Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Kasım 2015, 22:40
#9461
arkadaslar bu stop,cizirti ve dalgalanma bende yok.yani nedir bu olay program atilip duzeliyorsa bu motorlara fabrikada farkli farklimi program atildi.benimki 2015 model.ne stop,ne dalgalanma nede cizirti olmuyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:30 ----------
yazilim olayina gelince;yazilim sadece stop ve dalgalanma ilemi ilgili yoksa performanstada etkisi oluyormu.(chip tuning gibi)
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:33 ----------
yazilimla ilgili fsi motorlar ilk ciktigi zaman servisteki ustaya 140 beygir ile 170 beygir arasindaki farki sordum cunku verilerde motor aksaminda iki motor arasinda bi fark yoktu.usta bana sadece yazilim farki var dedi.ama iki arac arasinda bayada bi fiyat farki vardi.yani arge programi yazarken bukadar fiyat farki nasil olustu.
Reklamlar
-
22 Kasım 2015, 22:52
#9462
c.ozan adlı üyeden alıntı
arkadaşlar 180 boy 100 kiloyum bu motor bana uyar mı sizce? ilk motorum için araştırma yapıyorum da
Bu boy ve kiloyla oldukça rahat edebileceğini düşünüyorum. Sele seviyesi yüksek.200 cc oldukça yeterli. Fiyatı oldukça uygun. sanırım kampanyada var kaçırma derim.
Diğer taraftan formun içerisinde değerlendirme yapan arkadaşlar oldukça hoş olmayan ifadeler kullanıyor.Lütfen biraz dikkatli olalım. Herkes fikrini, değerlendirmesini kimseyi kırmadan, aşağılamadan yapsın. Pulsar 200 hala bu kadar tartışılıyor olsa bile bu sayfaların çokluğundan motorun beğenildiği ve değerlendirmeye değer olduğu anlaşılıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------
hakanx1974 adlı üyeden alıntı
arkadasim karburatorlu motoru ancak sen ve senin gibi dusunenler alir.ben almam.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:03 ----------
arkadaslar motorumun lastiklerini degistirmek istiyorum.cok fazla motosiklet kullanan biri degilim.yazimi beklemeliyim yoksa hemen degistireyimmi.buradaki motosiklet kullanan arkadaslar yazi bekle diyorlar.marka olarakda metzeler tavsiye ediyorlar.michelin yaklasik 100 tl daha pahali sizce hangisi.yani sonucta yarisci degiliz.hangisi kullanici hatalarini daha cok tolere eder.
Hakan bey, kışın motor kullanmıyorsanız, baharı bekleyin.
-
22 Kasım 2015, 23:07
#9463
zaten suaralar maddi durumda yok.kredi cekip motor aldik.montdu,botdu,pantalondu,kaskdi derken dunya para verdik.bu aralar traliexpres sitesine merak sardim.bot siparisi verdim 122 tl ye.
-
23 Kasım 2015, 00:37
#9464
hakanx1974 adlı üyeden alıntı
ben soyle anladim.tvs nin fren sistemi zaten cok guzel oldugu icin butun kaliteli yada pahali motorlarda kullanilan disk fren kullanilmamis.gene butun kaliteli yada pahali motorlarda kullanilan enjeksiyonlu motor sistemi karburatorlulerden cokda fazla avantajli olmadigi icin gerek duyulmamis.bide tvs firmasi isinmayan motor icat ettigi icin radyator sisteminede gerek duymamis.
