Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
10 Ocak 2018, 09:34
#14641
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
Siz bacaci alip bas taci ettikce ben gorduklerimi yazicam ki yeni baslayacaklara yazik olmasin anladin mi pek aristokrat pulsar sevici sempatik kardes.
Adamlarin motorlari gitmiyormus ust mesajda bi el ati verde gitsin madem cok ovuyosun haybeye cozum de bulursunuz belki bu beta versiyon motorlara.
öncelikle fikirlerine saygı duyuyorum arkadaşım ;
fakat şikayet tabi ki olacak her motorda şikayet var , yok titreşim var , yok hızlanması iyi değil,yok çok yakıyor her kötü bir yorumda firmayı kötülemek yanlış . ben mesela çok memnunum titreşim var mı ! var evet ama motor kullanıyorsan kusura bakma ama titreşime şikayet etmeyeceksin. çok yakıyor olayına gelirsek ben 50 tl ye 310 km yol yapıyorum eğer zorlarsam devirlerde 290 km filan yapıyor ki buda gayet iyi bir rakam zorlamaz isem 330 km yaptığını bile gördüm, hızlanma olayına gelirsek 135-140 km hız bence gayet makul ki kış ayındayız rüzgar motorun ısınma süresi vs gibi etkenleri göz ününe alırsak şu an için makul bir hız evet yaz ayındaki kadar seri değil ama ben 100 kiloyum kardeşim 110 kilo ikimizde 1.90 boyundayız artçı ile bindiğmde bie çok rahat 125-130 km hızı gördüm sence bu hızlanmıyor demek midir ! evet bazı sıkıntıları var ama her motorda olduğu gibi bu olaya öyle bakmak lazım biraz ön yargılardan kurtulup yorum yapmak daha doğru olur.ben aktif bir kullanıcı olarak yorum yapıyorum ve bu fiyat aralığında alınabilecek en iyi motor olduğunu düşünüyorum.
BLACK EAGLE MOTOVLOG
https://www.youtube.com/channel/UCGkYhbOkfNZpY4QHUHItjGg
Reklamlar
-
10 Ocak 2018, 09:50
#14642
JOHNDOSAY adlı üyeden alıntı
öncelikle fikirlerine saygı duyuyorum arkadaşım ;
fakat şikayet tabi ki olacak her motorda şikayet var , yok titreşim var , yok hızlanması iyi değil,yok çok yakıyor her kötü bir yorumda firmayı kötülemek yanlış . ben mesela çok memnunum titreşim var mı ! var evet ama motor kullanıyorsan kusura bakma ama titreşime şikayet etmeyeceksin. çok yakıyor olayına gelirsek ben 50 tl ye 310 km yol yapıyorum eğer zorlarsam devirlerde 290 km filan yapıyor ki buda gayet iyi bir rakam zorlamaz isem 330 km yaptığını bile gördüm, hızlanma olayına gelirsek 135-140 km hız bence gayet makul ki kış ayındayız rüzgar motorun ısınma süresi vs gibi etkenleri göz ününe alırsak şu an için makul bir hız evet yaz ayındaki kadar seri değil ama ben 100 kiloyum kardeşim 110 kilo ikimizde 1.90 boyundayız artçı ile bindiğmde bie çok rahat 125-130 km hızı gördüm sence bu hızlanmıyor demek midir ! evet bazı sıkıntıları var ama her motorda olduğu gibi bu olaya öyle bakmak lazım biraz ön yargılardan kurtulup yorum yapmak daha doğru olur.ben aktif bir kullanıcı olarak yorum yapıyorum ve bu fiyat aralığında alınabilecek en iyi motor olduğunu düşünüyorum.
Fiyat olarak alınabilecek en iyi motor değil! artık değil, ecnebiler, not anymore der buna.
