Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #10661

    Üyelik
    17 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS
    Merhabalar,bende gecen cuma pulsarimi alip araniza katildim.550 km yol yaptim herhangi bir problem yasamadim.Stop etme sorunu da yok.Yalniz rolanti biraz yuksek.Yakit gayet dusuk,bende uzmeden kullaniyorum rodajda diye.5bin devir bandinda gaz acinca bir zirilti geliyor.Denge sensorumudur bilemem ama motor blogundan geliyor.Oturus pozisyonundan sanirim ellerimde agri oluyor,saniyorum gidon yukseltme mecbur yapicaz.Benim bekledigimden daha guzel motor diyebilirim.Umarim sorunsuzca binmeye devam ederim.
    Bu aksam ilk bakimini yaptiricam.Serviste yag tercihi yapma sansimiz varmi ?.Orjinal ne ise onu koyuyolarsa sikinti yok.Benim dikkat etmem gereken bisey varmi onu merak ediyorum.Herkese kazasiz belasiz sikintisiz keyifli surusler diliyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #10662

    Üyelik
    26 Şubat 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    sym fiddle 2012-pulsar 200ns-dominar400
    hayırlı olsun öncelikle. yağ konusunda servis bildiğini okuyor galiba. ben pek anlam veremedim.bi bildikleri vardır diyorum.
    Alıntı MT. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar,bende gecen cuma pulsarimi alip araniza katildim.550 km yol yaptim herhangi bir problem yasamadim.Stop etme sorunu da yok.Yalniz rolanti biraz yuksek.Yakit gayet dusuk,bende uzmeden kullaniyorum rodajda diye.5bin devir bandinda gaz acinca bir zirilti geliyor.Denge sensorumudur bilemem ama motor blogundan geliyor.Oturus pozisyonundan sanirim ellerimde agri oluyor,saniyorum gidon yukseltme mecbur yapicaz.Benim bekledigimden daha guzel motor diyebilirim.Umarim sorunsuzca binmeye devam ederim.
    Bu aksam ilk bakimini yaptiricam.Serviste yag tercihi yapma sansimiz varmi ?.Orjinal ne ise onu koyuyolarsa sikinti yok.Benim dikkat etmem gereken bisey varmi onu merak ediyorum.Herkese kazasiz belasiz sikintisiz keyifli surusler diliyorum.

  3. #10663
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı MT. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar,bende gecen cuma pulsarimi alip araniza katildim.550 km yol yaptim herhangi bir problem yasamadim.Stop etme sorunu da yok.Yalniz rolanti biraz yuksek.Yakit gayet dusuk,bende uzmeden kullaniyorum rodajda diye.5bin devir bandinda gaz acinca bir zirilti geliyor.Denge sensorumudur bilemem ama motor blogundan geliyor.Oturus pozisyonundan sanirim ellerimde agri oluyor,saniyorum gidon yukseltme mecbur yapicaz.Benim bekledigimden daha guzel motor diyebilirim.Umarim sorunsuzca binmeye devam ederim.
    Bu aksam ilk bakimini yaptiricam.Serviste yag tercihi yapma sansimiz varmi ?.Orjinal ne ise onu koyuyolarsa sikinti yok.Benim dikkat etmem gereken bisey varmi onu merak ediyorum.Herkese kazasiz belasiz sikintisiz keyifli surusler diliyorum.
    zırıltı için egzoz bağlantı kelepçesini de bir kontrol edin, hayırlı olsun.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  4. #10664

    Üyelik
    26 Şubat 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    sym fiddle 2012-pulsar 200ns-dominar400
    peki biz bunu ayarlatabiliyormuyuz yoksa direkt beyinle alakalımı. birde kalkışlarda iki ile kalksak çabuk ivmelenmesini sağlayabilirmiyiz.
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yokuşta pek çok kere motoru yüksek devirde yarım debriyajla kaldırdınız sanırım. Bu motor düşük devirde kalkış yapmayı pek sevmiyor aslında kullanıcı hatası sayılmamalı debriyaj yakması. Orjinal dişlileri kullanıyosun ama motor 1. viteste kalkışta çok zorlanıyor, 1. vitesin oranının yüzde 30-40 civarı kısaltılması gerekir.

