Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Mart 2017, 14:03
#13761
osman ender adlı üyeden alıntı
Bilgilendirme için teşekkürler. Bazıları rosso2'ler için, toprak (köy yolu diyebileceğimiz) yollar için iyi değil diyorlar. Bu konuda bilgin veya tecrüben varsa paylaşır mısın?
dişli lastik bile çamur olduğu zaman sıkıntı çıkarıyor sen asfalt lastiği ile o çamurlu yolda nasıl başaçıkabilmeyi düşünüyorsun, kuru toprak yolda sıkıntı olmaz ama rosso yumuşak hamurlu olduğu için ömrü daha kısa olur. metzeller al rahatına bak.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
Reklamlar
-
15 Mart 2017, 17:01
#13762
osman ender adlı üyeden alıntı
Bilgilendirme için teşekkürler. Bazıları rosso2'ler için, toprak (köy yolu diyebileceğimiz) yollar için iyi değil diyorlar. Bu konuda bilgin veya tecrüben varsa paylaşır mısın?
Henüz öyle bir yola girmedim. Tecrübe edersem mutlaka paylaşırım.
-
16 Mart 2017, 03:12
#13763
peki sorunu çözebildinmi hala 200 ns mi kullanıyorsun bende servise götürdüm bir kaç ayar yaptık dediler stop etmesi azaldı ama hala yapıyor.
-
16 Mart 2017, 09:06
#13764
Riptalon adlı üyeden alıntı
Henüz öyle bir yola girmedim. Tecrübe edersem mutlaka paylaşırım.
Merakla bekliyoruz
-
16 Mart 2017, 17:57
#13765
Riptalon adlı üyeden alıntı
Dostum öncelikle teşekkür ederim. Sen ilk soran kişisin.
Konfor açısından karşılaştıramam. Dediğim gibi orijinal lastikleri kullanmadım. Ama motor pek konforlu değil yol bozukluklarını hissettiriyor bana göre. Bu diğer lastiğe göre konforlu ise Allah yardımcınız olsun.
Onun dışında ne ıslakta ne kuruda henüz hiç kaymış değilim (2000 km'deyim.) En son bu sabah ıslakta 42 km. işe geldim. Ani frenler de yaptığım oluyor emniyette insanlar önüme atlıyor ama motor hiç kaymadı. Hatta bir keresinde gişe sırasında yavaşken aniden freni köklemiştim ve neredeyse deponun üstüne fırlıyordum. Motor resmen olduğu yere çakıldı. Lastik çok da güzel ısınıyor. Bir süre kullandıktan sonra kışın dahi lastiğe dokunduğumda sıcacık oluyor. Elinizin ayarı var ise, düzgün teknikle frenlerseniz bu lastikler güvenli. Sürekli hidrolik frenli bisiklet kullandığımdan limon sıkma diye tabir edilen frenlemeye çok alışığım. Bunu motosiklette de uyguluyorum ve çok şükür henüz frenlemeden dolayı hiç tehlike atlatmadım. Tabiki yüksek hızda bir anda ön freni kilitlerseniz motor mutlaka kayacaktır. Motor ve lastikleri alırken yanımda hep tecrübeli arkadaşlarım vardı ve bu motora uygun boyutlarda daha iyi bir lastik olmadığına beni ikna ettiler ve şimdiye kadar çok memnunum.
artık yolu direk hissetmeye o kadar alışmışım ki bazen arabayla bi çukurdan geçtiğimde araba modeli ne olursa olsun "nasıl geçti bu kadar sarsıntısız konfor harika" diyorum kendi kendime. ama olay onların rahat olması değil malesef bizim motor konfor konusunda sıkıntılı. Tabi ki yumuşak hamur ömrü az olur diyoruz ama sonuçta diğerlerine göre çok üst bir lastik bu kadar yorumdan anladığım bu
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:46 ----------
Bir de aklıma geldi keşke AS 150 nin AS 200 versiyonu çıksa çok güzel olmaz mıydı? bence 200 lük ns motoru olsa uzun yolda da çok güzel gidecek bi motor olurdu arkalara üçlü çanta taktırırsın hoş olurmuş.
