Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Aralık 2015, 00:39
#9921
Merhaba arkadaşlar: Daha önce sipariş verdiğim ve motoru sattıkdan sonra elimde kalmış hiç kullanılmamış kutusunda parçalar var.
Servislerden memnun kalmadığım için, motorumu kendim tamir etmeyi karar verdiğim anda, parçaları kullanamadan motorumu sattım.
Gaz teli: 1 adet
Debriyaj teli: 1 adet
Yakıt filitresi: 2 adet
Yağ filitresi: 1 adet
Hava filitresi: 1 adet
Yağ filitre kapağı: 1 adet
Arka kaplin lastiği: 1 adet (arka jantın içinde bulunan, zincirden aldığı haraketi janta ileten lastik)
Zincir kilidi 1 adet
Külbütör kapak conta: 1 adet ( sbop ayarı yapıldıktan sonra değişmek isteyebilir)
Bu elimde kalan parçaları, uygun bir rakama elimden çıkarmak istiyorum.
İzmir içi değerlendirmek isteyen arkadaşlar benimle irtibata geçebilir..
Kazasız belesız sürüşler dilerim.
Reklamlar
-
29 Aralık 2015, 00:50
#9922
Kaplin lastiği niye almıştınız ki. Ömürlük parça o. Çin malı motorumun kaplin lastiği 18000km'de sapasağlam duruyodu.
-
29 Aralık 2015, 11:02
#9923
mgokhang adlı üyeden alıntı
Hocam bana servisin söylediği aynen şu: Denge sensörünü bazen kabul etmiyorlar, detaylı açıklama istiyorlar. Benim anlamadığım şeyde bu denge sensörü problemi herkesin dilinde bunu servisler de biliyor. Neden detaylı açıklama istiyorlar onu anlamıyorum. Daha önce rolanti sensörü, debriyaj tası, debriyaj dişlisi garantiden değişmişti hiç bir sorun çıkarmamışlardı. Bir de servis denge sensörü değişse bile bi süre sonra yeni takılan da zırıltı yapacak dedi. Denge sensörünü iptal etme ihtimaliniz var mı dedim yok dedi. Çok sinir bozucu bir ses, çekilmez bence.
denge sensörü iptal ediliyor fakat allah göstermesin kaza düşme gibi durumlarda motor stop etmiyor çalışmaya devam ediyor tabi düşme durumuna göre.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
29 Aralık 2015, 11:34
#9924
Sayın Agv,
Ben servis ile konuştuğumda kitapçığa bakmayın dediler. 1 viteste 3 bin devire çıkıp 2.vitese geçiyorum tekrar 3 bin devirde 3. vitese geçiyorum en son viteste ise 7 bin deviri geçmeden gidiyorum. Ben bu şekilde rodaj dönemini atlatmaya çalışıyorum yanlış yapmıyorumdur inşallah. Hayırlı günler.
-
29 Aralık 2015, 11:37
#9925
infazer adlı üyeden alıntı
Sayın Agv,
Ben servis ile konuştuğumda kitapçığa bakmayın dediler. 1 viteste 3 bin devire çıkıp 2.vitese geçiyorum tekrar 3 bin devirde 3. vitese geçiyorum en son viteste ise 7 bin deviri geçmeden gidiyorum. Ben bu şekilde rodaj dönemini atlatmaya çalışıyorum yanlış yapmıyorumdur inşallah. Hayırlı günler.
7000 deviri geçmeden ? 100km hızda rodaj mı yapıyosun yani ? 70-75 km hızlarda sür. Ben rodaj bittiği hâlde öyle sürüyorum benzini çok yakıyor hızlı gidince.
-
29 Aralık 2015, 12:11
#9926
Mengu16 adlı üyeden alıntı
7000 deviri geçmeden ? 100km hızda rodaj mı yapıyosun yani ? 70-75 km hızlarda sür. Ben rodaj bittiği hâlde öyle sürüyorum benzini çok yakıyor hızlı gidince.
70 km hız üstüne geçmedim motora zarar vermek istemediğimden 7000 devir 70 km ile gidiyorum hız yapmazsan motor sağır olur diyenler var, rodaj 100 kmden sonra gerekli değil diyenler var ama sanırım eksik biliyorlar.
-
29 Aralık 2015, 12:13
#9927
infazer adlı üyeden alıntı
70 km hız üstüne geçmedim motora zarar vermek istemediğimden 7000 devir 70 km ile gidiyorum hız yapmazsan motor sağır olur diyenler var, rodaj 100 kmden sonra gerekli değil diyenler var ama sanırım eksik biliyorlar.
