Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
02 Haziran 2016, 06:13
#11801
coldboy35 adlı üyeden alıntı
bakla kilidi için kitapçıkda her 5.000 km'de değiştirin yazıyor. Ben honda kullanırken ustaya sorduğumda ortalama 30.000 km gider demişti. En güzeli servisteki ustadan bilgi almak
servisteki usta bu zincir 20 30000km gider diyemez belki benim sürüşüm farklı, zinciri 5000km de ömrünü tamamlayacağım veya zincir ömrünü tamamlayacak o zaman bana garanti veriyor mu servis. 30000km gider dediğine göre o km ye kadar gitti mi zinciriniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:03 ----------
hondacbrabii adlı üyeden alıntı
Peki siz selede oynama yaptinizmi azda olsa ufalsin diye ?
bana soruyor iseniz evet selede işlem yaptırdım, Çanakkale ye gittiğimde orda arkadaş seleyi çıkartıp orijinal süngerini tıraşlayarak 32 dante kuş tüyü süngeri kullandı ve kılıfını monte etti, 1 2 cm oynadı eskisine göre biraz daha rahat basabiliyorum, discovery 150f amortisörü 26cm, pulsarın amortisörü 30cm, discovery 150f amortisörü deneme niyetim var artçı almıyorum pek fazla sıkıntı yaşayacağımı da sanmıyorum şimdilik bekleme aşamasındayım ama yapma niyetim var.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
Reklamlar
-
02 Haziran 2016, 10:30
#11802
yolcu17 adlı üyeden alıntı
Bende 850km yaptım. Benim motorumda da aynı sorunlar zaman zaman oluyor. Forumda arama yaptım ancak bir çözüme ulaşıldı mı bulamadım. Bilen varsa yazarsa sevinirim.
Stop etme sorunu 2016 modellerde neredeyse hiç konuşulmadı.Ben de yaşamadım.İlk 1 ayımda 4-5 kere saat sıfırlandı o da akünün az şarj edilmesinden dolayıydı.1 aydan sonra hiç denk gelmedi sıfırlamaya.Şuan 4300 kmdeyim bir sıkıntı yok bu konuda.Servise aküyü verip tam şarj ettirebilirsiniz.Yada garantiden yeni akü.ama tavsiyem aküyü şarj ettirin yeterli.
Uğruna Ölmekse Eğer Seni Yaşatmak, Bin Defa Ölürüm De Adına Leke Sürdürmem,
Gururdur Namustur Bayrak ,Aksa Da Kanım Korkma, HAİNİ GÜLDÜRMEM!!! burak beykurt
-
02 Haziran 2016, 10:32
#11803
ayzek adlı üyeden alıntı
Kimine göre piskolojik olsada benım kendi tecrubem opet ten aldıgım yakıt ile hep daha fazla km yapıyorum ama performansı orta gibi ope görede shell biraz daha iyi gibi ama daha az km gidiyo asıl efsane olan bp den aldıgımda motor bi başka oluyor piskolojik olmadıgına yemin bile edebilirim
bende böyle etki yaratıyor
Valla bugun psikolojik mi acaba diye sifirdan bir daha denedim ama cidden performansta fark var..eger bu fark benzindense cidden cok sasiririm..buarada ikisi de 95 oktan.
-
02 Haziran 2016, 10:46
#11804
Ben bugün öğrendiğim bir konuyu paylaşacağım sizlerle.
Pulsar 200 ns servis anahtar ışığını söndürme.Ben aradım bulamadım öğrendim yazıyorum.
Önce gösterge trip 2 konumuna getirilir.Kontak kapatılır sonra m düğmesine basılır kontak açılır.10 saniye bekledikten sonra s düğmesine 6 sn basılır ve anahtar simgesinin söndüğü görülür.
-
02 Haziran 2016, 11:33
#11805
kdiner adlı üyeden alıntı
servisteki usta bu zincir 20 30000km gider diyemez belki benim sürüşüm farklı, zinciri 5000km de ömrünü tamamlayacağım veya zincir ömrünü tamamlayacak o zaman bana garanti veriyor mu servis. 30000km gider dediğine göre o km ye kadar gitti mi zinciriniz.
Bence söyleyebilir. Söylediği km ortalama zaten. Ayrıca o kadar dedi diye gideceğini de zannetmiyorum. Sonuçta karar sürücüye kalmış. Ben 5.000 kilometreye doğru yaklaşıyorum. İkinci bakımda ustaya sorarım olmadı kitapçığa uyarım.
-
02 Haziran 2016, 12:27
#11806
Zincirini temizle ve yağla.....
