Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Nisan 2016, 13:07
#11081
Frenlerden gelen sürtme sesine ne gibi çözüm buldular serviste arkadaşlar? hem önden hem arkadan motoru iterken baya ses geliyor.Balataya toz kaçmıştır denildi balata spreyi sıkıldı.eve geldim baktım yine aynı.Nedir sorun ve nedir çözümü? her gün sabah ve iş çıkışı motora bindiğim anda moral bozuyor bu ses.
Reklamlar
-
15 Nisan 2016, 14:08
#11082
SAZMAN adlı üyeden alıntı
Senin arka çanta demiri farklı duruyor.Orjinal diye satılandan daha güzel =) Nerden aldın acaba ? Çanta kaç lt ? bende alıcam çok kararsız kaldım.
-
15 Nisan 2016, 14:28
#11083
Motorun uzerinde gelen stickerları nasıl çıkaracağız bilen var mı?
-
15 Nisan 2016, 17:12
#11084
beykurt adlı üyeden alıntı
Frenlerden gelen sürtme sesine ne gibi çözüm buldular serviste arkadaşlar? hem önden hem arkadan motoru iterken baya ses geliyor.Balataya toz kaçmıştır denildi balata spreyi sıkıldı.eve geldim baktım yine aynı.Nedir sorun ve nedir çözümü? her gün sabah ve iş çıkışı motora bindiğim anda moral bozuyor bu ses.
Bendende geliyordu on tekerlek baglanti yerinde keceler varmis sanirim garantiden degistiler ses falan kalmadi
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
15 Nisan 2016, 17:27
#11085
arkadaşlar ön ve arka teker rulmanlarını korumak için plastik keçe var onlar değişmiştir, ama ön teker de bazen okuyucu kısmı da ses yapıyor, lastiği söküp okuyucu kısmına gres sürerek sesin kesilmesine çare olabiliyorsunuz tabi eğer ses bunlardan geliyorsa.
-
15 Nisan 2016, 17:28
#11086
Ahh bir de bunu servise anlatabilsem... 2000kmdir ses geliyor.Tozdur toz diyip yolluyorlar.Pazartesi uğrayıp söyleyeyim keçeleri.Teşekkürler.
Uğruna Ölmekse Eğer Seni Yaşatmak, Bin Defa Ölürüm De Adına Leke Sürdürmem,
Gururdur Namustur Bayrak ,Aksa Da Kanım Korkma, HAİNİ GÜLDÜRMEM!!! burak beykurt
-
15 Nisan 2016, 17:29
#11087
MT. adlı üyeden alıntı
Senin arka çanta demiri farklı duruyor.Orjinal diye satılandan daha güzel =) Nerden aldın acaba ? Çanta kaç lt ? bende alıcam çok kararsız kaldım.
servislerde bu çanta demirini bulabilirsiniz ve arka plastik kısmını da koruma özelliğine sahip.
-
15 Nisan 2016, 19:43
#11088
MT. adlı üyeden alıntı
Senin arka çanta demiri farklı duruyor.Orjinal diye satılandan daha güzel =) Nerden aldın acaba ? Çanta kaç lt ? bende alıcam çok kararsız kaldım.
Ben motoru bu şekilde aldım, demiri nerden almış bilmiyorum ama paslanma var, söküp boyayacağım. Çantayı sordum mağazada 730 TL dediler. N11 de 678 TL şimdi baktım, tükenmek üzere. Bu arada çanta gerçekten çok sağlam ve kullanışlı tavsiye ediyorum.