-
16 Mart 2017, 19:54
#13766
gokertutas adlı üyeden alıntı
artık yolu direk hissetmeye o kadar alışmışım ki bazen arabayla bi çukurdan geçtiğimde araba modeli ne olursa olsun "nasıl geçti bu kadar sarsıntısız konfor harika" diyorum kendi kendime. ama olay onların rahat olması değil malesef bizim motor konfor konusunda sıkıntılı. Tabi ki yumuşak hamur ömrü az olur diyoruz ama sonuçta diğerlerine göre çok üst bir lastik bu kadar yorumdan anladığım bu
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:46 ----------
Bir de aklıma geldi keşke AS 150 nin AS 200 versiyonu çıksa çok güzel olmaz mıydı? bence 200 lük ns motoru olsa uzun yolda da çok güzel gidecek bi motor olurdu arkalara üçlü çanta taktırırsın hoş olurmuş.
valla as 200 bende isterdim sahsen.
-
17 Mart 2017, 17:23
#13767
Merhaba. Motoru 15 - 20 gün kullanamayacağım. Kışın akünün sökülmesi konusunda tavsiyeler var ama böyle bir süre için bu işlemi yapmak gerekir mi?
Teşekkürler.
-
17 Mart 2017, 17:25
#13768
15-20 gün için Gerek yok .
-
19 Mart 2017, 22:20
#13769
Yaklaşık 4 aydır pulsar 200 kullanıyorum. Almadan önce yaklaşık 3 ay boyunca detaylı araştırma yaptım. Yeni başladığım için başlangıç motorlarının hemen hemen hepsini araştırdım , bindim, karşılaştırdım , forumlarda yorumlarını okudum en sonunda pulsar almaya karar verdim . Almadan önce de burda yazılan yorumların hepsini okudum . Bir dünya olumsuz yorum okudum burda '' ulan dedim bunlar münferit olaylardır, hepsinde yoktur bu sorunlar, benim alacağımda da çıksa çıksa en fazla 1 sorun çıkar '' dedim ve aldım.Maalesef aldım . Zaman geçtikçe burda yazılan sorunların hepsi teker teker çıkmaya başladı. Ekran kendini sıfırlıyor dediler sıfırladı ve sık sık yapıyor bunu . İstop ediyor dediler etti , hem de hareket halindeyken yapıyor bunu , bir seferinde düşüyordum üstünden. Cızırtı geliyor bi yerlerden dediler geldi. Lastikleri berbat dediler , berbat kelimesi yetersiz kalır arka frene dokunur dokunmaz kilitliyor ve lastikler iniyor sürekli hava basmak zorunda kalıyorum.(Ama henüz yağ sızdırmıyor İşin en kötü yanı servislerin bu saydığım problemlere karşı hiç birşey yapamıyor olmaları. Tek artı yanı allah için yakışıklı motor . Ama bu saydığım sorunları yaşadıkça maalesef soğuyosun motorundan. İlk aldığım zaman dominar falan alırım yükseltmek için diyordum ama tövbe bajaj ın yanından geçmem artık.Bunu satabilir miyim bu kadar sıkıntısına rağmen onuda bilmiyorum. Ama bir an önce bundan kurtulup japona geçmeyi düşünüyorum. Umarım bunu benim gibi düşünenler okur ve benim yaptığım hatayı yapmaz. Herkese kazasız belasız, keyifli sürüşler diliyorum .
