Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Mayıs 2014, 14:29
#821
Bizde millet olarak her zaman güçlü olana - hızlı olana saygı duyulduğundan ve son hızın da bir güç belirteci olmasından dolayı bu ''son sürat'' muhabbetlerinin hiçbir zaman son bulmayacağını düşünüyorum.
Reklamlar
-
21 Mayıs 2014, 14:32
#822
reverse adlı üyeden alıntı
Bizde millet olarak her zaman güçlü olana - hızlı olana saygı duyulduğundan ve son hızın da bir güç belirteci olmasından dolayı bu ''son sürat'' muhabbetlerinin hiçbir zaman son bulmayacağını düşünüyorum.
Geçen gün bir bastım bir bastım Allah (cc) seni inandırsın 80 km/h gördüm
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
-
21 Mayıs 2014, 14:41
#823
reverse adlı üyeden alıntı
Bizde millet olarak her zaman güçlü olana - hızlı olana saygı duyulduğundan ve son hızın da bir güç belirteci olmasından dolayı bu ''son sürat'' muhabbetlerinin hiçbir zaman son bulmayacağını düşünüyorum.
Bide arka teker ne kadar kalınsa motor o kadar güçlüdür
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
21 Mayıs 2014, 14:45
#824
turkish39 adlı üyeden alıntı
Bide arka teker ne kadar kalınsa motor o kadar güçlüdür
Arka teker kalın görünsün motor daha iri dursun diye arka ikinci çamurluğu bile çıkarmadım ben.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
-
21 Mayıs 2014, 14:46
#825
rebel_punto adlı üyeden alıntı
Arka teker kalın görünsün motor daha iri dursun diye arka ikinci çamurluğu bile çıkarmadım ben.
İşi çözmüşsün helâl
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
21 Mayıs 2014, 14:49
#826
son sürat meselesine çok takılan arkadaşların gazına gelmeyin, normal binici arkadaşlar, sürekli son devirlerde gezen motorlardan, ilerleyen km relerde hayır gelmez, bu her türlü motor için geçerli, 2bin devir az olsun, sağlıklı olsun, yarınlarda motor elinde patlarsa, bu insanların, bajaj şöyle, bu böyle demesin, 1.2 kere limit testi yaparsın, limitleri öğrenince bırakırsın yeter, 30.40.000 bin km relerde ybr lere piston subap attıran arkadaşlar vardı, normalde rahat 100.000 km giden motorlara, gerisini siz düşünün
-
21 Mayıs 2014, 14:50
#827
turkish39 adlı üyeden alıntı
İşi çözmüşsün helâl
Ayıpsın. Bmw tarzı oldu. Yavru CS.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
-
21 Mayıs 2014, 14:52
#828
Hyosungları da gsx-r 1000 sanıp gazı kökleyip her viteste 3-5 saniye redline da gezdiler, sonra krankları ellerine alıp ''hyosung çok dandik gıronk gırıyo'' diye ağlanıp durdular.. hyosungun tek hatası Türkiye pazarına 2008 e kadar kesicisiz motosiklet satmak oldu fakat enjeksyonlu kesicili makinalarda da ne yapıp edip krankı eline alan uzman denyolarımız oldu..
Hoop dönüyoruz pulsara, reklamda adamlar 50 metre yüksekte arka kaldırıp puntellere dayıyor,birbirlerinin üzerine sürüyor,yanlıyor yunluyor.. şimdi burda 165 yapanlar 175 e zorlayanlar.. yakında egzoz,dişli cart curt modlayıp bayır aşağı 200 yapanlar da çıkar =)
Yazık olacak pulsara da yazık olacak =) politika yanlış,KTM bile duke200 lerde böyle bir politika izlemedi ki kaliteli alettir. yapmayın etmeyin,hyosunglar gibi adını çıkarmayın pulsarın..