-
15 Nisan 2016, 21:42
#11089
ayzek adlı üyeden alıntı
burda sorunları dile getirilmesinin ne gibi kötu yanı olabilir ? firma dikkate alır iyileştirme yapar ama bazı arkadaşlar motora kaka dedin moduna giriyorlar arası ayrı zaten ben sorunlarımı yazarım ön frenden ses geliyordu ufak tefek sorunlar vardı hallettik onları terleme var onuda bakımda halledicez mesele sıkıntı gideriliyor ama bunuda dile getirmek lazım benim motorda hızlanırken 114 de 6 viteste birden devir fırlıyor kesiciye giriyordu gazı falan kapayıp tekrar asıldıgımda 145-150 ye kadar gidiyordu ara ara yapıyordu kendı servısım çözemedi ama bir başka servis oktay usta hemen halletti ben bu sorunu dıle getirdim belki 4-5 kez ama birisi sonunda oktay ustaya yonlerdi ve sorun kalktı burası form bu başlık altında iyiside kotusude yazılmalı
Sorunlar kesinlikle yazılmalıbaşka türlü çözüm bulunamaz. Yazılarını takip ediyorum ve gayet iyi şekilde yorumlamaların var. Benim sıkıntım motora sadece kötü eleştiri yapanlarla. Hem kullanıyorlar hamde sürekli bir eleştiri sürekli bir kötüleme. Mesela titreşim konusunu forumdan okusan motora binmezsin. Ben bindim nerdeyse yok gibi 2016 modelde. 70-90 aralığı kullanıyorum genelde ve ne titreşim var ne bişey. Barkın abinin incelediği 2014 versiyondaki artçının prostatta sızlama mevzusu baya abartı geldi binince. Ardından dedim ben piyasadaki motorları bilmiyorum herhalde. Gittim ktm duke 390 test sürüşü yaptım ve sonra anladım o prostatta sızlamayı 😄 Hiç beklemiyorum ktmde öyle bir titreşim. 80 90 km hızlarda ayaklarım Nasıl titredi anlatamam. Pulsar hakettiği satış rakamında. fiyat performans olarak en iyisi fakat toplasak 3 4 tane sorun var onlarıda iyi servislerde çözebiliyoruz kimse korkup kaçmasın bunu anlatmaya çalıştım.
Ufak hatalarla bu fiyata mükemmel motor. Kusurları söylemeye devam et sen söyledikçe bende daha detaylı inceliyorum 😆
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------
beykurt adlı üyeden alıntı
Ahh bir de bunu servise anlatabilsem... 2000kmdir ses geliyor.Tozdur toz diyip yolluyorlar.Pazartesi uğrayıp söyleyeyim keçeleri.Teşekkürler.
Temizlendikten sonra yine başlıyorsa bir yerlerde sürtme vardır ama nereye sprey sıkıldığında ses kesiliyor onu iyi tespit etmek lazım.
-
15 Nisan 2016, 21:46
#11090
kozan adlı üyeden alıntı
Sorunlar kesinlikle yazılmalıbaşka türlü çözüm bulunamaz. Yazılarını takip ediyorum ve gayet iyi şekilde yorumlamaların var. Benim sıkıntım motora sadece kötü eleştiri yapanlarla. Hem kullanıyorlar hamde sürekli bir eleştiri sürekli bir kötüleme. Mesela titreşim konusunu forumdan okusan motora binmezsin. Ben bindim nerdeyse yok gibi 2016 modelde. 70-90 aralığı kullanıyorum genelde ve ne titreşim var ne bişey. Barkın abinin incelediği 2014 versiyondaki artçının prostatta sızlama mevzusu baya abartı geldi binince. Ardından dedim ben piyasadaki motorları bilmiyorum herhalde. Gittim ktm duke 390 test sürüşü yaptım ve sonra anladım o prostatta sızlamayı �� Hiç beklemiyorum ktmde öyle bir titreşim. 80 90 km hızlarda ayaklarım Nasıl titredi anlatamam. Pulsar hakettiği satış rakamında. fiyat performans olarak en iyisi fakat toplasak 3 4 tane sorun var onlarıda iyi servislerde çözebiliyoruz kimse korkup kaçmasın bunu anlatmaya çalıştım.
Ufak hatalarla bu fiyata mükemmel motor. Kusurları söylemeye devam et sen söyledikçe bende daha detaylı inceliyorum ��
Motor genel olarak gerçekten güzel katılıyorum, yalnız henüz çözülebildiğini duymadığım bir sorun mevcut bu yüzden eklemek istedim.. Denge sensörünün sebep olduğu 5bin devirde duyulan şıngırtı/zırıltı.
Ha bu kimisi için hiç problem olmuyor, bazısı yalnızca kapalı kask ile kullandığından pek duymamış, bazısı da kulağı sürekli ona takılır şekilde deli oluyor, bu kısmı tabi biraz subjektif ama nihayetinde motosiklet 5bin devirde o güzel motor sesini sabote eden bir zırıltıya sahip ve sensörü iptal etmek dışında bir çözümünü duymadım.
Ancak, kullanıcısı olarak şahsi kararım, kesinlikle çekinmeyin motosiklet bence kaliteli ve keyifli..