7000 devirde 70km hızla gitmen doğru değil, 100'lük motor değil bu 70 km hızda 7000 devir çevirsin. Rodajda genelde tavsiye edilen hızlarda sürüp, motor 300-400km yaptıktan sonra her 40-50km'de bir motoru son hızına kadar çıkarıp bırakırsın motor freni ile yavaşlar. En güzel rodaj böyle oluyor.
-
29 Aralık 2015, 14:03
#9928
Arkadaşlar yanlış biliyor isem düzeltin, bu motosikletler benim tahminime, düşünceme göre fabrikada ölçülüyor, tartılıyor. YBR kullanıcısıydım, onda ise İlk 500 km 6 bin devir 60 KM hızı geçmeyin şeklinde bir şey yazıyordu sanki. Tam hatırlamıyorum. Motosikletlere göre üretim değiştiği gibi sanırım rodaj da değişiyor. Kitapçığa uymamız gerek diye düşünüyorum. Fakat 6. Vites, 48 km hız yazıyor dediğim gibi. 1. vites 10 km yazıyor mesela..Şöyle;
Rodaj sayfasını yükleyeyim hemen.
http://i.hizliresim.com/orAlW2.jpg
Arkadaşlar 1. vites maksimum 10km 2. 18, 3.24 kmh olarak mı süreceğiz maksimum hız mı bunlar? Motor vuruntu yapıyor 6. viteste bu şekilde ya da devir çok düşük oluyor 3-4 gibi mesela 6. viteste
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------
Hocam mesajınızı şimdi gördüm. En son yazdığım yorumdan sonra. Yahu bakıyorum bir terslik var diyorum bu işte.. Diğer yandan da kullanıcı kılavuzuna uymak lazım, bildikleri var sanırım diyorum. Dediğiniz çok mantıklı. Teşekkür ederim. Bu şekilde yani 50-60 km hızlara çıkarak rodaj yaptım yazınızı görene kadar. Genelde ise 10 km hızla zaten vites değiştiremiyordum. Çoğu zaman 15-25 km hızlarda vites attım. (1. Vitesi maksimum 10 kmh hıza ulaşmadan değiştirin olarak anlamıştım.)150km civarı oldu bu şekilde, acaba motora bir zararı olmuş mudur? İster istemez endişelendim şimdi!
Değerlerin km/h olduğu halde mil birimi yazması resmen saçmalık!
-
29 Aralık 2015, 14:10
#9929
Agv adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar yanlış biliyor isem düzeltin, bu motosikletler benim tahminime, düşünceme göre fabrikada ölçülüyor, tartılıyor. YBR kullanıcısıydım, onda ise İlk 500 km 6 bin devir 60 KM hızı geçmeyin şeklinde bir şey yazıyordu sanki. Tam hatırlamıyorum. Motosikletlere göre üretim değiştiği gibi sanırım rodaj da değişiyor. Kitapçığa uymamız gerek diye düşünüyorum. Fakat 6. Vites, 48 km hız yazıyor dediğim gibi. 1. vites 10 km yazıyor mesela..Şöyle;
Rodaj sayfasını yükleyeyim hemen.
http://i.hizliresim.com/orAlW2.jpg
Arkadaşlar 1. vites maksimum 10km 2. 18, 3.24 kmh olarak mı süreceğiz maksimum hız mı bunlar? Motor vuruntu yapıyor 6. viteste bu şekilde ya da devir çok düşük oluyor 3-4 gibi mesela 6. viteste
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------
Hocam mesajınızı şimdi gördüm. En son yazdığım yorumdan sonra. Yahu bakıyorum bir terslik var diyorum bu işte.. Diğer yandan da kullanıcı kılavuzuna uymak lazım, bildikleri var sanırım diyorum. Dediğiniz çok mantıklı. Teşekkür ederim. Bu şekilde yani 50-60 km hızlara çıkarak rodaj yaptım yazınızı görene kadar. Genelde ise 10 km hızla zaten vites değiştiremiyordum. Çoğu zaman 15-25 km hızlarda vites attım. 150km civarı oldu bu şekilde, acaba motora bir zararı olmuş mudur? İster istemez endişelendim şimdi!
O sayfada gördüğün sayıları 1.6 ile çarp hep, mil cinsinden o sayılar senin motorun göstergesi ise kilometre.
