Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Eylül 2017, 19:50
#14441
Bugün başıma iş dönüşü bir şey geldi paylaşmak istiyorum. Trafiğin yoğun olduğu bir saat rampa aşağı trafikle birlikte iniyorum sol ayağım sürekli yerde, motosiklet boşta adım adım gidiyoruz, iş çıkışı yorgunum kafam dolu aralara falan hiç girmiyorum öndeki araca uygun bir mesafeden rampa aşağı
ağır ağır 15-20 dakika sürdü sonra haliyle rampa bitip düze gelince motoru 1 takıp gideceğim sırada motor vitese geçmedi vites kolunu aşağı doğru basıyorum ama motor hep boşta, 1. vitese geçerken motordan ufak bir tıkırtı gelir ya o gelmiyor zaten göstergedede boşta görünüyor. Vites kolunu boşa basıyorum, sonra forumda bir yerde okumuşum aklımın derininde kalmış nerde okudum hiç hatırlamıyorum bile hafif bir aragaz verdim vites geçti. Bu neden olur acaba ? Motorun boşta olmasıyla bir ilgisi var mı?
Reklamlar
-
29 Eylül 2017, 22:10
#14442
bazen vıtese geçmiyorsa debriyej tazelemekte fayda vardır.
birde yag degişim zamanı gelmişse vites gecişlerde biraz sertlesir
-
30 Eylül 2017, 01:07
#14443
Beyler sa
Bende as150 var kısa far ampülü yanmıyor uzun yanıyor fakat hiçbir yerde değişim videosu bulamadım yardımcı olacak var mı ? Tarif edecek
-
30 Eylül 2017, 01:29
#14444
3 ay sonraki direksiyon sınavıma pulsarla giricem var mı tavsiyeleriniz abiler :/
-
01 Ekim 2017, 14:37
#14445
Burdan butun 2 teker uzerinde giden arkadaslara sesleniyorum istanbul da ikamet ediyorum. Malum 1 haftadir yagmur altindayiz icim parcalaniyor 4.levent ve mecdiye koy. Tarafinda 2 arkadasimiz kotu derecede kaza yapmis ambulans la hastaneye kaldirmislar ozellkle kurye den ekmek kazanan arkadaslar abilerim. Dikkat edin yagmur . kar . yoldaki yag sakaya gelmiyor daha dikkatli surun nolut yazik sizede aile nize de
-
01 Ekim 2017, 23:42
#14446
gokertutas adlı üyeden alıntı
Konuyu hemen değiştiriyorum;
Kış için Mitas MC25 önerdi usta. Siz ne düşünüyorsunuz? Kış için uygun mudur ?
2 gün önce mc32 taktırdım. Biraz kullandıktan sonra yorum yaparım ama ben araştırmalarım sonucu kış için mc32 ve anlasın winter grip arasında kaldım ve mitası tercih ettim diyebilirim.
-
02 Ekim 2017, 09:42
#14447
gokertutas adlı üyeden alıntı
Konuyu hemen değiştiriyorum;
Kış için Mitas MC25 önerdi usta. Siz ne düşünüyorsunuz? Kış için uygun mudur ?
Mitas MC50 kullanıyorum. Her ne kadar yazlıkta olsa yağmurlu havalarda ısındığında zemine sağlam basıyor. MC 32 nin resimlerini incelediğim zaman daha yağışa uygun gibi. oluklarının olduğunu görerek söylüyorum. Sanırım kar düştüğü zamanlar dışında işinizi görecek gibi. Ancak forumda MC32 kullanan arkadaşlar mutlaka vardır. Size cevap vereceklerdir diye umuyorum.
-
02 Ekim 2017, 10:22
#14448
YAHYaONUR adlı üyeden alıntı
Bugün başıma iş dönüşü bir şey geldi paylaşmak istiyorum. Trafiğin yoğun olduğu bir saat rampa aşağı trafikle birlikte iniyorum sol ayağım sürekli yerde, motosiklet boşta adım adım gidiyoruz, iş çıkışı yorgunum kafam dolu aralara falan hiç girmiyorum öndeki araca uygun bir mesafeden rampa aşağı
ağır ağır 15-20 dakika sürdü sonra haliyle rampa bitip düze gelince motoru 1 takıp gideceğim sırada motor vitese geçmedi vites kolunu aşağı doğru basıyorum ama motor hep boşta, 1. vitese geçerken motordan ufak bir tıkırtı gelir ya o gelmiyor zaten göstergedede boşta görünüyor. Vites kolunu boşa basıyorum, sonra forumda bir yerde okumuşum aklımın derininde kalmış nerde okudum hiç hatırlamıyorum bile hafif bir aragaz verdim vites geçti. Bu neden olur acaba ? Motorun boşta olmasıyla bir ilgisi var mı?