-
21 Mayıs 2014, 14:56
#829
Serk21 adlı üyeden alıntı
Hyosungları da gsx-r 1000 sanıp gazı kökleyip her viteste 3-5 saniye redline da gezdiler, sonra krankları ellerine alıp ''hyosung çok dandik gıronk gırıyo'' diye ağlanıp durdular.. hyosungun tek hatası Türkiye pazarına 2008 e kadar kesicisiz motosiklet satmak oldu fakat enjeksyonlu kesicili makinalarda da ne yapıp edip krankı eline alan uzman denyolarımız oldu..
Hoop dönüyoruz pulsara, reklamda adamlar 50 metre yüksekte arka kaldırıp puntellere dayıyor,birbirlerinin üzerine sürüyor,yanlıyor yunluyor.. şimdi burda 165 yapanlar 175 e zorlayanlar.. yakında egzoz,dişli cart curt modlayıp bayır aşağı 200 yapanlar da çıkar =)
Yazık olacak pulsara da yazık olacak =) politika yanlış,KTM bile duke200 lerde böyle bir politika izlemedi ki kaliteli alettir. yapmayın etmeyin,hyosunglar gibi adını çıkarmayın pulsarın..
Katılıyorum pulsarın reklamları tahrik edici...
-
21 Mayıs 2014, 15:19
#830
Serk21 adlı üyeden alıntı
Hyosungları da gsx-r 1000 sanıp gazı kökleyip her viteste 3-5 saniye redline da gezdiler, sonra krankları ellerine alıp ''hyosung çok dandik gıronk gırıyo'' diye ağlanıp durdular.. hyosungun tek hatası Türkiye pazarına 2008 e kadar kesicisiz motosiklet satmak oldu fakat enjeksyonlu kesicili makinalarda da ne yapıp edip krankı eline alan uzman denyolarımız oldu..
Hoop dönüyoruz pulsara, reklamda adamlar 50 metre yüksekte arka kaldırıp puntellere dayıyor,birbirlerinin üzerine sürüyor,yanlıyor yunluyor.. şimdi burda 165 yapanlar 175 e zorlayanlar.. yakında egzoz,dişli cart curt modlayıp bayır aşağı 200 yapanlar da çıkar =)
Yazık olacak pulsara da yazık olacak =) politika yanlış,KTM bile duke200 lerde böyle bir politika izlemedi ki kaliteli alettir. yapmayın etmeyin,hyosunglar gibi adını çıkarmayın pulsarın..
Motosikletin sınırlarını bilmek gerek.
Orijinal haliyle 5.000 devir de 70km/h ile gidiyor. Bu 10bin d/d da 140 km hız demek ki zaten sağlıklı yapacağın son hız. Tamam motor 11.500 devir çeviriyor diye zorlamanın ne anlamı var.
http://vimeo.com/94631771
Reklamlar konusunda zaten arka kaldırın eleman tam 31. saniye arka çamurluğu kendinden geçiriyor. Ne gerek var. Gösteri motoru mu bu. Aldığın her motoru efendi efendi süreceksin. Haaa arada gazla arada bir sınırlarını gör - bil.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
-
21 Mayıs 2014, 15:56
#831
Kocaeli İl Temsilcisi
Kocaeli Bajaj bayisine gittim az önce , ellerinde test motoru olup olmadıklarını sordum test edebilmek için . Ama test motorlarının olmadıklarını söylediler ve test motorununda gelmeyeceğini söylediler . İstersem Bajaj discover 125 st'yi test edebileceğimi söylediler yalnızca discover modeli varmış test için . Bende Discover modelini test ettim ama biraz titreşimliydi motor . Acaba Pulsar nasıl merak ediyorum . Test motoru olmadığı için denemeden almak istemiyorum motoru sonradan pişman olurum diye
-
21 Mayıs 2014, 16:05
#832
Pulsar 200 NS ön ve arkasında sahip olduğu kelebek disk fren yapısı sayesinde tampon tampona sürüşlerde bile üstün bir durma özelliği sağlamaktadır.