Söylediklerim yanlış anlaşıldı sanırım, üstteki mesajda gitmediği söyleyen arkadaşlar var dedim,
mesele o değil sürekli bir yakarış dolu sayfalara çözüm üretmek yerine üzerini kapatıp fütursuzca markayı göklere çıkaran bazı şahsiyetler,
kendilerini belli ediyolar zaten. Kim kimdir buradaki misyonu nedir açıklığa kavuşacak illaki
pulsarınla bir ömür sorunsuz tertemiz keyifli sürüşler yapmanı dilerim.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
10 Ocak 2018, 10:10
#14643
JOHNDOSAY adlı üyeden alıntı
öncelikle fikirlerine saygı duyuyorum arkadaşım ;
fakat şikayet tabi ki olacak her motorda şikayet var , yok titreşim var , yok hızlanması iyi değil,yok çok yakıyor her kötü bir yorumda firmayı kötülemek yanlış . ben mesela çok memnunum titreşim var mı ! var evet ama motor kullanıyorsan kusura bakma ama titreşime şikayet etmeyeceksin. çok yakıyor olayına gelirsek ben 50 tl ye 310 km yol yapıyorum eğer zorlarsam devirlerde 290 km filan yapıyor ki buda gayet iyi bir rakam zorlamaz isem 330 km yaptığını bile gördüm, hızlanma olayına gelirsek 135-140 km hız bence gayet makul ki kış ayındayız rüzgar motorun ısınma süresi vs gibi etkenleri göz ününe alırsak şu an için makul bir hız evet yaz ayındaki kadar seri değil ama ben 100 kiloyum kardeşim 110 kilo ikimizde 1.90 boyundayız artçı ile bindiğmde bie çok rahat 125-130 km hızı gördüm sence bu hızlanmıyor demek midir ! evet bazı sıkıntıları var ama her motorda olduğu gibi bu olaya öyle bakmak lazım biraz ön yargılardan kurtulup yorum yapmak daha doğru olur.ben aktif bir kullanıcı olarak yorum yapıyorum ve bu fiyat aralığında alınabilecek en iyi motor olduğunu düşünüyorum.
Burda mevzu gitmeyen motorun gitmesini beklemek değil ben bu motorla 2 kişi çanakkaleye gittim artı yükümüzde vardı 155-160 ları gördüm o yükle şuan tek kişiyle cidden gitmiyor eğim aşağı gidiyor düzde yığılıp kalıyor 6 vites neredeyse yok oldu şuanki tek farkı deviri rahatlatmak 5 de 135 km hıza kadar gidiyor ama 6 ya çeksen hızlanmadığı gibi 120 lere kadar düşüyor bir diğer sorun ise yakıt tüketimi full depo hemde tepeleme doldurmama rağmen şuan 2 çizgi kalmış durumda ve 163 km de motor anlam veremedim bundan daha sakin kullanılamaz 10.000 bakımda sübab ayarı yaptılar akabinde stop etme sorunu yaşadım.başka bir servise gittiğimde sübab ayarının yanlış yapıldığını bundan dolayı stop ettiğini söylediler yeniden ayar yapıldı ve yazılım atıldı 2017 yazılımıymış ondan sonra stop etme yaşamadım yazılım ilemi ilgili acaba hızlanmaması çünkü euro 4 ns ler öyle yüksek hız yapamıyor diye söyleyenleri çok duydum bilemiyorum
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
10 Ocak 2018, 17:38
#14644
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
Siz bacaci alip bas taci ettikce ben gorduklerimi yazicam ki yeni baslayacaklara yazik olmasin anladin mi pek aristokrat pulsar sevici sempatik kardes.
Adamlarin motorlari gitmiyormus ust mesajda bi el ati verde gitsin madem cok ovuyosun haybeye cozum de bulursunuz belki bu beta versiyon motorlara.
sen yaziyi nerenle okuyup cevapliyorsun bilmiyorum. dikkat edersen artik bajaj kullanmadigimi yazdim orada. kullandigim surecte bir sorun yasamadim ama yasayanlar var ve uzucu elbette. fakat bunu habire burda itici bir sekilde yazmak antipatik olmaktan oteye gitmiyor. bunu anlamak zor mu yoksa algida yetmezlik mi var? ben motoru ovmuyorum bu arada ama durduk yerde de yermiyorum cunku alip kullandim zamaninda ve sorun olmadan da sattim. su anda kullanmadigim bir urun icin neden anti bir yazi yazayim? bunun icin bir sebebim yok. fakat sen bunu bir misyon edinmiscesine yaziyorsun ve acayip itici oluyorsun. sadece bunu deyince bile bunu farkli noktadan algiliyorsun yazilan cevaplardan. neyse daha da bir sey yazmicam bundan da bir sey anlamadiysan.