  5. #10665
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı irfun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki biz bunu ayarlatabiliyormuyuz yoksa direkt beyinle alakalımı. birde kalkışlarda iki ile kalksak çabuk ivmelenmesini sağlayabilirmiyiz.
    Dostum iki ile kalkmak derken yanlış yazdığını düşünmek istiyorum. Düşük hızlarda 2. vitesle ani hızlanma yapmaya çalışmak yerine 1. vitese atıp gaza abanmak tabiki daha çabuk hızlanmanı sağlar. Gaz tepkisi için, düşük devirlerdeki torku artırmak için yapılabilecek bir ayar yok bildiğim kadarıyla. Sadece şöyle bir şey olabilir, tornacıda motor için yeni ve daha kalın egzantrik bademi yaptırırsan düşük devirlerdeki tork artar ama maksimum devir ve muhtemelen maksimum güç düşer.

  6. #10666

    Üyelik
    26 Şubat 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    sym fiddle 2012-pulsar 200ns-dominar400
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum iki ile kalkmak derken yanlış yazdığını düşünmek istiyorum. Düşük hızlarda 2. vitesle ani hızlanma yapmaya çalışmak yerine 1. vitese atıp gaza abanmak tabiki daha çabuk hızlanmanı sağlar. Gaz tepkisi için, düşük devirlerdeki torku artırmak için yapılabilecek bir ayar yok bildiğim kadarıyla. Sadece şöyle bir şey olabilir, tornacıda motor için yeni ve daha kalın egzantrik bademi yaptırırsan düşük devirlerdeki tork artar ama maksimum devir ve muhtemelen maksimum güç düşer.
    2 ile kalkılmaz mı ne farkı var

  7. #10667
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı irfun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 ile kalkılmaz mı ne farkı var
    2. viteste daha çok zorlanacak. 1. viteste debriyajı yaktıysanız 2. viteste yokuşta kaldırmaya çalışırsanız çok daha kısa sürede debriyaj yanacaktır.

  8. #10668
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    Alıntı MT. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar,bende gecen cuma pulsarimi alip araniza katildim.550 km yol yaptim herhangi bir problem yasamadim.Stop etme sorunu da yok.Yalniz rolanti biraz yuksek.Yakit gayet dusuk,bende uzmeden kullaniyorum rodajda diye.5bin devir bandinda gaz acinca bir zirilti geliyor.Denge sensorumudur bilemem ama motor blogundan geliyor.Oturus pozisyonundan sanirim ellerimde agri oluyor,saniyorum gidon yukseltme mecbur yapicaz.Benim bekledigimden daha guzel motor diyebilirim.Umarim sorunsuzca binmeye devam ederim.
    Bu aksam ilk bakimini yaptiricam.Serviste yag tercihi yapma sansimiz varmi ?.Orjinal ne ise onu koyuyolarsa sikinti yok.Benim dikkat etmem gereken bisey varmi onu merak ediyorum.Herkese kazasiz belasiz sikintisiz keyifli surusler diliyorum.
    o zırıltı benimde çok canımı sıkıyor 5 bin devirin üstündeyken. denge sensöründen geliyor dedi servis. bakım vakti çıkarttırabilirsem çıkartıcam. çok sinir bozucu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------

    Alıntı beykurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Saat konusunda yazan herkese teşekkürler.Şimdi ikinci soruma gelelim :D Disk kilidi düşünüyorum alarmlı.Piyasada bolca bulunan(daha önce de kullandığım) http://urun.n11.com/kilit-ve-alarm/motosiklet-disk-kilidi-alarmli-alasimli-celik-ve-cinko-105db-P30582416 kilidi alsam arka koltuk altına alet çantasını çıkarınca sığar mı?Top case kullanmıyorum.Sevmiyorum da görünüşünü.Disk kilidi kullanıp arka tarafa sığdıran var ise yardımcı olabilir mi?
    2 tane disk kilidi kullanıyorum. ikisinide motor yan koruma demirlerine asıyorum yanlarından gönderilen cırt cırtlı kılıflarından. gayet rahat bu şekilde.
    beykurt bunu beğendi.

  9. #10669
    egekocasoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2013
    Şehir
    İzmir
    Merhabalar, 2200km oldu benim pulsarda bazı sorunlarım var tabiki
    On tarafta bir dengesizlik var once lastikten sanıyordum (balon yaptı falan sandım) ama degil sanırım.
    Gidonun baglantı yerleri saniyordum onlarıda sıktım.
    Tekerlek balansı kacmıstır sanıyordum oda degilmis.
    Direksiyon gobeginde bosluk olabilicegini dusunuyorum yada 1 2 sayfa once bi arkadas agir bakim yaptirmis orda On amortisor yagını degistirmis ve daha once amortisor kecesinden kacak yapan pulsarlar olmus ben oyle birsey gormedim ama on taraftaki bu yalpalamam galiba 2 maşada aynı oranda yag yok.
    Konuyu toparlayayım, şimdi ben teshisi koydum servise gitsem on amortisor yagını degistirirlermi? Degistirirse ne kadar koyulması lazım ne marka koyulması lazım? Garanti kapsamında mı olur bu isler?
    Just Ride..