-
29 Aralık 2015, 15:19
#9930
Agv adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar yanlış biliyor isem düzeltin, bu motosikletler benim tahminime, düşünceme göre fabrikada ölçülüyor, tartılıyor. YBR kullanıcısıydım, onda ise İlk 500 km 6 bin devir 60 KM hızı geçmeyin şeklinde bir şey yazıyordu sanki. Tam hatırlamıyorum. Motosikletlere göre üretim değiştiği gibi sanırım rodaj da değişiyor. Kitapçığa uymamız gerek diye düşünüyorum. Fakat 6. Vites, 48 km hız yazıyor dediğim gibi. 1. vites 10 km yazıyor mesela..Şöyle;
Rodaj sayfasını yükleyeyim hemen.
http://i.hizliresim.com/orAlW2.jpg
Arkadaşlar 1. vites maksimum 10km 2. 18, 3.24 kmh olarak mı süreceğiz maksimum hız mı bunlar? Motor vuruntu yapıyor 6. viteste bu şekilde ya da devir çok düşük oluyor 3-4 gibi mesela 6. viteste
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------
Hocam mesajınızı şimdi gördüm. En son yazdığım yorumdan sonra. Yahu bakıyorum bir terslik var diyorum bu işte.. Diğer yandan da kullanıcı kılavuzuna uymak lazım, bildikleri var sanırım diyorum. Dediğiniz çok mantıklı. Teşekkür ederim. Bu şekilde yani 50-60 km hızlara çıkarak rodaj yaptım yazınızı görene kadar. Genelde ise 10 km hızla zaten vites değiştiremiyordum. Çoğu zaman 15-25 km hızlarda vites attım. (1. Vitesi maksimum 10 kmh hıza ulaşmadan değiştirin olarak anlamıştım.)150km civarı oldu bu şekilde, acaba motora bir zararı olmuş mudur? İster istemez endişelendim şimdi!
Değerlerin km/h olduğu halde mil birimi yazması resmen saçmalık!
dostum 6 viteste 36-38 km ile gitmişliğim olmuştur rodaj konusu muamma 70 i geçmedende gidenilirsin 4000-5000 devirde i geçmedende ben sana kendi yapmış olduğum şekilde söyleleyim motoru bu sürede yuksek devirlere çıkartma yarım saatte bir dinlendir sürekli sabit hızda gitme viteslerle seviş ve bol bol motor frenine sok ve ek olarak ben hep o takur tukur sesinin kesildiği kıvamda surdum ve git gide bu takur tukur etme olayı daha düşük km lere düştü 58 de başlamıştı 36 ya kadar düşmüştü ben bundan şunu anladım yüksek viteş düşük km de motor devri yakalamak için daha çok sıkıştırma yapıyor ve daha iyi açılıyor takur tukur sesinin gittikçe düşük km lere inmesi bana bunu düşündürdü sende takur tukur ederek değilde o sesin kesildiği devirlerde sür ben bu kadar uğraştımda ne oldu redline çıkmadım etmedim ilk yağ değişiminde servis çalışanı aldı motoru bi bakayım bişeyi varmı diye köşeyi döndü motor kesicide vutututututututu ....? ben sabaha bıraktım
-
29 Aralık 2015, 15:27
#9931
İnternetten bir çeviri sitesinden hepsini çevirdim hocam. Çok teşekkür ederim. Koca şirket yahu bir de yapılan şey çok yanlış! Bajaj'ı satın alma sonrası garanti hizmetlerinde vs. Övüyorum fakat hala bu olay yüzünden devam ettirmeleri yanlış. İşin komik yanı müşteri hizmetleri meşgul çalıyor sürekli! Uyarmasanız rodajını bu şekilde yapıp gidecektim.. Sağolun. Problemler devam ediyor mu hocam sizin motosiklette? Sayfaları okurken rastladım arada.
-
29 Aralık 2015, 16:21
#9932
Mardin İl Temsilcisi
CompanERROR adlı üyeden alıntı
Merhaba, benim motordada geçen attığım resim dışında bi şu cızırtı ve ses sorunları var. Stop etme filan yok
Ama olanı anlıyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:43 ----------
Yok mu şu garibana "uzun zamandır motor hasreti çkiyorsun gel bir tur vereyim gez" diyecek istanbullu bir abi
Oysa ben siz Pulsarcıları koca yürekli insanlar olarak bilirdim :D ama takmamışsınız bile.
