıyorsa sürtünme var demektir dönüşte ise tam tersini yapar arka diskide kontrol ederim sabahta yoka çıkmadan lastik turuna bakarım herhangi bir zorlanma varmı diye
frenleri kontrol için buna gerek yok, motor orta sehpada iken tekerileri elinizle döndürün, elinizi çektiğinizde hemen duruyorsa gerektiğinden fazla baskı var demektir.
fakat bence baklılması gereken şey motorun kasılıyormuş gibi hissettiren durum. servise gidip bu durumu sordunuz mu?
Reklamlar
-
16 Ocak 2018, 00:39
#14642
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
frenleri kontrol için buna gerek yok, motor orta sehpada iken tekerileri elinizle döndürün, elinizi çektiğinizde hemen duruyorsa gerektiğinden fazla baskı var demektir.
fakat bence baklılması gereken şey motorun kasılıyormuş gibi hissettiren durum. servise gidip bu durumu sordunuz mu?
Arada oluyor genellikle çalıştırıyorum 5 dakika ısıttıktan sonra ilk 1-2 km de oluyor sürekli olan bir durum değil müsait bi zamanda götürüp baktıracağım
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
17 Ocak 2018, 20:26
#14643
s.a 200 ns gurubu varsa watsapp tarzı ozel mesaj atabilirmisinz
ben 0 aldım aralık 30 un da suan 40 km deyım 6-7 bın arası kulanıyorum istanbul dayım ilk abs li motorum arka firen nerdeyse hiç yok gibi ön frenle kıyaslarsak bu normal midir bir de rüz gar cok fazla savuruyor şöyle kıyaslıyım mondial 125 mh drift vardı onla bukadar savurmuyodu bu neden dır acaba amortisor lerde epeyi bir sert geldı bana tumsekler de falan epey sarsıyor bu arada ekran sıfırlama bende de oluyor 2-3 sn de gelıyor geri
bir de firenlerın kastıgını dusunuyorum sehpa daylen güçlü bir şekilde mi ceviriyim lastigi anlamk için
-
20 Ocak 2018, 12:29
#14644
Selam,
Hava 10c altında ise mutlaka gösterge reset atıyor. Artık saat ayarı yapmakla uğraşmıyorum çünkü her sabah yapmaya başladı. Serviste yazılım güncellediler fakat nafile. Çokta sıkıntı değil, resetten sonra her şey normale dönüyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:44 ----------
Selam
2017 NS Motora Akropovic egzost bağlamak istiyorum. Hazır ara boru satılıyor mu? Ek yerinin devamı ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------
Selam
2017 NS Motora Akropovic egzost bağlamak istiyorum. Hazır ara boru satılıyor mu? Civatalı ek yerinin devamı gibi olmalı. Kaynak yaptırmak istemiyorum
-
21 Ocak 2018, 01:39
#14645
2017 vardi yeni sattim..Bir daha almak nasip olmasin insallah
-
22 Ocak 2018, 10:18
#14646
Selam
2017 NS Motora Akropovic egzost bağlamak istiyorum. Hazır ara boru satılıyor mu? Civatalı ek yerinin devamı gibi olmalı. Kaynak yaptırmak istemiyorum
-
28 Ocak 2018, 23:44
#14647
Merhaba, geçmişte bu motoru sıfır alıp bir süre kullandıktan sonra satmıştım. Öylesine forumda gezinirken bu başlığa uğradım ama maalesef hala geçmişte gördüğüm duyduğum ve bazılarını benim de yaşadığım sorunların bazılarının devam ettiğini görmek üzücü. Birçok konuda güncelleme yaptık diye anons ediyorlardı yeni pulsarı ama sanırım kronik hatalar kısmında kalan birkaç sıkıntı var, halen kullanmasam da düzelmesini umuyorum..
