Bu konudan bende şikayetçiyim ve bende çok merak ediyorum. Yardımcı olabilirseniz sevinirim...Beyaz ampulun aydınlatmaya hayrı oldumu.Ben gece kullanırken far çok yetersiz kalıyor.Özellikle şehir dışına çıkınca.Uzunları yakınca hepten dağa taşa.Daha kuvvetli bi ampul takayım diyorum.Sürekli yandığı için akü ye zararı olurmu bilemiyorum.Tecrübe edenler varsa yardımcı olabilirler.Sis farı takıyolar onlar çözüm oluyor mu ? yoksa sadece görsellik mi
abi sarıdan iyi aydınlatıyor ama şehir aydınlatmalarının olmadığı yerde zannedersem bu beyazda zayıf kalacaktır.Marşa bastınmı ampül hemen yanıyor aküden sömürüyor ne vardı sağ elciğe far açma kapama butonu yapsalardı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:44 ----------
ben bunu almasaydım ktm 200 lük alırdım kesin,aleti beğenende var beğenmeyende sen beğeniyorsan sıkıntı yok olay sende bitiyor.
tnt 25 binmedim gerçeğini bile görmedim.İnternette formlarda gördüm.Sitesine girip incelediğimde beni cezbetmedi.Tam racer gibi durmuyor pulsar ile kıyaslama yapabilmem için açıkcası moturu elle tutup gerçek görüntüsüne vasıl olamak lazım.Motor hacmi pulsardan 50 cc fazla ama ürettiği beygir aynı elbette tek silindirin vermiş olduğu vibrasyon bundada vardır ama o titreşimi kesmek için gerekli ekipmanlara sahipmi bilmiyorum.Pulsarın elciklerinde ayak pedallarında süspansiyonuna konan plastik mi desem başka bir meteryalmi neyse işte onlarla vibrasyon azami derecede düşürülmeye çalışılmış olmasına rağmen titreşim varmı?var.Bundada vardır orası kesin.Bu motorun yol tutuşunun gazlamasının pulsardan daha iyi olması lazımki tercih sebebi olsun.İnsanların aradığı öncelikle görsellik sonra gazlaması (düşük devirlerde yüksek tork üretip vınnnnnnn demesi bu olmassa olmaz zaten)süspansiyon kalitesi dönüşlerde ben varım veya yokum der kasislerde çukurlardaki rahatlığı aynı zamanda sele rahatlığıda önemli ama bu sonradanda çözülebiliyor,firenlemesi.Gidiyor ama duruyormu.Bence siz gidip test edin her iki motura kararı ondan sonra gönül rahatlığı ile vereceksiniz.Pulsarın en kötü yanı vibrasyon var abi yani bariz var titiriyor motor biraz abarttım galiba ama titreme var,selesi rahat değil toto rahatsız oluyor.Bilirsiniz toto rahat değilse bedendeki diğer yerlerde rahat değildir.Süspansiyonu bana sert geldi dönüşlerde çok yatmadım lastiğim berbat ötesi olduğundan yatsaydım %100 düşerdim acil değişmeli.Arabayı yatırmadığımız için kötü marka olsada gidiyor ama motorda bu öyle değilmiş kıyacan paraya yumuşak hamurlu lastik alacakmışsın buna mecburmuşsun olmassa olmaz.
Haklısın yakıta pek takılmamak lazım.Göstergedeki zamanı gösteren saat sizde hiç sıfırlandımı?bende 2 kere oldu.
Selam arkadaşlar.
Pulsarın kitapçığında RPM LİMİT ışığının aynı zamanda benzinin rezerveye geçtiğini haber verme özelliğinden bahsediyor. Ancak geçen gün bu ışık yanmadan motorum teklemeye başladı. Ben de riske atmamak için benzin aldım. Benim ışıkta mı sorun var acaba, yoksa erken mi almış oldum benzini. Şu an rodajdayım. 1 depo ile 350 km gittim.
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)