Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Şubat 2016, 19:35
#10421
msthack adlı üyeden alıntı
Kanıtlarla konuşup inandırıcı olsak?
Denge sensöründen ölen çok arkadaş diyosun bunlar pulsarmı kullanıyodu?
Arkadaşlarının yanında yer ayırsan iyi olacak
Ben inanmıyorum şahsen size,
pulsarla 130 la viraja nasıl bi girme şeklidir arkadaşım bu?
Hadi girdin nasıl diyelim hangi lastiği kullanıyosunda bu kadar güzel yatırdın?
Bu arkadaşlarından bitanesinin mezarının fotosunu çek kaza anındaki parçalanmış pulsarın fotosuyla beraber ben pulsarı yakarım.
Ya niye yakıcam ki denge sensörü 22 lira değiştiririm ayda bir olur biter
yani gerçekten öyle bi soru sordularki hocam gerçekten böyle bir cevap verdim.son sayfaları okuyup motor hakkında yorum yapanlar var.gerçekten alıcısıysan ki ben öleydim 1. sayfadan başladım gerçekten 300 400 e kadar okumuştum almadan önce.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:30 ----------
varsa 100 le gidip motor stop eden eğer ölmediyse gelsin burda yazsın bu bu bunlar oldu böyle oldu diye.kulaktan dolma bilgilerle bu iş baya uzadı.artısı belli eksisi belli motorun.
zincir kopmuştur
benzin bitmiştir
lastik patlamıştır
gerçekten stop etme problemi varsa servis kanıtlasın gidelim davamızı açalım.
Reklamlar
-
21 Şubat 2016, 19:53
#10422
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Ben Pulsar'ı çevreyolunda 72km hızla sürdüm 1 litre benzin ile 35km'den fazla yol yapamadı yine.
90 km sabit hızda kaç litre yakıyor? Hiç ölçtünüz mü?
Bir çok kullanıcı 90 km sabit hızla tam 3 litre yaktığını iddia edenler dolu
Siz 72 km hızla sabit gitmişsiniz sizin yaptığınız hesap ile 1 litre 35 km 100 km de 2.9 litre eder
72 km hızla 2.5 litre yakmanızı beklerdim... Acaba hafif eğimli yolda mı çıktınız?
-
21 Şubat 2016, 20:27
#10423
Selam beyler 15000 bakimda sibob ayari yaptirmistim 500 km falan kullandim motoru sanki sibob ayarindan once daha rahat gidiyordu motor . 155 max gorurken 145 te kaldim . cekistede dusukluk oldu gibi . basona boyle bise gelen oldumu ?
-
21 Şubat 2016, 20:53
#10424
-
21 Şubat 2016, 21:18
#10425
ayzek adlı üyeden alıntı
Araba tamircisi bi abimiz ile yağ konusunu konuştuk bana söylediğine göre motorun yag kalınlığıyla oynamamam gerektiği olmuştu bana söylediği motor yeçyağ kalınlıgına gore yer yapıyormuş örneğin 10 kullanırsan 20 ye gectıgınde sorun olmaz fakat tekrar ona gecersen yağ eksiltme yag yakmaya başlar dedi yağ eksilden yada yakan motorların yag kalınlıgını arttırarak uzın vade gitmesini sağlıyoruz dedi bundan ötürü kışın 10-40 yazinda 10-60 kullanıcam sentetik yag ıyodor uzun vade götürür ama pahalı dedı bunun yerıne 2 tane yarı sentetik yag ile daha uzun km kullanırsın dedi tavsiyesine uyucam bir yandanda arastırıcam
Katılıyorum buna göre bizim motorlar Türkiyeye gelip ilk değiştirdiğimiz rodaj yağı kaç numaraydı acaba?Sonuçta ilk yatağı o yağ yaptı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:09 ----------
msthack adlı üyeden alıntı
Beni dinlersen ki dinlemen senin cebine ve motorunun yararına olacaktır en fazla 3000 km ondan sonrası ömründen yer bence
İyi akaşmlar.Cep konusuna katılırım.Ama bu motor soğutmalı 3000 konusuna katılmıyorum hele yarı sentetikte hiç gerek yok.Soğutma sistemi çalışmıyordur katılırım.Diğer durumlarda yarı sentetik her marka bilinen yağ 2000 götürür.Soğutmalı motorda bu 10000'e kadar çıkar tedbir amaçlı 4500 demişler.Dün yağın efsafını sitede motorcu arkadaşlarla kontrol ettik yeni gibiydi.Selamlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:16 ----------
antilop_skul adlı üyeden alıntı
Selam beyler 15000 bakimda sibob ayari yaptirmistim 500 km falan kullandim motoru sanki sibob ayarindan once daha rahat gidiyordu motor . 155 max gorurken 145 te kaldim . cekistede dusukluk oldu gibi . basona boyle bise gelen oldumu ?