TVS karbüratör olarak Mikuni BS-26 kulanır, YBR -125 Mikuni 22 sini kullanır ,Mikuni firması bu işin kralıdır. Hani mercedesin sloganı varya digerleri araba yapar biz mercedes onun gibi bir şey..Apachenin az yakması gücünün olması burdan kaynaklanır.. Apche ile Pulsar arasındaki güç farkı ise 2-3 Hp enjeksiyon 2-3 Hp subap yapısı 2-3 Hp silindir büyüklüğünden gelir.. Radyötür sistemin temel ihitiyacı ısınma sogutma değildir. Motorun belli sıcaklıkda stabil kalmasıdır, Ne sıcak ne soguk , Belli sıcaklıkda stabil kalması verim ve performans açısından önemlidir. Tabi su sogutma olduğu zaman maliyet artar ve 13-14 HP 150 cc için bir motor için gerek görmemişlerdir..Aynı motordan 18-19 Hp güç elde etmeye kalksalardı motor stabilizasyonu için gerek olurdu..Disk firen kulansalar maliyet artacaktı buda segmentindeki bir makina için ticari bir ürün olma hüviyetinden çıkaracaktı..Mesela TVS 180 de arka fren disk.Birde sisk fren koymaya ihtiyaç var mı 13,5 Hp bencede yok kampana frende gayet güzel iş görüyor ,..Yoksa disk ile kampana fren kıyaslanmaz bile..
-
23 Kasım 2015, 08:55
#9465
cevapları iş yoğunluğundan okuyamadım. araya sıkıştırıp üstünkörü okumak yerine müsait bi zamanda kafam rahatken sindire sindire okicam inş. şimdiden cevaplar için teşekkürler inşallah yeni bi polemik oluşmasına sebep olmamışımdır. Allah cümlemize hangi motosiklet olursa olsun kazasız belasız bir ömür sürmeyi nasip etsin.
-
23 Kasım 2015, 10:22
#9466
Super Moderator
Öncelikle bütün saçmaladığınız mesajlar silinmiştir
Bu uyarı hepinize yapılıyor yanlış anlama olmasın
Pulsarı herkes beğenecek yada herkes beğenmeyecek diye bir şey yok burası kullanıcı formu beğenmediğiniz kişiye cevap vermezsiniz olur biter kimse kimseye hakaret edemez
Şimdilik bu son uyarı tekrarı halinde cezalar alacaksınız
Yolda motorcu gördüğünüzde bu adam benimle aynı görüşte değildir diye selam vermemezlik mi yapıyorsunuz burada hepimiz motorcu ruhuyla bu işe gönül vermiş insanlarız lütfen biraz hoşgörü
-
23 Kasım 2015, 10:36
#9467
Moderatör
Nedir bu kutuplaşma arkadaş.
Neyin kavgası bu?
İyidir kötüdür, son zamanlarda moda oldu, her marka/modelin bilgi paylaşım başlığında yaşanıyor bu. Foruma girip motor böyle kötü şöyle berbat diye kullanıcısı olmadığı halde yazanlar.
İyi diyen kötü diyene hakaret ediyor, kötü diyen iyi diyeni düşman sanıyor.
İyi mi kötü mü diye tartışırken bu kadar hakaret etmeye, insan olmaktan uzaklaşmaya ne gerek var?
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
23 Kasım 2015, 13:02
#9468
hakanx1974 adlı üyeden alıntı
bu arada radyator demisken motorlardada arabalardaki gibi termostat,devirdaim pompasi gibi parcalar varmi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------
180cm,80 kiloyum(sigarayi birakali 2 ay oldu biraz kilo aldim)bana gayet iyi oluyor.
Var tabiki
-
23 Kasım 2015, 13:17
#9469
herkese selam ,
su linkteki malzemelerden 2 adet sipariş verdim sonunda ulaştı bgun yarın gelir
motorumuza taktırabileceğimiz eskişehirde bir yer varmıdır . birde garanti dışı kalırmı kalmaz mı bilemedim .
http://www.aliexpress.com/snapshot/6994291517.html?orderId=70097403601226
sizin önerileriiniz nedir. kendimiz yapabilirmiyiz.