-
20 Mart 2017, 00:02
#13770
tolxx8 adlı üyeden alıntı
Yaklaşık 4 aydır pulsar 200 kullanıyorum. Almadan önce yaklaşık 3 ay boyunca detaylı araştırma yaptım. Yeni başladığım için başlangıç motorlarının hemen hemen hepsini araştırdım , bindim, karşılaştırdım , forumlarda yorumlarını okudum en sonunda pulsar almaya karar verdim . Almadan önce de burda yazılan yorumların hepsini okudum . Bir dünya olumsuz yorum okudum burda '' ulan dedim bunlar münferit olaylardır, hepsinde yoktur bu sorunlar, benim alacağımda da çıksa çıksa en fazla 1 sorun çıkar '' dedim ve aldım.Maalesef aldım . Zaman geçtikçe burda yazılan sorunların hepsi teker teker çıkmaya başladı. Ekran kendini sıfırlıyor dediler sıfırladı ve sık sık yapıyor bunu . İstop ediyor dediler etti , hem de hareket halindeyken yapıyor bunu , bir seferinde düşüyordum üstünden. Cızırtı geliyor bi yerlerden dediler geldi. Lastikleri berbat dediler , berbat kelimesi yetersiz kalır arka frene dokunur dokunmaz kilitliyor ve lastikler iniyor sürekli hava basmak zorunda kalıyorum.(Ama henüz yağ sızdırmıyor
İşin en kötü yanı servislerin bu saydığım problemlere karşı hiç birşey yapamıyor olmaları. Tek artı yanı allah için yakışıklı motor . Ama bu saydığım sorunları yaşadıkça maalesef soğuyosun motorundan. İlk aldığım zaman dominar falan alırım yükseltmek için diyordum ama tövbe bajaj ın yanından geçmem artık.Bunu satabilir miyim bu kadar sıkıntısına rağmen onuda bilmiyorum. Ama bir an önce bundan kurtulup japona geçmeyi düşünüyorum. Umarım bunu benim gibi düşünenler okur ve benim yaptığım hatayı yapmaz. Herkese kazasız belasız, keyifli sürüşler diliyorum .
Geçmiş olsun kardeş
BAJAJ MAĞDURLARI olarak aramıza hoşgeldin
Tasarım performans haricinde pek bir artısı yok motorun
Bir ton eksiği var motorun
Baştan aşağıya kronik sorunlu motor
Daha da olmadı motorun garantisi bitmeden satarsın
-
20 Mart 2017, 00:58
#13771
2017 versiyonların'da bu problemler hala devam ediyor mu? aranızda hint forumlarını takip eden var mi?
-
20 Mart 2017, 01:02
#13772
tolxx8 adlı üyeden alıntı
Yaklaşık 4 aydır pulsar 200 kullanıyorum. Almadan önce yaklaşık 3 ay boyunca detaylı araştırma yaptım. Yeni başladığım için başlangıç motorlarının hemen hemen hepsini araştırdım , bindim, karşılaştırdım , forumlarda yorumlarını okudum en sonunda pulsar almaya karar verdim . Almadan önce de burda yazılan yorumların hepsini okudum . Bir dünya olumsuz yorum okudum burda '' ulan dedim bunlar münferit olaylardır, hepsinde yoktur bu sorunlar, benim alacağımda da çıksa çıksa en fazla 1 sorun çıkar '' dedim ve aldım.Maalesef aldım . Zaman geçtikçe burda yazılan sorunların hepsi teker teker çıkmaya başladı. Ekran kendini sıfırlıyor dediler sıfırladı ve sık sık yapıyor bunu . İstop ediyor dediler etti , hem de hareket halindeyken yapıyor bunu , bir seferinde düşüyordum üstünden. Cızırtı geliyor bi yerlerden dediler geldi. Lastikleri berbat dediler , berbat kelimesi yetersiz kalır arka frene dokunur dokunmaz kilitliyor ve lastikler iniyor sürekli hava basmak zorunda kalıyorum.(Ama henüz yağ sızdırmıyor
İşin en kötü yanı servislerin bu saydığım problemlere karşı hiç birşey yapamıyor olmaları. Tek artı yanı allah için yakışıklı motor . Ama bu saydığım sorunları yaşadıkça maalesef soğuyosun motorundan. İlk aldığım zaman dominar falan alırım yükseltmek için diyordum ama tövbe bajaj ın yanından geçmem artık.Bunu satabilir miyim bu kadar sıkıntısına rağmen onuda bilmiyorum. Ama bir an önce bundan kurtulup japona geçmeyi düşünüyorum. Umarım bunu benim gibi düşünenler okur ve benim yaptığım hatayı yapmaz. Herkese kazasız belasız, keyifli sürüşler diliyorum .
Bajaj ın silahşörleri az sonra burayı basar, nayır-nolamaz,pılsar yapamaz,uyduruyorsun falan filan,bizde hiç olmadı,sende niye oldu v.b.
