Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Ağustos 2016, 00:14
#12761
dik yokuştan 1nci viteste inerken yola bağlantı yapılan yerde debriyaj sıkınca stop etti. kullandığım 1000 km boyunca başka stop etme yaşamadım.
bir de düz yerde benden kaynaklı stop ettikten sonra hiç beklemeden marşa basınca ekran hata verip saati sıfırladı.
2 saat aralıksız kullanım sonucu kıç ve el hissedilmiyor. titreşim var evet ama bu kadar etki etmesinin bir diğer sebebi de selenin sertliği sanırım. direkt vücuda veriyor titreşimi. gaza basınca ön taraftan acayip zırıltı geliyor, gazı kesince kesiliyor, sebebini bilmiyorum.
onun dışında çok yakışıklı alet, baktıkça hayran kalıyorum. deneyim kazanıp üzerine para koyunca elbet değiştiririm ama bu paraya bu alet tavsiye edilir, yukarıda saydığım olumsuzluklara rağmen.
1000km sonra 5bin bakıma girecek, izmirde servis öneren var mı?
yolda rastladığım bir pulsar kullanıcısı sasalıyı önerdi.
Reklamlar
-
27 Ağustos 2016, 00:43
#12762
mavellen adlı üyeden alıntı
Dün alanyaya gittim geldim.Giderken hızım 100 km altıydı üstüne hiç çıkmadım.Gelirken 125-135 km aralığında geldim zaman zaman 140 çıktım.140 km hızla giderken aniden şiddetli bir rüzgar çarptı neye uğradığımı şaşırdım.Süspansiyon çok iyi değil.
Motorla tek teker yapmak çok zor ben beceremedim hatta. Ağırlık merkezi baya bi ön tarafta, ön lastiğin yola iyi basmasına rağmen yüksek hızlarda kafa sallama var sanıyorum süspansiyonla ilgili. Rake açısı da etkili biraz ama süspansiyon yumuşak olsa bu kadar etkilemezdi. Bütün Racing ve Naked motorların bu kadar sert süspansiyonlu olacağını sanmıyorum. Bizim motordan 8-10 kat güçlü bi motorda arka tekerin yerden kesilmesi facia olabilir.
-
27 Ağustos 2016, 02:09
#12763
_Warknife_ adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun hocam çok güzel duruyo.
L
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:11 ----------
Arkadaşlar sizlere bi sorum var 2016 modellerde devir dalgalanması ve istop etme sorunu varmı?ilk defa motorsiklet alıcam.Acemiliği bunda atacağım.Öğrenciyim.Ekipmanlara bütçe ayırdım.İlk ekipman sonra motoru alıcam.8300 liradan aşağıya alan varmı?Önerirmisiniz pulsarı?İstanbulda kaliteli servisleri varmıdır??Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Merhaba. Acikcasi ben de 2015 model var ve simdiye kadar ne stop etme ne devir dalgalanmasi ne de yazilimsal bir problem yasamadim. Hatta uzerindeki lastikler degismeli dendi ancak orjinal lastikleri ile gayet guzel idare ediyorum. Tabiiki yagisli gunlerde daha dikkat ediyorum ancak beni tehlikeye sokacak bir durumla karsilasmadim. Bu arada kullandigim gunler en az 40km yol yapiyorum.
-
27 Ağustos 2016, 18:08
#12764
hirosche adlı üyeden alıntı
Merhaba. Acikcasi ben de 2015 model var ve simdiye kadar ne stop etme ne devir dalgalanmasi ne de yazilimsal bir problem yasamadim. Hatta uzerindeki lastikler degismeli dendi ancak orjinal lastikleri ile gayet guzel idare ediyorum. Tabiiki yagisli gunlerde daha dikkat ediyorum ancak beni tehlikeye sokacak bir durumla karsilasmadim. Bu arada kullandigim gunler en az 40km yol yapiyorum.
Hocam bu lastiklerle nasıl sorun yaşamadınız merak ettim açıkcası ben hayatımda bu kadar berbat bir lastik görmedim arka frene basmaya korkuyorum motorun arkası yolda gezmeye başlıyor arka frene ani basmalarda hele ki yerler hafif ıslaksa o zaman dümdüz gitmeye bak geçen gün yerler çok az ıslak hızım en fazla 20 km L bi dönüşten sapıcaktım arka frene de hafiften dokunuyorum birden kafa sağa dönmeye başladı kıçı birden sola yatmaya başladı Allah'tan toparlayabildim yoksa öpmüştüm yeri. Birde stop etme sorunu olmayabilir fakat devir dalgalanması nerdeyse hepsinde hatta motorun çalışması bile enterasan bakıma gittiğim zaman yazılım da atılmasını isticem bakalım düzelecek mi.
