sayın diner neden 2017 almadınız?daha iyi değil mi.özel renk seçeneklerini neden değerlendirmedin?
sayın diner neden 2017 almadınız?daha iyi değil mi.özel renk seçeneklerini neden değerlendirmedin?
Kemal kardeşim hayırlı olsun. Insani kendi motorunu toplaması ve kullanıma hazır hale getirmesi de ayrı bir zevk. Allah Kazasiz belasız kullanmak nasip etsin InsAllah.
hero da exide kullanıyor belki birebir aynısı değildir ama ufacık bi aküsü var ve hiç sorun yapmıyor 1 km işe git akşamda gel 1 km gel ama sorun yok karda kışda bile çalışıyor 2 hafta yatsa bile sorunsuz çalışıyor ben artık akünün sıkıntılı olduğunu düşünmüyorum bahsettiğin durumlar aküden oluyor evet ama burda şeçilen akünün yanlış olduğunu düşünüyorum yoksa bu kadar kişi bu kadar sorunlar bu akü muhabbeti bin leri aştı çünkü pulsarın ihtiyacı olan akımı tam sarjda karşılıyor fakat sogukta falan ufacık zayıflama olsun yeterli gelmiyor eğitim alanı kemerburgazda ve orası sabahları çok soğuk oluyor hatta 11 12 ye kadar otların üstü falan bembeyaz buz tutmuş oluyor ne pulsar 150 nede 200 tek seferde çalıştırdıklarını görmedim 150 likler bir şekilde ayak marşıyla çalışıyor 200 de büyük sıkıntı yaşıyor sürücü kursları aynı şartlarda bile hero hunk ile tek marşta çalıştırıyorum oda motor ısınana kadar jikleyi sonuna kadar açmasam stop ediyor ama o kısım aküden değil tabikide heronun çok fazla akıma ihtiyaç duymamasından olsa gerek bu sorunu yaşamadık hiç hadi diyelim 200 enjeksiyon vs yuksek akım çekiyor ya 150 likler onlarda aynı hep
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
Kredi dolayısı ile sıkıntı yaşamak istemedim o yüzden 2016 olanlardan aldım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:57 ----------
Tşk ederim, motorun içini dışını biliyorum zaten, seviyorum uğraşmayı, ben gelmeden dokunma dedim, aküyü sıkılması gereken tüm yerleri kendim kontrol ettim.
Pulsarın aküsünü değiştirmek istiyorum Bajaj Pulsar 200NS Akü 12V 8A - Orjinal 245 lira bunun yerine tavsiye edebileceğiniz aküler nelerdir?
Cca değeri yüksek ve uygun ebatta bulursnız alabilirsiniz, motoru cuma akşam iş yerine bıraktım pazartesi bakalım bir sıkıntı çıkracakmı sonuçta 2016 model, 2014 pulsarımda hiç aküden yana sıkıntı yaşamadım ve iki kış binmiştim birde bunu görelim.
Her akü de cca değeri yazmıyor birkaç marka da yazıyor yarın link atarım, mt25 7 veya 8 amper tam hatırlamıyorum ama cca değeri 200 olduğunu biliyorum bs marka olması lazım yanlışta hatırlıyorum olabilir ama cca değeri 200. 9 amper sıkıntı yapmaz, garantiden değişen aküler 9 amper olması lazım.
Merhaba Arkadaşlar,
Bende klasik ekranın düşük amperden geç gelmesi ve depoda benzin seviyesi düşükken motor kesmesi problemlerinden müzdaripim fakat bu aralar günlük sürüş kalite mi etkileyen en büyük faktör soğuk:
Eldiven ve içlik ile sorunu çözmeye çalıştım fakat rüzgar soğukta malesef katman veya malzeme dinlemiyor. Uzun süreli Pulsar 200NS sahibi arkadaşlara iki sorum olacak.
1- Pulsar servislerinde bulduğum bütün camlar çok yüksek, motorun mevcut görüntüsünü beğeniyorum ve çok fazla oynamak istemiyorum. Orta yükseklikte ama rüzgara karşı etkili olan bildiğiniz bir rüzgarlık var mı?
2- Ellerimi rüzgardan korumak bir nebzede olsa soğuktan uyuşmasını önleme amaçlı bir elcik koruması taktırmak istiyorum. Uyumlu olduğunu bildiğiniz ve memnun olduğunuz bir elcik koruması var mı? Ek olarak eğer mümkünse İstanbul Atatürk Oto Sanayi civarı taktırabileceğim bir yer tavsiye edebilirseniz çok makbüle geçer.
Dostum soğuk olayını camla filan çözemezsin görüntüyü bozar da diyorsan hiç taktırma.