-
20 Mart 2017, 09:18
#13773
Ben de motosiklete bir özet geçmek isterim;
Bahsedilen kronik sorunlardan hiçbirini yaşamış değilim. Orijinal lastikleri de kullanmadığım için o konuda sorunum yok. Yani kendi adıma memnunum. Ama bu sorunları yaşayan arkadaşların yalan söylemediği de ortada ve sorunlu motor oranı dikkate alınması gereken bir seviyede. Belki ileride ben de yaşayacağım. Zaten motor pek kalite hissiyatı vermiyor. Ama fiyat performans olarak yine de rakibi yok. Güzel görünen, güçlü bir alet. Mekanik olarak narin olduğu belli. Dikkatli kullanacaksınız, iyi bakacaksınız, canını almayacaksınız. Bütçeniz kaliteli motorlara yetmiyorsa alırsınız, öğrenirsiniz, bir süre idare eder ve satarsınız.
Netice olarak tavsiye eder miyim? İlk motoru olacaklar için evet, ederim.
-
20 Mart 2017, 09:29
#13774
Pistonlar adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun kardeş
BAJAJ MAĞDURLARI olarak aramıza hoşgeldin
Tasarım performans haricinde pek bir artısı yok motorun
Bir ton eksiği var motorun
Baştan aşağıya kronik sorunlu motor
Daha da olmadı motorun garantisi bitmeden satarsın
3 bujili bir bacac için çok ağır laflar :D
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
20 Mart 2017, 09:52
#13775
Kimse beni yanlış anlamasın . Yazdıklarım bilinçli ve kasti olarak yapılan bir karalama değil. Sadece çok hevesli bir şekilde girdim motor hayatına , özene özene ve büyük bir heyecanla aldım ve az bir para da değil.Bu yaşadıklarım hevesimi kursağımda bıraktığı için iki satır bir şey yazmak istedim . Şu bir gerçek eğer sorun çıkmazsa motorda fiyat performans olarak rakibi yok .Çokta güzel bir görünüşü var .Beni de cezbeden tarafıdır görünüşü uzun boyumdan dolayı . Ama maalesef sorun çıkma potansiyel yüzdesi çok fazla olan bir motor.çünkü çevremde de kullananlar var denk geldiğim zamanda tanıdık olmasa bile konuşuyorum bu sıkıntılar neredeyse hepsinde var . Henüz konuştuklarımdan yok diyeni duymadım.
-
20 Mart 2017, 10:49
#13776
tolxx8 adlı üyeden alıntı
Kimse beni yanlış anlamasın . Yazdıklarım bilinçli ve kasti olarak yapılan bir karalama değil. Sadece çok hevesli bir şekilde girdim motor hayatına , özene özene ve büyük bir heyecanla aldım ve az bir para da değil.Bu yaşadıklarım hevesimi kursağımda bıraktığı için iki satır bir şey yazmak istedim . Şu bir gerçek eğer sorun çıkmazsa motorda fiyat performans olarak rakibi yok .Çokta güzel bir görünüşü var .Beni de cezbeden tarafıdır görünüşü uzun boyumdan dolayı . Ama maalesef sorun çıkma potansiyel yüzdesi çok fazla olan bir motor.çünkü çevremde de kullananlar var denk geldiğim zamanda tanıdık olmasa bile konuşuyorum bu sıkıntılar neredeyse hepsinde var . Henüz konuştuklarımdan yok diyeni duymadım.
Merhaba,
Öncelikle motor hayırlı olsun ve aynı zamanda geçmiş de olsun :( ben yaklaşık 1 yıldır pulsar kullanıyorum. Senin de dediğin gibi almadan bir ton araştırma yaptım. benim tek sıkıntım maddiyattı ve bu fiyata alınabilecek başka motor bulamadım. bulan varsa lütfen yazsın ki biz de bilelim?