-
23 Kasım 2015, 13:29
#9470
efendy06 adlı üyeden alıntı
Stop etmemiş üstad ama baya bir zor çalışmış, onun bir sebebi var mı? ,Bir de ara gazlamalarda gelen zırıltı bahsedilen denge sensörü zırıltısı mı?
ilk aldığımda gaz vermeden çalıştırdığım için yazılımdan sonra da gaz vermeden çalıştırmaya devam ediyorum, ama yazılımdan sonra gaz vermeniz gerekli, ben üç defa marj yapıyorum almıyor kontak kapat aç yaptığım da terk marşta aldı, yazılımdan önce tek marşta alırdı buda benzin pompasının biraz daha az pompalıyor olabileceği veya ateşleme ayarıyla ilgili yazılımda değişiklik yapılmış olabileceği, dün sabah yine denedim ısıtmadan motoru yine stop etmedi, yolda giderken bir sıkıntım yoktu sadece sabah soğuk ve rampa inişte yapıyordu, o zırıldama sesi ise telefon tutacağını video çekmek için gevşetince o ses olayı oldu, birde telefon takılı olmayınca o sesi duysanız söküp atarsınız telefon tutucuyu, denge sensörü problemim yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:21 ----------
hakanx1974 adlı üyeden alıntı
evet bencede cok zor calismis.hava soguk falan demis arkadas ama daha kasimdayiz boyle giderse ilerleyen aylarda daha zor calisir.zirildamada titresimden oluyor sanirim yani kamera iyi sabitlenmemis.bide motorun sesi pancar motoru gibi cikiyor bana cok degisik geldi.
hakanx1974 yazılımdan sonra hafif gaz verirseniz tek marşta çalışıyor ama ben vermeden çalıştırmayı deniyorum, her kez gider mersine ben tersine gidiyorum, isterseniz yarın gaz vererek çalıştırayım o zaman daha iyi anlaşılır. sıkıntı çıkaracak bir durum yok yani. titreşim değil telefon tutucu tam sabit değil, video çekmek için açısıyla oynadım bollaşmadan dolayı bu sese neden oldu, resim atınca daha iyi anlaşılır.
Bu resimler size yardımcı olur.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
23 Kasım 2015, 13:52
#9471
kdiner adlı üyeden alıntı
ilk aldığımda gaz vermeden çalıştırdığım için yazılımdan sonra da gaz vermeden çalıştırmaya devam ediyorum, ama yazılımdan sonra gaz vermeniz gerekli, ben üç defa marj yapıyorum almıyor kontak kapat aç yaptığım da terk marşta aldı, yazılımdan önce tek marşta alırdı buda benzin pompasının biraz daha az pompalıyor olabileceği veya ateşleme ayarıyla ilgili yazılımda değişiklik yapılmış olabileceği, dün sabah yine denedim ısıtmadan motoru yine stop etmedi, yolda giderken bir sıkıntım yoktu sadece sabah soğuk ve rampa inişte yapıyordu, o zırıldama sesi ise telefon tutacağını video çekmek için gevşetince o ses olayı oldu, birde telefon takılı olmayınca o sesi duysanız söküp atarsınız telefon tutucuyu, denge sensörü problemim yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:21 ----------
hakanx1974 yazılımdan sonra hafif gaz verirseniz tek marşta çalışıyor ama ben vermeden çalıştırmayı deniyorum, her kez gider mersine ben tersine gidiyorum, isterseniz yarın gaz vererek çalıştırayım o zaman daha iyi anlaşılır. sıkıntı çıkaracak bir durum yok yani. titreşim değil telefon tutucu tam sabit değil, video çekmek için açısıyla oynadım bollaşmadan dolayı bu sese neden oldu, resim atınca daha iyi anlaşılır.
