Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #10661
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı quattromeb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah kaza bela vermesin... inşallah başka bir motosiklet alana kadar bu soruna bir çare bulunur da ben de bu motosikleti satın alırım beraber gezeriz... inşallah stop etme problemi yüzünden herhangi bir kullanıcı zarar görmez de biz gezerken onlar da aramıza katılır... inşallah firma yetkilileri vicdanen rahatsız olurlar da bu sorunun üzerine eğilirler... inşallah sanki kendi evlatları bu motosikleti kullanacak kadar duyarlı yetkililer vardır da bir yol alınır... inşallah bizler de kendimize ait şeylerin aslında çok da mükemmel olamayabileceğini ve çeşitli sorunları olabileceğini kabullenecek ve dürüstçe söyleyecek kadar da ilerleyebiliriz...
    İnşallah tüm temennimiz bu.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #10662

    Üyelik
    26 Şubat 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    sym fiddle 2012-pulsar 200ns-dominar400
    herkese merhabalar. lastikleri takdırdım. michleanler gerçekten çok iyi zınk diye duruyor motor . fakat lastikçiye giderken talihsiz bir olay geldi başıma. yeni açılan taksim acı bademin olduğıu yokuştan çıkarken trafik sıkışti debriyaj gaz derken birden debriyaj tutmadı. vitese alamadım motoru. mecburen yokuş yukarı durdum ve motoru ykuş aşağı indirerek boşta aşağıaya kadar indim. allahtan sağ tarafta bi motorcu vardı orda durdum. yokuş aşağıya motoru park edeyim derken düştüm sol aynam kırıldı. neyse girdik tamirciye tekrar debriyaj ayarı yaptı. buz motordan lastikleri takdırdım. ayna kırılınca servis yolları gözüktü dedik ve oktay motora gittim. yeni yerini zar zor buldum. hiç bilmediğim yerler. neyse aynayı değiştirdiler. yazılım atıldı. debriyajı söyledim. baktılar. balatayı yakmışız. saclarda yanmış. balata saç değişimi yapıldı. garantiye girmedi. kullanıcı hatasıymış. eyvallah dedik verdik 270 gayme. birde yağ ve filtre değiştirdiler. balata yanınca yağda parçaçıklar olurmuş. fürt 10-40 yağ koydular. bide fürth deneyelim bakalım.
    dünde şirinevlere hudson deriye gitmek zorunda kaldım. aldığım eldivenleri birisi large birisi x large mış. fuardan alırken böyle vermişler. orda da kontrol etmeyince mecburen değiştirdik. yani sizin anlıyacağınız fuardan kar edelim derken zararlı çıktık. 2 günde bunlar geldi başıma. ciddi birşey olmadan atlattık. neyse. kalın sağlıcakla.

  3. #10663
    beykurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar NS200 2016
    Alıntı irfun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese merhabalar. lastikleri takdırdım. michleanler gerçekten çok iyi zınk diye duruyor motor . fakat lastikçiye giderken talihsiz bir olay geldi başıma. yeni açılan taksim acı bademin olduğıu yokuştan çıkarken trafik sıkışti debriyaj gaz derken birden debriyaj tutmadı. vitese alamadım motoru. mecburen yokuş yukarı durdum ve motoru ykuş aşağı indirerek boşta aşağıaya kadar indim. allahtan sağ tarafta bi motorcu vardı orda durdum. yokuş aşağıya motoru park edeyim derken düştüm sol aynam kırıldı. neyse girdik tamirciye tekrar debriyaj ayarı yaptı. buz motordan lastikleri takdırdım. ayna kırılınca servis yolları gözüktü dedik ve oktay motora gittim. yeni yerini zar zor buldum. hiç bilmediğim yerler. neyse aynayı değiştirdiler. yazılım atıldı. debriyajı söyledim. baktılar. balatayı yakmışız. saclarda yanmış. balata saç değişimi yapıldı. garantiye girmedi. kullanıcı hatasıymış. eyvallah dedik verdik 270 gayme. birde yağ ve filtre değiştirdiler. balata yanınca yağda parçaçıklar olurmuş. fürt 10-40 yağ koydular. bide fürth deneyelim bakalım.
    dünde şirinevlere hudson deriye gitmek zorunda kaldım. aldığım eldivenleri birisi large birisi x large mış. fuardan alırken böyle vermişler. orda da kontrol etmeyince mecburen değiştirdik. yani sizin anlıyacağınız fuardan kar edelim derken zararlı çıktık. 2 günde bunlar geldi başıma. ciddi birşey olmadan atlattık. neyse. kalın sağlıcakla.
    Geçmiş olsun.En beteri bu olsun hatta daha da olmasın inşallah.
    Uğruna Ölmekse Eğer Seni Yaşatmak, Bin Defa Ölürüm De Adına Leke Sürdürmem,
    Gururdur Namustur Bayrak ,Aksa Da Kanım Korkma, HAİNİ GÜLDÜRMEM!!!
    burak beykurt