Şimdi senin yazdıklarının altına diğer arkadaşlara da ufak cevaplar vermek istedim kimse yanlış anlamasın öyle bajaj şakşakçısı falan değilim:
Öncelikle aldığınız motor japon değil haklısınız bunu bi cepte tutalım. şöyle piyasaya baktığınızda ben motoru alırken fiyatı 8.500 tl iken japon binmek istesem fiyatlar 14.500 den başlıyordu bunda hemfikiriz. bunu da cebe atalım sonuçta sınırsız ekonomimiz olsa gider daha büyük veya kaliteli motor alırdık. kimse keyfine binmiyor sonuçta bu tarz "alt kalite" motorlara.
İkinci olarak 1 yıldır kullanıyorum ve aktif olarak da forumu takip ediyorum derdimi sıkıntımı yazıyorum 700 sayfayı okuduysanız mutlaka denk gelmişsinizdir benim yazılarıma ki ben her sayfayı okudum. bundan dolayı sorunları tek tek yazmayayım bir daha buraya. ama 1 yıldır sürdüğüm süre zarfında (400 km lik uzun yol git gel dahil ediyorum) yağmurda, çamurda, karda, kışta dahil olmak üzere hiçbir zaman yolda kalmadım. hatta yolda kalmayı bırak marşı ilk basmamda her defasında aldı almaya da devam ediyor (maşallahınızı alırım)
Tabii ki tedirgin motor tabii ki sapasağlam değil (bana göre sağlam). Bundan önceki motorum Hyosun GT250r dı. şu herkesin sövdüğü saydığı piyasada artık apaçi motoru olan motor hani. o motorla 30.000 km yol yaptım bir kere yolda kalmadım.
son kez söylemek istediğim şu ki üst segmentte bir japon motoru modeli seçin rastgele girin forumdan başlığa. acaba herkes memnun mu? acaba kimsenin motoruyla sorun yaşamadığı ütopya orası mı? orası cennet de biz cehennemi mi yaşıyoruz? her mekanik şeyin kronik sorunu veya fabrikasyon olan her ürünün hatalı üretim payı olduğu gibi bu motorun da var malesef.. ha diğerlerinde %00,1 iken bu motorda %10 bilemem. ama verdiğiniz fiyatı bir kere daha düşünün derim. sorumu tekrar soruyorum hatta bu güçte ve performansta 2017 fiyatını göz önüne alırsak 12.000 tl ye alınabilecek "sıfır" motor var mı? varsa bilelim satıp onu alalım.. Verdiğimiz fiyatı ve beklediğimiz performansı ters orantıyla hesaplarsak malesef aaa bajaj b.k gibi motor almayın demeye başlıyoruz...
Ben de istiyorum motorun saati sıfırlanmasın, lastikleri kaymasın. ama para bu arkadaşlar malesef en önemli konu bu işte...
-
20 Mart 2017, 11:48
#13777
gokertutas adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Öncelikle motor hayırlı olsun ve aynı zamanda geçmiş de olsun :( ben yaklaşık 1 yıldır pulsar kullanıyorum. Senin de dediğin gibi almadan bir ton araştırma yaptım. benim tek sıkıntım maddiyattı ve bu fiyata alınabilecek başka motor bulamadım. bulan varsa lütfen yazsın ki biz de bilelim?
Şimdi senin yazdıklarının altına diğer arkadaşlara da ufak cevaplar vermek istedim kimse yanlış anlamasın öyle bajaj şakşakçısı falan değilim:
Öncelikle aldığınız motor japon değil haklısınız bunu bi cepte tutalım. şöyle piyasaya baktığınızda ben motoru alırken fiyatı 8.500 tl iken japon binmek istesem fiyatlar 14.500 den başlıyordu bunda hemfikiriz. bunu da cebe atalım sonuçta sınırsız ekonomimiz olsa gider daha büyük veya kaliteli motor alırdık. kimse keyfine binmiyor sonuçta bu tarz "alt kalite" motorlara.