Asıl yazma amacıma gelirsek, marş basıldığı esnada göstergenin reset atması sorununu geçmişte ben de yaşamıştım. Şöyle çözdük;
-Servis akünün gücünü gösteren bir cihaz bağladı, değerler normaldi ve bağlı olan ölçüm cihazını çıkarmamışken marş bastı, marşa basıldığı anda akünün normal değerlerin çok altına düştüğünü gördük ve bu voltaj düşüklüğü sebebiyle göstergenin reset attığı sonucuna ulaştı. Bunu kanıtlamak için, aküye takviye bağlayıp marş bastı, gösterge resetlemedi. Sonuç olarak aküyü söküp kaliteli bir akü bağlanmıştı ve birdaha bu sorunu hiç yapmamıştı. Bilginize...
-
28 Ocak 2018, 23:50
#14648
Ayni sorun bende de vardi ama reset atma olayini sadece soguk havada yapiyordu.Yani tam olarak akuden denemez..Farkli bir sorunu var bu motorun bence ...
-
29 Ocak 2018, 13:03
#14649
Arkadaşlar soğuk havada akülerin performansı düşer, eğer problemin kaynağı akü ise soğuk havada daha çok reset atması normal. Resetleme olayı da, marş sırasında akü voltajının fazlaca düşmesi ve kontrol ünitesinin düşük voltaj korumasına geçmesindendir. Ben bu durumu işyerindeki jeneratörlerde çok yaşadım; zayıflayan marş aküleri nedeniyle jeneratörlerin kontrol üniteleri kendini korumaya alıyor ve resetlemeden tekrar çalışmıyordu. akü yenileme kesin çözüm oluyordu.
Selamlar.
-
30 Ocak 2018, 14:12
#14650
Arkadaşlar ekran resetleme sorunu tamamen aküyle alakalı.
Kullanılan aküler marş esnasında anlık güçlerini koruyamıyor.
Güçleri marş motoruna anca yetiyor.
Soğuk havalarda daha fazla resetleme olmasının sebebi, diğer bütün aküler gibi anlık güçlerini soğuk havada daha fazla kaybetmesi.
Marş esnasında anlık güç aşırı düştüğü için gösterge paneli düşük voltajdan dolayı kendini korumaya alarak kapanıp açılıyor.
Yukarıda arkadaşın dediği gibi bu durum aküye bir ölçü aleti bağlanıp marşa basıldığında gözlemlenebilir.
-
30 Ocak 2018, 15:07
#14651
Madem öyle devamını da anlatayım.
Bizim 12 volt akülerin tampon voltajı 13,2 volttur yani boşta iken onun etrafında bir değer okunur. Marş sırasında 8-9 volt civarına düşebilir. Eğer biraz daha düşerse ki zayıf akü düşer, o zaman kontrol ünitesi yani aküden enerji alan hassas elektronik cihazlar düşük voltaj korumasına geçer.
Bu durumda belirleyici olan kontrol ünitesinin tasarımıdır, düşük voltaja karşı hassas olması bana göre üreticinin sık sık arıza yaşanmasını engellemek üzere aldığı bir tedbirdir ancak yetersiz bir tedbir olduğunu söylemeliyim. Zira aküsünü de sistemin yüküne göre seçmeliydi.
-
30 Ocak 2018, 17:55
#14652
reo adlı üyeden alıntı
Madem öyle devamını da anlatayım.
Bizim 12 volt akülerin tampon voltajı 13,2 volttur yani boşta iken onun etrafında bir değer okunur. Marş sırasında 8-9 volt civarına düşebilir. Eğer biraz daha düşerse ki zayıf akü düşer, o zaman kontrol ünitesi yani aküden enerji alan hassas elektronik cihazlar düşük voltaj korumasına geçer.
Bu durumda belirleyici olan kontrol ünitesinin tasarımıdır, düşük voltaja karşı hassas olması bana göre üreticinin sık sık arıza yaşanmasını engellemek üzere aldığı bir tedbirdir ancak yetersiz bir tedbir olduğunu söylemeliyim. Zira aküsünü de sistemin yüküne göre seçmeliydi.
