Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
30 Mayıs 2016, 15:14
#11741
ayzek adlı üyeden alıntı
eğer batlax bt45 aldıysan lastiği ısıtana kadar çok birşey bekleme lastik biraz geç ısınıyor ama ısınıncada gayet guzel ben memnunum fakat fiyat biraz yuksek geldi tabi bunu batlax bt 45 için varsayıyorum bu yorumlarımı farklı model ise birşey diyemiyeceğim bt 45 e 600 diyorlarsa iptal et derim metzeler lasertec yada michelin tarzı lastıkler daha mutlu edecektir seni
Metzeler ve lasertec kullanıcılar iyi diyor,ama burda bayii yok internettende almak istemiyorum.Pirelli bayii olsa pirelli alacaktım ama kalite olarak sadece brisgestone ve michelin var.Micheline güvenmiyorum 3 takım lastik aldım çöp çıktı.Michelin bisiklet lastiğini bile takmam.Uyarın için teşekür ederim ama ben bridgestonu motorumdada denemek istiyorum.
Reklamlar
-
30 Mayıs 2016, 15:30
#11742
mavellen adlı üyeden alıntı
Metzeler ve lasertec kullanıcılar iyi diyor,ama burda bayii yok internettende almak istemiyorum.Pirelli bayii olsa pirelli alacaktım ama kalite olarak sadece brisgestone ve michelin var.Micheline güvenmiyorum 3 takım lastik aldım çöp çıktı.Michelin bisiklet lastiğini bile takmam.Uyarın için teşekür ederim ama ben bridgestonu motorumdada denemek istiyorum.
ben batlax bt 45 leri 414 tl civarında internetten almıştım hemde lastikler eski falanda değildi 600 pahalı geldi 800 e metzeler takım alınıyor ve performansı cok daha iyi gerci bridgestone diyorsun modeli hala bilmiyorum aynı modeldenmi bahsediyoruz neyse deneyip görürsün dağ depe bayır banamısın demez çok sağlam lastiktir ama viraj felan yapayım motoru yatırayım diyorsan ısınması için zaman tanıman gerekicek
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
30 Mayıs 2016, 15:50
#11743
mavellen adlı üyeden alıntı
Metzeler ve lasertec kullanıcılar iyi diyor,ama burda bayii yok internettende almak istemiyorum.Pirelli bayii olsa pirelli alacaktım ama kalite olarak sadece brisgestone ve michelin var.Micheline güvenmiyorum 3 takım lastik aldım çöp çıktı.Michelin bisiklet lastiğini bile takmam.Uyarın için teşekür ederim ama ben bridgestonu motorumdada denemek istiyorum.
İzmir Moto Lastik'e güvenebilirsin. Ben gittim dükkanında lastikleri değiştirttim ama internet üzerinden almak da sorun olmaz bence.
-
30 Mayıs 2016, 17:03
#11744
Ben de motolastik'ten metzeler lasertec almış ve Ankara'ya 20 tl'ye kargolatmıştım 2014 sonunda(kargo antlaşmaları olduğu için ucuza kargolanıyor). Gerçekten ilgili ve bilgili bir firma/çalışanlar(telefon açıp bilgi de aldım, lastik üretim tarihlerini de öğrendim)
Şu an Motolastik'te metzeler lasertec takımı 530 tl(Bakınız:Link). Fiyat uygun. Ben ıslak-kuru her yolda gittiğim için oluklu yapısından dolayı tercih etmiştim. 16bin km'dir kullanıyorum, oldukça memnunum.
-
30 Mayıs 2016, 19:07
#11745
SAZMAN adlı üyeden alıntı
>Yani çift silindir, 31,5 HP, 21 nm torklu TNT 250 nin PULSAR dan atak olmadığını ve 3 katı titreşimli olduğunu mu söylüyorsun ? Uyarayım saldırıya uğrarsın. Ben kaçtım.
öyleyse benim kullandığın TNT 250 arızalı... Başka birşey düşünemiyorum...
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:46 ----------
resources adlı üyeden alıntı
Bence tnt250 degilde tnt25 i anlatti arkadas
Tnt250 inazumadan bile konforlu
Arkadaşım ben ne kullandığımı biliyorum... 7 yaşımdan beridir motosiklet üzerindeyim... Yaşım 36... TNT 250.... Tam 29 yıldır motosiklet kullanıyorum.... Belkide benim kullandığım tnt 250 sorunludur...