-
11 Ocak 2018, 11:10
#14645
Konuyu değiştirmek adına:
Bir kaç gündür şunu fark ediyorum normalde yan ayaklık açıkken motoru çalıştırıyorum bu sürede de işte kaskımı dizliğimi falan takıyorum ısınırken. Soğuk havalarda ekran malumunuz gelmiyor. son bir kaç gündür şöyle yaptım yan ayaklığı kaldırdım motorun üzerindeyken motoru çalıştırdım ekranda "hds" tarzı yazılar çıkıp 1-2 saniye içinde ekran geldi. yan ayaklık açıkken ekran 1-2 dk içerisinde geliyordu ama ayaklık kapalıyken daha kısa sürede geldi :D
Sizce basit bir tesadüf mü yoksa gerçekten ayaklık kapalıyken ekran daha hızlı mı geliyor? Deneyenler oldu mu?
Bu arada bir kaç sayfa önce bir arkadaş yazmıştı trip 1 de bırakıyorum ekran gitmiyor diye ben onları da denedim ama açılma süresinde bir değişiklik olmadı.. ama yan ayaklığın etkisi var bence :D bi deneyin derim
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:08 ----------
bir zamanlar burada da paylaşmıştım gaz kesme sorunu yaşamıştım geçen sene. sizin dediğiniz olaylar oluyordu yani 6. vites ölüydü ve motor gitmiyordu. benzin-hava sensörünü (bunun gibi bir sensördü ya da) değiştirdiler düzelmişti. isterseniz bu sensörlere de bir gösterin serviste.
Ayrıca ben şu an 280 km gidiyorum en fazla daha çok da gitmiyorum ama agresif kullanıyorum. kötü bir oran değil
-
11 Ocak 2018, 11:44
#14646
gokertutas adlı üyeden alıntı
Konuyu değiştirmek adına:
Bir kaç gündür şunu fark ediyorum normalde yan ayaklık açıkken motoru çalıştırıyorum bu sürede de işte kaskımı dizliğimi falan takıyorum ısınırken. Soğuk havalarda ekran malumunuz gelmiyor. son bir kaç gündür şöyle yaptım yan ayaklığı kaldırdım motorun üzerindeyken motoru çalıştırdım ekranda "hds" tarzı yazılar çıkıp 1-2 saniye içinde ekran geldi. yan ayaklık açıkken ekran 1-2 dk içerisinde geliyordu ama ayaklık kapalıyken daha kısa sürede geldi :D
Sizce basit bir tesadüf mü yoksa gerçekten ayaklık kapalıyken ekran daha hızlı mı geliyor? Deneyenler oldu mu?
Bu arada bir kaç sayfa önce bir arkadaş yazmıştı trip 1 de bırakıyorum ekran gitmiyor diye ben onları da denedim ama açılma süresinde bir değişiklik olmadı.. ama yan ayaklığın etkisi var bence :D bi deneyin derim
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:08 ----------
bir zamanlar burada da paylaşmıştım gaz kesme sorunu yaşamıştım geçen sene. sizin dediğiniz olaylar oluyordu yani 6. vites ölüydü ve motor gitmiyordu. benzin-hava sensörünü (bunun gibi bir sensördü ya da) değiştirdiler düzelmişti. isterseniz bu sensörlere de bir gösterin serviste.
Ayrıca ben şu an 280 km gidiyorum en fazla daha çok da gitmiyorum ama agresif kullanıyorum. kötü bir oran değil
Merhaba
Öncelikle ekran sorunun iki farklı çeşidi var biri kontak açıkdığında hiç gelmeyip ısınınca gelmesi bende bu durum yok ikinciside kontak açılıyor herşey geliyor mars basınca ekran gidiyor.Bende o şekilde yaptım trip 1 muhabbetini bir yerde görmüştüm muhtemel grup sayfasında falan oradan aklımda kalmış denedim şimdiye kadar sorun olmadı senin ayaklık durumada tesadüf gibi görünsede tesadüf olmayabilir denemek lazım sonuçta ayakta sensör var bi şekilde ilk açtığında akım çekiyor beyne komut vs gönderiyor buda ilk anda ekrana giden akımıda etkileyebilir kontak açınca birçok parça akım çekiyor sonuçta.