bu resmi sitedeki açıklama =) daha neleri var.. hem motorlara yazık hem kullanıcılara.. zaten çok çabuk gaza gelen bi milletiz, ikince elde temiz pulsar da bulamayacağız gibime geliyor. Birde ön,arka kaldırıp keçeleri patlatıp sonra Nitrox gazlı tekli amortisörü patlatıp servise gidip garantiden değiştirin demeyin papaz olursunuz herkesle =)
Pulsar sahipleri düzgün biner ise uzun km ler mutlu mesut kullanırlar kanaatindeyim,bence tadını çıkarın keyifle binin yakışıklı motosiklet. bakarsınız USD düştü,orta sehpa kalktı diye fiyatı da 6999 a çekerler,işte ozaman her eve bir pulsar sloganı ile satış yapabilirler =)
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:01 ----------
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Kocaeli Bajaj bayisine gittim az önce , ellerinde test motoru olup olmadıklarını sordum test edebilmek için . Ama test motorlarının olmadıklarını söylediler ve test motorununda gelmeyeceğini söylediler . İstersem Bajaj discover 125 st'yi test edebileceğimi söylediler yalnızca discover modeli varmış test için . Bende Discover modelini test ettim ama biraz titreşimliydi motor . Acaba Pulsar nasıl merak ediyorum . Test motoru olmadığı için denemeden almak istemiyorum motoru sonradan pişman olurum diye
inanırmısın 5 dakika önce buradaki bayi nerede diye sitenin haritasından baktım ama anlayamadım =) sanırım otogardan çarşıya girince oralarda biryerde. Ben bulvardaki motorculardan birine verirler sanmıştım. Refik abiye,şişmana,özkan abiye vs ama baya bir alakasız yere vermişler zaten test motoru da yokmuş.. demek ki bajaj iyi araştıramıyormuş, kocaeli gibi motosiklet popülasyonu yüksek ilde böyle yapıyorlar ise sıkıntı var demektir.
-
21 Mayıs 2014, 16:07
#833
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Kocaeli Bajaj bayisine gittim az önce , ellerinde test motoru olup olmadıklarını sordum test edebilmek için . Ama test motorlarının olmadıklarını söylediler ve test motorununda gelmeyeceğini söylediler . İstersem Bajaj discover 125 st'yi test edebileceğimi söylediler yalnızca discover modeli varmış test için . Bende Discover modelini test ettim ama biraz titreşimliydi motor . Acaba Pulsar nasıl merak ediyorum . Test motoru olmadığı için denemeden almak istemiyorum motoru sonradan pişman olurum diye
discover konusunda test ile ilgili görüşlerini paylaşır mısın.. özellikle CBF kullanıcısı olarak
-
21 Mayıs 2014, 16:27
#834
Kocaeli İl Temsilcisi
Serk21 adlı üyeden alıntı
inanırmısın 5 dakika önce buradaki bayi nerede diye sitenin haritasından baktım ama anlayamadım =) sanırım otogardan çarşıya girince oralarda biryerde. Ben bulvardaki motorculardan birine verirler sanmıştım. Refik abiye,şişmana,özkan abiye vs ama baya bir alakasız yere vermişler zaten test motoru da yokmuş.. demek ki bajaj iyi araştıramıyormuş, kocaeli gibi motosiklet popülasyonu yüksek ilde böyle yapıyorlar ise sıkıntı var demektir.
İzmit çarşıdaki bajaj bayi kanuni bayii ile aynı . Test motorunu neden getirmiyorsunuz dediğimde motorun fiyatı pahalı o yüzden getiremiyoruz dediler . Şaka gibi ...
