Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
14 Ağustos 2016, 22:36
#12661
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Motorumun far üstü plastiği titreşimden patladı. Detaylı inceleyene kadar birinin kasıtlı olarak kırdığını veya kazayla demir parçası çarptığını düşündüm. Ancak plastik yüzeyinde hiç temas izi yok. Fotoğrafa dikkatli bakarsanız merkezdeki çatlağın sağında solunda da kılcal çatlaklar var.
http://i64.tinypic.com/52alop.jpg
Yok daha neler. Git Dukelere binde titreşim gör. Bu motora titreşim var diyen titreşimli motor görmemişdir buna eminim. Ayrıca Gözünde problem var senin sanırım çatlağın başladığı en üst noktayı görmüyor musun ? Taş değmiş arkadaşım taşş. Taşın değdiği noktadan da aşağıya doğru çatlak oluşmuş. Ayrıca o plastiği hiç söktün mü nasıl monte etmişler baktın mı ? o rüzgarlık kısa cam neyse yumuşak plastik içi somun ile tutturulmuş vaziyette o noktaya titreşim ulaşmasının imkanı yok.
Reklamlar
-
14 Ağustos 2016, 23:16
#12662
PcK0PaT adlı üyeden alıntı
Yok daha neler. Git Dukelere binde titreşim gör. Bu motora titreşim var diyen titreşimli motor görmemişdir buna eminim. Ayrıca Gözünde problem var senin sanırım çatlağın başladığı en üst noktayı görmüyor musun ? Taş değmiş arkadaşım taşş. Taşın değdiği noktadan da aşağıya doğru çatlak oluşmuş. Ayrıca o plastiği hiç söktün mü nasıl monte etmişler baktın mı ? o rüzgarlık kısa cam neyse yumuşak plastik içi somun ile tutturulmuş vaziyette o noktaya titreşim ulaşmasının imkanı yok.
Camın dışında 2 tarafta da pürüz yok içten çatlamış. Taş isabet edince çizilmeyen ama çatlayan cam(pleksi) yaptılarsa tebrik ediyorum
-
15 Ağustos 2016, 00:28
#12663
Türkiyeye geldiginden beri Pulsar 200 Ns yi takip ediyorum daha öncede olan STOP sorunu anlaşılan hala yaşanıyor.
MOTO EXPO 2016 da Yetkililerle görüştüğümde 2016 modeliyle halledildi denmişti son zamanlarda sayfayı fazla takip edemiyordum 30 sayfa geriye gidip teker teker baktım en az 15 kişinin bu sorunu belirttigini gördüm coğu kişi tek bir msj atmış sorunun geçip geçmedigini yazmamıs.
Honda Fizy motorumu satıp üzerini ögrenci halimle zar zor biriktirdim şimdi bu stop etme sorunu kafamı kurcalıyor
-
15 Ağustos 2016, 09:46
#12664
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Ocak ayında kullanmayı denediniz mi ankarada. Motor stop etmeyi geçtim çalışmıyo bile ya. 2-3 dakka marş, aragaz uğraşıp çalıştırdım sonra da yüksek devirde 5-6 binde tutmak gerekiyo motor ısınana kadar.
Ankara'da 2014'ten beri 2 kış kullandım pulsarı, önümüzdeki kış da 3. kışı olacak. Hafta içi hergün işe gitgel(25+25km) ayda ortalama 1250 km civarı yol yapıyorum. Akü'de sıkıntı yoksa tık diye çalışıyor.
Kullanılmadığında evimin önünde binanın dışında üstü her daim sadece brandayla örtülü olarak karda ayazda, hafta sonu 2 gün kullanmadıktan sonra pts günü sabah 7 soğuğunda... vs bir sıkıntı yaşamadım. Önemli bir nokta var; akünüz düzgün/sağlam olmalı. Ben orjinal aküsünü 1buçuk yıl sonra değiştirdim/değiştirmek sorunda kaldım. Akü ölmeye başlayınca çalışmama, çalışınca hemen stop etme vs gibi senin anlattığın şeyler oluyor. Hatta o anlattığın "yüksek devirde 5-6 binde tutmak " durumunu da yapmak zorunda kaldım 1 defa. Ben de o sorunlar başlayınca akümü değiştim 80 tl'lik VLM akü ile, sorun kalmadı, halen tek marşta tık çalışıyor.