İkinci olarak 1 yıldır kullanıyorum ve aktif olarak da forumu takip ediyorum derdimi sıkıntımı yazıyorum 700 sayfayı okuduysanız mutlaka denk gelmişsinizdir benim yazılarıma ki ben her sayfayı okudum. bundan dolayı sorunları tek tek yazmayayım bir daha buraya. ama 1 yıldır sürdüğüm süre zarfında (400 km lik uzun yol git gel dahil ediyorum) yağmurda, çamurda, karda, kışta dahil olmak üzere hiçbir zaman yolda kalmadım. hatta yolda kalmayı bırak marşı ilk basmamda her defasında aldı almaya da devam ediyor (maşallahınızı alırım)
Tabii ki tedirgin motor tabii ki sapasağlam değil (bana göre sağlam). Bundan önceki motorum Hyosun GT250r dı. şu herkesin sövdüğü saydığı piyasada artık apaçi motoru olan motor hani. o motorla 30.000 km yol yaptım bir kere yolda kalmadım.
son kez söylemek istediğim şu ki üst segmentte bir japon motoru modeli seçin rastgele girin forumdan başlığa. acaba herkes memnun mu? acaba kimsenin motoruyla sorun yaşamadığı ütopya orası mı? orası cennet de biz cehennemi mi yaşıyoruz? her mekanik şeyin kronik sorunu veya fabrikasyon olan her ürünün hatalı üretim payı olduğu gibi bu motorun da var malesef.. ha diğerlerinde %00,1 iken bu motorda %10 bilemem. ama verdiğiniz fiyatı bir kere daha düşünün derim. sorumu tekrar soruyorum hatta bu güçte ve performansta 2017 fiyatını göz önüne alırsak 12.000 tl ye alınabilecek "sıfır" motor var mı? varsa bilelim satıp onu alalım.. Verdiğimiz fiyatı ve beklediğimiz performansı ters orantıyla hesaplarsak malesef aaa bajaj b.k gibi motor almayın demeye başlıyoruz...
Ben de istiyorum motorun saati sıfırlanmasın, lastikleri kaymasın. ama para bu arkadaşlar malesef en önemli konu bu işte...
12'ye 2.el aslan gibi canavar gibi 250R var, Japonun 2.el-Bacacın 2 adet sıfırından daha uzun ömürlü ve daha az masraf olacaktır.
-
20 Mart 2017, 12:07
#13778
gokertutas adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Öncelikle motor hayırlı olsun ve aynı zamanda geçmiş de olsun :( ben yaklaşık 1 yıldır pulsar kullanıyorum. Senin de dediğin gibi almadan bir ton araştırma yaptım. benim tek sıkıntım maddiyattı ve bu fiyata alınabilecek başka motor bulamadım. bulan varsa lütfen yazsın ki biz de bilelim?
Şimdi senin yazdıklarının altına diğer arkadaşlara da ufak cevaplar vermek istedim kimse yanlış anlamasın öyle bajaj şakşakçısı falan değilim:
Öncelikle aldığınız motor japon değil haklısınız bunu bi cepte tutalım. şöyle piyasaya baktığınızda ben motoru alırken fiyatı 8.500 tl iken japon binmek istesem fiyatlar 14.500 den başlıyordu bunda hemfikiriz. bunu da cebe atalım sonuçta sınırsız ekonomimiz olsa gider daha büyük veya kaliteli motor alırdık. kimse keyfine binmiyor sonuçta bu tarz "alt kalite" motorlara.
İkinci olarak 1 yıldır kullanıyorum ve aktif olarak da forumu takip ediyorum derdimi sıkıntımı yazıyorum 700 sayfayı okuduysanız mutlaka denk gelmişsinizdir benim yazılarıma ki ben her sayfayı okudum. bundan dolayı sorunları tek tek yazmayayım bir daha buraya. ama 1 yıldır sürdüğüm süre zarfında (400 km lik uzun yol git gel dahil ediyorum) yağmurda, çamurda, karda, kışta dahil olmak üzere hiçbir zaman yolda kalmadım. hatta yolda kalmayı bırak marşı ilk basmamda her defasında aldı almaya da devam ediyor (maşallahınızı alırım)
Tabii ki tedirgin motor tabii ki sapasağlam değil (bana göre sağlam). Bundan önceki motorum Hyosun GT250r dı. şu herkesin sövdüğü saydığı piyasada artık apaçi motoru olan motor hani. o motorla 30.000 km yol yaptım bir kere yolda kalmadım.