-
02 Haziran 2016, 12:51
#11807
Merhabalar herkese,
7.500 de yağ değişimi yaptırdım.Serviste 15w 50 Castrol yağ koyuyolar.Değişimden sonra titreşim hissetmeye başladım ellerimde.Ellerim uyuşuyor hatta.Öncesindede aynı yağ vardı.Hiç sıkıntı yoktu.Gidonda herhangi bir gevşeme varda onun etkisimi anlayamadım.Gidonu kontrol ettiricem.Başka ne olabilir bilmiyorum.Yağ değişiminden sonra olması enteresan.Lastiklerde de 105 110 da tek kişi giderken balans var.2 kişi 120 den sonra başlıyor.Araba balansı yapan makinalar motor tekeri yapamıyormuş.Balansı nerde yaptırıyosunuz istanbul için soruyorum
-
02 Haziran 2016, 12:55
#11808
Ben 250 km oldu alali stop etmedi daha
-
02 Haziran 2016, 13:58
#11809
coldboy35 adlı üyeden alıntı
Bence söyleyebilir. Söylediği km ortalama zaten. Ayrıca o kadar dedi diye gideceğini de zannetmiyorum. Sonuçta karar sürücüye kalmış. Ben 5.000 kilometreye doğru yaklaşıyorum. İkinci bakımda ustaya sorarım olmadı kitapçığa uyarım.
Orjinal üzerinde gelen zincir bütündür kilit mekanizması yoktur bundan sonraki zincirleri kontrol ettirirseniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:56 ----------
MT. adlı üyeden alıntı
Merhabalar herkese,
7.500 de yağ değişimi yaptırdım.Serviste 15w 50 Castrol yağ koyuyolar.Değişimden sonra titreşim hissetmeye başladım ellerimde.Ellerim uyuşuyor hatta.Öncesindede aynı yağ vardı.Hiç sıkıntı yoktu.Gidonda herhangi bir gevşeme varda onun etkisimi anlayamadım.Gidonu kontrol ettiricem.Başka ne olabilir bilmiyorum.Yağ değişiminden sonra olması enteresan.Lastiklerde de 105 110 da tek kişi giderken balans var.2 kişi 120 den sonra başlıyor.Araba balansı yapan makinalar motor tekeri yapamıyormuş.Balansı nerde yaptırıyosunuz istanbul için soruyorum
Yağın fazla koyulmuş mu bir kontrol edin, kayalar motor ve Oktay motor da balans makinası var.
-
02 Haziran 2016, 15:03
#11810
kdiner adlı üyeden alıntı
Orjinal üzerinde gelen zincir bütündür kilit mekanizması yoktur bundan sonraki zincirleri kontrol ettirirseniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:56 ----------
Yağın fazla koyulmuş mu bir kontrol edin, kayalar motor ve Oktay motor da balans makinası var.
Bilgilendirme için teşekkür ediyorum. 1.25 lt yağ koydu.Dediğiniz servislerden birine uğrarım artık.
-
02 Haziran 2016, 16:47
#11811
mavellen adlı üyeden alıntı
Ben bugün öğrendiğim bir konuyu paylaşacağım sizlerle.
Pulsar 200 ns servis anahtar ışığını söndürme.Ben aradım bulamadım öğrendim yazıyorum.
Önce gösterge trip 2 konumuna getirilir.Kontak kapatılır sonra m düğmesine basılır kontak açılır.10 saniye bekledikten sonra s düğmesine 6 sn basılır ve anahtar simgesinin söndüğü görülür.
o kadar alengire gerek yoktu yahu.
Kontak açık motor çalışmazken trip 2 modunda S ve M tuşlarına 10sn basılı tutmanız yeterdi.
Bu konu çokça bahsedildi (Motorla birlikte gelen orjinal ingilizce kitapçıkta bu olay yazıyor, ancak ne hikmet ise Türkçe'ye çevirilen ve kuralkan sitesinden pdf olarak yayınlanan kullanım klavuzunda bu açıklama yok).
-
02 Haziran 2016, 23:55
#11812
arkadaşlar ani frenlemede motor stop ediyor. benzer sorunu yaşayan var mı?
-
03 Haziran 2016, 00:00
#11813
Ani frenlemede bir sikıntı cikmiyor bende fakat 3. Vitese düşüp ara gaz verince ediyor benimki de. Her seferinde degil fakat 2 ya da 3 kez geldi basima ve sanirsam hepsi böyleydi.
-
03 Haziran 2016, 00:07
#11814
DAha önce bir kere daha yaşamıştım. Çok fazla ani frene ihtiyaç duymadığım için pek dikkat etmedim. Bugün 2 ya da 3. viteste gidiyorum aniden frene bastım arka teker kaydı doğal olarak çünkü fabrika lastikleri var fakat motor stop etti.
-
03 Haziran 2016, 00:37
#11815
Kaç sayfadır takip ediyorum sayfayı uzaktan , aslında kalbim cbr125 diyor mantığım pulsar diyor ancak bu stop etme olayı herkesin agzında. 11bin tl 125lik motorada verilmez ama yarın bigün hızlı giderken vites değiştirince motor stop etse teker felan kitlense ne olcak? Kafamda deli sorular
-
03 Haziran 2016, 01:30
#11816
modifix adlı üyeden alıntı
Kaç sayfadır takip ediyorum sayfayı uzaktan , aslında kalbim cbr125 diyor mantığım pulsar diyor ancak bu stop etme olayı herkesin agzında. 11bin tl 125lik motorada verilmez ama yarın bigün hızlı giderken vites değiştirince motor stop etse teker felan kitlense ne olcak? Kafamda deli sorular
Stop etme giderken olmuyor ya ilk çalıştırmada yada motordan yükü alınca yürüme hızındayken oluyor.Genel problem aküde , yazılım ve akü değişimi ile çözülüyor sorun...