Bu arada ekliyeyim, benim motor halen fabrikadan geldiği yazılımda, yazılım attırmadım, niyetim de yok şimdilik, 2014 model.
-
15 Ağustos 2016, 09:53
#12665
KumanBayram adlı üyeden alıntı
Kardeşim sigorta hariç tüm masraflar 8 bin tl demişsin Normal fiyatı 8.300 nerden aldın soylermisin uyguna almıssın baya bende sıfır 2016 bi pulsar alıcam
benimki 2015 model,antalyanın gazipaşa ilçesinden aldım.Elinde 2016 yoktu olsaydı bana o paraya bırakacaktı.
-
15 Ağustos 2016, 11:28
#12666
maktama adlı üyeden alıntı
Ankara'da 2014'ten beri 2 kış kullandım pulsarı, önümüzdeki kış da 3. kışı olacak. Hafta içi hergün işe gitgel(25+25km) ayda ortalama 1250 km civarı yol yapıyorum. Akü'de sıkıntı yoksa tık diye çalışıyor.
Kullanılmadığında evimin önünde binanın dışında üstü her daim sadece brandayla örtülü olarak karda ayazda, hafta sonu 2 gün kullanmadıktan sonra pts günü sabah 7 soğuğunda... vs bir sıkıntı yaşamadım. Önemli bir nokta var; akünüz düzgün/sağlam olmalı. Ben orjinal aküsünü 1buçuk yıl sonra değiştirdim/değiştirmek sorunda kaldım. Akü ölmeye başlayınca çalışmama, çalışınca hemen stop etme vs gibi senin anlattığın şeyler oluyor. Hatta o anlattığın "yüksek devirde 5-6 binde tutmak " durumunu da yapmak zorunda kaldım 1 defa. Ben de o sorunlar başlayınca akümü değiştim 80 tl'lik VLM akü ile, sorun kalmadı, halen tek marşta tık çalışıyor.
Bu arada ekliyeyim, benim motor halen fabrikadan geldiği yazılımda, yazılım attırmadım, niyetim de yok şimdilik, 2014 model.
Bütün gün motor kar yağışı altında soğukta beklediği için akü voltajı düşebilir. Akü arızalı değil bence. Voltajının düşmesi ayrı mesele.
-
15 Ağustos 2016, 13:21
#12667
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Bütün gün motor kar yağışı altında soğukta beklediği için akü voltajı düşebilir. Akü arızalı değil bence. Voltajının düşmesi ayrı mesele.
Soğuktan dolayı voltajda bir miktar düşüşü anlarım da, aküde sıkıntı yoksa motoru çalıştıramayacak kadar voltaj düşmez Mengu16, düşmemeli. Zira ilk kış hiçbir sıkıntı yoktu okadar kara soğuğa ayaza karışın, ikinci kışa girerken bu sorun çıktı.
Bu kadar otomobil var, hepsi motosiklet gibi açık havada, kar altında, soğukta kalıyor. Kaput mu koruyor yani okadar soğuktan?! Hepsi takır takır marş alıyor.
"Akü arızalı değil bence." demişsin, olayın sencesi bencesi yok ki , akü arızalıydı, artık şarj tutmuyordu. Hem redresörle, hem elektronik dijital şarj aletiyle hem de bildiğin adaptörle falan da şarj etmeyi denedim. Suyu eksilmiş, arkadaş akü suyu da koydu ama bana mısın demedi. Garantiyle falan uğraşacaktım ama 85tl'ye akü alıp takmak daha başağrısız/stressiz geldi. :D
Sonuç: 24bin küsür km'de halen tek marşta çalışan bir motor.
-
15 Ağustos 2016, 15:20
#12668
s.a Merhaba. Arkadaşlar forum da aradım ama bulamadım. yardımcı olursanız sevinirim. Benim pulsar 200 (300km'de) göstergede bir hata verip tekrar ibre yukarı cıkıyor çalıştıktan sonra bazen onu yapıyor saati günde 3,5 kere ayarlamak zorunda kalıyorum. ayrıca rolanti 1500-2000 arası gidip geliyor bilen veya sorunu çözen arkadaşlar yardımcı olurmusunuz.İYİ GÜNLER.