Sibop ayarı çok hassaa bir iştir yeniden aynı yere kontrol ettirin, yine olmassa iyi bir büyük motorsiklet ustasına götürün.
-
21 Şubat 2016, 21:23
#10426
-
21 Şubat 2016, 21:27
#10427
Arkadaşlar iyi akşamlar;pulsarıma birazcık dişli bir lastik takımı almak istiyorum.Yazın motoru Trabzonda yaylalarda kullanıcam.Asfalt yok.ne tavsiye edesiniz.Nerden temin edebilirim.
-
21 Şubat 2016, 21:30
#10428
Değerli arkadaşlar;
Çok sorulan bir soruya durum kesinleştiği için net cevap verebiliyorum. Arkadaşlarım kusura bakmasınlar.
SORU: Pulsar NS 200 modeli 2016 model olarak ne zaman satisa sunulacak ve fiyati ne olacak?
CEVAP: 22 Subat 2016 tarihinden itibaren PULSAR NS 200'ler 2016 model olarak bayilerimize sevk edilmeye başliyor. Kisa bir süre icin 2015 fiyatları ile devam edeceğiz.
Yani 8.290 tl.
Hayırlı haftalar diliyoruz.
Selam ve saygilarimla...
-
21 Şubat 2016, 21:33
#10429
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Değerli arkadaşlar;
Çok sorulan bir soruya durum kesinleştiği için net cevap verebiliyorum. Arkadaşlarım kusura bakmasınlar.
SORU: Pulsar NS 200 modeli 2016 model olarak ne zaman satisa sunulacak ve fiyati ne olacak?
CEVAP: 22 Subat 2016 tarihinden itibaren PULSAR NS 200'ler 2016 model olarak bayilerimize sevk edilmeye başliyor. Kisa bir süre icin 2015 fiyatları ile devam edeceğiz.
Yani 8.290 tl.
Hayırlı haftalar diliyoruz.
Selam ve saygilarimla...
Ekrem bey bilgilendirme için sağolun.Müsadenizle size yağ konusunu sormak isterim motorlarımız geldiğinde içerilerineki yağın numarsaını öğrenebilirmiyim.Saygılar sunarım.
-
21 Şubat 2016, 21:59
#10430
asuvara adlı üyeden alıntı
Ekrem bey bilgilendirme için sağolun.Müsadenizle size yağ konusunu sormak isterim motorlarımız geldiğinde içerilerineki yağın numarsaını öğrenebilirmiyim.Saygılar sunarım.
10-40 vardı ben hem öyle koydum sonrasında yazın 10-60 deneyecegım
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
21 Şubat 2016, 22:28
#10431
avarekasnak adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar iyi akşamlar;pulsarıma birazcık dişli bir lastik takımı almak istiyorum.Yazın motoru Trabzonda yaylalarda kullanıcam.Asfalt yok.ne tavsiye edesiniz.Nerden temin edebilirim.
hocam sava mc 32 bi çivili bide çivisizi var öneririm
-
21 Şubat 2016, 22:56
#10432
ayzek adlı üyeden alıntı
10-40 vardı ben hem öyle koydum sonrasında yazın 10-60 deneyecegım
10W40 olduğunu kim söylemişti.Büyük ihtimal 20W40 olduğunu düşünmüştüm.Birisimi 10W60 tavsiye etti,kullanan varmı, W60 daha çok yıpranmış motorlar için uygun Diye düşündürdü .Sıcaklık o kdar yükselmiyor soğutma sayesinde bu motorda diye düşünüyorum ne dersiniz.Saygılar sevgiler.
