Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
08 Mayıs 2016, 21:20
#11401
hitit63 adlı üyeden alıntı
Belki başında beklemek iyi ama,bu işi yaparken başlarında durmayı sevmeyebiliyorlar.hatta bazen servis kapalı bir bölümde ise oraya da girilmesine izin verilmiyor. Garantiden çıktıktan sonra güvenilir bir servis yoksa bakım işini kendiniz yapmanız ya da güvendiğiniz bu işleri iyi yapan ustalara götürmeniz.
Allaha şükür bu zamana kadar başında duramadığım hiç bir servis olmadı giremezsin diyende bunu demek için ne gibi gerekçesi olabilirki bsştan savma ve ya herhangi bi parca değişimi falan yapmayacaksa ben her zaman işin başında dururum öylede herşeye burnumu sokmam varsa alırım çayımı kıyıdan köşeden izlerim olup biteni adam benim motorumu alacak sen gelme diyecek yok öle iş
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------
Jemand adlı üyeden alıntı
ya 48km hız ile ile 1000km rodaj mı yapılır sıyırdınız mı olm siz? ilk 200-300km 7 bin deviri geçmemeye çalış. sonrasında devam ettirmek bile gereksiz. eskidendi o muhabbetler.
Ben ilk 500 ü o şekilde yaptım hatta yüksek vites düşük devirde nasıl anlatayım 6 viteste 54 km nin altına düşünce takur tukur ses geliyordu hep o sesin kesildiği devirde sürdüm bu olay 54 km den git gide 36 km ye kadar düştü motoru hiç zorlamadım 500 de yağ değişiminden sonra 7-8 bin devir aralıgında 2500 ara yağ değişimine kadar sürdüm yağ değiştikten sonra şehirler arasında motoru actım gayet güzel oldu
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
Reklamlar
-
08 Mayıs 2016, 21:21
#11402
ayzek adlı üyeden alıntı
Allaha şükür bu zamana kadar başında duramadığım hiç bir servis olmadı giremezsin diyende bunu demek için ne gibi gerekçesi olabilirki bsştan savma ve ya herhangi bi parca değişimi falan yapmayacaksa ben her zaman işin başında dururum öylede herşeye burnumu sokmak varsa alırım çayımı kıyıdan köşeden izlerim olup biteni adam benim motorumu alacak sen gelme diyecek yok öle iş
Bunu yapabilmeniz gerçekten güzel. Bunu Ankara da 4*44 motorda yapabilirmisiniz bilmiyorum. Sanırım ankara da yaşamıyorsunuz?
-
08 Mayıs 2016, 21:28
#11403
Jemand adlı üyeden alıntı
ya 48km hız ile ile 1000km rodaj mı yapılır sıyırdınız mı olm siz? ilk 200-300km 7 bin deviri geçmemeye çalış. sonrasında devam ettirmek bile gereksiz. eskidendi o muhabbetler.
Sen bir motosiklet uretirsen, bende o motosikleti alirsam dedigini uygularim. Ben su anda kullanma kilavuzuna gore gidiyorum. Kimse hicbiseye zorunlu degil ama bise "siyirdigimi" dusunmuyorum. Uslubunuza dikkat ederseniz forum biraz daha guzellesir. Iyi gunler.
-
08 Mayıs 2016, 21:30
#11404
hebelube adlı üyeden alıntı
Sen bir motosiklet uretirsen, bende o motosikleti alirsam dedigini uygularim. Ben su anda kullanma kilavuzuna gore gidiyorum. Kimse hicbiseye zorunlu degil ama bise "siyirdigimi" dusunmuyorum. Uslubunuza dikkat ederseniz forum biraz daha guzellesir. Iyi gunler.
ay pardon. iyi günler.
-
08 Mayıs 2016, 21:39
#11405
hitit63 adlı üyeden alıntı
Bunu yapabilmeniz gerçekten güzel. Bunu Ankara da 4*44 motorda yapabilirmisiniz bilmiyorum. Sanırım ankara da yaşamıyorsunuz?
