Babacanlar pulsarın servis ışığını söndürmenin bir yolu varmı.Arkadaşımın pulsarının garantisi bitti.Bedava servise öpülmek istemiyor.Kendi yağını filitresini değiştiriyor.Böyle bir imkan varsa bana bir mesaj atarsanız seviniriz .
Babacanlar pulsarın servis ışığını söndürmenin bir yolu varmı.Arkadaşımın pulsarının garantisi bitti.Bedava servise öpülmek istemiyor.Kendi yağını filitresini değiştiriyor.Böyle bir imkan varsa bana bir mesaj atarsanız seviniriz .
voldo o ses motorun kafa karenaj (vizor) yerinden geliyor olabilir.. aynısı banada oldu yandaki yıldız alyan kısmından sıktım.. şimdi bir sorun kalmadı. Bir dene istersen
Aynen kardeş kafa grenajındaki camı elimle tutunca ses kesiliyor.
Motor 251 km oldu bu ay sonun kadar rodajı tamamlayacağım. Fakat şu stop sorunu bugün iki kere daha oldu ikiside durmaya yakın oldu. Motoru biraz rolantide takip ettim rolanti ara sıra 1500-2000 arası dalgalanıyor. Bakıma gelince cihaza bağlarız dediler bakalım hayırlısı.
Birde far kapatma düğmesi galiba yok ya da ben bulamadım. Selenin de sert olduğunu duymuştum fakat sertten öteymiş sanki selenin içinde tahta var.
Beyler bu pulsarın km okuyucusunun kablosunun içinde kaç tane tel var ? 2 mi 3 mü bilen varsa yazarsa sevinirim
Merhaba;
Öncelikle motosikletiniz hayırlı uğurlu olsun.
Motosikletin far kapatma düğmesi yok çünkü standart açık olarak kalıyor. Ayrıca durmaya yakın stop etme sorunundan bahsetmişsin hocam.
Muhtemelen o da viteste iken fren yaptığın için devir düşünce stop ediyordur. Durmaya yakın boşa almaya çalış ya da debriyajı sıkarak durmaya çalış. Aynı sorun olursa o zaman mekanik bir sorun olduğunu düşünebilirsin. Bazen elimizin acemilikten de olsa bizde yapıyoruz aynı şeyi ama önce kendi hatalarımızı görmek gerekiyor diye düşünüyorum.
Saygı ve sevgi ile kalmanız dileği ile...
ben bugun motoru test ettim. Eğitimimi gisakademide almıştım. Yeni bir motora binildiğinde ilk yapılması gereken şeyin kavramayı sırf debriyaj kullanarak bulmak olduğunu söyylediler. Ve hatta ilk bindiğimiz motorlarda hep gazsız kalkışlar yaptık kavramayı çözmek için. Fakat tst ettiğim pulsarın kavraması çok kısaydı. 5-6 kere daha hareket edemeden stop ettim. Sonra gaz vererek kalktım 1-2 tur attım. Motorun gidişi çok hoş. gaz tepkileri vsvs inazumaya göre çok daha net (yumuşak bir motor değil atılmaya meyilli).
siyah rengi de mavi rengi de mevcuttu ikisi arasında kaldım. Ve bu kavrama noktası kafamı bulandırdı. honda cb125e de de inazumada da sırf kavrama ile kalkabiliyordum. Ayrıca gaz kolunu kontrol edemedim. Durur haldeyken 2000-3000-4000 teker teker bu devirlerde sabit tutmak çok zor oldu. Sizlerin motorlarında durum nasıl?
gaz sız sadece devriyajla kalkmak zordur hele yokus da veya artci ile dahada zordur, bence sen olayi yanlis idrak etmissin, sana orada kalkışlar sadece devriyajla olacak dememislerdir,
asinalik olsun heme kavrama noktasini bul diye alistirma yaptirmislardir, (acemi bir insana, kavramayı bul kalk sür denmez zaten, önce kavrama olayını idrak etmesi sağlanır) yoksa sadece devriyaj ile kalkilmaz zaten istop eder, illa oyle olacaksada sadece devriyajla kalkılacaksa rolantiyle oynanmasi gerekir, veya motorun bir özelliğide olabilir..
Aslinda tam olarak dediginiz gibi anlamistim, fakat ben anlatamamisim heralde. Kalkislar debriyajla olacak degil de, motorun kavrama noktasini ogrenebilmemiz icin tabiki. Fakat ben bu alistirmayi bile yapamadim bugun. Artik hafif egimden midir nedir, bir turlu motoru kavrama noktasinda sabit tutamadim. Ve hatta kaldirirken gazi sabit tuttugum zaman bile stop etti alet gazi acmam gerekti her seferinde. Umarim devirdendi. Bu hafta istanbula gidip orada da bir iki motor denicem. Ona gore karar verip kapora birakicam.
motorda sorun olabilir diyorsan, bir kuryeyi çevir şunu bir test et de, sana hemen söyleyi verir 40 yıllık doktor gibi, anormal durum var ise..
arkadaşlar merhaba bu sakalın benzeri ya da aynısının satıldığı yapıldığı bildiğiniz bir yer var mı?[IMG]sakal[/IMG]
SERVİS HATIRLATMA İKAZININ EKRANDAN SİLİNMESİ
Yukarıda belirtilen servis zamanları geldiğinde gösterge panelinde anahtar şeklinde olan ikaz ışığı yanar. Ekrandan silinmesi için aşağıdaki yöntemi uygulayınız.
Mod (trip1) tuşuna iki saniyeden az basarak TRIP2 moduna geçiniz.
TRIP2 moduna geçtikten sonra, Mod (trip1) ve Set (trip2) tuşlarına 5
saniyeden az basarak servis ikaz ışığı ekrandan silinecektir.
Not: Bu işlemler motor çalışmazken yapılmalıdır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:39 ----------
Vites değiştirme hız aralıkları (Devirli Kullanmak İsteyenler)
5. den 6. Vitese 54 km/h
4. den 5. Vitese 45 km/h
3. den 4. Vitese 35 km/h
2.den 3. Vitese 25 km/h
1. den 2. Vitese 15 km/h
arkadaşlar yedek parça sıkıntısı var diyorlar
yakkın zamanda sipariş verip sorun yaşayanınız varmı
2016 model 3 aylık 2000küsür km'de siyah pulsar aldım istanbuldan. ben izmirdeyim, kardeşim izmire getirecek haftaya.
rüzgarlık, elcik koruma, jant şeridi var. 7700e aldım. bence olması gereken değer fiyat.
önerileriniz varsa beklerim.
edit: sigortayı da 750ye yaptırdık.
Az önce işe gelirken epey dik bir yokuştan inerken yaklaşık 40 km/s hızda motor gene stop etti, olayın kesinlikle debriyajla alakası yok. Rodajı bitirmeden servise gitmek şart oldu...
Şu an bu konu içerisinde 30 kullanıcı var. (0 üye ve 30 misafir)