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:49 ----------
ayzek adlı üyeden alıntı
Tnt25 yakindan gordum binip suremedim aman aman bi goruntusu yoktu heybetli gostermeye calismislar fakat çinli kuba motorlari gibi turuyordu cokta kaliteli gelmedi ama tnt250 yolda gordum gidisi falan iyidi arkadas sanirim karistirmis
Yok karıştırmadım Ayzek... TNT 250çok geç atağa kalkıyor... devir sanırım 7000 e doğru ve geçince ayaklarda ciddi derecede titreşim var... Ayzek senin için demiyorum bazı arkadaşlar yazdığım bilgilerin içinden istediği şekilde alıp onun hakkında yazıyorlar...
Ben ne yazdım: Tnt 250 konfor var çünkü. Gidon yüksek ve sele yumuşak... Bu şekilde olduğu için pulsardan konforlu.... Fakat ayaklarda çok titreşim var ve atak değil tnt 250....Henmen tnt 250 den indim ve pulsara bindim oda ne PULSAR ŞAHA KALKIYOR. Yine yazıyorum belki benim kullandığım TNT 250 sorunlu olabilir bilmiyorum...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:58 ----------
ayzek adlı üyeden alıntı
Tnt25 yakindan gordum binip suremedim aman aman bi goruntusu yoktu heybetli gostermeye calismislar fakat çinli kuba motorlari gibi turuyordu cokta kaliteli gelmedi ama tnt250 yolda gordum gidisi falan iyidi arkadas sanirim karistirmis
konfor var çünkü: sele yumuşak...gidon yüksek... frenleri ve sesi müthiş...
-
30 Mayıs 2016, 19:14
#11746
sabracadabra adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar benzin uyarısı yanıyorken depoyu doldurttum bugün, dikkatimi çekti, 7litre benzin aldı. Ben herzaman, depo kapağını açınca, içeride görünen metal bir parça var, benzin ona değince durduruyorum pompacıyı ama erken mi durduruyorum? Bizim depo 12 litre diye biliyodum, bahsettiğim metal parçadan deponun en sonuna kadar 5 litre daha almaz diye düşünüyorum ama ben mi az doldurttum yoksa motor benzin uyarısını mı çok erken yakıyor bilemedim. Ek bilgi olarak söyliyim yaklaşık 35-40 km'de bir diş depo göstergesi azalıyor.. Tecrübeli arkadaşlardan bilgi alabilirsem sevinirim, ne kadar doldurtmalıyız, hazne ne kadardır, 1 depoyla ne kadar mesafe gidilir? Teşekkürler,
Fullediginde en ustteki cizginin inmesi (uun yolda, ortalama bir hizla) 70-75 km gordum. Daha yavas gidilse daha uzun gider.
Diger cizgiler de ortalama 30-35 km bir dusuyor, uzun yolda.
Sehir icinde tek cizgi o kadar gitmiyor bende. 25 km civari gidiyor.
1 full depoyla ortalama bir hiz 100 civari diyelim, 300unden fazla 350den az gidersin.
Edirneye (235 km) 1 depoyla gittim, gelirken 310 km iken benzin aldim.
Depoyu fulle rahat ol, ben, yan ayaklikta dururken alabildigi yere kadar dolduruyorum.
27binde , 3500de almistim.
-
30 Mayıs 2016, 19:23
#11747
kadırmadran adlı üyeden alıntı
öyleyse benim kullandığın TNT 250 arızalı... Başka birşey düşünemiyorum...
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:46 ----------
Arkadaşım ben ne kullandığımı biliyorum... 7 yaşımdan beridir motosiklet üzerindeyim... Yaşım 36... TNT 250.... Tam 29 yıldır motosiklet kullanıyorum.... Belkide benim kullandığım tnt 250 sorunludur...
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:49 ----------
Yok karıştırmadım Ayzek... TNT 250çok geç atağa kalkıyor... devir sanırım 7000 e doğru ve geçince ayaklarda ciddi derecede titreşim var... Ayzek senin için demiyorum bazı arkadaşlar yazdığım bilgilerin içinden istediği şekilde alıp onun hakkında yazıyorlar...