-
27 Ağustos 2016, 19:26
#12765
Ayıcık37 adlı üyeden alıntı
Hocam bu lastiklerle nasıl sorun yaşamadınız merak ettim açıkcası ben hayatımda bu kadar berbat bir lastik görmedim arka frene basmaya korkuyorum motorun arkası yolda gezmeye başlıyor arka frene ani basmalarda hele ki yerler hafif ıslaksa o zaman dümdüz gitmeye bak geçen gün yerler çok az ıslak hızım en fazla 20 km L bi dönüşten sapıcaktım arka frene de hafiften dokunuyorum birden kafa sağa dönmeye başladı kıçı birden sola yatmaya başladı Allah'tan toparlayabildim yoksa öpmüştüm yeri. Birde stop etme sorunu olmayabilir fakat devir dalgalanması nerdeyse hepsinde hatta motorun çalışması bile enterasan bakıma gittiğim zaman yazılım da atılmasını isticem bakalım düzelecek mi.
Ben hiç sorun yok yazanların motor bayii olduğunu veya bayiilerle yakın bağı olduğunu düşünüyorum. Lastikler ölüm saçıyo özellikle
-
27 Ağustos 2016, 20:48
#12766
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Ben hiç sorun yok yazanların motor bayii olduğunu veya bayiilerle yakın bağı olduğunu düşünüyorum. Lastikler ölüm saçıyo özellikle
Aynen hocam motoru alırken bütün paramı verdim param kalmadı ama borç alıp lastikleri değiştiricem eski motorumda İRC vardı kötü lastik derdim bu motoru alınca beterin de beteri oluyormuş hakikaten dedim. Bir de biliyorsanız MİTAS SAVA marka lastikler MC25 ve MC50 modellerini beğendim nasıl acaba uygun bütçeli olarak onlar var olmazsa Pilot Street taktırıcam.
-
27 Ağustos 2016, 21:10
#12767
Ayıcık37 adlı üyeden alıntı
Aynen hocam motoru alırken bütün paramı verdim param kalmadı ama borç alıp lastikleri değiştiricem eski motorumda İRC vardı kötü lastik derdim bu motoru alınca beterin de beteri oluyormuş hakikaten dedim. Bir de biliyorsanız MİTAS SAVA marka lastikler MC25 ve MC50 modellerini beğendim nasıl acaba uygun bütçeli olarak onlar var olmazsa Pilot Street taktırıcam.
Sava lastikten memnun kalan baya var paran Michelin'e Metzeler'e yetiyosa onlar daha iyi tabi.
-
27 Ağustos 2016, 21:12
#12768
s.a cümleten 2. el 2016 pulsar 200ns ile aranıza katıldım çok şükür stop etme ve resetleme sorunum yok fakat kafama takılan 2 konu var
1. si eksoz un altında küçük bi delik var ve ordan su atıyor bu normaldi fark eden oldu mu ( delik gayet orjinal duruyor tahliye gibi )
2. si aldığımda radyatör suyu baya azdı takviye yaptım üst limite kadar 4 gün geçti yine minimum un az üstüne düşmüş normalmidir.
lastikler yanlız hakkaten kayıyır değitirmek şart
-
27 Ağustos 2016, 23:22
#12769
Lastikler yüzünden arka freni hiç kullanmıyorum.. Ön Fren ve motor freni yetiyor.. ;)
-
27 Ağustos 2016, 23:43
#12770
Lastikleri ısıtana kadar canım çıkıyor nerdeyse 1 km slalom yapıyorum yine de bi düşünüyor ısınsam mı yoksa biraz daha devam mı etse slaloma diyor.