-
03 Haziran 2016, 02:57
#11817
Stop etme bendede basladi yokus asagi inince ani frenleme yapinca bazen kirmizi isik yaninca da durunca yapiyor genelde aragaz atarak vites kuculturum bu durumlarda yapmiyor fakat 2 den 1 e aldim ve isikta durucam cat diye gidiyor ama ben sorunun debriyajdan olduguna eminim bu aksam 23:30 gibi bi bogaz turu yapalim dedik sariyere gittik biraz dinlendik donuste cevreyoluna baglandik kafama taktim devir firlatmasini basalim dedik eskiye oranla guc kaybi var 114 den firliyor kesiciye aniden israrla denedim 6-7 kez ust uste yapti ve sadece 1 kereye mahsus 134 e cikti oda egim asagi duzlukte 2 kisi 150 gordugum cok oldu baya dikket ettim 6 vitesteyim ve debriyaj manetim o kesiciye firladiginda tas gibi oluyor sem sert gazi kapattigimda kesiciden dustugunde tekrar yumusak hale geliyor simdi benim anlamadigim nokta ben bunu 5 ten 6 ya cekiyorum ornegin 90 - 100 km hizda ve vites gecis islemi bittikten sonra ben hizlaniyorum 114 e kadar sorun yok ne oluyorsa ozaman oluyor buna ne diyorlar debriyaj kacirma degil o kalkista vites gecislerinde oluyor siyiriyormu acaba ? Bu olayi yasadiktan sonra kenera yanastim ve yanik balata kokusu geliyordu motordan bu sekilde debriyajin bitmemesi imkansiz bitincede kullanici hatasimi olacak merak ediyorum basina gelen yada ayni sorunu yasayan bir kac kisi bana yazmisti o arkadaslar nasil cozum buldular acaba..
-
03 Haziran 2016, 05:03
#11818
Bir ay önce aldım 2050 km yaptım tek sorunum var oda arada balatadan ses geliyor oda çanakkale tozundan dolayı sanırım. Düzgün rodaj yaptım 157 de kesiciye girdi
-
03 Haziran 2016, 05:18
#11819
ayzek adlı üyeden alıntı
Stop etme bendede basladi yokus asagi inince ani frenleme yapinca bazen kirmizi isik yaninca da durunca yapiyor genelde aragaz atarak vites kuculturum bu durumlarda yapmiyor fakat 2 den 1 e aldim ve isikta durucam cat diye gidiyor ama ben sorunun debriyajdan olduguna eminim bu aksam 23:30 gibi bi bogaz turu yapalim dedik sariyere gittik biraz dinlendik donuste cevreyoluna baglandik kafama taktim devir firlatmasini basalim dedik eskiye oranla guc kaybi var 114 den firliyor kesiciye aniden israrla denedim 6-7 kez ust uste yapti ve sadece 1 kereye mahsus 134 e cikti oda egim asagi duzlukte 2 kisi 150 gordugum cok oldu baya dikket ettim 6 vitesteyim ve debriyaj manetim o kesiciye firladiginda tas gibi oluyor sem sert gazi kapattigimda kesiciden dustugunde tekrar yumusak hale geliyor simdi benim anlamadigim nokta ben bunu 5 ten 6 ya cekiyorum ornegin 90 - 100 km hizda ve vites gecis islemi bittikten sonra ben hizlaniyorum 114 e kadar sorun yok ne oluyorsa ozaman oluyor buna ne diyorlar debriyaj kacirma degil o kalkista vites gecislerinde oluyor siyiriyormu acaba ? Bu olayi yasadiktan sonra kenera yanastim ve yanik balata kokusu geliyordu motordan bu sekilde debriyajin bitmemesi imkansiz bitincede kullanici hatasimi olacak merak ediyorum basina gelen yada ayni sorunu yasayan bir kac kisi bana yazmisti o arkadaslar nasil cozum buldular acaba..
ah ayzek ah. stop etme sonucu bir kaza daha yaşama şununla yeter gerisi önemli değil, sat gitsin motorunun arkasında durabilen bi marka al artık.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
03 Haziran 2016, 09:31
#11820
ARKADAŞALR MOTORSİKLETİM ÇALINDI SARI BAJAJ RS 200 ŞU ANDA SARIGÖL VE ÇEVRESİNDE 2 TANE ÇİNGENE GEZİYORMUŞ GOP MEYDAN FALAN O ÇEVREDE OLAN MOTORSİKLETLİ ARKADAŞLAR BAKABİLİRLERMİ
SARI PULSAR RS 200
SAĞ AYNASI YOK
PLAKA SÖKÜLMÜŞ
BAGAJ DEMİRİ VAR
GAZİOSMANPAŞADA GEZEN ARAKDAŞLAR TAKİP EDİP TAM YERİNİ BİLDİREBİLİRMİ
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)