Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
18 Mayıs 2016, 11:48
#11541
bugramazlum adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar, bende siyah beyaz bir pulsar 200 ns ile aramıza katılmış bulunuyorum. Motosikletimi alalı 3 gün oldu. 85 km deyim. Rodaja uygun kullanmaya dikkat ediyorum. Motosikletimi sakarya pamukova daki yıldırım motor dan aldım. Peşin 8000 e bıraktılar. Genel olarak bahsetmek gerekirse. Gidişi, ivmelenmesi harika. Rodaj dan sonra çok daha iyi olacağını düşünüyorum. Gördüğüm negatif yanlar ise aynalar ve debriyaj ayarı. Bunların dışında benim dikkatimi çeken negatif bir durum yok.
Yakın zamanda plaka ve ruhsat çıkaranlar ne kadar ödediklerini yazarlarsa sevinirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:47 ----------
http://imageshack.com/a/img923/6521/XWhfS9.jpg
9 Mayıs 2016 Ankara, Ruhsat Masrafları;
Ruhsat 190 + Dosya parası ve yazılması 17,50 + plaka ve şoförler odası harcı 21,5 = 229 TL Toplam Bedel
yaş 37 plaka Ankara 6. kademe indirim mevcut, Sompo Japan zorunlu sigorta 522 TL.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:46 ----------
Usyk adlı üyeden alıntı
Sen o motoru arızalı diye götür geri ver.
Satarmıyım hiç.. eğer rodajda tüketim bu ise rodaj sonrası 2 lt tüketir..
gerçi şimdi hiç devirli kullanmıyorum..devir 4-5 aralığında sürekli en fazla 6-6,5 çıkıyorum.. rodaj sonrası.. daha fazla yaktıracağım kesin..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Reklamlar
-
18 Mayıs 2016, 11:49
#11542
Usyk adlı üyeden alıntı
Motoru çalıştırırken herhangi bir problem yok ama, tek marşta çalışıyor. Aküden olsa marşta sorun olmaz mı?
Akü düşük olduğunda beyin kendini resetliyormuş, o nedenle saatte resetleniyor.
-
18 Mayıs 2016, 12:11
#11543
irfun adlı üyeden alıntı
ön dişli diyorum değiştiren var mı diyorum
ön dişli ile çok fazla oynama şansınız yok, 18/48 dişli takan var ama 428 zincir kullanmanız gerek, orijinal zincir 520, 520 ye göre bir iki diş fazla ve eksik takabilirsiniz ama uygun dişli olması lazım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------
volkanmet86 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar motor böyle rölantide beklerken rölanti bi inip çıkıyor. zıplıyor gibi. sebebi ne ola ki?
1500-2000 devirde oynama varsa normal kullanıma etki eden bir durumu yok.
-
18 Mayıs 2016, 12:25
#11544
Elimde bir adet eski motosikletim den kalma km gösterge takımı var. O takımın üzerinde dijital vites göstergesi mevcut. Bunu o km saatinden söksem, pulsara tamamız mümkün müdür?
Resimde gördüğünüz parça
-
18 Mayıs 2016, 13:13
#11545
Salih_T adlı üyeden alıntı
9 Mayıs 2016 Ankara, Ruhsat Masrafları;
Ruhsat 190 + Dosya parası ve yazılması 17,50 + plaka ve şoförler odası harcı 21,5 = 229 TL Toplam Bedel
yaş 37 plaka Ankara 6. kademe indirim mevcut, Sompo Japan zorunlu sigorta 522 TL.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:46 ----------
Satarmıyım hiç.. eğer rodajda tüketim bu ise rodaj sonrası 2 lt tüketir..
gerçi şimdi hiç devirli kullanmıyorum..devir 4-5 aralığında sürekli en fazla 6-6,5 çıkıyorum.. rodaj sonrası.. daha fazla yaktıracağım kesin..
Bende rodajda 2.4-2.5 lt yakıyodu sonradan hızlanmaya başlayınca sarfiyatta hızlanıyor =)
-
18 Mayıs 2016, 13:18
#11546
Uzun zaman oldu yazmayalı. motor 12 bine geldi yakıt baya düştü artık. En hard kullanımda bir depo 280 km gidiyor, 9 litre civarı alıyor. Geçen 2000 km uzun yol yaptım fırsat bulunca yol raporunu gezi etkinlik başlığında paylaşırım.
Sonuçta hepimiz ölecez...!