Bunun yapılamayacak neyi varki adamların işine burnunu sokma kıyıdan köşeden izle ne yapıldı ne yapılmadı yapılması gereken birşey yapılmadıysa usta buda var der müdahil olurum varsa sıkıntısı ustaya anlatırım bakım biter ödememi yapar motorumu alırım çıkarım.Yok öyle olmaz öyle iş der ise motorumu alır çıkarım yaptırmam orda aracımın başında durmam benim en doğal hakkım genede sokmazsa başka servise götürürüm zaten ben aracımın başında beklemek istiyorum dediğinde bekleyemezsınız diyen birinin olacağını sanmıyorum diyelimki dedi çok basit ( neden?,sebep? )niye beni durduk yere işkillendiriyorsunki?
Sürücü kursunun polo marka aracını bakıma götürdük sürekli gittiğimiz yetkili servisi araba motor gibi değil bazı parçalarına çekıçle girişiyorlar çıkarmak için araç sahibide bilgisizce ortalığı ververeye veriyor bu gibi durumlarda anlarım her neyse aracın 2 ci bakımı aracı götürürken yağmur çiseledi silecekleri falan açtık süper bakımdan 2 gün öncede silecek suyunu kendim doldurmuştum neyse aracı bıraktık kalmak istedik servis müdürü odasına aldı ara arada aracı görebiliyoruz camdan kafayı uzatınca neyse çay-kahve sohbet araç hazır oldu aldık aracı yagmur hafiften yağıyo yola koyulucaz sileceği bi açtım su bırakmayan silecek camdakı suyu almıyor hemen döndük tabi kaşla göz arası değiştirmişler kaputu bi kaldırdım silecek suyu kapağını çalmışlar fren hidroliği koymamışlar fren balataları değişti olarak yazılmış değişmemiş servis müdürüde bütün bu olup bitene şahit oldu bi özürler bi özürler 4 tane aracımız gidiyor ve yapılan muamele ortada o anda dedim aracı kim getirirse getirsin başında duracak işine gelmiyorsa getirmem hiç bir aracı dedim ve firmaya şikayet ettim bu durumu o gün bu gündür gıgları çıkmaz bu örneği yaşadık diye verdim bu ankaradaki servisinizde böyle olacağı anlamına gelmez
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
08 Mayıs 2016, 21:43
#11406
hebelube adlı üyeden alıntı
Sen bir motosiklet uretirsen, bende o motosikleti alirsam dedigini uygularim. Ben su anda kullanma kilavuzuna gore gidiyorum. Kimse hicbiseye zorunlu degil ama bise "siyirdigimi" dusunmuyorum. Uslubunuza dikkat ederseniz forum biraz daha guzellesir. Iyi gunler.
Aslında 48 km hız ile gerçekten 1000 km yapmak gerçekten zor. Hem şehir içi hem de şehir dışı trafikte. Güvenliğiniz ve trafiğe uyum açısından da biraz hızınızı arttırın. 70 km sanırım uygun bir hız. Sıkıştığınız takdirde hiç rodajı da düşünmeyin, hızınızı arttırmaktan çekinmeyin. Güzel ve sağlıklı sürüşler.
-
08 Mayıs 2016, 21:46
#11407
hebelube adlı üyeden alıntı
Sen bir motosiklet uretirsen, bende o motosikleti alirsam dedigini uygularim. Ben su anda kullanma kilavuzuna gore gidiyorum. Kimse hicbiseye zorunlu degil ama bise "siyirdigimi" dusunmuyorum. Uslubunuza dikkat ederseniz forum biraz daha guzellesir. Iyi gunler.
Kullanma kılavuzunda yazan 48 sayısı kilometre değil mil cinsinden. Yani 77 kilometre. Bajaj bunu yeni motorlarının kullanma kılavuzunda da düzeltmedi. RS200'de bu hata sürdürüldü. Pulsar 150NS'ye kullanma kılavuzu bile hazırlanmadı.
