Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
09 Mart 2016, 16:49
#10661
Merhabalar,bende gecen cuma pulsarimi alip araniza katildim.550 km yol yaptim herhangi bir problem yasamadim.Stop etme sorunu da yok.Yalniz rolanti biraz yuksek.Yakit gayet dusuk,bende uzmeden kullaniyorum rodajda diye.5bin devir bandinda gaz acinca bir zirilti geliyor.Denge sensorumudur bilemem ama motor blogundan geliyor.Oturus pozisyonundan sanirim ellerimde agri oluyor,saniyorum gidon yukseltme mecbur yapicaz.Benim bekledigimden daha guzel motor diyebilirim.Umarim sorunsuzca binmeye devam ederim.
Bu aksam ilk bakimini yaptiricam.Serviste yag tercihi yapma sansimiz varmi ?.Orjinal ne ise onu koyuyolarsa sikinti yok.Benim dikkat etmem gereken bisey varmi onu merak ediyorum.Herkese kazasiz belasiz sikintisiz keyifli surusler diliyorum.
Reklamlar
-
09 Mart 2016, 17:54
#10662
hayırlı olsun öncelikle. yağ konusunda servis bildiğini okuyor galiba. ben pek anlam veremedim.bi bildikleri vardır diyorum.
MT. adlı üyeden alıntı
Merhabalar,bende gecen cuma pulsarimi alip araniza katildim.550 km yol yaptim herhangi bir problem yasamadim.Stop etme sorunu da yok.Yalniz rolanti biraz yuksek.Yakit gayet dusuk,bende uzmeden kullaniyorum rodajda diye.5bin devir bandinda gaz acinca bir zirilti geliyor.Denge sensorumudur bilemem ama motor blogundan geliyor.Oturus pozisyonundan sanirim ellerimde agri oluyor,saniyorum gidon yukseltme mecbur yapicaz.Benim bekledigimden daha guzel motor diyebilirim.Umarim sorunsuzca binmeye devam ederim.
Bu aksam ilk bakimini yaptiricam.Serviste yag tercihi yapma sansimiz varmi ?.Orjinal ne ise onu koyuyolarsa sikinti yok.Benim dikkat etmem gereken bisey varmi onu merak ediyorum.Herkese kazasiz belasiz sikintisiz keyifli surusler diliyorum.
-
09 Mart 2016, 18:01
#10663
MT. adlı üyeden alıntı
Merhabalar,bende gecen cuma pulsarimi alip araniza katildim.550 km yol yaptim herhangi bir problem yasamadim.Stop etme sorunu da yok.Yalniz rolanti biraz yuksek.Yakit gayet dusuk,bende uzmeden kullaniyorum rodajda diye.5bin devir bandinda gaz acinca bir zirilti geliyor.Denge sensorumudur bilemem ama motor blogundan geliyor.Oturus pozisyonundan sanirim ellerimde agri oluyor,saniyorum gidon yukseltme mecbur yapicaz.Benim bekledigimden daha guzel motor diyebilirim.Umarim sorunsuzca binmeye devam ederim.
Bu aksam ilk bakimini yaptiricam.Serviste yag tercihi yapma sansimiz varmi ?.Orjinal ne ise onu koyuyolarsa sikinti yok.Benim dikkat etmem gereken bisey varmi onu merak ediyorum.Herkese kazasiz belasiz sikintisiz keyifli surusler diliyorum.
zırıltı için egzoz bağlantı kelepçesini de bir kontrol edin, hayırlı olsun.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
09 Mart 2016, 18:02
#10664
peki biz bunu ayarlatabiliyormuyuz yoksa direkt beyinle alakalımı. birde kalkışlarda iki ile kalksak çabuk ivmelenmesini sağlayabilirmiyiz.
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Yokuşta pek çok kere motoru yüksek devirde yarım debriyajla kaldırdınız sanırım. Bu motor düşük devirde kalkış yapmayı pek sevmiyor aslında kullanıcı hatası sayılmamalı debriyaj yakması. Orjinal dişlileri kullanıyosun ama motor 1. viteste kalkışta çok zorlanıyor, 1. vitesin oranının yüzde 30-40 civarı kısaltılması gerekir.
-
09 Mart 2016, 18:16
#10665
irfun adlı üyeden alıntı
peki biz bunu ayarlatabiliyormuyuz yoksa direkt beyinle alakalımı. birde kalkışlarda iki ile kalksak çabuk ivmelenmesini sağlayabilirmiyiz.