Bu resimler size yardımcı olur.
http://www.hizliresimyukle.com/image...12376799_n.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/image...85290404_n.jpg
hocam benim bildigim enjeksiyonlu motorlarda gaz verilmez.yani siz gaz vererek calistiriyorsaniz bence bi sorun var.dizel araclardada durum boyledir.hatta dogru bilinen yanlislardan biride dizel araclarda gaz verilerek stop edilmesiymis.servisteki eleman turbo falan biseyler anlatmisti.bide dikkatimi calistiktan sonra sanki devri biraz dusuk gibi geldi bana.yanlis hatirlamiyorsam arabalarda rolanti 750 mi 850 mi ne olmali.motosikletlerde rolanti devri kactir.
-
23 Kasım 2015, 14:04
#9472
hakanx1974 adlı üyeden alıntı
hocam benim bildigim enjeksiyonlu motorlarda gaz verilmez.yani siz gaz vererek calistiriyorsaniz bence bi sorun var.dizel araclardada durum boyledir.hatta dogru bilinen yanlislardan biride dizel araclarda gaz verilerek stop edilmesiymis.servisteki eleman turbo falan biseyler anlatmisti.bide dikkatimi calistiktan sonra sanki devri biraz dusuk gibi geldi bana.yanlis hatirlamiyorsam arabalarda rolanti 750 mi 850 mi ne olmali.motosikletlerde rolanti devri kactir.
şöyle izah edeyim, yazılım atılmadan önce tek marşta alırdı, bu yazılımdan sonra tek marşta almıyor ve bende hala gaz vermeden çalıştırmayı deniyorum 3 defa denediğimi ve kontağı kapatıp açtığımda bu sefer tek marşta aldığını gördünüz, evet enjeksiyonlu sistemde gaz verilmez o yüzden bende vermemeye çalışıyorum ama nereye kadar, jikle yok ki çekelim de tek marşta alsın, doğal olarak hafif gaz vermem gerekli. ilk çalışmada 2500 devirde çalışıyor ve 1700-1800 devirde sabit kalıyor bir sıkıntı yok o konuda.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
23 Kasım 2015, 15:00
#9473
insallah duzelir hocam.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:57 ----------
hocam sunu denedinizmi kontagi 3 defa acip kapadktan sonra marsa basmayi.belki ariza tespiti icin faydali olabilir.
-
23 Kasım 2015, 15:11
#9474
hakanx1974 adlı üyeden alıntı
insallah duzelir hocam.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:57 ----------
hocam sunu denedinizmi kontagi 3 defa acip kapadktan sonra marsa basmayi.belki ariza tespiti icin faydali olabilir.
bu bir sıkıntı veya sorun değil, 3 defa deniyorum çalışmıyor ama kontağı 3 marştan sonra kapatıp açınca tek marşta çalışıyor. şu ana kadar hiç bir zaman arıza verecek kod çıkmadı inşallah ta bundan sonra böyle devam eder, km 17100 küsürde.
-
23 Kasım 2015, 16:31
#9475
Mardin İl Temsilcisi
-
23 Kasım 2015, 16:34
#9476
aman abi usumesin.yemin ediyorum motora baktigimin yarisi kadar arabama baksaydim araba kiz gibi olurdu.motor sevdasi bi baska.
-
23 Kasım 2015, 16:45
#9477
kdiner adlı üyeden alıntı
bu bir sıkıntı veya sorun değil, 3 defa deniyorum çalışmıyor ama kontağı 3 marştan sonra kapatıp açınca tek marşta çalışıyor. şu ana kadar hiç bir zaman arıza verecek kod çıkmadı inşallah ta bundan sonra böyle devam eder, km 17100 küsürde.