-
18 Mayıs 2016, 13:45
#11547
teşekkürler cevap için pulsarın düşük viteslerdeki verimsizliğini çözmek amaçlı sordum aslında başka önerebileceğiniz birşey var mı performans için. birde kullanılan yağ markası bu sorunuda tetikleyebilir mi? yani ilk üç viteste fazla bağırma yada stop sorunları için.
kdiner adlı üyeden alıntı
ön dişli ile çok fazla oynama şansınız yok, 18/48 dişli takan var ama 428 zincir kullanmanız gerek, orijinal zincir 520, 520 ye göre bir iki diş fazla ve eksik takabilirsiniz ama uygun dişli olması lazım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------
1500-2000 devirde oynama varsa normal kullanıma etki eden bir durumu yok.
-
18 Mayıs 2016, 14:22
#11548
Usyk adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
Kontağı kapattığımda bir süre sonra zaman saati sıfırlanıyor. Servise telefon açtım getir bakalım dediler, henüz gidemedim. Başka kimsede oldu mu bu?
Motorunuz yeni mi? Saat sıfırlaması, motoru çalıştırırken akünün zayıflığından oluyor.Çalıştırma esnasında sapıtıyor.Benim ilk ay öyleydi.Hergün kullana kullana akü kendini topladı.3 aydır sıkıntı yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:19 ----------
bugramazlum adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar, bende siyah beyaz bir pulsar 200 ns ile aramıza katılmış bulunuyorum. Motosikletimi alalı 3 gün oldu. 85 km deyim. Rodaja uygun kullanmaya dikkat ediyorum. Motosikletimi sakarya pamukova daki yıldırım motor dan aldım. Peşin 8000 e bıraktılar. Genel olarak bahsetmek gerekirse. Gidişi, ivmelenmesi harika. Rodaj dan sonra çok daha iyi olacağını düşünüyorum. Gördüğüm negatif yanlar ise aynalar ve debriyaj ayarı. Bunların dışında benim dikkatimi çeken negatif bir durum yok.
Yakın zamanda plaka ve ruhsat çıkaranlar ne kadar ödediklerini yazarlarsa sevinirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:47 ----------
http://imageshack.com/a/img923/6521/XWhfS9.jpg
Hayırlı olsun güle güle kullanın.Plaka ve ruhsat kendiniz yaparsanız 225tl'yi geçmiyor.tam küsüratını hatırlamıyorum.Sigorta ise sizin yaş, meslek, sigorta yılı vs parametrelerinize göre 400tl de cıkabilir 1000tl de.Bu tamamen kişisel bilgilere göre değişiyor.
Uğruna Ölmekse Eğer Seni Yaşatmak, Bin Defa Ölürüm De Adına Leke Sürdürmem,
Gururdur Namustur Bayrak ,Aksa Da Kanım Korkma, HAİNİ GÜLDÜRMEM!!! burak beykurt
-
18 Mayıs 2016, 15:23
#11549
Bende 2 ay önce kırmızı-siyah 200ns aldım.Motoru almadan önce bu formdaki konuyu baştan aşşağıya okudum ve almamda çok büyük etken oldu.Şuan motor 387 km de rodaj konusunda çok hassas değilim sadece devir saatinin red line girmemesine özen gösteriyorum.En fazla yaptığım hız 135 km zorlasam 140 yapardım.Motor yeni olduğu için pek üstelemedim.Yeni motora bu şekilde davranmak çoğunuza göre enayilik gibi gelebilir ama bu motoru bu şekilde rodajını tamamlıyacağım.Bundan önceki motorumun rodajında çok hassasdım hiç zorlamadım 80 km üzerine çıkmadım motor sağır kaldı bu motorumunda aynı şekilde olmasını istemiyorum.Motorun arka dişlisini değiştirdim 37 lik dişli taktım vurdum motoru yola max hız 140 dı.6 vitesdeyim gazı köklüyorum yol düz devir saati hiç ilerlemiyor 6000 devirde sabit ama hızda artmıyor.Sonra iş yerine geldim hemen arkada tekeri söküp 37 lik dişliyi söktüm kendi orjinal dişlisini taktım.Adamlar hesaplamışlar en iyi çalışma aralığındaki dişliyi takmışlar oynamaya gerek yok.37 lik dişlide kalkışlarda hantallık olmadı motor yine hızlı kalkıyor ama 2.vitesi görüp yüksek devire çıkıp 3 vitesi görmek istediğinizde (kaçışlarda)eski dişliye nazaran bariz hız kaybı vardı ve haz etmediğim bir durumdu.Motorun soğutması 10 numara çok ısınmıyor hatta radyatörün üstünde fanıda varmış çok dengeli bir motor atik seri hızlı tek canımı sıkan tarafı biraz vibrasyon var.Her güzelin bir kusur vardır vibrasyonu olduğunu bile bile aldım.Çok memnunum 400cc modeli çıkarsa onuda ALLAH nasip ederse alırım.Hondamı,yamahamı,pulsarmı diye sorarlarsa PULSAR terettütsüz.