Adalet yok,eşitlik yalan. Hepimiz insanız ulan!! |Ne kadar yükselsende hayat 180' & Saygım kadar kinim de var
-
29 Aralık 2015, 16:33
#9933
Bu rodaj kurallarını saatte 40 km hızla motor kullanıp bir litreyle 60 km gitmeye çalışacak sabrı olan Hintliler için yazmışlar. Normalde ben olsam ilk 1000 km yarım gazı (bunun ilk 500 km'sinde 5 bin devri), sonrasında da 3/4 gazı (bunda da mesela 6500 devri) geçmeden kullanmaya çalışırım. Bana göre 1000 km'den sonra dikkat etmeye gerek yok ama yazmışlar bir kere...
-
29 Aralık 2015, 16:35
#9934
Seko adlı üyeden alıntı
Bu rodaj kurallarını saatte 40 km hızla motor kullanıp bir litreyle 60 km gitmeye çalışacak sabrı olan Hintliler için yazmışlar. Normalde ben olsam ilk 1000 km yarım gazı (bunun ilk 500 km'sinde 5 bin devri), sonrasında da 3/4 gazı (bunda da mesela 6500 devri) geçmeden kullanmaya çalışırım. Bana göre 1000 km'den sonra dikkat etmeye gerek yok ama yazmışlar bir kere...
Yarım gazla 5000 devirden fazla çevirir. 70-75km hızlarda 5000 devir civarında gitmek için çeyrek gaz yeterli.
-
29 Aralık 2015, 17:02
#9935
pulsar_42 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhabalar; cumartesi gunu saat 3 4gibi motorumu yıkadıktan sonra hiç bir sorun yokken akşam olunca motorumu çalıştıramadım. İlk başta 6bin deviri zor geçiyordu ya da devir düşerken 6 binde hafif bi takılma yapıyordu. Güç bela çalıştırdım ama gaz verince stop ediyordu. Sanırım bunu bostayken yapıyordu çünkü bir süre bekledim vitese takıp hareket edince stop etmedi. Böyle eve gittim ve sağına soluna bakarken oksijen sensörünün kablosuna dokununca stop ediyordu.
Neyse sabah oldu çalıştırmakta sıkıntı yaşadım ve sanırım motor boğulduğundan egsozdan patlama sesi felan geldi. Az bekledim kabloyu oynadıktan sonra hiç bir sorun yokmuş gibi çalıştı.
Büyük ihtimalle ya sensorde sıkıntı var ya da kabloda kırık var. Daha once bir kere daha boyle çalıştırmada ve devirde bir sıkıntı yaşamıştım sanırım yine o zamnda sensorden kaynaklanıyordu. Normalde kabloya ellemediğimde hiç bir sıkıntı olmuyor ve yıkama esnasındada gayet ozenle yıkamıştım.
Neyse yapacak bisey yok zaten hafta içi nasıl gidicem bilmiyorum ama servise gostericem umarım gerekeni yaparlar..
https://www.youtube.com/watch?v=9GMZkTIaEBs
Merhaba arkadaşlar daha önce böyle bir sorunla karşılaşmıştım ama sonucunu paylaşmamıştım. O hafta servise gittim ve sağolsunlar 10 dk da hemen hallettiler oksijen sensorunden kaynaklandığını sandığım sorun aynı kabloyla beraber giden denge sensorunun soketinin yerinden çıkmasıymış ve gördüm ki emanet bir şekilde duruyordu onu taktılar ve çok şükür bir daha böyle bir problem yaşamadım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:00 ----------
kdiner adlı üyeden alıntı
denge sensörü iptal ediliyor fakat allah göstermesin kaza düşme gibi durumlarda motor stop etmiyor çalışmaya devam ediyor tabi düşme durumuna göre.