Garip adlı üyeden alıntı
discover konusunda test ile ilgili görüşlerini paylaşır mısın.. özellikle CBF kullanıcısı olarak
Discover'in oturuş pozisyonunu normal buldum . Fakat gidon kısmını dar yapmışlar Cbf'e göre o yüzden bi değişik geldi . Vites yerinede alışamadım vites attırmak için bunun vitesi nerde yaa diye ayağımla yokluyordum Hızlanması gidişi güzel cbf ile çok bi fark yok . Motorun sesini beğenmedim hiç , cbf'in sesi daha güzel geldi bana . Motorda hissedilir bi titreşim var cbf gibi rahat değil ama çokta rahatsız etmedi . Gerçi şehir içinde test ettiğim için 50 60 km hızı geçemedim . Uzun yolda 90 100 giderken titreşim ne olur bilemem . Muhtemelen rahatsız eder gibime geliyor . Titreşimi sele ayak pegleri ve depoda giderken bariz bir şekilde hissettim ama çok zangır zangır bi titreşimi yoktu . Zamanla sürdükçe aşılır herhalde Fiyatına göre kesinlikle alınır birşey demiyorum o yüzden İşçilik olarak normal çinli motorlardan bi fark göremedim . Malzeme kalitesini pek beğenmedim . Ama dediğim gibi ne kadar ekmek o kadar köfte . Cbf'in sıfırına 5670 tl verecek durumu olmayanlar Discover'a 3855 tl vermeleri daha mantıklı . Ama bi ybr kalitesinde değil motor orasıda ayrı bir gerçek .
-
21 Mayıs 2014, 16:51
#835
Serk21 adlı üyeden alıntı
Pulsar 200 NS ön ve arkasında sahip olduğu kelebek disk fren yapısı sayesinde tampon tampona sürüşlerde bile üstün bir durma özelliği sağlamaktadır.
bu resmi sitedeki açıklama =) daha neleri var.. hem motorlara yazık hem kullanıcılara.. zaten çok çabuk gaza gelen bi milletiz, ikince elde temiz pulsar da bulamayacağız gibime geliyor. Birde ön,arka kaldırıp keçeleri patlatıp sonra Nitrox gazlı tekli amortisörü patlatıp servise gidip garantiden değiştirin demeyin papaz olursunuz herkesle =)
Pulsar sahipleri düzgün biner ise uzun km ler mutlu mesut kullanırlar kanaatindeyim,bence tadını çıkarın keyifle binin yakışıklı motosiklet. bakarsınız USD düştü,orta sehpa kalktı diye fiyatı da 6999 a çekerler,işte ozaman her eve bir pulsar sloganı ile satış yapabilirler =)
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:01 ----------
inanırmısın 5 dakika önce buradaki bayi nerede diye sitenin haritasından baktım ama anlayamadım =) sanırım otogardan çarşıya girince oralarda biryerde. Ben bulvardaki motorculardan birine verirler sanmıştım. Refik abiye,şişmana,özkan abiye vs ama baya bir alakasız yere vermişler zaten test motoru da yokmuş.. demek ki bajaj iyi araştıramıyormuş, kocaeli gibi motosiklet popülasyonu yüksek ilde böyle yapıyorlar ise sıkıntı var demektir.
Eskişehir de distribütörlüğü motor bayileri dururken beyaz eşya bayisine vermişler :D Ne anlarsınız bundan ? Motorcular motora güvenmiyor ki satmıyorlar anlarım ben! Yakın da bim de falan satılırsa şaşmam :D
-
21 Mayıs 2014, 17:08
#836
Arkadaşlar dün 500 km. bakımını yaptırdım.
Rodaj döneminde yakıt yüketimi 2,45 litre/100km (476 km, 11,7 litre).
Yakıt ölçümünü deponun ağzından 1cm böşluk kalana kadar doldurarak yaptım.
5000 deviri ve 60km hızı geçmedim, bazen gereksiz ara gazlar verdim.
Aşırı yüklenilmediğinde 3 litre yi geçmeyeceğini zannediyorum.
Serviste edindiğim bir kaç bilgiyi paylaşmak isterim.
Gittiğim servisin ustası daha o sabah 6 günlük eğitimden yeni gelmişti.
Eğitimde motora ve teknolojisine hayran kalmış.
Anlata anlata bitiremedi. Hatta samimi olduğu diğer bazı müşterilere motorlarını değiştirdiklerinde Pulsar dan başka motor alırlarsa onları servise sokmayacağını söylüyordu.
Eğitimde test aracı olarak kullanılmış 2 adet pulsar motoru sökmüşler. Birinde hiçbir problem yokmuş, birinde sadece piyanolarda hafif bir şey varmış. Kolay kolay bu motora zarar veremezsin, korkma diyordu.