  10. #10670
    muglalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2013
    Şehir
    Köyceğiz/MUĞLA
    Motosikleti
    BAJAJ Discover 150F
    Maşallah bu gruba Allah kaza bela vermesin. Tüm motorcu arkadaşlara slm lar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:57 ----------

    Alıntı kadırmadran adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah kaza bela vermesin hocam.

  11. #10671
    drengin1969 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Şehir
    YOZGAT
    Motosikleti
    Honda Crossrunner 2016
    Hepinise günaydın dostlar.Uzun zamandır takip ettiğim bir site.Nihayet üye olmak nasip oldu.Pulsar 200 NS düşünüyorum.Hafta sonu kayseriye gidip inceleyeceğim.Çok olumlu yazılar var.Bilgilerimi paylaşacağım sizlerle.

  12. #10672
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı egekocasoy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar, 2200km oldu benim pulsarda bazı sorunlarım var tabiki
    On tarafta bir dengesizlik var once lastikten sanıyordum (balon yaptı falan sandım) ama degil sanırım.
    Gidonun baglantı yerleri saniyordum onlarıda sıktım.
    Tekerlek balansı kacmıstır sanıyordum oda degilmis.
    Direksiyon gobeginde bosluk olabilicegini dusunuyorum yada 1 2 sayfa once bi arkadas agir bakim yaptirmis orda On amortisor yagını degistirmis ve daha once amortisor kecesinden kacak yapan pulsarlar olmus ben oyle birsey gormedim ama on taraftaki bu yalpalamam galiba 2 maşada aynı oranda yag yok.
    Konuyu toparlayayım, şimdi ben teshisi koydum servise gitsem on amortisor yagını degistirirlermi? Degistirirse ne kadar koyulması lazım ne marka koyulması lazım? Garanti kapsamında mı olur bu isler?
    motorunuzda çekme mi var yoksa yalpalama derken, normalde amörtisör yağı olarak 5 ve 10 W yağ öneriyorlar ben 10W olandan aldırıp amörtisör yağını değiştirttim, zaten amörtisörleri sökünce yağı kaba boşaltıyorlar ona göre yeni yağ ekliyorlar, videolarda ve forumlarda tam hatırlamıyorum ama her iki amörtisör için 2x480ml yağ koyuyorlar tam emin değilim ama. araştırın ne kadar yağ koyulacağını öğrenebilirsiniz. amörtisör yağını değiştirirler ama garantiye girer mi onu bilmiyorum.
    Bu linkten yardım alabilirsiniz,
    http://www.enduroist.com/forum/showt...0-de%F0i%FEimi

  13. #10673

    Üyelik
    27 Şubat 2016
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS
    Iyi günler,bajaj pulsar 200 ns kullanicisiyim. Yakıt sarfiyatindan memnun değilim 20 liralik benzinle anca 100 km suruyorum direkt 0 a dusuyor gosterge.Daha az yakmasi icin bir oneriniz var midir?

  14. #10674
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı BajajRider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Iyi günler,bajaj pulsar 200 ns kullanicisiyim. Yakıt sarfiyatindan memnun değilim 20 liralik benzinle anca 100 km suruyorum direkt 0 a dusuyor gosterge.Daha az yakmasi icin bir oneriniz var midir?
    Vitesi 5 bin deviri geçirmeden büyüt, ani hızlanmalardan kaçın ve 70-75km hızları geçme.

  15. #10675

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı BajajRider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Iyi günler,bajaj pulsar 200 ns kullanicisiyim. Yakıt sarfiyatindan memnun değilim 20 liralik benzinle anca 100 km suruyorum direkt 0 a dusuyor gosterge.Daha az yakmasi icin bir oneriniz var midir?
    Sürekli tam gaz kullanmayıp arada bir vites yükseltebilirsin. Bahsettiğin rakam 100 km'de 4 litreden fazla yapıyor ki normal kullanımda 200 cc bir motorda mümkün değil. Ben öyle kullanmayı seviyorum diyeceksen böyle yakmayı kabul edeceksin. Yok zaten yumuşak kullanıyorsan o zaman motorunda sorun vardır.

