Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Ekim 2015, 16:59
#9061
mavipanda adlı üyeden alıntı
Hocam Metzeler lastiklerin ön/arka tam ebatlarını, birde aldığınız fiyatı yazabilirmisiniz?
http://www.motolastik.com/metzeler-l...7-52s-pmu27251
http://www.motolastik.com/metzeler-l...7-62s-pmu27260
Şurdan linklerdeki lastikleri aldım, şu an indirim yapmışlar. Doların benim lastik aldığım tarihe göre oldukça yükselmesine rağmen fiyatlar benim aldığım fiyatlarla indirimdeyken aynı. İzmirdeki yerlerine jantları götürürseniz makinede sökme takma ve balans da yapıyorlar.
Reklamlar
-
23 Ekim 2015, 18:34
#9062
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Tamam çok teşekkür ediyorum.
-
23 Ekim 2015, 23:11
#9063
Arkadaşlar iyi akşamlar.
Merak edenlere söyleyeyim.Konu marka fetişizmi ise bu motor dışarıda Kavasaki olarak ta satılıyor.
Bu motor asla kalitesiz değil.Ürettiği güce göre 100-120 km'de 3.0 lt yakıyor (kendi 256 km molasız deneyimim).Titreme yok.Selesi herhangi bir motordan çok ta sert değil.Aynaların görüş açısı kişisel olarak dar gelebilir.Ben değiştirme gereği duymadım.Orjinal lastikleri ile (2014 model) toplam 4000 km yol yaptım bana sıkıntı çıkarmadı.Lastik konusu da göreceli.Bugün yoğun yağışta (150km Afyon ANK arası) geldim.Motor tecrübeme gelirsek 25 yıldır çeşitli motorlar kullandım ancak onlara istinaden bu yorumları yapabiliyorum.Daha tecrübeli arkadaşlar muhakkak farklı yorumlar yapabilirlar bunlarda onların göreceli yorumlarıdır,ona da saygı duyarım.Arkadaşlarımız bu motorla yurt dışı gezi yaptılar onların deneyimlerinden de istifade edebilirsiniz.Bu motoru kimleer almalı derseniz; küçük motora binmek isteyip güç ve torkunu arttırıp yakıt ve sarf masrafını düşük tutmak isteyenler binmeli.Uzun yol yaparmı evet çokta güzel yapar şehir içinde nasıl derseniz;asıl o iş için ustadır.
Şimdi Buradaki tecrübeli arkadaşlarımla şu yağ konusunu tartışmak istiyorum.Kitapçığımız diyorki 20-50 SL üzeri yağ kullanın, bulamasaanız diğer yağları deneyin diyor.Bir sürü yağ deneyen arkadaşım olduğunu düşünüyorum.Hiç 20W 50 kullanan arkadaşım varmı.Bizde bir 10w 40 muhabbeti aldı yürüdü son yıllarda.Halbuki yurt dışında 20w 50 yarı yada sentetik yağ kullanımı artmış durumda.Yada diğer yağ deneyimlerini paylaşabilirmiyiz.
-
23 Ekim 2015, 23:31
#9064
100-120km hızlarda asla 3 litre yakmıyor. Şehiriçi olabilecek en ekonomik kullanımla 1 litre ile 35 km yol yapıyorum, 100km'de 2.85 litre yapar. 100km hızla 3.5 litre, 120km hızla 4 litre yakıyor motor.
-
23 Ekim 2015, 23:36
#9065
Sayın mengü arkadaşım.Ben hiç durmaksızın 259 km geldim.Tam 3.0 yaktı sürekli o süratle gitmediğim gibi 80-135 km arası gezdim.Yağ ne kullanıyorsunuz yada servis ne yağ koydu.bu deneyimim castrol 10w 40 yağla olanı idi.
-
23 Ekim 2015, 23:39
#9066
asuvara kitapçık Hindistan çevirisi, şimdi Hindistan la Türkiye ortamı aynı değil, kışın neden 20/50 kullanmak istiyorsunuz, Hani bir zararı olmaz ama geç ısınacak ve geç soğuma yapacak ilk çalıştırmada motorun ısınması geç olacak, neden 10/50 veya 10/40 değilde 20/50, ben şuan 10/50 kullanıyorum ve ara bakımda 10/40 kullanacağım, artık gerisini siz değerlendirin.
-
23 Ekim 2015, 23:48
#9067
Kdiner
Hatirladin mi bizim minnak.sizdiriyordu
Meger conta vs vs degilmis
Depoda delik varmis yada depo bolumunde catlak gibi birseyden bahsetti servis
garantiden degisicez sanirim.
-
23 Ekim 2015, 23:51
#9068
asuvara adlı üyeden alıntı
Sayın mengü arkadaşım.Ben hiç durmaksızın 259 km geldim.Tam 3.0 yaktı sürekli o süratle gitmediğim gibi 80-135 km arası gezdim.Yağ ne kullanıyorsunuz yada servis ne yağ koydu.bu deneyimim castrol 10w 40 yağla olanı idi.