Dediğine göre Bajaj firması Türkiye piyasasını çok önemsiyormuş ve ilk enjeksiyonlu modellerini bizim üretmişler. Hindistanda Pulsar lar halen karbüratörlü üretiliyormuş.
Bütün kontrollerin elektronik beyin tarafından sağlandığını, motor sıcaklığının bile müşür ile değil elektronik beyinden kontrol edildiğini söyledi. Motor kolay kolay hararet yapmıyormuş ama aşırı zorlayıp hararet yaptırsak bile elektronik beyin motoru stop ediyormuş. Yaklaşık 10 dk sonra tekrar çalıştırabiliyormuşuz.
Yarış motorlarında kullanılan bir teknoloji ile motor düştüğünde yangın tehlikesine karşı benzin akışını kesmek için &0 dereceden fazla yan yattığında benzin otomatik olarak kesiliyormuş. Bir süre bekledikten sonra tekrar çalıştırılabiliyormuş.
Orta sehpaya önceki motorlarımda çok alıştım. Pulsara da takmak istediğimi söyledim, başka marka modelden uydurabilirmiyiz diye sordum. Kesinlikle önermediğini, virajlarda biraz fazla yatınca orta sehpanın yere değdiğini söyledi.
Yavaş yavaş bırakacağım bu çinli motorların tamir işlerini, kaliteyi biraz yükseltmek lazım artık diyordu.
Aklıma gelenler bunlar.
-
21 Mayıs 2014, 17:13
#837
DusSoSa adlı üyeden alıntı
Eskişehir de distribütörlüğü motor bayileri dururken beyaz eşya bayisine vermişler :D Ne anlarsınız bundan ? Motorcular motora güvenmiyor ki satmıyorlar anlarım ben! Yakın da bim de falan satılırsa şaşmam :D
Kanuni nerede satılıyosa bajajda orda,kanuni servisleri de bajaj servisleri.Servisler de tek değişiklik bajajın eğitimini alıyolar,hatta şu sıralar ikinciye alacaklar.Eğitimle bu iş çözülür mü? Bizim buradaki servis biraz biraz değişmiş gibi,tabi zaman gösterecek.Olaya tek taraflı değerlendirmemek lazım.
Servis bajajla haliyle daha fazla ilgilenecek ve ona göre para isteyecek.Sonuçta servis bakım ücretleri tavsiye edilen fiyat,ucu açık yani.Servis isterse 90-10-150 alır (TÜRK ESNAFInı anlatmama gerek yok).
Bayi satışına bakar ondan sonrası onu ilgilendirmez.Bana göre bi sıkıntı yok.
Kuralkan daha önceleri bayi ve servisler yüzünden çok şikâyet alan bir kuruluş,halâ aynı hataları yapar mı onu da görecez.Başından beri bunları dile getirdim ama önyargılı olduğumu ve fiyatına takıntılı olduğum için böyle yaptığım yansımıştı.Ama şu an okuduğumuz bazı şikâyetler sıkıcı gerçekten.Ekrem bey bajaj için çok çabalıyor,sade ben değil hepimiz görüyoruz bunu.Ekrem beyin bu çabasını bayi ve servisler heba ederse gerçekten çok yazık olur.Bulunduğum ilde tabiri caizse tepelerine çöktüm,hatta herşeyi yazma Ekrem bey bize kızıyo diyolar,çok ta iyi oluyo.Yazma diyeceğine kendine çeki düzen ver.Bayi ve servislerden çok bana danışanlar var.Yolda tanımadığım insanlar sormaya başladı
Aksaklıklar her zaman olacaktır,yeter ki çözüme ulaşılsın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:10 ----------
centil40 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar dün 500 km. bakımını yaptırdım.
Rodaj döneminde yakıt yüketimi 2,45 litre/100km (476 km, 11,7 litre).
Yakıt ölçümünü deponun ağzından 1cm böşluk kalana kadar doldurarak yaptım.
5000 deviri ve 60km hızı geçmedim, bazen gereksiz ara gazlar verdim.
Aşırı yüklenilmediğinde 3 litre yi geçmeyeceğini zannediyorum.