Yazılım atılmadan önce usta bana demişti yazılım içinde artık motor gaz vermeden çalışıyormuş
Üstüne basa basa dedim usta benim motor zaten gaz vermeden tek marşta çalışıyor 1.5 senedir tam tersi olmasın
yok dedi olmaz
Ama malesef artık gaz vermeden çalışmıyor..cumartesi uğradım durumu anlattım ilk kez senden duyuyorum dedi
bu arada zarar olur olmaz diye birşey yok
sabah çalıştırırken motoru akü zaten 8 9 saat uyumuş artı birde yüklenince ileride sarj sıkıntısı olabilir
bilmem anlatabildimmi..tek marşta akünün çektiği akımı en az 5 km gidince yerine koyabilir
-
23 Kasım 2015, 16:57
#9478
fatih. adlı üyeden alıntı
Yazılım atılmadan önce usta bana demişti yazılım içinde artık motor gaz vermeden çalışıyormuş
Üstüne basa basa dedim usta benim motor zaten gaz vermeden tek marşta çalışıyor 1.5 senedir tam tersi olmasın
yok dedi olmaz
Ama malesef artık gaz vermeden çalışmıyor..cumartesi uğradım durumu anlattım ilk kez senden duyuyorum dedi
bu arada zarar olur olmaz diye birşey yok
sabah çalıştırırken motoru akü zaten 8 9 saat uyumuş artı birde yüklenince ileride sarj sıkıntısı olabilir
bilmem anlatabildimmi..tek marşta akünün çektiği akımı en az 5 km gidince yerine koyabilir
fatih bey, 1 senedir kullanıyorum akü yönünden şu ana kadar bir sıkıntı yaşamadım, ve ben önlere far hariç 6 adet sis lambası vardı, arkada stoplar çakarlı, stoplara bağlı arka ayak kısmında iki adet ampul, plaka altında yine aynı şekilde iki adet ampul, usb çakmaklık soketi var ön konsolda, bir sıkıntı yaşamadım inşallah ta yaşamam ama bunları biraz azalttım ön kısımda, bundan sonra ilk çalıştırmada mecbur hafif gaz vererek çalıştıracağım, dediğiniz gibi gaz vermeden marşa basarsam aküyü yorabilir ve erken ölmesine neden olur.
-
23 Kasım 2015, 17:00
#9479
fatih. adlı üyeden alıntı
Yazılım atılmadan önce usta bana demişti yazılım içinde artık motor gaz vermeden çalışıyormuş
Üstüne basa basa dedim usta benim motor zaten gaz vermeden tek marşta çalışıyor 1.5 senedir tam tersi olmasın
yok dedi olmaz
Ama malesef artık gaz vermeden çalışmıyor..cumartesi uğradım durumu anlattım ilk kez senden duyuyorum dedi
bu arada zarar olur olmaz diye birşey yok
sabah çalıştırırken motoru akü zaten 8 9 saat uyumuş artı birde yüklenince ileride sarj sıkıntısı olabilir
bilmem anlatabildimmi..tek marşta akünün çektiği akımı en az 5 km gidince yerine koyabilir
Aynen benimde deyinmek istediğim konu bu usta böyle böyle bu durum var aaaaa ilk defa duyduk ne söylesek ilk defa sanki hiç arza vermemiş ilk beni bulmuş gibi ağız birliği yapmış servisler bu kendi servisim için geçerli değil telefonla hangi servisi aradıysam aaaa hiç duymadık modu fabrikayı arıyorsun bi hanım abla var başta iyi niyetli konuyu anlatıyorsun malesef yapabileceğimiz birşey yok servis ile halledeceksiniz diyip kestirip atıyor
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
23 Kasım 2015, 17:44
#9480
ayzek adlı üyeden alıntı
Aynen benimde deyinmek istediğim konu bu usta böyle böyle bu durum var aaaaa ilk defa duyduk ne söylesek ilk defa sanki hiç arza vermemiş ilk beni bulmuş gibi ağız birliği yapmış servisler bu kendi servisim için geçerli değil telefonla hangi servisi aradıysam aaaa hiç duymadık modu fabrikayı arıyorsun bi hanım abla var başta iyi niyetli konuyu anlatıyorsun malesef yapabileceğimiz birşey yok servis ile halledeceksiniz diyip kestirip atıyor
Aynen stop konusundada böylelerdi yok olmaz etmez
Şimdi bakıyorsun zaten biz biliyorduk işte şöyle falanlar filanlar=)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)