son kez söylemek istediğim şu ki üst segmentte bir japon motoru modeli seçin rastgele girin forumdan başlığa. acaba herkes memnun mu? acaba kimsenin motoruyla sorun yaşamadığı ütopya orası mı? orası cennet de biz cehennemi mi yaşıyoruz? her mekanik şeyin kronik sorunu veya fabrikasyon olan her ürünün hatalı üretim payı olduğu gibi bu motorun da var malesef.. ha diğerlerinde %00,1 iken bu motorda %10 bilemem. ama verdiğiniz fiyatı bir kere daha düşünün derim. sorumu tekrar soruyorum hatta bu güçte ve performansta 2017 fiyatını göz önüne alırsak 12.000 tl ye alınabilecek "sıfır" motor var mı? varsa bilelim satıp onu alalım.. Verdiğimiz fiyatı ve beklediğimiz performansı ters orantıyla hesaplarsak malesef aaa bajaj b.k gibi motor almayın demeye başlıyoruz...
Ben de istiyorum motorun saati sıfırlanmasın, lastikleri kaymasın. ama para bu arkadaşlar malesef en önemli konu bu işte...
Bu sayfada günahıyla sevabıyla motorunu değerlendiren ender kişilerdensin, burdaki çoğu gözü kapalı biat etmişlerden farklı oluşun sevindirici.
Anlayan gören araştıran bir bajaj kullanıcısı olarak öncelikle tebrik ederim kardeşim.
Burda hepimiz motor kullanıyoruz, birbirimiz için bazen acı şeyler söylüyor olsak da iyiliğimiz içindir,
bacacın patronları ve şakşakçıları buraya gelip satış rakamlarını söylemek ve reklamını yapmaktan öte, kronik sorunlara çözüm bulamamış olmalarının sancısıyla debelenip duruyorlar. Kabak gibi ortada olan şeyler bunlar..
sen motorundan memnunsun kardeşim çünkü motoruna bakıyosun. en alt seviye kalite bir motora baksan bile seni yolda bırakmaz zaten, ama her kullanıcı bilinçli değil elbette işte bu noktada bajajda sıkıntılar başlıyor.
japon manyağı değiliz ben Sym wolf sürdüm canını alarak, 35 bin km, sorunları yok muydu vardı tabiki ama bajajdan kaliteliydi.
Alternatif ararsan var yani, 3 bujiyle devrim yaptıklarını sanan insanlar Sym'nin püskürtme ve ateşleme sistemine bir baksınlar bakalım, adamlar nasıl daha çok güç ve az yakıt için neler yapmışlar. Bulursam videosunu da atarım gözleriniz şenlensin..
kısacası özellikle şuanki fiyatlarıyla pulsar artık ilk seçenek olmayacaktır.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
20 Mart 2017, 16:47
#13779
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
12'ye 2.el aslan gibi canavar gibi 250R var, Japonun 2.el-Bacacın 2 adet sıfırından daha uzun ömürlü ve daha az masraf olacaktır.
Daha yazdığımı tam okumadığını düşünüyorum çünkü özellikle "sıfır" diye belirttim o fiyata. ben de biliyorum ikinci el 12 bin liraya güzel motorlar almayı. ama ben takıntılıyım sıfır almak istiyorum o gösterge 0 km den başlasın istiyorum. iki gün sonra ikinci el motorun bi yanından kazık yemekten korkuyorum ve ikinci el motoru inceleyip alacak kadar motor bilgime güvenmiyorum. benim gibi de bir ton insan var ikinci el motor almak istemeyip sıfır almak isteyen. ayrıca her şeyi geçtim laf etmek için demiyorum ama cbr250r dan nefret eden bir insanım. ilk modelinden 2017 versiyonuna kadar hiçbir modelini sevemedim saygı duyulmalı..
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:40 ----------
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
Bu sayfada günahıyla sevabıyla motorunu değerlendiren ender kişilerdensin, burdaki çoğu gözü kapalı biat etmişlerden farklı oluşun sevindirici.
Anlayan gören araştıran bir bajaj kullanıcısı olarak öncelikle tebrik ederim kardeşim.