  4. #10664
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı irfun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese merhabalar. lastikleri takdırdım. michleanler gerçekten çok iyi zınk diye duruyor motor . fakat lastikçiye giderken talihsiz bir olay geldi başıma. yeni açılan taksim acı bademin olduğıu yokuştan çıkarken trafik sıkışti debriyaj gaz derken birden debriyaj tutmadı. vitese alamadım motoru. mecburen yokuş yukarı durdum ve motoru ykuş aşağı indirerek boşta aşağıaya kadar indim. allahtan sağ tarafta bi motorcu vardı orda durdum. yokuş aşağıya motoru park edeyim derken düştüm sol aynam kırıldı. neyse girdik tamirciye tekrar debriyaj ayarı yaptı. buz motordan lastikleri takdırdım. ayna kırılınca servis yolları gözüktü dedik ve oktay motora gittim. yeni yerini zar zor buldum. hiç bilmediğim yerler. neyse aynayı değiştirdiler. yazılım atıldı. debriyajı söyledim. baktılar. balatayı yakmışız. saclarda yanmış. balata saç değişimi yapıldı. garantiye girmedi. kullanıcı hatasıymış. eyvallah dedik verdik 270 gayme. birde yağ ve filtre değiştirdiler. balata yanınca yağda parçaçıklar olurmuş. fürt 10-40 yağ koydular. bide fürth deneyelim bakalım.
    dünde şirinevlere hudson deriye gitmek zorunda kaldım. aldığım eldivenleri birisi large birisi x large mış. fuardan alırken böyle vermişler. orda da kontrol etmeyince mecburen değiştirdik. yani sizin anlıyacağınız fuardan kar edelim derken zararlı çıktık. 2 günde bunlar geldi başıma. ciddi birşey olmadan atlattık. neyse. kalın sağlıcakla.
    geçmiş olsun daha motoru alalı ne kadar oldu hemen debriyajı eritmişsin çok elleşme hareket halindeyken debriyajla başına gelenlere tam olarak talihsizlik diyemeyeceğim seninde hataların var debriyaj balatası değişirken yağ da değişir
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  5. #10665

    Üyelik
    26 Şubat 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    sym fiddle 2012-pulsar 200ns-dominar400
    aldığımdan beri debriyajla sorunlarım var. bi türlü kavratamıyorum. sürekli kullanmadığımdan el alışkalnlığı da yok. motor daha 850 kmdeydi. alışıcaz işallah

    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun daha motoru alalı ne kadar oldu hemen debriyajı eritmişsin çok elleşme hareket halindeyken debriyajla başına gelenlere tam olarak talihsizlik diyemeyeceğim seninde hataların var debriyaj balatası değişirken yağ da değişir

  6. #10666
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    geçmiş olsun, sende sıkıntı olmaması sevindirici, o nasıl bir rampa ki öyle trafikte vardı galiba devamlı dur kalk yaptın.