-
15 Nisan 2016, 21:53
#11091
Size bir sorum var foruma baya baktım tümü olmasa bile çoğunu okudum motorun aksesuarları ile ilgili tüm bilgiyi edinmek zor. Gidon yükseltme aparatı, gördüğüm kadarıyla 2 çeşit çanta demiri, 2 çeşit ön cam, yan çanta demirleri ve 1 tane alt sakal var. Bunun harici motora özel ne tarz aksesuarlar var yazarsanız sevinirim.
En gerekli olarak ön cam gidon yükseltme arka çanta demiri var. Şuda olmalı dediğiniz olursa merakla bekliyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------
sabracadabra adlı üyeden alıntı
Motor genel olarak gerçekten güzel katılıyorum, yalnız henüz çözülebildiğini duymadığım bir sorun mevcut bu yüzden eklemek istedim.. Denge sensörünün sebep olduğu 5bin devirde duyulan şıngırtı/zırıltı.
Ha bu kimisi için hiç problem olmuyor, bazısı yalnızca kapalı kask ile kullandığından pek duymamış, bazısı da kulağı sürekli ona takılır şekilde deli oluyor, bu kısmı tabi biraz subjektif ama nihayetinde motosiklet 5bin devirde o güzel motor sesini sabote eden bir zırıltıya sahip ve sensörü iptal etmek dışında bir çözümünü duymadım.
Ancak, kullanıcısı olarak şahsi kararım, kesinlikle çekinmeyin motosiklet bence kaliteli ve keyifli..
750km civarında şu an motorum ve henüz o sesi duymadım ama sorunu forumdan takip ediyorum. Gerekli bir parça ve iptal edilmemeli. Yaklaşık 4ay kadar önce 140-150km/s hızda giden bir araç sol arkadan çarptığı için motorun üstünde 30metre kadar sürüklendim. Motorum çok yavaştı ama hızlı olsam ve denge sensörü iptal edilmiş olsa o tekerin arasına girerdim o nedenle rica ediyorum sorun çözülene kadar o sese katlanın. Umarım en kısa sürede çözülür.
-
15 Nisan 2016, 22:03
#11092
kozan adlı üyeden alıntı
Barkın abinin incelediği 2014 versiyondaki artçının prostatta sızlama mevzusu baya abartı geldi binince.
2016'da sele konforu ciddi anlamda değiştirildiği için abartı gelmiştir. Ben de direksiyon sınavına 2016 Pulsar 150 ns ile girmiştim. İlk dikkat ettiğim şey sele olmuştu ama gerçekten rahattı, ki CBF150'den sonra bindim bu motora. Tek dikkat ettiğim sorun; sağ ayaklıkta titreşim vardı baya ama büyük olasılıkla rodajsız olduğu içindi.
-
15 Nisan 2016, 22:09
#11093
pea adlı üyeden alıntı
2016'da sele konforu ciddi anlamda değiştirildiği için abartı gelmiştir. Ben de direksiyon sınavına 2016 Pulsar 150 ns ile girmiştim. İlk dikkat ettiğim şey sele olmuştu ama gerçekten rahattı, ki CBF150'den sonra bindim bu motora. Tek dikkat ettiğim sorun; sağ ayaklıkta titreşim vardı baya ama büyük olasılıkla rodajsız olduğu içindi.
Rodajdan sonra motul yağ koydurttum şu andaki konforu gerçekten çok iyi dediğin gibi rodajdan olabilir. Yağ kalitesi kesinlikle etkiliyor rodaj ve yağ çok önemli. Ezbere yağ seçimi yapmak yerine servise danışmak önemli. Sentetik ve bölge sıcaklığına göre yağ seçimi size pahalı gözükse bile yakıt tüketimi ve konforla mantıklı gelecektir.
-
15 Nisan 2016, 22:09
#11094
kozan adlı üyeden alıntı
750km civarında şu an motorum ve henüz o sesi duymadım ama sorunu forumdan takip ediyorum. Gerekli bir parça ve iptal edilmemeli. Yaklaşık 4ay kadar önce 140-150km/s hızda giden bir araç sol arkadan çarptığı için motorun üstünde 30metre kadar sürüklendim. Motorum çok yavaştı ama hızlı olsam ve denge sensörü iptal edilmiş olsa o tekerin arasına girerdim o nedenle rica ediyorum sorun çözülene kadar o sese katlanın. Umarım en kısa sürede çözülür.
