Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
02 Mayıs 2016, 12:39
#11281
andacicbe adlı üyeden alıntı
abiler 200ns'e ne lastik öneriyordunuz konu içinde arattımda bulamadım belki benim beceriksizliğimdendir en iyi şu onu alamıyosanda bunu al diyeceğiniz lastikelr nelerdir?
al bi takım metzeler bak keyfine
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
Reklamlar
-
02 Mayıs 2016, 12:47
#11282
Butcene gore metzeler lasertec, michelin pilot street, pirelli diablo rosso2..
-
02 Mayıs 2016, 14:36
#11283
andacicbe adlı üyeden alıntı
abiler 200ns'e ne lastik öneriyordunuz konu içinde arattımda bulamadım belki benim beceriksizliğimdendir en iyi şu onu alamıyosanda bunu al diyeceğiniz lastikelr nelerdir?
Bütçen zayıfsa Sava/Mitas MC25 veya MC32 (ikisini de kullandım, ikisinden de memnun kaldım)
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
02 Mayıs 2016, 18:54
#11284
teşekkürler ya michelin pilot street ya da metzeler takabilirim hangisini önerirdiniz ikisi arasında
-
02 Mayıs 2016, 19:24
#11285
hebelube adlı üyeden alıntı
Butcene gore metzeler lasertec, michelin pilot street, pirelli diablo rosso2..
Bütçe denmiş ama Metzeler Pirelli'den ucuz olmasına rağmen daha iyi. Türkiyede Pirelli Rosso2'yi düzgün kullanabileceğin yol yok.
-
02 Mayıs 2016, 19:51
#11286
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Bütçe denmiş ama Metzeler Pirelli'den ucuz olmasına rağmen daha iyi. Türkiyede Pirelli Rosso2'yi düzgün kullanabileceğin yol yok.
sen hangisini önerirsin abi metzeler lasertec mi michlein pilot street mi?
Kafanın değeri kaskının yarısı kadardır.
-
02 Mayıs 2016, 20:08
#11287
andacicbe adlı üyeden alıntı
sen hangisini önerirsin abi metzeler lasertec mi michlein pilot street mi?
metzeller yağışlı havada efsane. kuru da da iyi. ben kullanıyorum. michlen çabuk bitiyo diyolar, fakat herkes memnun yol tutuşundan. mevsim şartlarını göz önünde bulundurup satın almanda fayda var.
-
02 Mayıs 2016, 20:38
#11288
Motoru alır almaz büyük ihtimalle bayiden lastikçiye gidicem İstanbul-Sakarya arasında olacağım için yağış var oldukça o yüzden herhalde senin dediğine gelicem 4 mevsim bineceğim için heralde metzeller alırım teşekkürler yardımlarınız için zaten ben alana kadar belki dahada şeyler yazılır
-
02 Mayıs 2016, 20:45
#11289
andacicbe adlı üyeden alıntı
Motoru alır almaz büyük ihtimalle bayiden lastikçiye gidicem İstanbul-Sakarya arasında olacağım için yağış var oldukça o yüzden herhalde senin dediğine gelicem 4 mevsim bineceğim için heralde metzeller alırım teşekkürler yardımlarınız için zaten ben alana kadar belki dahada şeyler yazılır
istanbul adapazarı arasında mart ayında sağanak yağışta 135km yol yaptım, asfaltta yarım karış su vardı. süratim 100 den aşağı değildi, ve 130km boyunca lastikler hiç kaymadı. metzellerin bol oluklu yapısı güzel sonuçlar veriyor ıslak zeminde.
-
02 Mayıs 2016, 20:53
#11290
-
03 Mayıs 2016, 00:35
#11291
43 liraya 310 km yol gittim yine. 14 kuruşa ulaşamadım henüz hemde 130larla gittim sürekli 9 10 bin devirde vites attım hızlı kalkışlar denedim ve sert kullandım. Bence düzgün yaptığım hiç zorlamadığını rodajın etkisi. Tabi motulun yağını da unutmamak lazım. Rodaj dahil 1210km yolu 167 tl benzin ile yaptım. 13.8 kuruş yakıyor. Rodajda sakin kullanmıştım sonrasında da çok sert kullandım. Normal bir kullanım ile uzun yol yapsam 10-11 kuruş yakar diye düşünüyorum.
-
03 Mayıs 2016, 03:39
#11292
kozan adlı üyeden alıntı
43 liraya 310 km yol gittim yine. 14 kuruşa ulaşamadım henüz hemde 130larla gittim sürekli 9 10 bin devirde vites attım hızlı kalkışlar denedim ve sert kullandım. Bence düzgün yaptığım hiç zorlamadığını rodajın etkisi. Tabi motulun yağını da unutmamak lazım. Rodaj dahil 1210km yolu 167 tl benzin ile yaptım. 13.8 kuruş yakıyor. Rodajda sakin kullanmıştım sonrasında da çok sert kullandım. Normal bir kullanım ile uzun yol yapsam 10-11 kuruş yakar diye düşünüyorum.