Hemen telaşlanmamak gerekir diye düşünüyorum (ya da ben çok iyimserim) Örnek olarak bisiklet de durduğu yerde vitese geçmez biliyorsunuz zinciri çevirmeniz gerekir. aynı şekilde motor da durduğu yerde vitese geçmeyebilir debriyaja basıp biraz ilerlemeniz ya da debriyajı bırakıp tekrar sıkmanız sorunu çözer gibime geliyor. Benim başıma gelse ben 2'ye atmayı denerdim 1'e geçmiyorsa diye bu da farklı bir yöntem :D
-
02 Ekim 2017, 13:36
#14449
gokertutas adlı üyeden alıntı
Hemen telaşlanmamak gerekir diye düşünüyorum (ya da ben çok iyimserim) Örnek olarak bisiklet de durduğu yerde vitese geçmez biliyorsunuz zinciri çevirmeniz gerekir. aynı şekilde motor da durduğu yerde vitese geçmeyebilir debriyaja basıp biraz ilerlemeniz ya da debriyajı bırakıp tekrar sıkmanız sorunu çözer gibime geliyor. Benim başıma gelse ben 2'ye atmayı denerdim 1'e geçmiyorsa diye bu da farklı bir yöntem :D
Hanım kızın bir takım huyları var öğreniyoruz yavaş yavaş bakalım henüz 1 depo benzini yeni bitirebildik (270 km yol yapmışım 10 lt ile), hafta sonu hava pek bir kötüydü biraz gezerim diyordum ama olmadı. Oturdum bende temizlik + zincir bakımı yaptım epey bir kirlenmiş. Zincir biraz bollaşmış sıkmadım bilerek kışın pek kullanmıyacağım motoru ilkbaharda sıkmayı düşünüyorum.
-
02 Ekim 2017, 16:00
#14450
YAHYaONUR adlı üyeden alıntı
Bugün başıma iş dönüşü bir şey geldi paylaşmak istiyorum. Trafiğin yoğun olduğu bir saat rampa aşağı trafikle birlikte iniyorum sol ayağım sürekli yerde, motosiklet boşta adım adım gidiyoruz, iş çıkışı yorgunum kafam dolu aralara falan hiç girmiyorum öndeki araca uygun bir mesafeden rampa aşağı
ağır ağır 15-20 dakika sürdü sonra haliyle rampa bitip düze gelince motoru 1 takıp gideceğim sırada motor vitese geçmedi vites kolunu aşağı doğru basıyorum ama motor hep boşta, 1. vitese geçerken motordan ufak bir tıkırtı gelir ya o gelmiyor zaten göstergedede boşta görünüyor. Vites kolunu boşa basıyorum, sonra forumda bir yerde okumuşum aklımın derininde kalmış nerde okudum hiç hatırlamıyorum bile hafif bir aragaz verdim vites geçti. Bu neden olur acaba ? Motorun boşta olmasıyla bir ilgisi var mı?
ben de aynı sorunu yaşıyorum. 2017 model 2 aylık motor, "0" aldım. Genellikle düşük hızlarda ya da durur vaziyetteyken 1. ve 2. vitese geçmede takılma oluyor. Debriyajı tam sıkmama ve vitesi düzgün attırmama rağmen oluyor. Benim tahminim dişlilerde geçerken bir takılma oluyor çünkü takılma anında hafif debriyajı gevşetirsem vites geçiyor. Benzer olay arabamda da nadiren oluyor, geri vitese taktığımda vites geçmiyor, hafif debriyajı gevşetince geçiyor. Ancak bu vitesin takılma olayı düşük hızlarda trafik içerisinde seyrederken ve ışıklarda kalkış esnasında başıma gelirse biraz heyecan ve sıkıntı yaratıyor.
-
02 Ekim 2017, 19:54
#14451
vaybe adlı üyeden alıntı
ben de aynı sorunu yaşıyorum. 2017 model 2 aylık motor, "0" aldım. Genellikle düşük hızlarda ya da durur vaziyetteyken 1. ve 2. vitese geçmede takılma oluyor. Debriyajı tam sıkmama ve vitesi düzgün attırmama rağmen oluyor. Benim tahminim dişlilerde geçerken bir takılma oluyor çünkü takılma anında hafif debriyajı gevşetirsem vites geçiyor. Benzer olay arabamda da nadiren oluyor, geri vitese taktığımda vites geçmiyor, hafif debriyajı gevşetince geçiyor. Ancak bu vitesin takılma olayı düşük hızlarda trafik içerisinde seyrederken ve ışıklarda kalkış esnasında başıma gelirse biraz heyecan ve sıkıntı yaratıyor.