-
18 Mayıs 2016, 16:06
#11550
irfun adlı üyeden alıntı
teşekkürler cevap için pulsarın düşük viteslerdeki verimsizliğini çözmek amaçlı sordum aslında başka önerebileceğiniz birşey var mı performans için. birde kullanılan yağ markası bu sorunuda tetikleyebilir mi? yani ilk üç viteste fazla bağırma yada stop sorunları için.
orijinal yazılımı kullanıyorsun galiba, ön dişliyi değiştiren yok gibi bir şey genelde arka dişli ile oynuyorlar, duyduklarım kadarıyla kalkışta orijinal dişli gibi seri olmadığı kanısında bilgim var ama son hız da artma oluyor.
kullanıcılar daha iyi bilir.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
18 Mayıs 2016, 16:52
#11551
[IMG][/IMG]
Bajaj candir
-
18 Mayıs 2016, 18:10
#11552
Etkinlik Ankara'da da olaydı iyiydi.. 500 km bakımını bedavaya getirirdim..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
18 Mayıs 2016, 18:37
#11553
[QUOTE=beykurt;3917452]Motorunuz yeni mi? Saat sıfırlaması, motoru çalıştırırken akünün zayıflığından oluyor.Çalıştırma esnasında sapıtıyor.Benim ilk ay öyleydi.Hergün kullana kullana akü kendini topladı.3 aydır sıkıntı yok.[COLOR="Silver"]
Evet motor henüz 700 km civarında, ama sürekli kullanmam mümkün değil. Sadece pazar günleri motorun yüzünü görebiliyorum. Diğer günler can sıkıntısından patlıyordur herhalde.
-
18 Mayıs 2016, 20:16
#11554
bugramazlum adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar, bende siyah beyaz bir pulsar 200 ns ile aramıza katılmış bulunuyorum. Motosikletimi alalı 3 gün oldu. 85 km deyim. Rodaja uygun kullanmaya dikkat ediyorum. Motosikletimi sakarya pamukova daki yıldırım motor dan aldım. Peşin 8000 e bıraktılar. Genel olarak bahsetmek gerekirse. Gidişi, ivmelenmesi harika. Rodaj dan sonra çok daha iyi olacağını düşünüyorum. Gördüğüm negatif yanlar ise aynalar ve debriyaj ayarı. Bunların dışında benim dikkatimi çeken negatif bir durum yok.
Yakın zamanda plaka ve ruhsat çıkaranlar ne kadar ödediklerini yazarlarsa sevinirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:47 ----------
http://imageshack.com/a/img923/6521/XWhfS9.jpg
Allah hayırlı etsin kardeşim 1 ay 15 gun once bende almıştım ben de 8 ee aldım peşin para sigorta için önce sigortani yapıp ek belgenin aliyosun 10 tl aldım sigortayi 370 tlye yapturmistim emniyete de 180 mi 190 verdim yanlış hatırlamıyorsam.
-
18 Mayıs 2016, 22:33
#11555
Merhaba, bende 200 ns almaya karar verdim,2016 modellerde stop etme gibi bir problem var mi varsa bunun cozumu nedir?
-
19 Mayıs 2016, 00:23
#11556
Tamda bakım zamanı gelmişti yağ değişimi şirketten
Bu yaz Bajaj Pulsar 200ns satışlarında ciddi bir ivmelenme olacak görünüşe bakılırsa.
ayzek adlı üyeden alıntı
-
19 Mayıs 2016, 02:40
#11557
mgora adlı üyeden alıntı
Tamda bakım zamanı gelmişti yağ değişimi şirketten
Bu yaz Bajaj Pulsar 200ns satışlarında ciddi bir ivmelenme olacak görünüşe bakılırsa.
Bizimde 5000 bakimi geldi ama etkinlikte sadece yag,filtre zincir bakimi yapilacakmis conta ve oring degisecekti bakimda farkinida vermeye raziydim ama oyle birsey olmuyormis yeniden servise gidip halletmem gerekecek olsun bunada sukur bu arada 4 pulsar yola cikicaz sende gideceksen hep birlikte gideriz
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
19 Mayıs 2016, 03:25
#11558
Arkadaşlar öncelikle herkese merhabalar aranıza katılmaktan onur duydum.
Motorumu yeni aldım yani bayiiden sıfır olarak 460km yaptım rodaj çerçevesinde. Bazı sıkıntılarım var burda cevap bulurum diye düşündüm.