Yakıt tüketimi cidden beni üzdü yani agresif kullanımda anca bu kadar gidiyordum şuan açırı sakin kullanıyorum oranları kıyasladığımda çok ciddi yakıt sarfiyatı söz konusu deneme yanılma ile çözülecek işse ciddi maliyet sensör pahalı hadi aldın düzelmedi pompa çıkarsa ikisi kafadan 1000 lira ama muadil kullanırım araba oksijen sensörü uyuyormuş birtane modelin 160 liramı ne fiyatı varmış pompayıda bi şekilde uydururum o kadar paraya yazık günah ama sorunu bulmak lazım önce
-
11 Ocak 2018, 19:21
#14647
Merhaba arkadaşlar, 2016 model bir pulsar alarak aranıza katıldım.
Yedek parça için önerebileceğiniz bir internet sitesi var mı?
Bujileri ngk mı, bosch mu tercih etmeliyim?
-
11 Ocak 2018, 19:45
#14648
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar, 2016 model bir pulsar alarak aranıza katıldım.
Yedek parça için önerebileceğiniz bir internet sitesi var mı?
Bujileri ngk mı, bosch mu tercih etmeliyim?
Hayırlı olsun, Çorum da Kalyoncu motor, adana da stilmotor var, buji orjinale devam et.
-
12 Ocak 2018, 11:06
#14649
ayzek adlı üyeden alıntı
Merhaba
Öncelikle ekran sorunun iki farklı çeşidi var biri kontak açıkdığında hiç gelmeyip ısınınca gelmesi bende bu durum yok ikinciside kontak açılıyor herşey geliyor mars basınca ekran gidiyor.Bende o şekilde yaptım trip 1 muhabbetini bir yerde görmüştüm muhtemel grup sayfasında falan oradan aklımda kalmış denedim şimdiye kadar sorun olmadı senin ayaklık durumada tesadüf gibi görünsede tesadüf olmayabilir denemek lazım sonuçta ayakta sensör var bi şekilde ilk açtığında akım çekiyor beyne komut vs gönderiyor buda ilk anda ekrana giden akımıda etkileyebilir kontak açınca birçok parça akım çekiyor sonuçta.
Yakıt tüketimi cidden beni üzdü yani agresif kullanımda anca bu kadar gidiyordum şuan açırı sakin kullanıyorum oranları kıyasladığımda çok ciddi yakıt sarfiyatı söz konusu deneme yanılma ile çözülecek işse ciddi maliyet sensör pahalı hadi aldın düzelmedi pompa çıkarsa ikisi kafadan 1000 lira ama muadil kullanırım araba oksijen sensörü uyuyormuş birtane modelin 160 liramı ne fiyatı varmış pompayıda bi şekilde uydururum o kadar paraya yazık günah ama sorunu bulmak lazım önce
Ben iki ekran sorununu da yaşıyorum aslında bazen kontağı çevirdiğimde ekran hiç gelmiyor, bazen de ekran geliyor marşa basınca gidiyor ama bugün de denedim dediğiniz gibi muhtemelen ekran akımından yiyor yan ayaklık, ayaklık kapalıyken ekran hemen geliyor :D çözüm değil ama günü kurtarıyor işte
benim bu sensör olayı garanti içinden yapılmıştı, eğer sizdeki sorun da aynıysa bence garanti içinden yapılması gerekiyor sonuçta kullanıcı hatası olacak bir şey değil bence ustaya bir sorun bu konuyu
-
15 Ocak 2018, 22:09
#14650
Bugün depoyu fulledim göstergede iki çizgi vardı hala 165 km de depoyu tepeleme doldurdum bir önceki dolumda aynı şekildeydi
9.6 litre yakıt aldı litre fiyatı 5.570 kabaca hesap yaparsak
9.6 x 5.570 : 53,472 tl
53,472 / 165 : 0,324072727272727 kuruş km başına
0,324072727272727 x 100 : 32,40727272727273 tl
32,40727272727273 / 5.570 : 5,818181818181818 lt
Yani sakin kullanımda km de 32 kuruş yakmış 100 km deki yakıt tüketimim 5.8 litre oldukça fazla acaba dedim göstergedemi sorun var ama tüketime bakınca sorun başka gibi hani zorlasam falan km de 50-60 kuruş rahat yakacak bakalım sorunu ne çıkacak mt07 yi böyle kullansam daha az yakar baştan sona kontrol ettirmek istiyorum tavsiyeye açığım
-