Acaba debriyaj kavrama noktan nerede? Biraz onu sıkmak kavramayı biraz öne almak işe yaraya bilir mi?
-
03 Ekim 2017, 10:04
#14452
Ekranım sıfırlamaya başladı. Bu da demek oluyor ki kış geldi benim için Geçen sene de soğuklarda sıfırlamaya başlıyordu hatta çok soğuklarda ekran 1-2 dakika sonra geliyordu kendine.. Şimdilik anahtarı takıp elektriği açtığımda ekran geliyor sıkıntı yok ama marşa bastığımda gidiyor 1-2 saniye sonra sıfırlayıp geliyor tekrar. Teselli cümlesi olarak hala ilk günkü gibi tek marşta alıyor hiç ikiletmedi sağolsun
-
04 Ekim 2017, 15:59
#14453
gokertutas adlı üyeden alıntı
Ekranım sıfırlamaya başladı. Bu da demek oluyor ki kış geldi benim için
Geçen sene de soğuklarda sıfırlamaya başlıyordu hatta çok soğuklarda ekran 1-2 dakika sonra geliyordu kendine.. Şimdilik anahtarı takıp elektriği açtığımda ekran geliyor sıkıntı yok ama marşa bastığımda gidiyor 1-2 saniye sonra sıfırlayıp geliyor tekrar. Teselli cümlesi olarak hala ilk günkü gibi tek marşta alıyor hiç ikiletmedi sağolsun
Bir ara benim de yapıyordu ve serviste akü takviyesi yapınca bitti.
-
05 Ekim 2017, 10:59
#14454
bu sabah 3. marşta biraz da gaz vererek ancak çalıştırabildim motoru, ekran da gidip 3 sn sonra tekrar geldi, saat 1:00 PM olarak sıfırlanmıştı motor 2017 model 2 aylık, ayrıca dün de fark ettim ki sol ön sinyal yanmıyor, bu sorunları garanti kapsamında hallediyorlar mı?
-
05 Ekim 2017, 16:51
#14455
vaybe adlı üyeden alıntı
bu sabah 3. marşta biraz da gaz vererek ancak çalıştırabildim motoru, ekran da gidip 3 sn sonra tekrar geldi, saat 1:00 PM olarak sıfırlanmıştı
motor 2017 model 2 aylık, ayrıca dün de fark ettim ki sol ön sinyal yanmıyor, bu sorunları garanti kapsamında hallediyorlar mı?
Saat sıfırlanması olayının net bir çözümü olmadığı için garanti içi de dışı da halledemiyorlar. Akü değiştirir en fazla garanti içinden ama %100 çözümü değil buradan okuduğumuz kadarıyla.
Sinyal yanmıyor diye hiçbir servis garanti içinden değişim yapmaz bence. Kullanıcı hatası patlamış der zaten en fazla 5-10 tl tutar bi sinyal lambası
-
05 Ekim 2017, 21:15
#14456
-
05 Ekim 2017, 23:58
#14457
Alarm beyni varmı ns de ?
-
06 Ekim 2017, 00:05
#14458
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Alarm beyni varmı ns de ?
Harici kablo çıkışı diyorsanız yok, direk aküden alman gerek.
-
06 Ekim 2017, 10:17
#14459
gokertutas adlı üyeden alıntı
Ekranım sıfırlamaya başladı. Bu da demek oluyor ki kış geldi benim için
Geçen sene de soğuklarda sıfırlamaya başlıyordu hatta çok soğuklarda ekran 1-2 dakika sonra geliyordu kendine.. Şimdilik anahtarı takıp elektriği açtığımda ekran geliyor sıkıntı yok ama marşa bastığımda gidiyor 1-2 saniye sonra sıfırlayıp geliyor tekrar. Teselli cümlesi olarak hala ilk günkü gibi tek marşta alıyor hiç ikiletmedi sağolsun
Pek kışı-soğuğu sevmiyor bizim kızlar, daha çok güneşli sıcak havaları seviyorlar, kışın çok nazlı oluyorlar ;))
-
06 Ekim 2017, 13:54
#14460
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (2 üye ve 6 misafir)