Bayiden ilk teslim aldığımda resetledi. Servise gittim biraz bin sarj etsin olmazsa getir dedi. İlk bakıma kadar her gun sabah ilk calistirmada resetledi. İlk bakimda 5 saat sarjda kaldi aku. İlk marsta yine resetledi. Neyse ki servisin gozu onunde oldu. Gosterge degisti o gunden beri hic resetlemedi. Aku değiştirip hala resetleyenler de var. Sorunun ortadan kalkmasi her aku icin gecerli degil.
-
30 Ocak 2018, 19:31
#14653
beyler bi sorum olucak illa yapan vardır ama fikir aliyim.eski motorum pulsar idi şimdi r25 var.bugun r25e lastik aldım üstündeki setide benim eski pulsara taktım.tabi 1 er boy büyüdü.110 140 oldu.ktm duke 200 bile 110 150 kullandığına göre pek bir sıkıntı çıkmaz diyebilirmiyiz ?? ırc set 3000km de.pulsarda 17 18bin kmde mrf orjinaller ile sürünüyordu.
-
31 Ocak 2018, 00:40
#14654
burak burk adlı üyeden alıntı
beyler bi sorum olucak illa yapan vardır ama fikir aliyim.eski motorum pulsar idi şimdi r25 var.bugun r25e lastik aldım üstündeki setide benim eski pulsara taktım.tabi 1 er boy büyüdü.110 140 oldu.ktm duke 200 bile 110 150 kullandığına göre pek bir sıkıntı çıkmaz diyebilirmiyiz ?? ırc set 3000km de.pulsarda 17 18bin kmde mrf orjinaller ile sürünüyordu.
Yakıtta ufak bir artış ve son hızda ufak bir düşüşün dışında sorun olmaz arka lastiğin büyümesi pek etkilemezde ön lastik büyüyünce bir tuhaf oluyor motor bende 110 a 140 kullanıyorum zamanla alışıyorsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:30 ----------
Bu arada lastik hava basıncın ön 29 arka 33 tavsiye ediliyor o ebatta bende ilk başta öyle yapmıştım r25 in değerleri ama iyicene tuhaf gelince ön 25 arka 28 olarak devam ettim bir süre sonra ön 27 arka 30 yaptım sanırım bana göre en ideali bu oldu diyebilirim sende deneyerek en rahat ettiğin değerleri bulabilirsin
-
31 Ocak 2018, 18:26
#14655
Arkadaşlar motor soğukken zor çalışıyor. Calıştırırken ne kadar gaz vermek lazim ben fazla gaz vermiyorum ondan mı acaba?
-
31 Ocak 2018, 22:29
#14656
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motor soğukken zor çalışıyor. Calıştırırken ne kadar gaz vermek lazim ben fazla gaz vermiyorum ondan mı acaba?
Gaz kolundaki boşluğu aldıktan sonra çok az gaz vermen yeterli
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
31 Ocak 2018, 22:52
#14657
2015 model 20.000km de bu motor 7.000tl ye alınır mı acaba abilerim
-
01 Şubat 2018, 09:21
#14658
MertDastan adlı üyeden alıntı
2015 model 20.000km de bu motor 7.000tl ye alınır mı acaba abilerim
Temiz kullanılmış ise korkmadan alabirsiniz?
-
01 Şubat 2018, 09:24
#14659
MertDastan adlı üyeden alıntı
2015 model 20.000km de bu motor 7.000tl ye alınır mı acaba abilerim
Bi denemek lazım :D
Arkadaşım bu motorun sıfırı bile tehlikeli, geçen ay aldı ve şimdi satmaya çalışıyor bir arkadaşım.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
01 Şubat 2018, 11:40
#14660
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
Bi denemek lazım :D
Arkadaşım bu motorun sıfırı bile tehlikeli, geçen ay aldı ve şimdi satmaya çalışıyor bir arkadaşım.
yine mi
BLACK EAGLE MOTOVLOG
https://www.youtube.com/channel/UCGkYhbOkfNZpY4QHUHItjGg
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)