-
08 Mayıs 2016, 21:50
#11408
hitit63 adlı üyeden alıntı
Aslında 48 km hız ile gerçekten 1000 km yapmak gerçekten zor. Hem şehir içi hem de şehir dışı trafikte. Güvenliğiniz ve trafiğe uyum açısından da biraz hızınızı arttırın. 70 km sanırım uygun bir hız. Sıkıştığınız takdirde hiç rodajı da düşünmeyin, hızınızı arttırmaktan çekinmeyin. Güzel ve sağlıklı sürüşler.
Hizlarin cok dusuk oldugunu biliyorum. Trafikte kendime veya baskasina sorun yaratabilecegini de. Bu sebeple bu hizlara uygun yollarda yapiyorum. Sokaklar caddeler degil. Sehir icine girmiyorum. Eskisehir bilecik yolu 30km kadar 3 serit ve emniyet seridi var. Ve gunun belli saatlerinde bos oluyor. Sag seridi ortalayarak ilerliyorum. Arkamdan sollayacak araclar orta seride geciyorlar. Ki yolda radarlar var ve kamyonlar icin hiz siniri 50. Oyuzden pek sorun olmuyor. Ancak olurda serit degistirememe durumlari varsa ben emniyet seridine geciyorum.
-
08 Mayıs 2016, 21:50
#11409
ayzek adlı üyeden alıntı
Bunun yapılamayacak neyi varki adamların işine burnunu sokma kıyıdan köşeden izle ne yapıldı ne yapılmadı yapılması gereken birşey yapılmadıysa usta buda var der müdahil olurum varsa sıkıntısı ustaya anlatırım bakım biter ödememi yapar motorumu alırım çıkarım.Yok öyle olmaz öyle iş der ise motorumu alır çıkarım yaptırmam orda aracımın başında durmam benim en doğal hakkım genede sokmazsa başka servise götürürüm zaten ben aracımın başında beklemek istiyorum dediğinde bekleyemezsınız diyen birinin olacağını sanmıyorum diyelimki dedi çok basit ( neden?,sebep? )niye beni durduk yere işkillendiriyorsunki?
Sürücü kursunun polo marka aracını bakıma götürdük sürekli gittiğimiz yetkili servisi araba motor gibi değil bazı parçalarına çekıçle girişiyorlar çıkarmak için araç sahibide bilgisizce ortalığı ververeye veriyor bu gibi durumlarda anlarım her neyse aracın 2 ci bakımı aracı götürürken yağmur çiseledi silecekleri falan açtık süper bakımdan 2 gün öncede silecek suyunu kendim doldurmuştum neyse aracı bıraktık kalmak istedik servis müdürü odasına aldı ara arada aracı görebiliyoruz camdan kafayı uzatınca neyse çay-kahve sohbet araç hazır oldu aldık aracı yagmur hafiften yağıyo yola koyulucaz sileceği bi açtım su bırakmayan silecek camdakı suyu almıyor hemen döndük tabi kaşla göz arası değiştirmişler kaputu bi kaldırdım silecek suyu kapağını çalmışlar fren hidroliği koymamışlar fren balataları değişti olarak yazılmış değişmemiş servis müdürüde bütün bu olup bitene şahit oldu bi özürler bi özürler 4 tane aracımız gidiyor ve yapılan muamele ortada o anda dedim aracı kim getirirse getirsin başında duracak işine gelmiyorsa getirmem hiç bir aracı dedim ve firmaya şikayet ettim bu durumu o gün bu gündür gıgları çıkmaz bu örneği yaşadık diye verdim bu ankaradaki servisinizde böyle olacağı anlamına gelmez
Ayzek esas sorun ne biliyormusunuz. Servislerin özellikle motosiklet servislerinin kurumsal olmaması. Ahbap çavuş ilişkisi ile müşteri ilişkilerini götürmesi. Güzel insanımız da bu ilişkiyi benimsiyor. Ana distirübütör ise servislerin nasıl çalıştığını kontrol etmiyor. Servis ile ilgili şikayetlerin sonuçlandırılması yönünden de alakadar değil. Ortaya çıkan sonuç bu.