  7. #10667

    Üyelik
    26 Şubat 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    sym fiddle 2012-pulsar 200ns-dominar400
    çok dik değil aslında ama bende anlamadım trafik akmayınca panik yaptım herhalde. birde arkadaşlar bu fürth yağ nasıldır bilen kullanan varmı
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun, sende sıkıntı olmaması sevindirici, o nasıl bir rampa ki öyle trafikte vardı galiba devamlı dur kalk yaptın.

  8. #10668
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı irfun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok dik değil aslında ama bende anlamadım trafik akmayınca panik yaptım herhalde. birde arkadaşlar bu fürth yağ nasıldır bilen kullanan varmı
    Yokuşta pek çok kere motoru yüksek devirde yarım debriyajla kaldırdınız sanırım. Bu motor düşük devirde kalkış yapmayı pek sevmiyor aslında kullanıcı hatası sayılmamalı debriyaj yakması. Orjinal dişlileri kullanıyosun ama motor 1. viteste kalkışta çok zorlanıyor, 1. vitesin oranının yüzde 30-40 civarı kısaltılması gerekir.

  9. #10669

    Üyelik
    23 Aralık 2015
    mengü dediğin çok doğru 1. vites oranın azaltılması 6. vitesin çok az uzatılması gerek

  10. #10670

    Üyelik
    17 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS
    Merhabalar,bende gecen cuma pulsarimi alip araniza katildim.550 km yol yaptim herhangi bir problem yasamadim.Stop etme sorunu da yok.Yalniz rolanti biraz yuksek.Yakit gayet dusuk,bende uzmeden kullaniyorum rodajda diye.5bin devir bandinda gaz acinca bir zirilti geliyor.Denge sensorumudur bilemem ama motor blogundan geliyor.Oturus pozisyonundan sanirim ellerimde agri oluyor,saniyorum gidon yukseltme mecbur yapicaz.Benim bekledigimden daha guzel motor diyebilirim.Umarim sorunsuzca binmeye devam ederim.
    Bu aksam ilk bakimini yaptiricam.Serviste yag tercihi yapma sansimiz varmi ?.Orjinal ne ise onu koyuyolarsa sikinti yok.Benim dikkat etmem gereken bisey varmi onu merak ediyorum.Herkese kazasiz belasiz sikintisiz keyifli surusler diliyorum.

  11. #10671

    Üyelik
    26 Şubat 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    sym fiddle 2012-pulsar 200ns-dominar400
    hayırlı olsun öncelikle. yağ konusunda servis bildiğini okuyor galiba. ben pek anlam veremedim.bi bildikleri vardır diyorum.
    Alıntı MT. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar,bende gecen cuma pulsarimi alip araniza katildim.550 km yol yaptim herhangi bir problem yasamadim.Stop etme sorunu da yok.Yalniz rolanti biraz yuksek.Yakit gayet dusuk,bende uzmeden kullaniyorum rodajda diye.5bin devir bandinda gaz acinca bir zirilti geliyor.Denge sensorumudur bilemem ama motor blogundan geliyor.Oturus pozisyonundan sanirim ellerimde agri oluyor,saniyorum gidon yukseltme mecbur yapicaz.Benim bekledigimden daha guzel motor diyebilirim.Umarim sorunsuzca binmeye devam ederim.
    Bu aksam ilk bakimini yaptiricam.Serviste yag tercihi yapma sansimiz varmi ?.Orjinal ne ise onu koyuyolarsa sikinti yok.Benim dikkat etmem gereken bisey varmi onu merak ediyorum.Herkese kazasiz belasiz sikintisiz keyifli surusler diliyorum.