Dostum iki ile kalkmak derken yanlış yazdığını düşünmek istiyorum. Düşük hızlarda 2. vitesle ani hızlanma yapmaya çalışmak yerine 1. vitese atıp gaza abanmak tabiki daha çabuk hızlanmanı sağlar. Gaz tepkisi için, düşük devirlerdeki torku artırmak için yapılabilecek bir ayar yok bildiğim kadarıyla. Sadece şöyle bir şey olabilir, tornacıda motor için yeni ve daha kalın egzantrik bademi yaptırırsan düşük devirlerdeki tork artar ama maksimum devir ve muhtemelen maksimum güç düşer.
-
09 Mart 2016, 18:44
#10666
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Dostum iki ile kalkmak derken yanlış yazdığını düşünmek istiyorum. Düşük hızlarda 2. vitesle ani hızlanma yapmaya çalışmak yerine 1. vitese atıp gaza abanmak tabiki daha çabuk hızlanmanı sağlar. Gaz tepkisi için, düşük devirlerdeki torku artırmak için yapılabilecek bir ayar yok bildiğim kadarıyla. Sadece şöyle bir şey olabilir, tornacıda motor için yeni ve daha kalın egzantrik bademi yaptırırsan düşük devirlerdeki tork artar ama maksimum devir ve muhtemelen maksimum güç düşer.
2 ile kalkılmaz mı ne farkı var
-
09 Mart 2016, 18:48
#10667
irfun adlı üyeden alıntı
2 ile kalkılmaz mı
ne farkı var
2. viteste daha çok zorlanacak. 1. viteste debriyajı yaktıysanız 2. viteste yokuşta kaldırmaya çalışırsanız çok daha kısa sürede debriyaj yanacaktır.
-
10 Mart 2016, 00:23
#10668
MT. adlı üyeden alıntı
Merhabalar,bende gecen cuma pulsarimi alip araniza katildim.550 km yol yaptim herhangi bir problem yasamadim.Stop etme sorunu da yok.Yalniz rolanti biraz yuksek.Yakit gayet dusuk,bende uzmeden kullaniyorum rodajda diye.5bin devir bandinda gaz acinca bir zirilti geliyor.Denge sensorumudur bilemem ama motor blogundan geliyor.Oturus pozisyonundan sanirim ellerimde agri oluyor,saniyorum gidon yukseltme mecbur yapicaz.Benim bekledigimden daha guzel motor diyebilirim.Umarim sorunsuzca binmeye devam ederim.
Bu aksam ilk bakimini yaptiricam.Serviste yag tercihi yapma sansimiz varmi ?.Orjinal ne ise onu koyuyolarsa sikinti yok.Benim dikkat etmem gereken bisey varmi onu merak ediyorum.Herkese kazasiz belasiz sikintisiz keyifli surusler diliyorum.
o zırıltı benimde çok canımı sıkıyor 5 bin devirin üstündeyken. denge sensöründen geliyor dedi servis. bakım vakti çıkarttırabilirsem çıkartıcam. çok sinir bozucu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------
beykurt adlı üyeden alıntı
Saat konusunda yazan herkese teşekkürler.Şimdi ikinci soruma gelelim :D Disk kilidi düşünüyorum alarmlı.Piyasada bolca bulunan(daha önce de kullandığım) http://urun.n11.com/kilit-ve-alarm/motosiklet-disk-kilidi-alarmli-alasimli-celik-ve-cinko-105db-P30582416 kilidi alsam arka koltuk altına alet çantasını çıkarınca sığar mı?Top case kullanmıyorum.Sevmiyorum da görünüşünü.Disk kilidi kullanıp arka tarafa sığdıran var ise yardımcı olabilir mi?
2 tane disk kilidi kullanıyorum. ikisinide motor yan koruma demirlerine asıyorum yanlarından gönderilen cırt cırtlı kılıflarından. gayet rahat bu şekilde.
-
10 Mart 2016, 01:35
#10669
Merhabalar, 2200km oldu benim pulsarda bazı sorunlarım var tabiki
On tarafta bir dengesizlik var once lastikten sanıyordum (balon yaptı falan sandım) ama degil sanırım.
Gidonun baglantı yerleri saniyordum onlarıda sıktım.
Tekerlek balansı kacmıstır sanıyordum oda degilmis.
Direksiyon gobeginde bosluk olabilicegini dusunuyorum yada 1 2 sayfa once bi arkadas agir bakim yaptirmis orda On amortisor yagını degistirmis ve daha once amortisor kecesinden kacak yapan pulsarlar olmus ben oyle birsey gormedim ama on taraftaki bu yalpalamam galiba 2 maşada aynı oranda yag yok.