Yetkili servis Castrol 10W-50 Tam sentetik yağ koyduğunu söyledi, ben görmedim o yağı koyduklarını söyledikleri o ama. Bence 20W-50 yağ kesinlikle kullanmayın, yüksek devir çeviren motorlara hiç uygun değil 20W-50 yağ. 8000 deviri pek geçmeyen motorlarda kullanılabilir.
-
23 Ekim 2015, 23:51
#9069
sayın kdiner sağolun.Doğrusu motorun spesifikasyonu olarak düşündüm.Ancak siz de haklısınız Hindistan -1 leri zor görüyor iklim sıcaklığı Ankara ile aynı değil.
-
24 Ekim 2015, 00:07
#9070
Hakan bey, ben o şekilde kokunun nerden geldiğini bulmuştum, sıkıntınız olmasın garanti kapsamında değişir, sorunun çözülmesine sevindim tam olarak nerden kaçırdığını bilirseniz ona göre yakıt miktarı alın en azından yakıtınız boşa gitmesin.
-
24 Ekim 2015, 00:11
#9071
Benimkine 10w 40 castrol koydular serviste sanki biraz hafif kaldı.Tabi daha havalar soğumadı.Ben İzmirden geldiğim için belkide Ankara koşullarını hafife alıyorum.Şaşmazda bir motor sevdalısı torna ustası arkadaşımla tanıştım.Onunda bu konudaki tutumu 20w 50 yarı sentetik normal araba yağı kullandıklarını yönündeydi.Kendisinin bmw 1200 ve yamaha 600cc si var.Motorun çok yumuşak olduğunu iyi randıman aldığını belirtti.Bende jaso ma konusunu hatırlatınca bunun tamamen aldatmaca olduğunu özellikle tek silindirli motorlarda 20w 50 kullanmanın yararlı olduğunu ifade etti.10w 50 castrol konusuna gelince sizin motorun performansını bence ona borçlu olabilirsiniz.Ben onun farkını YBR de bariz his ediyordum fakat zamanla debriyaj performansını bozuyor.Deneyimile sabittir.Islak debriyajda tam sentetik bence uzun vadede debriyaj ömrünü kısaltıyor.
-
24 Ekim 2015, 00:11
#9072
kdiner adlı üyeden alıntı
Hakan bey, ben o şekilde kokunun nerden geldiğini bulmuştum, sıkıntınız olmasın garanti kapsamında değişir, sorunun çözülmesine sevindim tam olarak nerden kaçırdığını bilirseniz ona göre yakıt miktarı alın en azından yakıtınız boşa gitmesin.
Cok sagol vallahi yonlendirmenden.kaynakli erkenden.goturdum.
Fulleyince 2 centik asagi atiyordu serviste su an ..
-
24 Ekim 2015, 00:57
#9073
asuvara adlı üyeden alıntı
Benimkine 10w 40 castrol koydular serviste sanki biraz hafif kaldı.Tabi daha havalar soğumadı.Ben İzmirden geldiğim için belkide Ankara koşullarını hafife alıyorum.Şaşmazda bir motor sevdalısı torna ustası arkadaşımla tanıştım.Onunda bu konudaki tutumu 20w 50 yarı sentetik normal araba yağı kullandıklarını yönündeydi.Kendisinin bmw 1200 ve yamaha 600cc si var.Motorun çok yumuşak olduğunu iyi randıman aldığını belirtti.Bende jaso ma konusunu hatırlatınca bunun tamamen aldatmaca olduğunu özellikle tek silindirli motorlarda 20w 50 kullanmanın yararlı olduğunu ifade etti.10w 50 castrol konusuna gelince sizin motorun performansını bence ona borçlu olabilirsiniz.Ben onun farkını YBR de bariz his ediyordum fakat zamanla debriyaj performansını bozuyor.Deneyimile sabittir.Islak debriyajda tam sentetik bence uzun vadede debriyaj ömrünü kısaltıyor.
Duke manueline baktım. 0 - 50 derece için 15w/50, -10 - 40 derece için 10w/40 yazmış.
-
24 Ekim 2015, 02:58
#9074
Mengu16 adlı üyeden alıntı
100-120km hızlarda asla 3 litre yakmıyor. Şehiriçi olabilecek en ekonomik kullanımla 1 litre ile 35 km yol yapıyorum, 100km'de 2.85 litre yapar. 100km hızla 3.5 litre, 120km hızla 4 litre yakıyor motor.
Yuh be kardesim ben 2 kisi ile 135 le gittim yaktiramadim okdadar[COLOR="Silver"]
-
24 Ekim 2015, 07:27
#9075
asuvara adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar iyi akşamlar.
Merak edenlere söyleyeyim.Konu marka fetişizmi ise bu motor dışarıda Kavasaki olarak ta satılıyor.