  16. #10676
    beykurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar NS200 2016
    Alıntı egekocasoy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar, 2200km oldu benim pulsarda bazı sorunlarım var tabiki
    On tarafta bir dengesizlik var once lastikten sanıyordum (balon yaptı falan sandım) ama degil sanırım.
    Gidonun baglantı yerleri saniyordum onlarıda sıktım.
    Tekerlek balansı kacmıstır sanıyordum oda degilmis.
    Direksiyon gobeginde bosluk olabilicegini dusunuyorum yada 1 2 sayfa once bi arkadas agir bakim yaptirmis orda On amortisor yagını degistirmis ve daha once amortisor kecesinden kacak yapan pulsarlar olmus ben oyle birsey gormedim ama on taraftaki bu yalpalamam galiba 2 maşada aynı oranda yag yok.
    Konuyu toparlayayım, şimdi ben teshisi koydum servise gitsem on amortisor yagını degistirirlermi? Degistirirse ne kadar koyulması lazım ne marka koyulması lazım? Garanti kapsamında mı olur bu isler?
    Sanırım sorunun motor sanki ata biner hissi verircesine sekiyor.Benim de cok dikkatimi çekiyor bu durum.Ne yapabiliriz acaba buna
    Uğruna Ölmekse Eğer Seni Yaşatmak, Bin Defa Ölürüm De Adına Leke Sürdürmem,
    Gururdur Namustur Bayrak ,Aksa Da Kanım Korkma, HAİNİ GÜLDÜRMEM!!!
    burak beykurt

  17. #10677
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı beykurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sanırım sorunun motor sanki ata biner hissi verircesine sekiyor.Benim de cok dikkatimi çekiyor bu durum.Ne yapabiliriz acaba buna
    Süspansiyon sert olduğundan yapmıyor mu bunu ? Benim motor da öyle ancak bu bir arıza değil ve çözümü yok.

  18. #10678
    beykurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar NS200 2016
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Süspansiyon sert olduğundan yapmıyor mu bunu ? Benim motor da öyle ancak bu bir arıza değil ve çözümü yok.
    Bir bilgim yok benim bu konuda.Rahatsız ediyor ama beni.Yani 50-60 gibi sakince güzel güzel gideyim dediğimde seke seke gitmek hoş olmuyor.Yoruyor insanı.
    Uğruna Ölmekse Eğer Seni Yaşatmak, Bin Defa Ölürüm De Adına Leke Sürdürmem,
    Gururdur Namustur Bayrak ,Aksa Da Kanım Korkma, HAİNİ GÜLDÜRMEM!!!
    burak beykurt

  19. #10679
    egekocasoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2013
    Şehir
    İzmir
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorunuzda çekme mi var yoksa yalpalama derken, normalde amörtisör yağı olarak 5 ve 10 W yağ öneriyorlar ben 10W olandan aldırıp amörtisör yağını değiştirttim, zaten amörtisörleri sökünce yağı kaba boşaltıyorlar ona göre yeni yağ ekliyorlar, videolarda ve forumlarda tam hatırlamıyorum ama her iki amörtisör için 2x480ml yağ koyuyorlar tam emin değilim ama. araştırın ne kadar yağ koyulacağını öğrenebilirsiniz. amörtisör yağını değiştirirler ama garantiye girer mi onu bilmiyorum.
    Bu linkten yardım alabilirsiniz,
    http://www.enduroist.com/forum/showt...0-de%F0i%FEimi
    Yok cekme degilde dusuk hizlarda giderken sanki hani lastik cok inik olur ya yada yol boyle cizgi cizgi olur motora yon verir ordan gecerken onun gibi bir his oluyor ama 70km ustunde hissetmiyorum cok ince bi ayar kacik yani ama rahatsiz ediyor. 10w olan daha mi kalin oluyor yani yag degistikten sonra ne gibi farkliliklar oldu?

  20. #10680
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı egekocasoy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok cekme degilde dusuk hizlarda giderken sanki hani lastik cok inik olur ya yada yol boyle cizgi cizgi olur motora yon verir ordan gecerken onun gibi bir his oluyor ama 70km ustunde hissetmiyorum cok ince bi ayar kacik yani ama rahatsiz ediyor. 10w olan daha mi kalin oluyor yani yag degistikten sonra ne gibi farkliliklar oldu?
    her türlü yolda kullandığım için ve amortisörler zaten sert bende belki yumuşar diye değiştirttim, belki psikolojik te olabilir ama daha yumuşak oldu , genelde zaten 5 ve 10 kullanılıyor ben 10 olanı tercih ettim. 10 daha kalın sonuçta.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)