Ben ne yazdım: Tnt 250 konfor var çünkü. Gidon yüksek ve sele yumuşak... Bu şekilde olduğu için pulsardan konforlu.... Fakat ayaklarda çok titreşim var ve atak değil tnt 250....Henmen tnt 250 den indim ve pulsara bindim oda ne PULSAR ŞAHA KALKIYOR. Yine yazıyorum belki benim kullandığım TNT 250 sorunlu olabilir bilmiyorum...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:58 ----------
konfor var çünkü: sele yumuşak...gidon yüksek... frenleri ve sesi müthiş...
Asla. Sözcükleri seçip cevap yazma saçmalığı üzerime almam. Ben sadece atiklik kısmına takıldım. Ben pulsarı atik olduğu için sattım. Ciddiyim. Bana fazla geldi. Ama Tnt 250 farklıdır kardeşim sen bozuk makinaya binmişsin.
Sevgiler.
-
30 Mayıs 2016, 21:09
#11748
SAZMAN adlı üyeden alıntı
Asla. Sözcükleri seçip cevap yazma saçmalığı üzerime almam. Ben sadece atiklik kısmına takıldım. Ben pulsarı atik olduğu için sattım. Ciddiyim. Bana fazla geldi. Ama Tnt 250 farklıdır kardeşim sen bozuk makinaya binmişsin.
Sevgiler.
Öyleyse sorun yok kardeşim.. peki sen kullandınmı yada kullanan başka bir arkadaşımız varmı şu TNT 250 yi... büyük harflerle yazıyorum belirgin olması için ... BENELLİ TNT 250 Mİ YOKSA PULSAR 200 NS Mİ daha atak....
-
30 Mayıs 2016, 21:11
#11749
Bide su var tabi
Pulsar 24 hp
Tek silindirli atesli bir motor
Vites araliklari kisa
150 kilo
Tnt250 31 hp
Pek atesli degil cift silindir
185 kilo
Vites araliklari uzun
Bence performans olarak cok farkli degillerdir pulsar kisa viteslerden dolayi atak olabilir
Titresimi bilemem
-
30 Mayıs 2016, 21:21
#11750
Kaporayı verdim arkadaşlar.Nasipse perşembe günü alacağım.
-
30 Mayıs 2016, 21:34
#11751
resources adlı üyeden alıntı
Bide su var tabi
Pulsar 24 hp
Tek silindirli atesli bir motor
Vites araliklari kisa
150 kilo
Tnt250 31 hp
Pek atesli degil cift silindir
185 kilo
Vites araliklari uzun
Bence performans olarak cok farkli degillerdir pulsar kisa viteslerden dolayi atak olabilir
Titresimi bilemem
ve şuda bir gerçekki lekelemek kötülemek değil... Fakat ben TNT den kullanım zevki alamadım... Yumuşak sele, çok güzel bir ses, iyi frenler ve yüksek gidon dışında... Haaa yamaha mt 25 derseniz oda 250 cc manyak makine uzadıkça uzuyor, uzadığı gibi çok atak bir motosiklet... Bi kusurum varsa af ola arkadaşlar...
-
30 Mayıs 2016, 22:10
#11752
Pulsarin olayi ilk 4 vites aga r25 haricinde cogu motoru kalkista geciyorum ama 4 vitestenden sonra cani dusuyor ozaman adamlar geciyor tnt250 kullanmadim pulsarin gucu torku daha alt devirlerde veriyor olabilir bu durumda cansiz gelebilir ama illaki pulsardan hizli gider orasida bi gercek titresim konusunda belki vardir bir kusuru ben motoru aldigimda 160km hizlari goruyordum simdi 130 a bayilarak cikiyor musait oldugumda servise gidicem hem 5000 bakimi tamamlanicak hemde debriyaj sokulup bakilacak hintli yetkililer oyle dedi bugun yine 114 de birden kesiciye firladi 6000 devirden ve birseyi farkettim debriyaj maneti sem sertti cekip biraktim bir kac kere sonra yumusadi tekrardan bakalim ne sorunu varmis sokulunce belli olur heralde
Yakit konusuna gelince benimle birlikte 3 pulsar daha ayni anda fulledik depolari sifirladik sayaci ilk pulsarin 50 km de ikinci pulsarin 54km de ucuncu pulsarin 62 km de ilk cizgiler gitti benim ilk cizgi 92 km de gitti onlar rodaji cok onemsemediler 70 80 90 gittiler ilk 500 km sonrasinda asildilar ayni hizlar gitmemize ragmen onlarin daha cabuk bitiyor benzinleri
-
30 Mayıs 2016, 22:21
#11753
Murat Ceylan adlı üyeden alıntı
Kaporayı verdim arkadaşlar.Nasipse perşembe günü alacağım.
hayırlı uğurlu olsun, tekerin düz bassın. Aynalar ve lastikleri değiştir derim.