Bu motor asla kalitesiz değil.Ürettiği güce göre 100-120 km'de 3.0 lt yakıyor (kendi 256 km molasız deneyimim).Titreme yok.Selesi herhangi bir motordan çok ta sert değil.Aynaların görüş açısı kişisel olarak dar gelebilir.Ben değiştirme gereği duymadım.Orjinal lastikleri ile (2014 model) toplam 4000 km yol yaptım bana sıkıntı çıkarmadı.Lastik konusu da göreceli.Bugün yoğun yağışta (150km Afyon ANK arası) geldim.Motor tecrübeme gelirsek 25 yıldır çeşitli motorlar kullandım ancak onlara istinaden bu yorumları yapabiliyorum.Daha tecrübeli arkadaşlar muhakkak farklı yorumlar yapabilirlar bunlarda onların göreceli yorumlarıdır,ona da saygı duyarım.Arkadaşlarımız bu motorla yurt dışı gezi yaptılar onların deneyimlerinden de istifade edebilirsiniz.Bu motoru kimleer almalı derseniz; küçük motora binmek isteyip güç ve torkunu arttırıp yakıt ve sarf masrafını düşük tutmak isteyenler binmeli.Uzun yol yaparmı evet çokta güzel yapar şehir içinde nasıl derseniz;asıl o iş için ustadır.
Şimdi Buradaki tecrübeli arkadaşlarımla şu yağ konusunu tartışmak istiyorum.Kitapçığımız diyorki 20-50 SL üzeri yağ kullanın, bulamasaanız diğer yağları deneyin diyor.Bir sürü yağ deneyen arkadaşım olduğunu düşünüyorum.Hiç 20W 50 kullanan arkadaşım varmı.Bizde bir 10w 40 muhabbeti aldı yürüdü son yıllarda.Halbuki yurt dışında 20w 50 yarı yada sentetik yağ kullanımı artmış durumda.Yada diğer yağ deneyimlerini paylaşabilirmiyiz.
Motul al 20-50 devir ceviren motora uygun olurmu icat çıkarmaya gerek yok Motul 10-40,,15-40,,,15-50 10-40daha ince motor daha çabuk ısınıyor Motul 10-50 kullanıyorum gene 10-50 denmi devam etsem yoksa 15-40,,15-50 olanlarımı tercih etsem
-
24 Ekim 2015, 09:57
#9076
asuvara adlı üyeden alıntı
Sayın mengü arkadaşım.Ben hiç durmaksızın 259 km geldim.Tam 3.0 yaktı sürekli o süratle gitmediğim gibi 80-135 km arası gezdim.Yağ ne kullanıyorsunuz yada servis ne yağ koydu.bu deneyimim castrol 10w 40 yağla olanı idi.
abicim kurban bayramı dönüşü yalovadan istanbul a gelirken tapa gaz hiç gaz kesmeden geldik hatta son hızlar bile ara ara yetersiz geldi ama gaz kesmedik full debo 230 km de bitti motorda sıkıntı var diyeceğim diger pulsarda aynı oranda yaktı aynı anda fulledik çıktık yola benzin alırken hiç çizgi kalmamıştı benzin logosu yanıp sönüyordu bastımmı yakıyor 110 - 120 ile seyirde belki birşey farketmiyordur okadar ama son hızlarda affı yok yakıyor motor
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
24 Ekim 2015, 10:00
#9077
Arkadaşlar beni tanırsınız benim gördüğüm kendi motorum.Yaptığımı gördüğümü yazdım.Şu konuda hemfikiriz.Biz motorcuyuz markacı değiliz.
-
24 Ekim 2015, 10:04
#9078
akviran adlı üyeden alıntı
Yuh be kardesim ben 2 kisi ile 135 le gittim yaktiramadim okdadar
175km'de 8 litre benzin bitirdim, fazla göze gerek yok
Mengu16 adlı üyeden alıntı
-
24 Ekim 2015, 10:05
#9079
asuvara adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar beni tanırsınız benim gördüğüm kendi motorum.Yaptığımı gördüğümü yazdım.Şu konuda hemfikiriz.Biz motorcuyuz markacı değiliz.
yok abicim sakın yanlış anlama burda mengü kardeşimde yazıyor yakıyor diye okadar yakmıyor diyende çıkıyor benim demek istediğim anlık son hızlara cıkmak değil yada 3-5 dkka son hızda gitmek değil ya o değerleri yakalayanlar bizim gibi basmıyordur biz o yol boyunca son hızlarda seyrettik hep rüzgar eğim hepsi vardı sadece anlık gaz kesmeler oldu hepsi bu
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
24 Ekim 2015, 10:45
#9080
Sayın mengü kullanım tarzımız yakıtı atkiliyor.Ayzek arkadaşımızın dediği gibi sürekli dipgaz kullanım,sizin söylediğiniz gibi sert kullanım bunda etkendir.Biz hiç birimiz yalan söylemiyoruz.Şuanda motorda 3 kademe var yalan olmasın 210 km civarındaydı.Ben sert kullanmıyorum eryaman göksu üzerinden şaşmaza gidiyorum.Tam gaz neredeyse hiç yapmıyorum.İstanbul yolundaki ortalama süratim 100 civarı.Yakıtım söylediğimin de altında oluyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)