-
15 Ağustos 2016, 15:35
#12669
samet32samet adlı üyeden alıntı
s.a Merhaba. Arkadaşlar forum da aradım ama bulamadım. yardımcı olursanız sevinirim. Benim pulsar 200 (300km'de) göstergede bir hata verip tekrar ibre yukarı cıkıyor çalıştıktan sonra bazen onu yapıyor saati günde 3,5 kere ayarlamak zorunda kalıyorum. ayrıca rolanti 1500-2000 arası gidip geliyor bilen veya sorunu çözen arkadaşlar yardımcı olurmusunuz.İYİ GÜNLER.
Saati kullanmayacaksın çözüm o. Pulsar'ın saatini ayarlasam en fazla 2 gün doğru kalır. Motoru çalıştırırken ya da trafikte stop ettirirsem arada sırada gösterge tablosu da resetler kendini. Göstergeye saat pili koysalar bu olmazdı ve maliyeti 1 dolar bile değil.
-
15 Ağustos 2016, 15:40
#12670
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Saati kullanmayacaksın çözüm o. Pulsar'ın saatini ayarlasam en fazla 2 gün doğru kalır. Motoru çalıştırırken ya da trafikte stop ettirirsem arada sırada gösterge tablosu da resetler kendini. Göstergeye saat pili koysalar bu olmazdı ve maliyeti 1 dolar bile değil.
Doğru söylüyorsun fakat bir hata veriyor ve onu yapıyor heralde hata çözülemiyor.
-
15 Ağustos 2016, 22:05
#12671
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:02 ----------
Metinsa adlı üyeden alıntı
Ben de CB125E yi satıp pulsar aldım, arada ciddi fark var ve kendini hissettiriyor. Çokta keyif alarak kullandım kronik bir sorunla karşılaşmadım. Ancak 3800km de Eksantrik kaması sıyırdığı için servise bıraktım yaklaşık 20 gündür de bekliyorum. Bu sürecin uzunluğu beni biraz pişman etmeye başladı. Kısa sürede çözülse önemsemezdim ama bekledikçe soğuyorum ve pişmanlığa kapıldığım oluyor.
Dostum bugün bir pulsar sahibiyle anlaştık 300 tl kapora bıraktım 2016 model 7 bin km'de makine temiz bir kere sağ yatması var birkaç çizik her neyse bir tur attım oturuş pozisyonu agresif cb125e ye göre gaz tepkisi biraz daha güzel özellikle 7 bın devırden sonra ama sonrasında kendi motoruma bindiğimde nedense çok rahat geldi sanki evde kurulmuş karşımda tv izliyormuş gibi o derece rahattı birde vites pedalı cok yukarda geldi 1 den 2 ye çekerken zorlandım geçişinde sorun yok fakat yukarda kalıyor galiba inşallah bi sıkıntıyla karşılaşmayız. Ama CB125E den nasıl vazgeçicem onu bilmıyorum 100 km de 2.2 lt yakıyor maşallah 1 gün tık demedı motor da 0 yağ eksiltme çekişi de o biçim
-
15 Ağustos 2016, 22:14
#12672
Ayıcık37 adlı üyeden alıntı
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:02 ----------
Dostum bugün bir pulsar sahibiyle anlaştık 300 tl kapora bıraktım 2016 model 7 bin km'de makine temiz bir kere sağ yatması var birkaç çizik her neyse bir tur attım oturuş pozisyonu agresif cb125e ye göre gaz tepkisi biraz daha güzel özellikle 7 bın devırden sonra ama sonrasında kendi motoruma bindiğimde nedense çok rahat geldi sanki evde kurulmuş karşımda tv izliyormuş gibi o derece rahattı birde vites pedalı cok yukarda geldi 1 den 2 ye çekerken zorlandım geçişinde sorun yok fakat yukarda kalıyor galiba inşallah bi sıkıntıyla karşılaşmayız. Ama CB125E den nasıl vazgeçicem onu bilmıyorum 100 km de 2.2 lt yakıyor maşallah 1 gün tık demedı motor da 0 yağ eksiltme çekişi de o biçim
Pulsar çılgınlık yapma motoru. Şehirdışına çıkıp virajlara tam gaz girince keyfi çıkan bir motor. Evde oturup tv izler gibi bi sürüşü yok tabi. Motoru şehiriçinde kısa mesafede kullanacaksan rahat edemeyebilirsin.