Motosikletin yanında kasksız olarak durun ve 5bin devirde sabit tutun bu sesi duyacaksınızdır...Kask takılı binildiğinde zor duyuluyor,ben bu yüzden çok sorun etmiyorum ve müdahale etmiyorum..
-
15 Nisan 2016, 22:12
#11095
sabracadabra adlı üyeden alıntı
Motosikletin yanında kasksız olarak durun ve 5bin devirde sabit tutun bu sesi duyacaksınızdır...Kask takılı binildiğinde zor duyuluyor,ben bu yüzden çok sorun etmiyorum ve müdahale etmiyorum..
Kasksız kullanım hiç tarzım değil fakat bugün kız arkadaşıma kaskımı verip kısa bir mesafe sürdüm hiç ses algılamadım yanımda 2.kask yoktu. Viteste değilken yine geliyorsa ses deneyeceğim ama bu kadar rahatsız olan varken duymamam enteresan. 2016da ses olmama ihtimali var mı?
-
15 Nisan 2016, 22:17
#11096
viteste olmadan da geliyor, benim motosiklet de 2016, 470km'de. Gidonla benzin deposu arasındaki boşluktan geliyor ses, zaten sensör de deponun altındaymış sanırım...
-
15 Nisan 2016, 22:25
#11097
-
15 Nisan 2016, 22:25
#11098
2016 model benim motor, 5 bin devirde zırıltı var evet. Ön ve arka tekerden de sürtünme sesi geliyor. Umursamıyorum ama arada canımı sıkıyor
-
16 Nisan 2016, 02:22
#11099
Lamborghini’nin hikayesi
Ultra lüks ve hızlı yarış arabası denildiği zaman akla gelen ilk iki marka genelde Ferrari ve Lamborghini olur.
Traktör markası sayın desek kimsenin aklına gelmez Lamborghini
Lamborghini bir traktör markasıydı, ta ki…
II. Dünya Savaşı sonrasında önemli bir traktör üreticisi olan Lamborghini firmasının sahibi Ferruccio Lamborghini’nin spor otomobillere büyük bir merakı vardır. Bir Mercedes-Benz 300SL, Jaguar E-Type, Alfa Romeo 1900, Lancia Aurelia B20 ve Maserati 3500GT satın alıp kullandıktan sonra ilk Ferrari’si olan 250GT’yi satın alır. Çok kısa sürede 3 araç daha alarak bir Ferrari hayranı olur; ancak bütün Ferrarilerinde olan debriyaj problemi yüzünden Ferrari fabrikasına gider. Burada birkaç saat geçmesine rağmen sorun bir türlü giderilemez ve Lamborghini, Enzo Ferrari ile konuşmak ister. Enzo Ferrari, Lamborghini’ye, “Bir traktör üreticisi asla bir Ferrari’yi eleştiremez.” cevabını verir.
Ferrari’nin bu cevabı ile küçük düşen Lamborghini, fabrikasına döner ve debriyajını tamir etmeye başlar. Bunu yaparken aslında Ferrari’sinde kullanılan debriyajın kendi traktörlerinde kullanılanla aynı olduğunu fark eder. Debriyajın daha sağlamını yaparak değiştirir ve problemi çözer. Ardından Lamborghini, Ferrari’den hızlı, daha güvenilir ve daha sağlam arabalar yapmak ister. Bundaki amacı ise spor arabaların sadece Ferrari tarafından yapılabileceği algısını değiştirmektir.
İlk olarak eski Ferrari mühendisleri Gianpaolo Dallara ve test sürücüsü Bob Wallace’ı işe alır. İlk üretim olan Lamborghini 350GT her yönü ile Ferrari’den daha iyidir. Üçüncü üretim modeli olan Miura efsanevi ve nefes kesen bir araç olmuştur ve ortadan motorlu spor otomobil çağını başlatmıştır. Günümüzde iki markanın kıyasıya rekabeti ortaya eşsiz spor otomobiller çıkarmaya devam ediyor.
-
16 Nisan 2016, 11:05
#11100
Abi motora veriyosak 8.500 tl orasından burasından ses de gelmesin. Çinli mondial almıyoruz 2 bin tl ye bu motorun sorunları canımı sıkıyor hala almakla almamak arası gidiyorum haftaya c. Tesi motor alacağım çok korkutuyor bu motor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)