  12. #10672
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı MT. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar,bende gecen cuma pulsarimi alip araniza katildim.550 km yol yaptim herhangi bir problem yasamadim.Stop etme sorunu da yok.Yalniz rolanti biraz yuksek.Yakit gayet dusuk,bende uzmeden kullaniyorum rodajda diye.5bin devir bandinda gaz acinca bir zirilti geliyor.Denge sensorumudur bilemem ama motor blogundan geliyor.Oturus pozisyonundan sanirim ellerimde agri oluyor,saniyorum gidon yukseltme mecbur yapicaz.Benim bekledigimden daha guzel motor diyebilirim.Umarim sorunsuzca binmeye devam ederim.
    Bu aksam ilk bakimini yaptiricam.Serviste yag tercihi yapma sansimiz varmi ?.Orjinal ne ise onu koyuyolarsa sikinti yok.Benim dikkat etmem gereken bisey varmi onu merak ediyorum.Herkese kazasiz belasiz sikintisiz keyifli surusler diliyorum.
    zırıltı için egzoz bağlantı kelepçesini de bir kontrol edin, hayırlı olsun.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  13. #10673

    Üyelik
    26 Şubat 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    sym fiddle 2012-pulsar 200ns-dominar400
    peki biz bunu ayarlatabiliyormuyuz yoksa direkt beyinle alakalımı. birde kalkışlarda iki ile kalksak çabuk ivmelenmesini sağlayabilirmiyiz.
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yokuşta pek çok kere motoru yüksek devirde yarım debriyajla kaldırdınız sanırım. Bu motor düşük devirde kalkış yapmayı pek sevmiyor aslında kullanıcı hatası sayılmamalı debriyaj yakması. Orjinal dişlileri kullanıyosun ama motor 1. viteste kalkışta çok zorlanıyor, 1. vitesin oranının yüzde 30-40 civarı kısaltılması gerekir.

  14. #10674
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı irfun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki biz bunu ayarlatabiliyormuyuz yoksa direkt beyinle alakalımı. birde kalkışlarda iki ile kalksak çabuk ivmelenmesini sağlayabilirmiyiz.
    Dostum iki ile kalkmak derken yanlış yazdığını düşünmek istiyorum. Düşük hızlarda 2. vitesle ani hızlanma yapmaya çalışmak yerine 1. vitese atıp gaza abanmak tabiki daha çabuk hızlanmanı sağlar. Gaz tepkisi için, düşük devirlerdeki torku artırmak için yapılabilecek bir ayar yok bildiğim kadarıyla. Sadece şöyle bir şey olabilir, tornacıda motor için yeni ve daha kalın egzantrik bademi yaptırırsan düşük devirlerdeki tork artar ama maksimum devir ve muhtemelen maksimum güç düşer.

  15. #10675

    Üyelik
    26 Şubat 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    sym fiddle 2012-pulsar 200ns-dominar400
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum iki ile kalkmak derken yanlış yazdığını düşünmek istiyorum. Düşük hızlarda 2. vitesle ani hızlanma yapmaya çalışmak yerine 1. vitese atıp gaza abanmak tabiki daha çabuk hızlanmanı sağlar. Gaz tepkisi için, düşük devirlerdeki torku artırmak için yapılabilecek bir ayar yok bildiğim kadarıyla. Sadece şöyle bir şey olabilir, tornacıda motor için yeni ve daha kalın egzantrik bademi yaptırırsan düşük devirlerdeki tork artar ama maksimum devir ve muhtemelen maksimum güç düşer.
    2 ile kalkılmaz mı ne farkı var

  16. #10676
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı irfun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 ile kalkılmaz mı ne farkı var
    2. viteste daha çok zorlanacak. 1. viteste debriyajı yaktıysanız 2. viteste yokuşta kaldırmaya çalışırsanız çok daha kısa sürede debriyaj yanacaktır.