-
15 Ağustos 2016, 22:45
#12673
Pulsar şimdiye kadar vın vın öterken ,bu ara corf corf şırıl şırıl diye ses geliyor.Anlamadığım bir düzensizlik var.Yağını değiştirdim .Hava filitresinde mi bir sıkıntı var anlamadım.İşin garibi evin önünde duruyor .Ertesi gün geldim benzin kapağı açık duruyor.Huylanmadım da değil.Servise götürmedim,servis bir plakalığı 1 ayda getiremeyince yemişim servisini deyip değişimlerini kendim yaptım.Zaten garanti süresi bu ay doldu.
Buji ve subab ayarı olabilir dedi bir tamirci,motor daha 6000km .Tamirci fobisi oluştu anasını satim.Ufak ufak değdiriyorlar her seferinde
-
15 Ağustos 2016, 23:00
#12674
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Pulsar çılgınlık yapma motoru. Şehirdışına çıkıp virajlara tam gaz girince keyfi çıkan bir motor. Evde oturup tv izler gibi bi sürüşü yok tabi. Motoru şehiriçinde kısa mesafede kullanacaksan rahat edemeyebilirsin.
Aynen haklısın dostum zaten cc az geldiği, aralardan kaçmakta zorlandığım biraz da uzun yol istediğim için yükselttiyorum dediğin gibi o kadar rahat değil fakat titreşimini beğendim gazı açınca uzaması güzel zaten agresif kullanmam en fazla 80-90 yaparım inşallah 3 lt yi geçmez sonuçta ögrenciyiz
-
16 Ağustos 2016, 00:27
#12675
245kmde 12 lt at gibi yaktı aq
-
16 Ağustos 2016, 00:36
#12676
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
245kmde 12 lt at gibi yaktı aq
Benim pulsarın depomu küçük aceba... genelde çizgiler bittiğinde 9-9.5 lt yakıt alıyorum.. bu yakıtlada 340-360 arası km yapıyorum. Ortalama tüketimim 100 km / 2.75 lt
depoyu tamamen hiç bitirmedim..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
16 Ağustos 2016, 01:03
#12677
Salih_T adlı üyeden alıntı
Benim pulsarın depomu küçük aceba... genelde çizgiler bittiğinde 9-9.5 lt yakıt alıyorum.. bu yakıtlada 340-360 arası km yapıyorum. Ortalama tüketimim 100 km / 2.75 lt
depoyu tamamen hiç bitirmedim..
Az yaksın diye 5 devirde gidenlerdeniz uzun yolda dip gaz bu şekilde yakıyo (uzun yol dip gazda)
-
16 Ağustos 2016, 02:26
#12678
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
245kmde 12 lt at gibi yaktı aq
100-110 gitsen de 8 buçuk litre yakardı. Ortalama 20km daha hızlı gitmek için yüzde 50 daha fazla yakmak değer mi bilmiyorum Uzun yolda 100km hızı geçmezsen, yokuşları da 70-80 çıkarsan ekonomik olabilir. Tapagaz sürünce enjeksiyonun bi artısı yok.
-
16 Ağustos 2016, 04:00
#12679
Kısmetse bende yarın aranıza katılıyorum..2015 Model 20.000 Km de 6.300 e kapattık.Bu stop etme sorunu benim alacağım motorda yoktu özellikle 3-4 saat satıcısıyla beraber dolaştık ki yapacak mı diye merak ettim.Alacak arkadaşlar varsa eğer düşünmesine gerek yok burdaki yazılar aklınızı karıştırmasın motor biraz şans işidir ben sırf japon diye alınıp 5 bin km sonra servisin kucağına oturan hondada gördüm yamahada 10 binde blok patladan kawasakide Bu fiyata bu motor şahin parasına ferrari gibi.
-
16 Ağustos 2016, 08:50
#12680
merhaba arkadaşlar dün itibari ile bende sıfır pulsar 200ns alarak aranıza katıldım. ama cahilliğime gelen bilgisizce yaptiğim bir hata var.
motoru izmirden satin aldim ve motoru bulundugum yere teslim edebileceklerini söylediler bende tamam dedim. ve motor geldi. ama yaninda hicbir evrak getirmemişler sadece motoru verdiler parayi aldilar gittiler. diğer evraklar posta ile gönderilecek denildi. simdi merak ettiğim bana neleri göndermeleri gerekiyor evrak olacak kitapcik olarak vs. bilgi verirseniz cok sevinirim iyi günler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)