valla ben taktım seside baya güzel olmuştu fakat artan yakıt,polislerden korkam oldum cezasıdır vs,ama neden çıkartığıma gelince kısa mesafelerde şehir içünde düşük devir kullanıyordum ses çok rahatsız etmiyordu ama gecen şrhirler arası gazlayalım dedik ve tapa gaza yakın 135 140 km gibi hızlarla gittik diğer pulsara göre çok yaktı o bir depo yaktıysa 2,5 depoya yakın yakıt tüketimim oldu onuda geçtim kulağım perişan oldu eve geldim sağ kulağımda ciddi tuhaflık vardı o gece sabaha kadar kulağımda ufak bir uğultu varmış gibi ve buna ek çınlama oldu gidip söktürdüm taktırırken çok istekliydim yalan yok ama şuan sorsan asla takmam hem yasak olduğundan hemde uzun vade kullanamayacağından dolayı kısa süreli bir heves olacak yinede tercih sizin tabiki
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
Benimkinin sesi çok güzel oldu. Susturucu takılı benimkinde onu çıkartırsan elbette polisler de sıkıntı yapabilir.
Benim cezadan korkum yok adama bi devre der geçeriz şükür :D
Ara boruyu artık sanayide yaptıracağım sanırım. :(
Selamlar
İzmir / Buca tarafında olan var mı ? motoru değiştirmeyi düşünüyorum. Pulsar kullanıcısıyla oturup sohbet etmek isterim..
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
Dostlar selam arka lastiği 140 takan var mıdır? Sığmayla alakalı bir problem olmuyor değil mi? Bir de performans olarak farkediyor mu?
E sormuşken tam soralım bari, neler önerirsiniz lastik için
Sanırım benimki orta segmentin bir tık üstü. Pilot Street kullanıyorum.
Lastik ısınınca mükemmel bi yol tutuşu var. Biraz daha paran varsa Rosso 2 al derim.
Yoksa Mitasları da çok öneren vardı.
2017 NS 200 aldım geçen hafta, yanlız dün arıza ışığı yandı.İlk açılışta da bir hata kodu verdi. Servisle görüştüğümde akünün kutup başlarını sök tak dedi yaptım oldu. Ancak saat sıfırlandı. Bu kronik sorun sanırım 2017 modellerde. Bu sorunu yaşayan varmı, yada şöyle sorim bu sorun akü değişikliği ile çözülür mü sizce
boş viteste devirdeki dalgalanmaya net bir çare bulan oldumu arkadaşlar?
Dün izinli olduğum için dedim bi oktay abinin çayını içeyim ve dominarı yakından göreyim ve oktay abiye doğru gaz açtım Dominar hakkında görüşlerim şöyle olacak!
1- Görüntüsü güzel ama 200 ns i ilk gördüğümde bu motor kesinlikle benim olmalı demiştim.Görüntüsü o kadar etkilemedi açıkcası ama hoş bir görünümü var cs400 bana göre daha güzeldi
2- Dominarı birazdaha heybetli bekliyordum 200 ns gibi biraz tıfıl kaldı altımda
3- Parça kalitesine gelecek olursak plastik aksam ne kötü nede çok iyi orta halli plastik işte o kısmı çok önemsemedim mekanik kısmına birşey diyemem kullanıldıkça kendini belli eder zaten
4- Ayna hakkında pulsar aynası gibi yorum görmüştüm ayna aynı ama gidonun genişliği ve yüksekliğinden dolayı görüş gayet iyi hiçbir sıkıntı yok arkayı görme açısından
5- Göstergeler falan hoşuma gitti güzel tasarım yapmışlar depodaki kısım gayet başarılı
6- Kesicide çıkan ses olmamış 200ns de daha güzel çıkıyor vu tu tu
7- Hiçbir şekilde 200 ns deki gibi önden arkadan kafadan cıyırtı,zırıltı,patırtı vs gibi sesler duymadım km sayacındaki vik vik seside yok tek duyulan motorun sesi ve her hangi stop etme vs yok
8- Motor sesi demişken 200 ns deki gibi egsozdan değilde motordan gelen ses oldukça tatminkar
9- İlk 3 vites araları oldukça kısa geldi ama motorun torku oldukça güzeldi 200 ns den mt07 biniyormuşsun gibi hissettirdi tabiki mt07 kıyas kabul etmez ama mt07 nin yarısı kadar var gibi geldi gücü bana
10- Ufaktan bir gaz açayım dedim alet yan aldı sonra daha temkinli denedim drift mod on viraj çıkışlarında gaz açarken dikkat etmek gerekebilir
11- Yol durumuna göre gaz açtım 135 km hıza kadar alet banamısın demeden çok rahat ve seri bir şekilde hızlandı en ufak bayılma yada güç kaybı yaşamadan
12- Abs yi 70 km 110 km gibi düz yolda denedim sorunsuz bir şekilde durdu 40 km de yokuş aşağı denedim frenler hoşuma gitti hem kısa mesafe hemde çok güvenli bir şekilde durduk