Acemi olanlar için birebir bence çünkü kardeşime trafiğe kapalı alanda sürdürken düştü ve motor hemen stop etti
-
29 Aralık 2015, 17:15
#9936
pulsar_42 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar daha önce böyle bir sorunla karşılaşmıştım ama sonucunu paylaşmamıştım. O hafta servise gittim ve sağolsunlar 10 dk da hemen hallettiler
oksijen sensorunden kaynaklandığını sandığım sorun aynı kabloyla beraber giden denge sensorunun soketinin yerinden çıkmasıymış ve gördüm ki emanet bir şekilde duruyordu onu taktılar ve çok şükür bir daha böyle bir problem yaşamadım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:00 ----------
Acemi olanlar için birebir bence çünkü kardeşime trafiğe kapalı alanda sürdürken düştü ve motor hemen stop etti
motorunuz 2014-2015 mi bilmiyorum ama oksijen sensörü ile birlikte giden boş vites müşürü ve sargı teli kablosu ile birlikte çıkan kablo, denge sensörü 2014 modellerde ön maşa kısmında bulunuyor, usta öyle dedi ise diyecek bir sözüm yok.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
29 Aralık 2015, 17:27
#9937
Açıkcası bajajın servis sorunu çözmesi lazım, bu mantalite bu servisler ile çok müşteri kaybeder. Servisin birisine gidiyorum yeni yazılım varmı diyorum bana verdiği cevap ben aleti aldım ama fabrika yazılımı göndermedi.. Bu hafta sonu başka bir servisine gittim yeni yazılımı yükletmek istiyorum dedim bunlarda yeni yazılım yazılmda neymiş diyor yok öyle bir şey diyor gel istersen benim telefondan fabrikayı arayalım mı diyorum , ya o zaman yeni bir şeydir diyor... Bu bisiklet tamircisinden bozma , ne mekanik ne elektirik ne mekatron bilgisi bu kelimeri duymamış ,böyle servisleri olduğu sürece , bu firma çok kaybeder...Servisin halini görünce izmirli özgür diye bir çocuk vardı yazıları burdan kaldırıldı eyvahhhh dedim dedikleri haklıymış ...bu adam mı servis diye ...
Servis sahibi görseniz tapa gaz aksi istikamet de motorunuzla arkanıza bakmadan sürersiniz..
Ben bu servisin doğru düzgün bisiklet bile tamir edebileceğinden şüphem var..Birde bana çıkmış diyor ki bu aracın servisi benim bakıma bana gel , neyse daha fazla yazmayım ama içler acısı servis olayı fehamet ötesi ...
-
29 Aralık 2015, 19:04
#9938
hangi marka motoru alıcaksanız alın aldığınız ilde bu motordan anlayan birinin bulunması ŞART.servisi arkanıza almanız gerekiyor diye düşünüyorum.olduki burası türkiye hiç bir şeyin garantisi yok.
rodaj konusunda benim kendi yaptığım 500 kmye kadar kesinlikle motoru yormadım tam gaz vermedim viteslerle oynadım frenlerle oynadım saatte 80 km i geçmedim.700 de rodaja götürmeyi göze alırsak kalan 200 kmde ara ara tam gaz gittim.1 2 3 4.vites ışıklardan kalktığımda motoru zorlamadan kontrol anlamında sürdüm.devir kesiciye asla sokmadım.banada aynen eğer böyle sürersen motor sağır olur yapma etme dediler ama ben hem yavaş sürdüm hemde 'bastım sadece 200km'.çünkü arada motoru yoklamazsanız rodaja götürdüğünzde bir sıkıntı varsa ortaya çıkmaz.rodaj bakımına sokmadan son 200 250 km motoru yoklamanızı tavsiye ediyor kendi servisim.şu an 1250 kmdeyim teknik anlamda hiç bir sıkıntım ortaya çıkmadı.yeni yazılımda yükledim devir dalgalanması tamamen geçti.stop etme olayı bende hiç yoktu yazılımdan sonrada hiç olmadı.
-
29 Aralık 2015, 21:35
#9939
Pulsar ile pompa selfie'si. Benzin'in de litresi olmuş 4.01 lira. 30 liraya benzin göstergesindeki bütün çizgiler yandı. 70-75km hızlarda sürmeme rağmen 100km'de 3 litre yakıyor, daha az yaktırmak için ne yapmak gerekir bilmiyorum.
Akşam iş çıkışı çalışması yine sorun oldu. İlk marş güzel, motor 1 dakika ısındı otopark'tan anayola çıktım 12 metre yokuş. Motor stop etti sonra 10 kere falan deneyince çalıştı, elim marş düğmesinde çalışıp çalışıp duruyo motor 1000 devirden yukarısına çıkıp toparlayamıyo kendini. En son gaz verdim falan biraz bağırttım düzeldi. Bu arada göstergedeki saat yine resetledi tabi.
-
29 Aralık 2015, 21:54
#9940
Geçen hafta ben de ölçeyim dedim. 101 km. Bunun 75 km civarını 90-105 arası kullandım ki 105 nadir gördüm hep 90km/h civarında kullandim geri kalan km 26 km de bi kaç kez 110ları gördüm 101 km de 3,49lt benzin aldı(şehir içi hiç görmedi genel olarak düzlük ve hafif rampa aşağı idi yol)Daha önceki ölçümümde 100 km de 3.7 lt yakmıştı.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)