Burda hepimiz motor kullanıyoruz, birbirimiz için bazen acı şeyler söylüyor olsak da iyiliğimiz içindir,
bacacın patronları ve şakşakçıları buraya gelip satış rakamlarını söylemek ve reklamını yapmaktan öte, kronik sorunlara çözüm bulamamış olmalarının sancısıyla debelenip duruyorlar. Kabak gibi ortada olan şeyler bunlar..
sen motorundan memnunsun kardeşim çünkü motoruna bakıyosun. en alt seviye kalite bir motora baksan bile seni yolda bırakmaz zaten, ama her kullanıcı bilinçli değil elbette işte bu noktada bajajda sıkıntılar başlıyor.
japon manyağı değiliz ben Sym wolf sürdüm canını alarak, 35 bin km, sorunları yok muydu vardı tabiki ama bajajdan kaliteliydi.
Alternatif ararsan var yani, 3 bujiyle devrim yaptıklarını sanan insanlar Sym'nin püskürtme ve ateşleme sistemine bir baksınlar bakalım, adamlar nasıl daha çok güç ve az yakıt için neler yapmışlar. Bulursam videosunu da atarım gözleriniz şenlensin..
kısacası özellikle şuanki fiyatlarıyla pulsar artık ilk seçenek olmayacaktır.
Öncelikle teşekkür ederim. tam da demek istediğim buydu işte. 100 bin tl verip harika bir motor almıyorsunuz arkadaşlar kronik sorunları da var sinir eden noktaları da ama alırken bunları kabul edip alıyorsunuz çünkü işin içinde maddiyat var. hedefim mt25 almaktı buna kaldım siz düşünün mt25 e binip kafam rahat sürmeyi ben de biliyorum ama alamadım. işin içine maddiyat girince de burada gelip sakın almayın berbat motor demek saçma çünkü adamın alacağı başka seçenek yok karşısında. motoru da sürekli üst devirde kullanıyorum ayrıca belirtmek isterim öyle sakin kullanıcı değilim (tamam dizlerimizi yere sürtmüyoruz ama araba gibi de dönmüyoruz virajlarda) uzun yola gittiğimde min. 110-120 km hızlarla gidiyorum ve 1-2 saat durmadan gidiyorum. bu da bana şunu gösteriyor evet sorunlu makina kronik sorunları çok ama 8.500 tl ye beni fazlasıyla idare eden bir motor. burada sızlananların yaptığı doğana binip neden bmw beni tokatlıyor diye ağlamak bence. bindiğiniz aleti önce tanıyın derim.
sorunlarına beraber karşı çıkalım çözebileceğimiz bilmediğimiz bir şeyi burada öğrenelim diye buradayız yoksa istediğim modelin başlığına girip bu iğrenç motordur yazmasını ben de biliyorum.
-
20 Mart 2017, 21:34
#13780
8 bin bütçe ile 2. el cbr 125 düşünen ben bugün bizim burdaki mağazaya gittik ve apache rtr 180 i gördük hani anlattılar iyi hoş bende 150 liğini apaçi motoru olarak görür hiç sevmezdim yani bugün gördüm 180 liği hoşumada gitti açıkçası sonra eve geldim araştırdım en fazla 1 yada 2 incelemesi var zaten daha 1-2 sene olmuş sanırsam üretime başlayalı 180 in. Sonra dedim bu bütçeye alternatif sıfır olarak ne bakabiliriz 200 ns i gördüm kendi şehrimde 2016 sıfır 8.850 yazmışlar şimdi birazda pulsara bakayım dedim gayet yakışıklı motor gördüm biliyorum yani belli ediyor kendini kronik sorunlu olarak duymuştum ama bu kadarda sanmazdım yani ah ulan bu hem güzel hemde bir çok kişi kullanıyor hem piyasası daha iyidir dedim ta ki bu sorunları görene kadar yani memnun olmayan var baya bi yani ilk motorum olacak o kadar para vereceğim bu tarz sorunlar olursa kafayı yerim heralde yani arkadaşlar siz önerir misiniz ne tavsiye edersiniz tvs 180 liği kullanan var mı yada başka bir şeye mi yönel dersiniz kafam karışmış durumda iyice beni aydınlatacak arkadaşlar var mı?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 24 kullanıcı var. (0 üye ve 24 misafir)