Serviste edindiğim bir kaç bilgiyi paylaşmak isterim.
Gittiğim servisin ustası daha o sabah 6 günlük eğitimden yeni gelmişti.
Eğitimde motora ve teknolojisine hayran kalmış.
Anlata anlata bitiremedi. Hatta samimi olduğu diğer bazı müşterilere motorlarını değiştirdiklerinde Pulsar dan başka motor alırlarsa onları servise sokmayacağını söylüyordu.
Eğitimde test aracı olarak kullanılmış 2 adet pulsar motoru sökmüşler. Birinde hiçbir problem yokmuş, birinde sadece piyanolarda hafif bir şey varmış. Kolay kolay bu motora zarar veremezsin, korkma diyordu.
Dediğine göre Bajaj firması Türkiye piyasasını çok önemsiyormuş ve ilk enjeksiyonlu modellerini bizim üretmişler. Hindistanda Pulsar lar halen karbüratörlü üretiliyormuş.
Bütün kontrollerin elektronik beyin tarafından sağlandığını, motor sıcaklığının bile müşür ile değil elektronik beyinden kontrol edildiğini söyledi. Motor kolay kolay hararet yapmıyormuş ama aşırı zorlayıp hararet yaptırsak bile elektronik beyin motoru stop ediyormuş. Yaklaşık 10 dk sonra tekrar çalıştırabiliyormuşuz.
Yarış motorlarında kullanılan bir teknoloji ile motor düştüğünde yangın tehlikesine karşı benzin akışını kesmek için &0 dereceden fazla yan yattığında benzin otomatik olarak kesiliyormuş. Bir süre bekledikten sonra tekrar çalıştırılabiliyormuş.
Orta sehpaya önceki motorlarımda çok alıştım. Pulsara da takmak istediğimi söyledim, başka marka modelden uydurabilirmiyiz diye sordum. Kesinlikle önermediğini, virajlarda biraz fazla yatınca orta sehpanın yere değdiğini söyledi.
Yavaş yavaş bırakacağım bu çinli motorların tamir işlerini, kaliteyi biraz yükseltmek lazım artık diyordu.
Aklıma gelenler bunlar.
İşte böyle servis gözlerinden öpülür.Merak olacak adamda.Tebrikler.
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
21 Mayıs 2014, 17:31
#838
Kanuniyi bilmiyorum ama namını duydum. Çoğu yerde bisikletçiden bozma servislerini görünce insan güvenipte alamıyor. Madem bu kadar değer veriyorlar, öncelikle altyapılarını geliştirip ondan sonra piyasaya girselerdi saygıyı hakederlerdi. Ama aynı tas aynı hamam derlerse de kendileri bilir. Ne de olsa türk insanı alıp deneyip kullanmadıktan sonra akıllanmıyor.
Başlığı en başından beri takip ediyorum. Sizinlede fikirlerimiz az çok aynı. Kırmızı rengi gelirse ve fiyatıda ilk açıkladıkları fiyattan satarlar sa bende almayı düşünürüm.
-
21 Mayıs 2014, 18:41
#839
Ekrem bey Hintli bir siteye göre, Pulsar 200NS FI (Türk Versiyonu) KTM Duke 200'ün enjeksiyon sistemini kullanıyormuş ?
Doğruluğu var mı ?
-
21 Mayıs 2014, 19:23
#840
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Kocaeli Bajaj bayisine gittim az önce , ellerinde test motoru olup olmadıklarını sordum test edebilmek için . Ama test motorlarının olmadıklarını söylediler ve test motorununda gelmeyeceğini söylediler . İstersem Bajaj discover 125 st'yi test edebileceğimi söylediler yalnızca discover modeli varmış test için . Bende Discover modelini test ettim ama biraz titreşimliydi motor . Acaba Pulsar nasıl merak ediyorum . Test motoru olmadığı için denemeden almak istemiyorum motoru sonradan pişman olurum diye
Yolunuz İstanbul'a düşerse, ilgilenmeniz halinde bayimizde Pulsar 200NS' i test etme imkanı bulabilirsiniz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (2 üye ve 9 misafir)