-
08 Mayıs 2016, 21:52
#11410
trafiğin boş ve sakin olduğu yerlerde 500 km gidilebilir yağ değişiminden sonra 7-8 bın yada 70 km geçilmeden 2500 e gidilebilir zaten ilk 500 önemli parçalan ısınacak soğuyacak birbirlerine alışacak bol bol bu süre zarfınde sabit hızla gitmeyin gaz ile hızınızı arttırın motor frenine sokun vitesler ile bol bol oynayın yarım saatte bir 10-15 dakika motoru dinlendirin 500 yağ değişimininden sonra dediğim hızlar gayet makul oluyor 2500 den sonrada çokta güzel açılabilir parçalar birbirlerine alışmış motor içerisinde her hangi bir çapaklanma kalmamış oluyor hani o motor sağır kalır olayı hikaye gazı ne kadar açarsan o kadar gidiyor motor
-
08 Mayıs 2016, 21:53
#11411
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Benim rodajda sorun yok geçen gün paraşüt gibi montla 150km hıza çıktım.
Bugün ben de sınırlarını ciddi anlamda zorladım motorun, redline'a girerek vites değiştirdim hep, 130ları ancak böyle gördüm...Öyle düz yolda 6.viteste giderken hızlanmaya karar verip aynı viteste hızlanırsam 130'u göremiyorum...
Ben de rodaja çok dikkat ettim ancak sanıyorum benim motorun son hızının daha düşük olmasının sebebinin şehir içinde denemiyor olmam olabileceğini düşünüyorum çünkü ilçede yaşadığım için yalnızca bildiğiniz şehirlerarası karayolda deniyorum,iki yanı alabildiğine tarla ve açıklık olduğundan rüzgar ciddi etkiliyor beni...
Bu son hız konusunda kontrol ettirmem gereken bir yeri varsa önerilerinize açığım...
Diğer yandan motorun üzerine kapanıp yokuş aşşağı 147km hıza ulaşabildim bugün ama bunu yalnızca 1 kere başarabildim..
-
08 Mayıs 2016, 22:02
#11412
hitit63 adlı üyeden alıntı
Ayzek esas sorun ne biliyormusunuz. Servislerin özellikle motosiklet servislerinin kurumsal olmaması. Ahbap çavuş ilişkisi ile müşteri ilişkilerini götürmesi. Güzel insanımız da bu ilişkiyi benimsiyor. Ana distirübütör ise servislerin nasıl çalıştığını kontrol etmiyor. Servis ile ilgili şikayetlerin sonuçlandırılması yönünden de alakadar değil. Ortaya çıkan sonuç bu.
bak sana samimi bi konu hakkında görüşümü söyleyeyim aslında bu benim yakın zamanlarda görfüklerim ile ilgili bi sezim,öngörüm de diyebiliriz buna
son zamanlarda ciddi ciddi pulsar satışları arttı önceden para verip millet sevkiyatı beklıyor bayilerde ne kadar motor satarsak o kadar kar gözüyle bakıyor bu gidişat böyle sürsün bundan yana sıkıntım yok ama biz türk milleti olarak az ile yetinmeyi hiçbirzaman bilemeyiz hep daha fazlası diye bakarız bütün olaya şimdi benim kafamdaki hesaba göre atıyorum ilk bakım 90 5000 bakımı 125 diyelim tam olarak bilmiyorum şimdi yakında bu hesaba girilirse sıkıntılar başlayacak
1 bir motorun bakımına bir usta ne kadar zaman harcıyor ( örnek 40 dakika )
2 40 dakikada kaç tane motor açar showruma koyar satarım
3 bakımdan 125 kazanıyorum fakat motor satsam 2 bin karım var
tabi bu rakamlar kafamdan salladım ama bakış açısı bu yönde olursa ve bakımıda zorunda oldukları için bir süre sonra yapmak zorunda kalırlar ise bu servis kalitesinin dahada düşeceğine işaret olur hızlı hızlı bakım yapma oldu bittiye getirme mengünün hava filtresi olayı gibi yeterli kontrollerin yapılmaması gibi durumları beraberinde getirebilir
tabi bunlar benim önsezim böyle bir durum şuan için yok olacak diye birşeyde yok umarımda olmaz
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
08 Mayıs 2016, 22:02
#11413
sabracadabra adlı üyeden alıntı
Bugün ben de sınırlarını ciddi anlamda zorladım motorun, redline'a girerek vites değiştirdim hep, 130ları ancak böyle gördüm...Öyle düz yolda 6.viteste giderken hızlanmaya karar verip aynı viteste hızlanırsam 130'u göremiyorum...