Elcik için de pulsara özel elcik koruma dikiyorlar 50 tl ye. Bende iki tane var istersen şayet yenibosna tarafına gelirsen özelden yaz telefon numaramı vereyim ara gel birini veririm sana.
ben ekran gitmesinin düşük amperden kaynaklandıgını zannetmiyorum.bana göre ekran gelmemesinin sebebi havaların soguklugundandır.amper düşüklügü olsa 3 hafta calışmayan motor tek marşta almaz diye düşünüyorum.
[IMG][/IMG]
bu şekilde yaptırmıştım ama diz örtüsü bana biraz küçük geldi diz örtüsü ile elciğe 130 tl civarı para varmiştim çok fazlada kullanmadım elcik ve özellikle diz örtüsü oldukça kaliteli düşünürsen 2 sini 100 tl ye verebilirim bu arada bende camdan müzdaribim biraz sürekli yüzüme vuruyor hatta geçen sağnakta sürdüm o aradan bütün suyu hep yüzüme attı
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:43 ----------
Bu arada ne elcik nede örtü hiçbir şekilde su almıyor
http://www.onlineyesilyurt.com/urun/...iri_65881.aspx
bu koruma demirini almayı düşünüyorum kullanan arkadaşlar varmı acaba
Arkadaşlar herkese selamlar kazasız sürüşler dilerim,
dün itibarıyla 150 ns mi sattım çok memnundum fakat uzun yola uygunluğu daha hızlı ve su soğutmalı olmasından dolayı rs200 ve ns200 almayı düşüüyorum,sizlerden fikir almak doğru karar vermeme çok yardımcı olacaktır ne yapmamı önerirsiniz,ns200 deki bazı sorunlar biraz göz korkutuyor,ama rs te o kadar duymadım sıkıntılı bir durum, halbuki 1 bg fark dışında herşeyi aynı diye biliyorum.
İyi akşamlar arkadaşlar.Forumu devamlı olarak takip ediyorum ama sadece takip ediyorum ilk mesajım daha önce foruma bilgi amaçlı bakıyordum ama bu gün ilk mesajı yazmama sebep bi olayla karşılaştım.Daha önce çin malı mondialin 150 kn modelini kullandım 6 sene boyunca ve arızalarının çoğunu büyük olmayanlarını devamlı olarak yaptım.Kendimde elektrikçi olduğum için elektrik tesisatını ezberledim diyebilirim elektrik tesisatı çok zayıftı çünkü ve devamlı arıza çıkarıyordu.gecen sene kn yi satıp 125 esd aldım ve arıza nedir unuttum ama 2 hafta önce 2 el pulsar aldım 2600 km de ve aranıza katıldım.Şu an 3100 km de ve bana ilk arızayı yaşattı ve bu sabah baya moralim bozuldu allaha şükür yolda trafikte değildim.Motorsikletle devamlı iş ev ve gezmeye gidiyorum her gün düzenli kullanan biriyim hatta bir gün kullanmazsam canım sıkılır öyle seviyorum.Bu sabah 200 ns i çalıştırdım ısıttım yola çıktım sakin bir şekilde iş ev 5 km ana yol tehlikeli ana yolu bitirdim iş yerine geldim motorsiklet komple elektrik kesti ve stop etti.Gösterge panelinde ışıklar yanmadı ve 200 300 m motoru iterek işe gittim.İş yerine gittikten sonra motoru komple dağıttım boş vaktimde ve sigortanın attığını farkettim.Atan sigorta kill swich yani stop tuşundan gelen hattın sigortası resimlerini koyucam.[IMG][/IMG][IMG][/IMG] Daha sonra hatta kısa devre kalktı bende yedek sigortayı taktım daha önceki gün motoru yıkamıştım ondan olabileceğini düşündüm ve ölçü aletide bi daha kısa devre göstermedi.Sigortayı taktım motorun göstergeler geldi ve çalıştırıp bi tur atayım dedim fakat tekrar sigorta attı.Yine elimde 200 metre motoru sürükleyip tekrar dağıttım ama benimde şalterim attı bu sefer komple dağıttım motorsikletiki yapamazsam 7 km yol var sanayiye ve götürecek araç yok yada kiralıyacak araçla götürücem iştende sıkıntı olmaya başladı ve bende grenajı söktüm ve birazda tecrübeyle arızayı buldum. Gri kablo kill switch ten çıkan kablo setrafında izolasyon olmadığı için direksiyon hareketinden sürtünmeyle izolasyonu patlatmış ve şaseye deymiş.Tabi sigortayı attırıp komple elektriği kesmiş ve bana denk gelmiş .Bende son bu hale getirip motoru topladım. Tabi elimde sigortada kalmayınca tel sardım
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (2 üye ve 13 misafir)