Gidon oturma pozisyonuna göre ellere baskı yapıyor ve yoruyor. Sünger elcik ve ya gidon yükseltme aparatı almak gerekir diye düşünüyorum.
Gerçi sen baya araştırmışsındır
-
30 Mayıs 2016, 22:34
#11754
Elciklere tenis raketi griplerinden sardim super oldu
-
30 Mayıs 2016, 22:38
#11755
coldboy35 adlı üyeden alıntı
Gidon oturma pozisyonuna göre ellere baskı yapıyor ve yoruyor. Sünger elcik ve ya gidon yükseltme aparatı almak gerekir diye düşünüyorum.
Çok tecrübeli bir motosiklet sürücüsü sayılmam şimdiye kadar 3 motosikletim oldu ama bu ellere baskı olayının yanlış oturuştan kaynaklanabileceğini düşünüyorum..Kullanırken hafifçe kambur durup dizlerle motoru sıkınca yine bu ellerde baskı durumu mevcut oluyor mu? Olmaması lazım...
Tabi boyla da alakası var, ben 1.80'im..Daha tecrübeli arkadaşlar belki bir açıklık getirir..
-
30 Mayıs 2016, 22:43
#11756
sabracadabra adlı üyeden alıntı
Çok tecrübeli bir motosiklet sürücüsü sayılmam şimdiye kadar 3 motosikletim oldu ama bu ellere baskı olayının yanlış oturuştan kaynaklanabileceğini düşünüyorum..Kullanırken hafifçe kambur durup dizlerle motoru sıkınca yine bu ellerde baskı durumu mevcut oluyor mu? Olmaması lazım...
Tabi boyla da alakası var, ben 1.80'im..Daha tecrübeli arkadaşlar belki bir açıklık getirir..
motor naked sport ama oturuş tarzı ne naked ne de sport ikisi arasında kalmış. Bence ellere baskı yapıyor benim boyum 1.84 ayrıca dur kalk yaparken ve ya süratli giderken kombine fren yapınca ellere aşırı yük biniyor
resources adlı üyeden alıntı
Elciklere tenis raketi griplerinden sardim super oldu
valla benim elcik süngerleri adi mi nedir bilemedim köşelerinden sürekli yırtılıyor
-
30 Mayıs 2016, 23:45
#11757
coldboy35 adlı üyeden alıntı
hayırlı uğurlu olsun, tekerin düz bassın. Aynalar ve lastikleri değiştir derim.
Gidon oturma pozisyonuna göre ellere baskı yapıyor ve yoruyor. Sünger elcik ve ya gidon yükseltme aparatı almak gerekir diye düşünüyorum.
Gerçi sen baya araştırmışsındır
Doğru söylüyorsun, kullanıcı boyuna göre gidon yükseltme yapanlarin sayısı oldukça fazla. Bende sünger elcik ve yükseltme yaptırmıştım. Fotoğrafları eski sayfalarda ayrintili paylasmistim. Çok memnun oldum.
-
30 Mayıs 2016, 23:45
#11758
coldboy35 adlı üyeden alıntı
hayırlı uğurlu olsun, tekerin düz bassın. Aynalar ve lastikleri değiştir derim.
Gidon oturma pozisyonuna göre ellere baskı yapıyor ve yoruyor. Sünger elcik ve ya gidon yükseltme aparatı almak gerekir diye düşünüyorum.
Gerçi sen baya araştırmışsındır
Teşekkür ederim kardeş.Motoru sağ salim teslim alalım bakarız gerisine.
-
31 Mayıs 2016, 00:51
#11759
-
31 Mayıs 2016, 09:32
#11760
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 23 kullanıcı var. (0 üye ve 23 misafir)