Ben de rodaja çok dikkat ettim ancak sanıyorum benim motorun son hızının daha düşük olmasının sebebinin şehir içinde denemiyor olmam olabileceğini düşünüyorum çünkü ilçede yaşadığım için yalnızca bildiğiniz şehirlerarası karayolda deniyorum,iki yanı alabildiğine tarla ve açıklık olduğundan rüzgar ciddi etkiliyor beni...
Bu son hız konusunda kontrol ettirmem gereken bir yeri varsa önerilerinize açığım...
Diğer yandan motorun üzerine kapanıp yokuş aşşağı 147km hıza ulaşabildim bugün ama bunu yalnızca 1 kere başarabildim..
Mengü bu konuda gerçekten daha öncede size yazmıştım. Sınırları o kadar çok zorlamamanızı özellikle sizden rica etmiştim. Hızınızı maksimum 147 değilde 180 e çıkartmış olsanız. Bu size neyi sağlar. Halbuki sizin gibi motor pulsar hakkında değerli bilgiler edindiğimiz arkadaşlar bize daha çok lazım. Bırakın bu hız işini Sofuoğlu yapsın.
-
08 Mayıs 2016, 22:12
#11414
hitit63 adlı üyeden alıntı
Mengü bu konuda gerçekten daha öncede size yazmıştım. Sınırları o kadar çok zorlamamanızı özellikle sizden rica etmiştim. Hızınızı maksimum 147 değilde 180 e çıkartmış olsanız. Bu size neyi sağlar. Halbuki sizin gibi motor pulsar hakkında değerli bilgiler edindiğimiz arkadaşlar bize daha çok lazım. Bırakın bu hız işini Sofuoğlu yapsın.
Gölbaşına gittim geldim. Giderken de dönüşün büyük çoğunluğunu da 80km hızda yaptım. Sonra baktım motor yine de çok yaktı, sıkıldım ona. Oran trafik ışıklarının oradan başladım hızlanmaya, Ankara Fen Lisesinin oralarda da 150-151 gibi bi hızı gördüm Montum pofuduk bişey olduğundan paraşüt etkisi yapıp motoru kafadan salladı ama sıkıntı yok.
-
08 Mayıs 2016, 22:36
#11415
Uyarınız için teşekkür ederim;
Şahsım adına açıklamam gerekirse gezintimin %99'unda max. 100km hızla kullanıyorum ancak burada belirtilen ''pulsar rahatlıkla 130km hıza çıkabiliyor'' cümlelerine takıldığım için arada denemeler yapma ihtiyacı hissettim, tek amacım motorumda bir sıkıntı olup olmadığına emin olmak..