-
21 Şubat 2016, 22:57
#10433
iyi akşamlar arka ve yan çanta demiri için kolyoncu motorda seti 135 tl olan ürünü önerirmisiniz bilgisi olan varmı vede ön cam için hangi camı önerirsiniz
-
21 Şubat 2016, 23:48
#10434
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Değerli arkadaşlar;
Çok sorulan bir soruya durum kesinleştiği için net cevap verebiliyorum. Arkadaşlarım kusura bakmasınlar.
SORU: Pulsar NS 200 modeli 2016 model olarak ne zaman satisa sunulacak ve fiyati ne olacak?
CEVAP: 22 Subat 2016 tarihinden itibaren PULSAR NS 200'ler 2016 model olarak bayilerimize sevk edilmeye başliyor. Kisa bir süre icin 2015 fiyatları ile devam edeceğiz.
Yani 8.290 tl.
Hayırlı haftalar diliyoruz.
Selam ve saygilarimla...
Ekrem Bey, kusura bakmayın fakat şirketiniz tarafından 2016 modellerde zam olacak dendiği için 2015 model aldık. Aralık ayında bitecek dediğiniz kampanyanın hala devam etmesi ise ayrı bir tartışma konusu olmalı diye düşünüyorum. Şirketinize güvenerek kış vaktinde ters bir zamanda motorunuzu almak adına fedekarlık yaptım fakat satış politikanızdan hiç memnun değilim benim ki naçizane bir fikirdir. Saygılarımla.
-
21 Şubat 2016, 23:53
#10435
msthack adlı üyeden alıntı
Bak arkadaşım kendi ellerinle yazmadınmı sen 130 giderken stop ettiğini? Reflekslerinin kuvvetli olduğunu falan?
Senin yaşadığın olaya bi açıklık getiriyimde milletin kafası karışmasın
Deponda az benzin var sende yatar pozisyonda virajdasın herkes anladı buraya kadar değilmi?
Depoda az benzin olduğunda düzde benzin pompası benzin bitene kadar çekebilir ama yatık pozisyonda çekemez çünkü bütün benzin yattığın köşeye toplanır ve bu gidişin hortumlarda ve benzin filtresinde kalan benzin kadar sürer yani senin bu yaşadığınındenge sensörüyle hiçbir alakası yok.
Sırf bu yüzden enjeksiyonlu motorlarda benzin ışığı yandığında doldurulması gerektiği söylenir.
Karbüratörlü motorlarda bu durumun yaşanması olasılığı yok denecek kadar azdır.
(Bu sana karşı değil) Karapropaganda yapmadan önce kanıtlar hazırlansın yoksa ters köşe yapılabilir ona göre
Aynı durum otomobil içinde geçerli
Bir zamanlar mazdammm vardı 323f kedi farlı❤❤❤❤ karbüratörlü depoda yok denilecek kadar az benzin vardı
Rampa çıkarken depodaki benzin deponun dibine gittiği için araç çekmiyordu
Stop edecek gibi oluyordu
Ayrıca virajda stop etme ilgili şunu diyeceğim
Motor soğuksa stop edebilir mağlum kronik arızası belli
Denge sensörüne bağlamaya gerek yok...
-
22 Şubat 2016, 00:00
#10436
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Değerli arkadaşlar;
Çok sorulan bir soruya durum kesinleştiği için net cevap verebiliyorum. Arkadaşlarım kusura bakmasınlar.
SORU: Pulsar NS 200 modeli 2016 model olarak ne zaman satisa sunulacak ve fiyati ne olacak?