Konuyu toparlayayım, şimdi ben teshisi koydum servise gitsem on amortisor yagını degistirirlermi? Degistirirse ne kadar koyulması lazım ne marka koyulması lazım? Garanti kapsamında mı olur bu isler?
-
10 Mart 2016, 05:59
#10670
Maşallah bu gruba Allah kaza bela vermesin. Tüm motorcu arkadaşlara slm lar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:57 ----------
kadırmadran adlı üyeden alıntı
Allah kaza bela vermesin hocam.
-
10 Mart 2016, 09:54
#10671
Hepinise günaydın dostlar.Uzun zamandır takip ettiğim bir site.Nihayet üye olmak nasip oldu.Pulsar 200 NS düşünüyorum.Hafta sonu kayseriye gidip inceleyeceğim.Çok olumlu yazılar var.Bilgilerimi paylaşacağım sizlerle.
-
10 Mart 2016, 10:21
#10672
egekocasoy adlı üyeden alıntı
Merhabalar, 2200km oldu benim pulsarda bazı sorunlarım var tabiki
On tarafta bir dengesizlik var once lastikten sanıyordum (balon yaptı falan sandım) ama degil sanırım.
Gidonun baglantı yerleri saniyordum onlarıda sıktım.
Tekerlek balansı kacmıstır sanıyordum oda degilmis.
Direksiyon gobeginde bosluk olabilicegini dusunuyorum yada 1 2 sayfa once bi arkadas agir bakim yaptirmis orda On amortisor yagını degistirmis ve daha once amortisor kecesinden kacak yapan pulsarlar olmus ben oyle birsey gormedim ama on taraftaki bu yalpalamam galiba 2 maşada aynı oranda yag yok.
Konuyu toparlayayım, şimdi ben teshisi koydum servise gitsem on amortisor yagını degistirirlermi? Degistirirse ne kadar koyulması lazım ne marka koyulması lazım? Garanti kapsamında mı olur bu isler?
motorunuzda çekme mi var yoksa yalpalama derken, normalde amörtisör yağı olarak 5 ve 10 W yağ öneriyorlar ben 10W olandan aldırıp amörtisör yağını değiştirttim, zaten amörtisörleri sökünce yağı kaba boşaltıyorlar ona göre yeni yağ ekliyorlar, videolarda ve forumlarda tam hatırlamıyorum ama her iki amörtisör için 2x480ml yağ koyuyorlar tam emin değilim ama. araştırın ne kadar yağ koyulacağını öğrenebilirsiniz. amörtisör yağını değiştirirler ama garantiye girer mi onu bilmiyorum.
Bu linkten yardım alabilirsiniz,
http://www.enduroist.com/forum/showt...0-de%F0i%FEimi
-
10 Mart 2016, 10:21
#10673
Iyi günler,bajaj pulsar 200 ns kullanicisiyim. Yakıt sarfiyatindan memnun değilim 20 liralik benzinle anca 100 km suruyorum direkt 0 a dusuyor gosterge.Daha az yakmasi icin bir oneriniz var midir?
-
10 Mart 2016, 10:31
#10674
BajajRider adlı üyeden alıntı
Iyi günler,bajaj pulsar 200 ns kullanicisiyim. Yakıt sarfiyatindan memnun değilim 20 liralik benzinle anca 100 km suruyorum direkt 0 a dusuyor gosterge.Daha az yakmasi icin bir oneriniz var midir?
Vitesi 5 bin deviri geçirmeden büyüt, ani hızlanmalardan kaçın ve 70-75km hızları geçme.
-
10 Mart 2016, 10:35
#10675
BajajRider adlı üyeden alıntı
Iyi günler,bajaj pulsar 200 ns kullanicisiyim. Yakıt sarfiyatindan memnun değilim 20 liralik benzinle anca 100 km suruyorum direkt 0 a dusuyor gosterge.Daha az yakmasi icin bir oneriniz var midir?
Sürekli tam gaz kullanmayıp arada bir vites yükseltebilirsin. Bahsettiğin rakam 100 km'de 4 litreden fazla yapıyor ki normal kullanımda 200 cc bir motorda mümkün değil. Ben öyle kullanmayı seviyorum diyeceksen böyle yakmayı kabul edeceksin. Yok zaten yumuşak kullanıyorsan o zaman motorunda sorun vardır.
-
10 Mart 2016, 11:08
#10676
egekocasoy adlı üyeden alıntı
Merhabalar, 2200km oldu benim pulsarda bazı sorunlarım var tabiki
On tarafta bir dengesizlik var once lastikten sanıyordum (balon yaptı falan sandım) ama degil sanırım.