13- Renk seçenekleri biraz zayıf geldi uzaktan siyah gibi görünen yaklaşınca lacivert tarzı bir rengi andıran olanı hoşuma gitti sadece ama mat yada düz siyah çok daha güzel olabilirdi
14- Sele gayet iyi ve konforlu geldi ustelik 200 ns göre biraz daha alçak
15- Oturuş pozisyonu 200 ns e göre daha rahat ayakların biraz daha önde olması daha güzel oturuş pozisyonu sağlıyor ve bileklere hiç yük binmiyor
16- Titreşime gelecek olursak rahatsız edecek bir titreşim hissetmedim hatta titriyo bu falan da hiç demedim gayet keyifli geldi bana benim pulsar daha çok titriyor valla
Sonuç olarak dominar güç olarak benden tam not aldı.Pulsar ile şehir içi şehirler arası gazlıyoruz fakat 120 den sonra canı bitiyor ve sollamalaya falan çıktığımızda nazlanmasını bekliyorduk.Dominarı tam bilmesemde canının biteceği bir hız vardır nazlanacağı fakat 135 km hıza kadar en ufak güç kaybı olmadan çıkması tahminimce 150 km hıza kadar sorunsuz bir şekilde sollama yapılabilir yönünde.Üstelik motor 200 ns e göre daha dengeli geldi,aslında bir nevi 200 ns inde ufak tefek eksiklerini kapatan bir motor olmuş.
Dominar alınırmı sorusuna alınır hatta bunu alırsın son motorun bile olabilir derim ben.Şehir içi şehirler arası her türlü yeter tabi kadranda 200 ve üzeri hızları görmek isterseniz ona birşey diyemem.
Bajaj dominarda dersine oldukça iyi çalışmış aslında güzel motor yapmış adamlar fakat türkiye pazarındaki 18.000 lik motor fiyatı bana göre yüksek 14-15 bandında olsa hem çok satar hemde parasının çok üstünde performans sunar.
18.000 şu aralar diğer markalara göre oldukça iyi bir rakam olsada malum benim gibi orta halli zaman zaman daralan gelirli birisi için biraz yüksek geliyor açıkcası 14,15 bandında olsa kesinlikle almak için neler yapacağımı düşünürüm(paramı biriktirsemmi yoksa krediyemi girsem yine diye)
Eksi yönleri bana göre renkleri,lastik ebatından dolayı iyi bi lastik desek biraz tuzlu olacak gibi görünüyor.Birde fiyatı göz önünde bulunduruyorum ama tüm bunlara rağmen bütçe varsa alınır aga hemde onun yerine şunu alırım bunu alırım demeden test etmeniz yeterli olacak sonra zaten karar verirsiniz alıp almama konusunda.
Bana göre bu motorun verdiği keyif bütcesi olana fiyatınıda unutturur benim gibi rengine takılmış adama renginide unutturur bütçesi olana tavsiyemdir
gokertutas arkadaşın da dediği gibi saat sıfırlama çoğu kişide var benim Pulsar 2016 model saat sıfırlıyor servise sordum yapıyor çözümü yok dedi sorun teşkil etmiyor sadece saat doğru olmuyor ben yinede düzelmesi için uğraştım olmadı sonra dedim ben seni böylede severim Pulsarım
200NS'in sıfırına da Dominar 400'e verilen paraya acırım abi Gidin temiz Kawasaki Z250SL/Z300 alın aynı paraya. Bana mantıklı gelmiyor 400cc makina tek silindir. Ses de tatmin edici değil dediler.
Motor satın alma arifesindeyim, yani haziran içinde almayı düşünüyorum.
CBR 125 ve NS 200 arasında çok git gel yaşamıştım. Kronik sorunları duyduğumdan dolayı NS 200'de. (2. el düşünüyorum ikisinide)
NS 200 alıp gerçekten pişman olan var mı?
Varsa neden dolayı kullanan arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim
Tekeriniz düz bassın.
Arkadaşlar sola çekme sorununa çözüm bulabilen var mı ?
Bazı makinalar da olupta bazılarında olmaması da ilginç.
Arkadaşlar 2017 ns 200 500 de bakıma girdim servis 100 km uzaklikta. 400 km ye kadar kademeli 7 8 bin devir kullandim 400 den sonra sıkıştırıp bakıma girdim yağı değişti birde orta gövde mili pedallarin üstünde ki mil çok gevşemiş sıkıldı servisten çıktıktan sonra motorda hissedilir titreşim arttı 4 5 6 7 8 her devirde ayaklikta kollarda ve sele de rahatsız edici titreşim olustu ve bu durum beni MOTORDAN SOĞUTTU. Sizce bu durum neden kaynaklıdır yorumlarınız önemlidir tesekkurler
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)