CEVAP: 22 Subat 2016 tarihinden itibaren PULSAR NS 200'ler 2016 model olarak bayilerimize sevk edilmeye başliyor. Kisa bir süre icin 2015 fiyatları ile devam edeceğiz.
Yani 8.290 tl.
Hayırlı haftalar diliyoruz.
Selam ve saygilarimla...
400 cc modeller için 2016 sonu -2017 başı planlandıgınıda belirtti sayın ekrem ata(facebook hesabında)İlgilenenler için.
-
22 Şubat 2016, 00:37
#10437
matrix506xx adlı üyeden alıntı
Aynı durum otomobil içinde geçerli
Bir zamanlar mazdammm vardı 323f kedi farlı❤❤❤❤ karbüratörlü depoda yok denilecek kadar az benzin vardı
Rampa çıkarken depodaki benzin deponun dibine gittiği için araç çekmiyordu
Stop edecek gibi oluyordu������
Ayrıca virajda stop etme ilgili şunu diyeceğim
Motor soğuksa stop edebilir mağlum kronik arızası belli
Denge sensörüne bağlamaya gerek yok...
İşte bu araç veya motor farketmiyo karbüratörlü bi kerede kesmez stop etmez yani ama enjeksiyon bi kerede kesip yığar yerine aracı,motoru.
Mator viteste yürür halde hiç stop etmediki bugüne kadar sadece yokuş aşşağı inerken debriyaj çekilirse stop ediyor.
Daha stop ettiremedim ben ama
-
22 Şubat 2016, 01:42
#10438
msthack adlı üyeden alıntı
Bak arkadaşım kendi ellerinle yazmadınmı sen 130 giderken stop ettiğini? Reflekslerinin kuvvetli olduğunu falan?
Senin yaşadığın olaya bi açıklık getiriyimde milletin kafası karışmasın
Deponda az benzin var sende yatar pozisyonda virajdasın herkes anladı buraya kadar değilmi?
Depoda az benzin olduğunda düzde benzin pompası benzin bitene kadar çekebilir ama yatık pozisyonda çekemez çünkü bütün benzin yattığın köşeye toplanır ve bu gidişin hortumlarda ve benzin filtresinde kalan benzin kadar sürer yani senin bu yaşadığınındenge sensörüyle hiçbir alakası yok.
Sırf bu yüzden enjeksiyonlu motorlarda benzin ışığı yandığında doldurulması gerektiği söylenir.
Karbüratörlü motorlarda bu durumun yaşanması olasılığı yok denecek kadar azdır.
(Bu sana karşı değil) Karapropaganda yapmadan önce kanıtlar hazırlansın yoksa ters köşe yapılabilir ona göre
1. Si dalga geçtim ne gderken nede dururken STOP ETME OLAYI YOK.
2.fark etmişsinizdir pulsara biniyorum.
3. Bdaha espiri yapmicam
-
22 Şubat 2016, 02:25
#10439
asuvara adlı üyeden alıntı
10W40 olduğunu kim söylemişti.Büyük ihtimal 20W40 olduğunu düşünmüştüm.Birisimi 10W60 tavsiye etti,kullanan varmı, W60 daha çok yıpranmış motorlar için uygun Diye düşündürdü .Sıcaklık o kdar yükselmiyor soğutma sayesinde bu motorda diye düşünüyorum ne dersiniz.Saygılar sevgiler.
10-60 yazın daha iyi olacagını dusunuyorum ısıdan dolayı 10-60 ı da usta tavsiye etti mobil i çok övdü sentetik olanı neye göre bende anlamadım titreşim için sormuştum geçenlerde bi etkisi olmaz demişlerdi
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
22 Şubat 2016, 03:10
#10440
arkadaşım dalga geçilicek konu ölüm.mazeretin kabahatinden saçma. herkesin aynı marka model kullandıgı motor hakkında gereksiz konu açıyosun.bilgi paylaşım forumu ise burası yanlış yerdesin. cezmikalorifer senin için daha komik paylaşımlar barındırıyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)