Gidonun baglantı yerleri saniyordum onlarıda sıktım.
Tekerlek balansı kacmıstır sanıyordum oda degilmis.
Direksiyon gobeginde bosluk olabilicegini dusunuyorum yada 1 2 sayfa once bi arkadas agir bakim yaptirmis orda On amortisor yagını degistirmis ve daha once amortisor kecesinden kacak yapan pulsarlar olmus ben oyle birsey gormedim ama on taraftaki bu yalpalamam galiba 2 maşada aynı oranda yag yok.
Konuyu toparlayayım, şimdi ben teshisi koydum servise gitsem on amortisor yagını degistirirlermi? Degistirirse ne kadar koyulması lazım ne marka koyulması lazım? Garanti kapsamında mı olur bu isler?
Sanırım sorunun motor sanki ata biner hissi verircesine sekiyor.Benim de cok dikkatimi çekiyor bu durum.Ne yapabiliriz acaba buna
Uğruna Ölmekse Eğer Seni Yaşatmak, Bin Defa Ölürüm De Adına Leke Sürdürmem,
Gururdur Namustur Bayrak ,Aksa Da Kanım Korkma, HAİNİ GÜLDÜRMEM!!! burak beykurt
-
10 Mart 2016, 11:18
#10677
beykurt adlı üyeden alıntı
Sanırım sorunun motor sanki ata biner hissi verircesine sekiyor.Benim de cok dikkatimi çekiyor bu durum.Ne yapabiliriz acaba buna
Süspansiyon sert olduğundan yapmıyor mu bunu ? Benim motor da öyle ancak bu bir arıza değil ve çözümü yok.
-
10 Mart 2016, 11:27
#10678
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Süspansiyon sert olduğundan yapmıyor mu bunu ? Benim motor da öyle ancak bu bir arıza değil ve çözümü yok.
Bir bilgim yok benim bu konuda.Rahatsız ediyor ama beni.Yani 50-60 gibi sakince güzel güzel gideyim dediğimde seke seke gitmek hoş olmuyor.Yoruyor insanı.
Uğruna Ölmekse Eğer Seni Yaşatmak, Bin Defa Ölürüm De Adına Leke Sürdürmem,
Gururdur Namustur Bayrak ,Aksa Da Kanım Korkma, HAİNİ GÜLDÜRMEM!!! burak beykurt
-
10 Mart 2016, 11:28
#10679
kdiner adlı üyeden alıntı
motorunuzda çekme mi var yoksa yalpalama derken, normalde amörtisör yağı olarak 5 ve 10 W yağ öneriyorlar ben 10W olandan aldırıp amörtisör yağını değiştirttim, zaten amörtisörleri sökünce yağı kaba boşaltıyorlar ona göre yeni yağ ekliyorlar, videolarda ve forumlarda tam hatırlamıyorum ama her iki amörtisör için 2x480ml yağ koyuyorlar tam emin değilim ama. araştırın ne kadar yağ koyulacağını öğrenebilirsiniz. amörtisör yağını değiştirirler ama garantiye girer mi onu bilmiyorum.
Bu linkten yardım alabilirsiniz,
http://www.enduroist.com/forum/showt...0-de%F0i%FEimi
Yok cekme degilde dusuk hizlarda giderken sanki hani lastik cok inik olur ya yada yol boyle cizgi cizgi olur motora yon verir ordan gecerken onun gibi bir his oluyor ama 70km ustunde hissetmiyorum cok ince bi ayar kacik yani ama rahatsiz ediyor. 10w olan daha mi kalin oluyor yani yag degistikten sonra ne gibi farkliliklar oldu?
-
10 Mart 2016, 12:11
#10680
egekocasoy adlı üyeden alıntı
Yok cekme degilde dusuk hizlarda giderken sanki hani lastik cok inik olur ya yada yol boyle cizgi cizgi olur motora yon verir ordan gecerken onun gibi bir his oluyor ama 70km ustunde hissetmiyorum cok ince bi ayar kacik yani ama rahatsiz ediyor. 10w olan daha mi kalin oluyor yani yag degistikten sonra ne gibi farkliliklar oldu?
her türlü yolda kullandığım için ve amortisörler zaten sert bende belki yumuşar diye değiştirttim, belki psikolojik te olabilir ama daha yumuşak oldu , genelde zaten 5 ve 10 kullanılıyor ben 10 olanı tercih ettim. 10 daha kalın sonuçta.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)