Opetle 53 tl ile 342 km gittim 7000 deviri geçmedim, ilk depomdu. Şimdi nitro aldım bende 70 km oldu çizgi düşmedi daha
Merhaba,
-Ben de 16.000 km'de zincir değiştirdim, ön dişliyle birlikte değiştirdik aynı şekilde. son zamanlarda sürekli gevşiyordu ve zincir dengesiz dönüyordu yani yamulmuştu. Bizim servis "zincir değiştirirken ön dişliyi de değiştirelim" dedi ben de bir daha sıkıntı yaşamamak adına (şimdi dişli sıkıntılıdır yeni taktığım zinciri de yamultmasın düşüncesiyle) onu da değiştirdim. ve iyi ki de değiştirmişim çok fark etti, zincir yamukken gitmiyormuş resmen motor, zinciri kasıyormuş. Bence servisler herkese böyle diyor. Zincirle birlikte dişliyi de değiştirelim diye önermiş olabilirler bana yaptıkları gibi.
-Eğer elektrik düğmesini açtığın gibi marşa basarsan ekran gidiyor ve saati sıfırlıyor evet, ama "normal olanı" yaparsan elektrik düğmesini açıp yazıların gelmesini bekleyip çalıştırırsan hiçbir sıkıntı olmuyor. Ne saat sıfırlanıyor ne de ekran gidiyor. Kışın çok soğukta benim gibi 0 derecelere yakın zamanalrda bile biniyorsan eğer o zaman da ekran hemen gelmiyor motor biraz ısındıktan sonra ekran kendine geliyor. onun da soğukta bi ısınma süresi var sanırım :D
Bu arada motorum 2016 model, yorumu ona göre yaptım
2016 model motorum var.. km 11.000 de... zincirim orjinal ve sürekli bakımlıdır. kendime güvenirim teker yapmam devirli kullanmam ani hızlanma ve durma yapmam... bakalım ne kadar daha değiştirmeden kullanacağım.. hafta sonu zincir dişli temizliği yaptım.. baklalar ve dişliler gayet iyi durumda idi..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Merhabalar, öncesinde 3000 km kadar TVS rtr 150 kullanmıştım ve 1500km dir de 200ns 2017 model kullanıyorum. Eski motorumda oldukça büyük bir tur camı vardı ve 100km ve üzerinde çok rahat seyredebiliyordum ancak yeni motorumda bu hızlara çıktığım zaman rüzgar çok etkiliyor ve tedirgin olup yavaşlamak zorunda kalıyorum. Bu durumu ben tur camına bağlıyorum ama başka bir sebebi de olabilirmi bilmiyorum. Tur camı kullanan arkadaşlar kullandıkları modeli ve tecrübelerini paylaşırlarsa sevinirim.
aynı camdan bende de var..boyum 1.83.. tur camını tavsiye ederim... kısmende olsa faydası var..rüzgar hâla gögüs hizamda...
Arkadaşlar, üzerinde hiçbir ekstrası olmayan 2014 Eylül çıkışlı Pulsar 200NS motorumu yurtdışı nedeniyle satıyorum. "Bu da yeni moda oldu" diyen arkadaşlar ciddi alıcıysa konuyla ilgili evrak görebilirler; şu an yurtdışındayım.
Motosiklet 600km önce tamamen bakımdan geçirildi, bujileri, aküsü değişti, sibop kontrolü yapıldı, zincir+dişli seti değişti. Üzerindeki lastikler 1200km. yaptı. Motorun herhangi bir kazası yoktur. Çamurda evin önünde düştüğümde koruma demiri hasar gördü, değiştirilmedi. Orta sehpası kalitesizdi, bozuk durumda değişmesi gerekir. Bunun haricinde hiçbir sorunu sıkıntısı yok. Neden yaptırmıyorsun derseniz, bir süre iş nedeniyle Istanbul'daydım ve ardından yurtdışına çıktım; motosiklet İzmir'de.
Ben 720km.'de aldım ve şu anda 49.000Km'de ve bunun çoğunluğunu İzmir-Istanbul arası seyahatlerde yaptı. Her zaman en iyi kalite Elf yağ kullanıldı. Yurtdışı konusunda vaktim azaldığı için çabuk satılması gerekiyor. Bu nedenle de fiyatı 6000TL olarak sondur. İzmir ve yakın çevreden, sıfıra ya da çok iyi durumdaki 2. ellere durumu yetişmeyen arkadaşlar yavaş yavaş toparlayıp, ekstralarla uzun yıllar binecekleri bir motora kavuşabilirler.
https://www.facebook.com/groups/bajajpulsar200nsturkiye/permalink/1572136099492577/
Herkese merhabalar.araniza 2017 model 200 ns olarak katildim.malum rodaj dayiz bugun ilk bakim olan 500 km bakima goturdum motosikleti.tabi yogunluk vardi p.tesi gel dedi usta.tam cikis yapacam, senin motora subap ayari yapilmasi lazim subaplar vuruyor dedi usta.aslinda ben de motordan gelen sesin biraz fazla oldugu kanisindaydim sanirim pimpirikleniyorum diyodum sorum su ki daha 500 km deki motorun neden boyle bi sorun u olur daha erken degil midir subapayari icin?