15 Ocak 2018, 23:04
#14651
ayzek adlı üyeden alıntı
Bugün depoyu fulledim göstergede iki çizgi vardı hala 165 km de depoyu tepeleme doldurdum bir önceki dolumda aynı şekildeydi
9.6 litre yakıt aldı litre fiyatı 5.570 kabaca hesap yaparsak
9.6 x 5.570 : 53,472 tl
53,472 / 165 : 0,324072727272727 kuruş km başına
0,324072727272727 x 100 : 32,40727272727273 tl
32,40727272727273 / 5.570 : 5,818181818181818 lt
Yani sakin kullanımda km de 32 kuruş yakmış 100 km deki yakıt tüketimim 5.8 litre oldukça fazla acaba dedim göstergedemi sorun var ama tüketime bakınca sorun başka gibi hani zorlasam falan km de 50-60 kuruş rahat yakacak bakalım sorunu ne çıkacak mt07 yi böyle kullansam daha az yakar baştan sona kontrol ettirmek istiyorum tavsiyeye açığım
merhabalar, fazla yakıta sebep olabilecek bir kaç şey var;
-Tekerleriniz gerektiği kadar rahat dönebiliyor mu? frenlerin kontrolsüzce tutması yada rulman dağılması gibi bir problem var mı?
-Hava filtreniz temiz mi? Bujileriniz iti durumda mı?
-Motor FI arızası veriyor mu? oksijen sensörünün bozulması fazla yakıt yakılmasına sebep olur?
-
15 Ocak 2018, 23:22
#14652
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
merhabalar, fazla yakıta sebep olabilecek bir kaç şey var;
-Tekerleriniz gerektiği kadar rahat dönebiliyor mu? frenlerin kontrolsüzce tutması yada rulman dağılması gibi bir problem var mı?
-Hava filtreniz temiz mi? Bujileriniz iti durumda mı?
-Motor FI arızası veriyor mu? oksijen sensörünün bozulması fazla yakıt yakılmasına sebep olur?
Motor 11.150 km de 9.500 de 10 bin bakımı yapıldı herhangi bir arıza uyarısı vs yok herşey normal görünüyor bazen motor kasılıyormuş gibi oluyor birde çekme yapar gibi oluyor direksiyon hareketinde herhangi bir takılma yok lastiklerin turunu kontrol etmem lazım ona birley diyemeyeceğim daha önceki yorumlarımda 6 vites güç kaybımın olduğu yazdım hızlanma sorunum var hava filtresi bakımda değişti çıkanda kirli değildi zaten önerilerinizi kontrol edeceğim
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------
Hatta yarın işe giderken ön fren kullanmayayım diskte ısınma olup olmadığa balarım ısınıyorsa sürtünme var demektir dönüşte ise tam tersini yapar arka diskide kontrol ederim sabahta yoka çıkmadan lastik turuna bakarım herhangi bir zorlanma varmı diye
-
16 Ocak 2018, 00:02
#14653
ayzek adlı üyeden alıntı
Motor 11.150 km de 9.500 de 10 bin bakımı yapıldı herhangi bir arıza uyarısı vs yok herşey normal görünüyor bazen motor kasılıyormuş gibi oluyor birde çekme yapar gibi oluyor direksiyon hareketinde herhangi bir takılma yok lastiklerin turunu kontrol etmem lazım ona birley diyemeyeceğim daha önceki yorumlarımda 6 vites güç kaybımın olduğu yazdım hızlanma sorunum var hava filtresi bakımda değişti çıkanda kirli değildi zaten önerilerinizi kontrol edeceğim
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------
Hatta yarın işe giderken ön fren kullanmayayım diskte ısınma olup olmadığa balarım ısınıyorsa sürtünme var demektir dönüşte ise tam tersini yapar arka diskide kontrol ederim sabahta yoka çıkmadan lastik turuna bakarım herhangi bir zorlanma varmı diye
frenleri kontrol için buna gerek yok, motor orta sehpada iken tekerileri elinizle döndürün, elinizi çektiğinizde hemen duruyorsa gerektiğinden fazla baskı var demektir.
fakat bence baklılması gereken şey motorun kasılıyormuş gibi hissettiren durum. servise gidip bu durumu sordunuz mu?