-
28 Ağustos 2016, 00:57
#12771
ben her gün en az 50-60 km yol yapıyorum hatta 1 hafta oldu 800 km yapmışım..gayet memnunum hiç bir sorunum yok tek derdim motor 23 bine geldi bir sorun yaratır mı düşüncesi
-
28 Ağustos 2016, 02:51
#12772
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Ben hiç sorun yok yazanların motor bayii olduğunu veya bayiilerle yakın bağı olduğunu düşünüyorum. Lastikler ölüm saçıyo özellikle
Bu motora iyi bi lastik takmadan orjinal lastikleri kullananlar aradaki farkı bence asla anlayamazlar dağlar kadar fark ediyor zaten orjinal lastikler bence asfalt lastiği değil ne soğukta işe yarıyor nede çok sıcak asfaltta tutunmuyor ıslak zemine hiç gelmiyor orjinal lastikler toprak zemine göre bence
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:46 ----------
Ayıcık37 adlı üyeden alıntı
Aynen hocam motoru alırken bütün paramı verdim param kalmadı ama borç alıp lastikleri değiştiricem eski motorumda İRC vardı kötü lastik derdim bu motoru alınca beterin de beteri oluyormuş hakikaten dedim. Bir de biliyorsanız MİTAS SAVA marka lastikler MC25 ve MC50 modellerini beğendim nasıl acaba uygun bütçeli olarak onlar var olmazsa Pilot Street taktırıcam.
Sava lastiklerden memnun kalmadım diyeni daha görmedim çok iyi olmasada sorunda yaşatmıyor mc50 yerine mc25 daha kullanışlı düşünürsen mc25 derim ben her yola geliyor mc50 ye kaymak gibi asfal lazım ülkemizin yollsrı ortada aksi halde çok çabuk deforme olur sava hakkında duyduğum tek kötü yanı biraz çabuk bitiyor olmasıymış buda kullanıma bağlı sürekli 80 90 km hızın üstünde sürersen her lastik eriyor hamurdan kaynaklı sanırım ama her türlü 10 bin km götürür en kötü zaten iyi bi lastik alsan oda 20 bin götürücek ortalama iki tane alırsın aynı paraya aynı km yaparsın hep patlama durumunda fitil yama derdin daha az olur bence
-
28 Ağustos 2016, 03:52
#12773
hhaarruunn adlı üyeden alıntı
s.a cümleten 2. el 2016 pulsar 200ns ile aranıza katıldım çok şükür stop etme ve resetleme sorunum yok fakat kafama takılan 2 konu var
1. si eksoz un altında küçük bi delik var ve ordan su atıyor bu normaldi fark eden oldu mu ( delik gayet orjinal duruyor tahliye gibi )
2. si aldığımda radyatör suyu baya azdı takviye yaptım üst limite kadar 4 gün geçti yine minimum un az üstüne düşmüş normalmidir.
lastikler yanlız hakkaten kayıyır değitirmek şart
Su eksiliyorsa-motor yağını kontrol et, suyu-yağ'ya karıştırıyordur. Yani silindir üst kapak petek çatlatmıştır yada conta yakmıştır.. Geçmiş olsun.
-
28 Ağustos 2016, 13:33
#12774
herkese iyi günler inşallah yarın 2016 siyah 200ns imi teslim alacağım ve aranıza katılmayı merakla bekliyorum defalarca anlatılmış ama konunun canlanması amacıyla rodaj konusunu tecrube etmiş abilerim kardeşlerim var ise biraz bilgi verebilir mi şimdiden teşekkürler
-
28 Ağustos 2016, 13:38
#12775
Arkadaşlar herkese selam,
Şahsi yada yakın çevresinden eşi dostu pulsar almayı düşünen varsa motorum satılıktır.