Rodajı nasil yaptığın hakkında bilgi verir misin usta.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:16 ----------
Nasipse bugün ya da bu hafta içinde geldiği gibi alıyorum siyah yavruyu ilk başlarda yapılması gerekenler hakkında bilgi verirseniz çok mutlu olurum. Birde kafama takılan bir kaç soru var onları sorayım. Kilit, branda, jant şeridi, katlanır plakalik, tank pedi, lastik markasi+ebadı ve ilk bakımda yağ önerilerinizi alabilir miyim ? Şimdiden çok teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:37 ----------
oknglr adlı üyeden alıntı
Aydın - Söke de olan varmı aramızda ?
buyur usta ben varım
-
03 Mayıs 2016, 05:26
#11293
motor 500 km civarıyken biraz devirli kulanıumda 5 litreyi gordum.suan 1000 km de en az 3,4 yaktı şimdiye kadar
-
03 Mayıs 2016, 08:54
#11294
Arkadaslar, motorun son hizini deniyorum bir suredir, hic redline'a girmeden mumkun olan en ust devirde vites degistirerek hizlaniyorum ancak ruzgar cok buyuk etken... denemelerim genelde 115-124km hiz bandinda sonuclandi..ancak deponun uzerine yatarsam 130kmyi zar zor gorebiliyorum..sizde de boyle midir?
-
03 Mayıs 2016, 09:14
#11295
sabracadabra adlı üyeden alıntı
Arkadaslar, motorun son hizini deniyorum bir suredir, hic redline'a girmeden mumkun olan en ust devirde vites degistirerek hizlaniyorum ancak ruzgar cok buyuk etken... denemelerim genelde 115-124km hiz bandinda sonuclandi..ancak deponun uzerine yatarsam 130kmyi zar zor gorebiliyorum..sizde de boyle midir?
Düz yolda 145 kilometre hafif meyilli yolda 155 kilometre gördüm
-
03 Mayıs 2016, 09:33
#11296
sabracadabra adlı üyeden alıntı
Arkadaslar, motorun son hizini deniyorum bir suredir, hic redline'a girmeden mumkun olan en ust devirde vites degistirerek hizlaniyorum ancak ruzgar cok buyuk etken... denemelerim genelde 115-124km hiz bandinda sonuclandi..ancak deponun uzerine yatarsam 130kmyi zar zor gorebiliyorum..sizde de boyle midir?
Son hız için motoru çok kasmamanızı öneririm. Motorun katalog max hızı bile 136 km. Ondan Sonra redlinea giriyor. Ha ama uygun şartlarda uygun yolda sıkıştırırsan 155lere kadar çıkarsın. Ben bikere meraktan denedim hafif eğimde rüzgarsız 153 bastım. Düzde 140lara rahat ulaşır ama gerek yok. Motorun kapasitesi belli H2lik beklemek anlamsız.
Sonuçta hepimiz ölecez...!
-
03 Mayıs 2016, 09:41
#11297
sheriff87 adlı üyeden alıntı
Son hız için motoru çok kasmamanızı öneririm. Motorun katalog max hızı bile 136 km. Ondan Sonra redlinea giriyor. Ha ama uygun şartlarda uygun yolda sıkıştırırsan 155lere kadar çıkarsın. Ben bikere meraktan denedim hafif eğimde rüzgarsız 153 bastım. Düzde 140lara rahat ulaşır ama gerek yok. Motorun kapasitesi belli H2lik beklemek anlamsız.
120 den sonra güvensiz sürüş başlıyor. Hiç gerek yok. Dengesi bozuluyor.
-
03 Mayıs 2016, 10:10
#11298
Motor uzerinde dik oturusla bu hizlari gorebiliyor musunuz? Yani bindim normal oturdum bastim hic 130u goremedim dikoturusla, inanilmaz ruzgar vuruyor zaten, belki de bulundugum yerin ruzgarli olmasindan kaynaklidir bilemiyorum ama motor uzerinde yatmazsan 125i gecemiyor..
-
03 Mayıs 2016, 10:21
#11299
SAZMAN adlı üyeden alıntı
120 den sonra güvensiz sürüş başlıyor. Hiç gerek yok. Dengesi bozuluyor.
dengesinin bozulmasının bir çok etkenı olabilir benim motorda hiç birşey yok ruzgarlık camı canta vs üstelik lastikler orjınal degil uzun yolda 145 uzerine çıkarsam hafiften belli ediyor ön taraf arkadasta siperlik camı var lastıkler orjınal onunkıyle gidon 130 da baslıyor oynamaya birde bunlara yan canta topcase falan eklenırse normal
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:19 ----------
sabracadabra adlı üyeden alıntı
Motor uzerinde dik oturusla bu hizlari gorebiliyor musunuz? Yani bindim normal oturdum bastim hic 130u goremedim dikoturusla, inanilmaz ruzgar vuruyor zaten, belki de bulundugum yerin ruzgarli olmasindan kaynaklidir bilemiyorum ama motor uzerinde yatmazsan 125i gecemiyor..
önceki pulsarda dik oturuşta 154 ü görmüştüm kapaklanmadan ama hava çok iyidi ozaman şuanki 148 anca gidiyor
-
03 Mayıs 2016, 10:25
#11300
sabracadabra adlı üyeden alıntı
Motor uzerinde dik oturusla bu hizlari gorebiliyor musunuz? Yani bindim normal oturdum bastim hic 130u goremedim dikoturusla, inanilmaz ruzgar vuruyor zaten, belki de bulundugum yerin ruzgarli olmasindan kaynaklidir bilemiyorum ama motor uzerinde yatmazsan 125i gecemiyor..
Sanirim rodaj sorunu. 130 dik oturusta rahat ulaşmanın lazım. Ama gerek yok. 110 u geçme sollarken Basarsın 120 130 yeter. Zaten naked rüzgar alıyor. uzun süreler yüksek hızın rüzgar sesi yormaz mı?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)