-
16 Ocak 2018, 00:39
#14654
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
frenleri kontrol için buna gerek yok, motor orta sehpada iken tekerileri elinizle döndürün, elinizi çektiğinizde hemen duruyorsa gerektiğinden fazla baskı var demektir.
fakat bence baklılması gereken şey motorun kasılıyormuş gibi hissettiren durum. servise gidip bu durumu sordunuz mu?
Arada oluyor genellikle çalıştırıyorum 5 dakika ısıttıktan sonra ilk 1-2 km de oluyor sürekli olan bir durum değil müsait bi zamanda götürüp baktıracağım
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
17 Ocak 2018, 20:26
#14655
s.a 200 ns gurubu varsa watsapp tarzı ozel mesaj atabilirmisinz
ben 0 aldım aralık 30 un da suan 40 km deyım 6-7 bın arası kulanıyorum istanbul dayım ilk abs li motorum arka firen nerdeyse hiç yok gibi ön frenle kıyaslarsak bu normal midir bir de rüz gar cok fazla savuruyor şöyle kıyaslıyım mondial 125 mh drift vardı onla bukadar savurmuyodu bu neden dır acaba amortisor lerde epeyi bir sert geldı bana tumsekler de falan epey sarsıyor bu arada ekran sıfırlama bende de oluyor 2-3 sn de gelıyor geri
bir de firenlerın kastıgını dusunuyorum sehpa daylen güçlü bir şekilde mi ceviriyim lastigi anlamk için
-
20 Ocak 2018, 12:29
#14656
Selam,
Hava 10c altında ise mutlaka gösterge reset atıyor. Artık saat ayarı yapmakla uğraşmıyorum çünkü her sabah yapmaya başladı. Serviste yazılım güncellediler fakat nafile. Çokta sıkıntı değil, resetten sonra her şey normale dönüyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:44 ----------
Selam
2017 NS Motora Akropovic egzost bağlamak istiyorum. Hazır ara boru satılıyor mu? Ek yerinin devamı ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------
Selam
2017 NS Motora Akropovic egzost bağlamak istiyorum. Hazır ara boru satılıyor mu? Civatalı ek yerinin devamı gibi olmalı. Kaynak yaptırmak istemiyorum
-
21 Ocak 2018, 01:39
#14657
2017 vardi yeni sattim..Bir daha almak nasip olmasin insallah
-
22 Ocak 2018, 10:18
#14658
Selam
2017 NS Motora Akropovic egzost bağlamak istiyorum. Hazır ara boru satılıyor mu? Civatalı ek yerinin devamı gibi olmalı. Kaynak yaptırmak istemiyorum
-
28 Ocak 2018, 23:44
#14659
Merhaba, geçmişte bu motoru sıfır alıp bir süre kullandıktan sonra satmıştım. Öylesine forumda gezinirken bu başlığa uğradım ama maalesef hala geçmişte gördüğüm duyduğum ve bazılarını benim de yaşadığım sorunların bazılarının devam ettiğini görmek üzücü. Birçok konuda güncelleme yaptık diye anons ediyorlardı yeni pulsarı ama sanırım kronik hatalar kısmında kalan birkaç sıkıntı var, halen kullanmasam da düzelmesini umuyorum..
Asıl yazma amacıma gelirsek, marş basıldığı esnada göstergenin reset atması sorununu geçmişte ben de yaşamıştım. Şöyle çözdük;
-Servis akünün gücünü gösteren bir cihaz bağladı, değerler normaldi ve bağlı olan ölçüm cihazını çıkarmamışken marş bastı, marşa basıldığı anda akünün normal değerlerin çok altına düştüğünü gördük ve bu voltaj düşüklüğü sebebiyle göstergenin reset attığı sonucuna ulaştı. Bunu kanıtlamak için, aküye takviye bağlayıp marş bastı, gösterge resetlemedi. Sonuç olarak aküyü söküp kaliteli bir akü bağlanmıştı ve birdaha bu sorunu hiç yapmamıştı. Bilginize...
-
28 Ocak 2018, 23:50
#14660
Ayni sorun bende de vardi ama reset atma olayini sadece soguk havada yapiyordu.Yani tam olarak akuden denemez..Farkli bir sorunu var bu motorun bence ...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)