Sahibinden ilan no: 332965044
-
28 Ağustos 2016, 14:34
#12776
ayzek adlı üyeden alıntı
Bu motora iyi bi lastik takmadan orjinal lastikleri kullananlar aradaki farkı bence asla anlayamazlar dağlar kadar fark ediyor zaten orjinal lastikler bence asfalt lastiği değil ne soğukta işe yarıyor nede çok sıcak asfaltta tutunmuyor ıslak zemine hiç gelmiyor orjinal lastikler toprak zemine göre bence
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:46 ----------
Sava lastiklerden memnun kalmadım diyeni daha görmedim çok iyi olmasada sorunda yaşatmıyor mc50 yerine mc25 daha kullanışlı düşünürsen mc25 derim ben her yola geliyor mc50 ye kaymak gibi asfal lazım ülkemizin yollsrı ortada aksi halde çok çabuk deforme olur sava hakkında duyduğum tek kötü yanı biraz çabuk bitiyor olmasıymış buda kullanıma bağlı sürekli 80 90 km hızın üstünde sürersen her lastik eriyor hamurdan kaynaklı sanırım ama her türlü 10 bin km götürür en kötü zaten iyi bi lastik alsan oda 20 bin götürücek ortalama iki tane alırsın aynı paraya aynı km yaparsın hep patlama durumunda fitil yama derdin daha az olur bence
Hocam zaman ayırıp yorum yaptığın için çok teşekkür ederim Sava MC25 ten dediğiniz gibi olumsuz yorum duymadım ama Metzeler Lasertec içinde çok tavsiye aldım. MC25 in ön arka takımını 345 TL ye Lasertec içinde 515 lira fiyat verdiler artık ikisinden birini sipariş edicem. Fiyat farkına değer mi sizce hocam
-
28 Ağustos 2016, 14:57
#12777
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Ben hiç sorun yok yazanların motor bayii olduğunu veya bayiilerle yakın bağı olduğunu düşünüyorum. Lastikler ölüm saçıyo özellikle
La mengu bende sorun yok vallahi=)
-
28 Ağustos 2016, 20:50
#12778
motoru şubat ayında aldım.ilk zamanlar çok kayıyordu ve beni tedirgin ediyordu.mayıs ayından sonra havalar ısınınca orjinal lastikler iş görmeye başladı.7000 km ye geldim.şimdi sabahları hava soguk yerler ıslak ve lastikler kaymaya başladı.
-
28 Ağustos 2016, 20:59
#12779
Ayıcık37 adlı üyeden alıntı
Hocam zaman ayırıp yorum yaptığın için çok teşekkür ederim Sava MC25 ten dediğiniz gibi olumsuz yorum duymadım ama Metzeler Lasertec içinde çok tavsiye aldım. MC25 in ön arka takımını 345 TL ye Lasertec içinde 515 lira fiyat verdiler artık ikisinden birini sipariş edicem. Fiyat farkına değer mi sizce hocam
Bir sonraki lastiğim kesinlikle metzeler olacak me22 serisini kullanıyorum diğer motorda öyle böyke viraj yapmadım sınırları çok zorlamama rağmen anlık kayma yaşadığım oldu ama cm lerledir hemen tets kontra basınca tıparladı devam ettim yanaklara kadar sıfırladığımı bilirim hatta lastiğin sınır cizgisini bile geçmişim o derece iyi bi lastik çıktı ilk defa kullandım o yüzden bütcen varsa muhakkak metzeler derim adamların işi lastik sava bi metzeler asla etmez ama fazlasıyla iş görür burda bütcen ve kullanımın ön plana çıkacak dersenki ben viraj yapıcam yanaklara kadar yatırıcam motoru metzeler dersenki ben sakin kullanıcam ne işim olur virajla falan bütcemde sıkıntılı o zaman sava olacakher iki lastikde üzmez seni kullanımına göre alırsan
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
28 Ağustos 2016, 21:27
#12780
ayzek adlı üyeden alıntı
Bir sonraki lastiğim kesinlikle metzeler olacak me22 serisini kullanıyorum diğer motorda öyle böyke viraj yapmadım sınırları çok zorlamama rağmen anlık kayma yaşadığım oldu ama cm lerledir hemen tets kontra basınca tıparladı devam ettim yanaklara kadar sıfırladığımı bilirim hatta lastiğin sınır cizgisini bile geçmişim o derece iyi bi lastik çıktı ilk defa kullandım o yüzden bütcen varsa muhakkak metzeler derim adamların işi lastik sava bi metzeler asla etmez ama fazlasıyla iş görür burda bütcen ve kullanımın ön plana çıkacak dersenki ben viraj yapıcam yanaklara kadar yatırıcam motoru metzeler dersenki ben sakin kullanıcam ne işim olur virajla falan bütcemde sıkıntılı o zaman sava olacakher iki lastikde üzmez seni kullanımına göre alırsan
Hocam kredi kartı taksitle alıcağım için bütçe sıkıntım yok gibi görünüyor şuanlık virajlarda çok zorlamam dizlikleri eritmem yani Benim için önemli olan ıslak zeminde tedirgin etmesin , arka fren direk kilitlemesin yeterli çok fazla hızlı kullanmam zaten 80-90 giderim bi araç sürücüsü dellendirirse 120-130 lara cıkıyorum
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)