-
09 Mayıs 2016, 12:16
#11416
ayzek adlı üyeden alıntı
bak sana samimi bi konu hakkında görüşümü söyleyeyim aslında bu benim yakın zamanlarda görfüklerim ile ilgili bi sezim,öngörüm de diyebiliriz buna
son zamanlarda ciddi ciddi pulsar satışları arttı önceden para verip millet sevkiyatı beklıyor bayilerde ne kadar motor satarsak o kadar kar gözüyle bakıyor bu gidişat böyle sürsün bundan yana sıkıntım yok ama biz türk milleti olarak az ile yetinmeyi hiçbirzaman bilemeyiz hep daha fazlası diye bakarız bütün olaya şimdi benim kafamdaki hesaba göre atıyorum ilk bakım 90 5000 bakımı 125 diyelim tam olarak bilmiyorum şimdi yakında bu hesaba girilirse sıkıntılar başlayacak
1 bir motorun bakımına bir usta ne kadar zaman harcıyor ( örnek 40 dakika )
2 40 dakikada kaç tane motor açar showruma koyar satarım
3 bakımdan 125 kazanıyorum fakat motor satsam 2 bin karım var
tabi bu rakamlar kafamdan salladım ama bakış açısı bu yönde olursa ve bakımıda zorunda oldukları için bir süre sonra yapmak zorunda kalırlar ise bu servis kalitesinin dahada düşeceğine işaret olur hızlı hızlı bakım yapma oldu bittiye getirme mengünün hava filtresi olayı gibi yeterli kontrollerin yapılmaması gibi durumları beraberinde getirebilir
tabi bunlar benim önsezim böyle bir durum şuan için yok olacak diye birşeyde yok umarımda olmaz
Bajaj Pulsar'ın fiyatına göre çok iyi bir performans sergilediğini biliyorum. Forumdaki inceleme sıklığı da bunu gösteriyor. Ama bir türlü servis sorunları çözülemiyor. bu sadece Bajaja özgü bir durum değil. Hemen hemen her orta segmetteki bir motosiklet kullanıcılarının yaşadığı bir sorun. Sanırım zamanla çözülecek ama biraz zaman alacak.
-
09 Mayıs 2016, 16:11
#11417
MeNGuC adlı üyeden alıntı
Sıfır 2015 2016 modelde orta sehpası olması lazım istanbuldaki servislerde çanta demiri ve tur camı mevcut ordaki servisleri bi kolaçan edin
Alırken hiç bakmadım orta ayak var mı, yok mu diye... Bugün bir arkadaş daha söyledi.. 2015-2016 modellerde orta ayak var diye.. yoksa iste dedi..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
09 Mayıs 2016, 18:18
#11418
-
09 Mayıs 2016, 18:27
#11419
kdiner adlı üyeden alıntı
Harika bir gezi olmuş.
-Topcase modelinizi öğrenebilir miyim?
-Topcase in önüne diğer şeyleri nasıl bağlıyorsunuz? Bende motoru aldıktan sonra uzun yol yapmak istiyorum. Ekipmanların motora baglanmasi konusunda bilgi verirseniz sevinirim.
-Oktay motor önünde çekildiğiniz resimdeki o tatlı yeşil motorun modeli ne yahu?
-
09 Mayıs 2016, 18:54
#11420
lostmymindd adlı üyeden alıntı
Harika bir gezi olmuş.
-Topcase modelinizi öğrenebilir miyim?
-Topcase in önüne diğer şeyleri nasıl bağlıyorsunuz? Bende motoru aldıktan sonra uzun yol yapmak istiyorum. Ekipmanların motora baglanmasi konusunda bilgi verirseniz sevinirim.
-Oktay motor önünde çekildiğiniz resimdeki o tatlı yeşil motorun modeli ne yahu?
Sınırlı sayıda gelen yeşik ve sarı reng pulsar 200ns modeli normal fiyatı 8.300 ken yeşil ve sarı sınırlı sayı özel geldiği için 8.800 tl deniyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:49 ----------
Salih_T adlı üyeden alıntı
Alırken hiç bakmadım orta ayak var mı, yok mu diye... Bugün bir arkadaş daha söyledi.. 2015-2016 modellerde orta ayak var diye.. yoksa iste dedi..
Ben olsam o satıcıya taaaaaaaaaaa nerde la benim ayak derim sen anladın sana 2014 modelimi 2015 diye mi satılar nedir üzerinde monteli ayağımı çıkarmışlar şimdi sana derler unutuk sende deki parayı almayı unutsaydın daha makbul geçerdi ben o parayla çok ayak alırdım
CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)