  17. #10677
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    Alıntı MT. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar,bende gecen cuma pulsarimi alip araniza katildim.550 km yol yaptim herhangi bir problem yasamadim.Stop etme sorunu da yok.Yalniz rolanti biraz yuksek.Yakit gayet dusuk,bende uzmeden kullaniyorum rodajda diye.5bin devir bandinda gaz acinca bir zirilti geliyor.Denge sensorumudur bilemem ama motor blogundan geliyor.Oturus pozisyonundan sanirim ellerimde agri oluyor,saniyorum gidon yukseltme mecbur yapicaz.Benim bekledigimden daha guzel motor diyebilirim.Umarim sorunsuzca binmeye devam ederim.
    Bu aksam ilk bakimini yaptiricam.Serviste yag tercihi yapma sansimiz varmi ?.Orjinal ne ise onu koyuyolarsa sikinti yok.Benim dikkat etmem gereken bisey varmi onu merak ediyorum.Herkese kazasiz belasiz sikintisiz keyifli surusler diliyorum.
    o zırıltı benimde çok canımı sıkıyor 5 bin devirin üstündeyken. denge sensöründen geliyor dedi servis. bakım vakti çıkarttırabilirsem çıkartıcam. çok sinir bozucu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------

    Alıntı beykurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Saat konusunda yazan herkese teşekkürler.Şimdi ikinci soruma gelelim :D Disk kilidi düşünüyorum alarmlı.Piyasada bolca bulunan(daha önce de kullandığım) http://urun.n11.com/kilit-ve-alarm/motosiklet-disk-kilidi-alarmli-alasimli-celik-ve-cinko-105db-P30582416 kilidi alsam arka koltuk altına alet çantasını çıkarınca sığar mı?Top case kullanmıyorum.Sevmiyorum da görünüşünü.Disk kilidi kullanıp arka tarafa sığdıran var ise yardımcı olabilir mi?
    2 tane disk kilidi kullanıyorum. ikisinide motor yan koruma demirlerine asıyorum yanlarından gönderilen cırt cırtlı kılıflarından. gayet rahat bu şekilde.
    beykurt bunu beğendi.

  18. #10678
    egekocasoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2013
    Şehir
    İzmir
    Merhabalar, 2200km oldu benim pulsarda bazı sorunlarım var tabiki
    On tarafta bir dengesizlik var once lastikten sanıyordum (balon yaptı falan sandım) ama degil sanırım.
    Gidonun baglantı yerleri saniyordum onlarıda sıktım.
    Tekerlek balansı kacmıstır sanıyordum oda degilmis.
    Direksiyon gobeginde bosluk olabilicegini dusunuyorum yada 1 2 sayfa once bi arkadas agir bakim yaptirmis orda On amortisor yagını degistirmis ve daha once amortisor kecesinden kacak yapan pulsarlar olmus ben oyle birsey gormedim ama on taraftaki bu yalpalamam galiba 2 maşada aynı oranda yag yok.
    Konuyu toparlayayım, şimdi ben teshisi koydum servise gitsem on amortisor yagını degistirirlermi? Degistirirse ne kadar koyulması lazım ne marka koyulması lazım? Garanti kapsamında mı olur bu isler?
    Just Ride..

  19. #10679
    muglalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2013
    Şehir
    Köyceğiz/MUĞLA
    Motosikleti
    BAJAJ Discover 150F
    Maşallah bu gruba Allah kaza bela vermesin. Tüm motorcu arkadaşlara slm lar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:57 ----------

    Alıntı kadırmadran adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah kaza bela vermesin hocam.

  20. #10680
    drengin1969 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2016
    Şehir
    YOZGAT
    Motosikleti
    Honda Crossrunner 2016
    Hepinise günaydın dostlar.Uzun zamandır takip ettiğim bir site.Nihayet üye olmak nasip oldu.Pulsar 200 NS düşünüyorum.Hafta sonu kayseriye gidip inceleyeceğim.Çok olumlu yazılar var.Bilgilerimi paylaşacağım sizlerle.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)