Benim motor 10 bin bakımına yeni girdi ve araba almayı düşündüğüm için belki satım ve 2015 model. Bir sürü aksesuarı ile birlikte 8200 gibi vermeyi düşünüyorum. Ama zincir ve dişli ile ilgili bir sorun yaşamıyorum ve o km'ler için erken sanki biraz normalde. Bu konuda usta değilim, onu da belirteyim ama temiz kullanılırsa daha uzun gitmeli gibi.
Ben de kayalardan aldım aynı camdan.
Hatta önceki motosikletim NS150 modeline almıştım. Motoru değiştirince Çanta demiri ve camı da yeni motora taktırdım.
Fakat ne yalan söyleyim iki motosiklette de camın öyle ahım şahım bir faydasını görmedim.
Cam falan almaya da niyetim yoktu hiç. Taktıranların tavsiyesi üzerine almıştım. Uzun yolda yüksek süratte rüzgarın kaskın üzerinden geçip gitmesini sağlıyor demişlerdi.
Bırak kaskın üzerinden geçmeyi, benim farkettiğim sadece göbeğime gelmesini engelliyor.
Hatta nisan ayıydı sanırım karaburun tarafına gitmiştim. Havada biraz serindi, NS150 ile 80-90 ile giderken rüzgardan göğsüm arımaya başladıydı da sırt çantamı çıkartıp önüme takmıştım. O şekilde bitirdim geziyi.
Rüzgarı kafanın üzerinden atıyo diyenlere de hak veriyorum tabi.
Kaskın çene kısmını depoya kadar indirince rüzgar falan kalmıyor, yalancı demeyelim adamlara şimdi.
Beyler benim motorun on diskinde hafif bir yamukluk vqr kendiliginden oldu nasil olduysa artik anlam veremedim. On fren yaptigimda hafif bi titreme yapiyo kafa haliyle rahatsiz ediyo, bu olayi disk satin almadan nasi cozerim (260 lira) param yokta.
Merhaba,
inan ben de almadan çok düşündüm görüntüsünü bozuyor diye istemiyordum hiç. Ama aldıktan sonra uzun yolda beni çok rahatlattı. Kaskın üzerinden gitme konusu yalan çünkü cam o kadar uzun değil ama boynuma kadar rüzgar vurmuyor benim (boyum 1.83) biraz daha uzun olsaymış tam kafamdan geçecekmiş ama görüntüsü çok kötü oluyor motorun uzun camla. onun yerine cam uzatma aparatları var adı deflektör müydü öyle bir şey onlardan alınıp uzun yolda biraz daha rahat edilebilir. ama rüzgarı bariz kestiğini söyleyebilirim. Özellikle şehir içi kullanımda gayet ideal bence. boyunluk taktığın zaman ne göğsüne rüzgar geliyor ne de boynuna. Çenemi depoya koymuyorum normal oturuyorum bu arada :D
Son olarak yağmurda da karşıdan yağmur yememiş oluyorsun tabi ıslandıktan sonra çok önemi yok ama olsun :D
Merhaba benim motorda da rodajın bitmesiyle yüksek devirli kullanmaya başladıktan sonra ses değişti bay motoya götürdüm ve sibop ayarı lazım dediler yaptırdım ve ses gayet iyi şimdi. Bilgin olsun bay moto benden bu iş için 80TL aldı. Aslında her 0 motorda gerekmeyen bu durum bazı motorlarda gerekiyormuş bence bu garanti dahilinde olmalı ama fazla kurcalamadım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:09 ----------
Merhaba benim motorda da rodajın bitmesiyle yüksek devirli kullanmaya başladıktan sonra ses değişti bay motoya götürdüm ve sibop ayarı lazım dediler yaptırdım ve ses gayet iyi şimdi. Bilgin olsun bay moto benden bu iş için 80TL aldı. Aslında her 0 motorda gerekmeyen bu durum bazı motorlarda gerekiyormuş bence bu garanti dahilinde olmalı ama fazla kurcalamadım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:11 ----------
Benim boy 1.90, 90 100 gibi hızlara çıktığım zaman ciddi bir rüzgar direnci oluyor ve motoru kontrolüm azalıyor. Eski motorumda hiç böyle hissetmemiştim. Görüntü artık umrumda değil ama daha uzun bir tur camı da sanırım yok.
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)