Öncelikle yakıt tüketimini anlamış değilim herkes çok düşük rakamlardan bahsediyor. Bende 460km kullandım dediğim gibi ve suana kadar 100 liraya yakın yakıt masrafım oldu mevcut yakıt durumum full'den 2 çizgi altında. Yani asıl sorum şu olacak; bu benzin göstergesinin son çizgisindeyken motor ne kadar gider ? benim hesaplarıma göre ben 100kmde 4-4.5 arası yakıyorum ve rodajda olmama rağmen cevap verirseniz bu duruma cok mutlu olurum kafama takılan bir problem .
Başka bir merak ettiğim konu da bu periyodik (500km yapınca gel dedikleri) bakımda ücret istiyorlar mı ? Bugün yarın gideceğim için öğrensem iyi olucak ücret istiyorlarsa da ödeyen arkadaşlar ne kadar ödediler yazarlarsa sevinirim.
Bu arada merak edenler için bartında üniversite öğrencisiyim motoru karabükden 8300e aldım
yaş 23 ilk motorum 74 plaka 479lira sigorta(anadolu sigorta)(aynı şartlarda 34 plaka 1200tl çıktı sigortacıda meraktan bakmıştık bilginize)
plaka ve ruhsat işlerini kendim hallettim çok az zaman alan bir şey en azından bartında öyleydi
ruhsat ve tescil işlemleri için 190tl emniyete
plaka basım işlemi için 25tl şoförler cemiyetine
başka ekstra hiçbir şey yoktur
herkese iyi geceler keyifli sürüşler
-
19 Mayıs 2016, 07:26
#11559
Merhaba herkese,
Bende yeni pulsarımı alarak aranıza katılmış bulunmaktayım. Daha bayiden çıkartmadan alt sakal arayışına düştüm... Forumda baktım çok dağınık olmuş alt sakal işi, sizden ricam kim, nerden, nasıl, kaça temin ettiğini görseli ile paylaşabilir mi ?
-
19 Mayıs 2016, 09:03
#11560
efebshn adlı üyeden alıntı
Merhaba, bende 200 ns almaya karar verdim,2016 modellerde stop etme gibi bir problem var mi varsa bunun cozumu nedir?
Aldım 2016 modeli. şimdilik bir sıkıntı yok, her gün kullanıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:58 ----------
desiderado adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar öncelikle herkese merhabalar aranıza katılmaktan onur duydum.
Motorumu yeni aldım yani bayiiden sıfır olarak 460km yaptım rodaj çerçevesinde. Bazı sıkıntılarım var burda cevap bulurum diye düşündüm.
Öncelikle yakıt tüketimini anlamış değilim herkes çok düşük rakamlardan bahsediyor. Bende 460km kullandım dediğim gibi ve suana kadar 100 liraya yakın yakıt masrafım oldu mevcut yakıt durumum full'den 2 çizgi altında. Yani asıl sorum şu olacak; bu benzin göstergesinin son çizgisindeyken motor ne kadar gider ? benim hesaplarıma göre ben 100kmde 4-4.5 arası yakıyorum ve rodajda olmama rağmen cevap verirseniz bu duruma cok mutlu olurum kafama takılan bir problem .
Başka bir merak ettiğim konu da bu periyodik (500km yapınca gel dedikleri) bakımda ücret istiyorlar mı ? Bugün yarın gideceğim için öğrensem iyi olucak ücret istiyorlarsa da ödeyen arkadaşlar ne kadar ödediler yazarlarsa sevinirim.
Bu arada merak edenler için bartında üniversite öğrencisiyim motoru karabükden 8300e aldım
yaş 23 ilk motorum 74 plaka 479lira sigorta(anadolu sigorta)(aynı şartlarda 34 plaka 1200tl çıktı sigortacıda meraktan bakmıştık bilginize)
plaka ve ruhsat işlerini kendim hallettim çok az zaman alan bir şey en azından bartında öyleydi
ruhsat ve tescil işlemleri için 190tl emniyete
plaka basım işlemi için 25tl şoförler cemiyetine
başka ekstra hiçbir şey yoktur
herkese iyi geceler keyifli sürüşler
Öncelikle bayiden alır almaz depoyu fulledim.. Bu yakıtı hesaplama yaparken dahil etme.. Sonra 384 km gittim.. Tekrar depoyu aynı seviyeye kadar fulledim.. Aldığı yakıt ve yaptığı km ye göre yakıt tüketimini buldum.. Hesaplamayı bu şekilde yaparsan doğru sonucu elde edersin..
500 km bakımı ücretlidir. Sorduğum servis 100 TL dedi. Birde başka servislere sorayım fiyat 90 diye biliyordum.. Belkide zam gelmiştir.
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 33 kullanıcı var. (2 üye ve 31 misafir)