Yani ekrem bey için yetkilinin foruma düşmesi ibaresini kullandın ya pes. Demekki bi yerine takılmamak hoşuna gidiyor adamın. Peşinde koşmak istiyor suratına bakılmamak istiyor. Yuh be kardeşiim :D nasıl bir fantazi bu
Yani ekrem bey için yetkilinin foruma düşmesi ibaresini kullandın ya pes. Demekki bi yerine takılmamak hoşuna gidiyor adamın. Peşinde koşmak istiyor suratına bakılmamak istiyor. Yuh be kardeşiim :D nasıl bir fantazi bu
Meki 60 senin kafa güzelmi çünkü mt07 8 litreyi yakar yok eder AEAnın testini bir izle istersen burada pulsarın 5 litre yakması normaldir.Pulsardan ufak motorlar neler yakıyor biliyormusun sen.
Kullanım tarzı belirtmeden yakıt tüketimi konuşmak yersiz arkadaşlar. İstanbuldan mersine gittim geldim 2,7 lt/100 km tüketimim oldu. Ama istanbul içinde 3,3ten daha aşağı düşmedi hiç. 3,3-3,5 arası geziyor istanbul içinde. İstanbuldan edirneye gittiğimde dönüşte 120 130 140 basarak geldim 4 litrenin üstünde yaktı
İşte bizde bunu diyoruz yakar yakmaz diye birşey yok gayet normal pulsar için
Mengu nun motor kalkısta stop ediyor. Benim motor bodrumdan ahşap rampadan dar bir kapıdan geçerek çıkıyor ve stop etmiyor.
Vitese yapilan dalga dumeni anlamadim nedir o
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:33 ----------
2.depo oldu suan opetten stop etmedi opetden alinan benzin ile stop ederse yazarim ama shellden aldigimda her gun 2 kere ediyo bariz fark oluyo ankaraya ozgude olabilir her shellde olmayabilir
yazmıyım yazmıyım diyorumda bı kaç işgüzar var motoru kullandıkları bellı değil habire yorum yapıyorlar arkadaş cok sikayetçiyseniz almayın ya bu kadar basit motoru çok merak edende varsa gitsin bayisinde test motorları var test etsin hoşuna giderse alır gitmezse almaz olay bu kadar basit kaç sayfadır sizin ıvır zıvır mesajlarınızı okuyoruz megelli 125 modelini ilk alanlardandım diğer motorlarımda da şekli şemali yerinde olan ama piyasada çok tutulmayan motorlardı 2005'ten bu yana piayasaya yeni giren çoğu motoru kullandım, uzun zamandır pulsarı her yerde görüyorum ki bu hiç hoşuma gitmiyor (kızılay dağıtmış gibi) bu kadar insan bu motoru kullanıyor hangisine sorsam bu paraya böyle motor yok diyor biri forumdan ban yemiş fake hesap almış hala aynı muhabbete devam ediyor biri çıkmış kıçıkırık cg motorla pulsarın motorunu kıyaslıyor bırakın bu işleri. Ayzek kardeşimizin olayı farklı onunda motoru yenisi ile değiştirildi ki motoru sorunluydu yahu bu gün ayın 25 i tam bir yıl oldu motorum 4 kere stop etti onunda 3'ü panik fren esnasında, motoru çok merak eden varsa gitsin test etsin daha ne diyim hoşuna gitmeyen varsada gitsin 10 15 bin lira arası japon alsın
son yorumumda güme gitmiş. Olanı olduğu gibi kamu vicdanına bırakıyorum. Neyse bende en son yakıt tüketimimi yazıyım. Yarısı uzunyol yarısı şehiriçi karma kullanımda 3.5 litrenin biraz altında yakmışım. Yakıtı performansına göre gayet makul.
Gençler ben eski motorumda göstergeye alışkın olmadığım için halen pulsarı yüksek devirlerde kullanıyorum. Ve benim için tork önemli düşük devirde hızlanmasını bekleemem genelde 8-9k devirde kullanıyorum zaten.
TEKRARLIYORUM LÜTFEN OKUYUN: Motoru satın aldığımda 3900km idi adam 4 çizgi yakıt ile birlikte verdi. Tapa gaz Diyarbakırdan geldim mardine 90km.
Motor şuan 5005 km ;
Aldığım benzin:Fişleri hiç atmadım halen bendeler 5 defa BP'den 20'er TL. 1Defa Opetten 20 TL.Şuan depoda çizgi yok tekrar almam lazım.
Ben anlamıyourm öyle litre hesaplamasından siz hesaplayın inanmayan olursa akşam girer tek tek fişleride çekerim. Bu km genelde şehir içinde yapıldı arkadaşlarla gazıyoruz bazen. Onun dışında işe git gel keyfi kullanım ama şehir dışı yapmıyoruz sadece servise giderken ilçeye gittim odur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:58 ----------
bu lastik bizim motorlara olur sanırım. çok güzel birşey bu tam bizim yollara gider bence. siz ne dersiniz?
Motorun titreşimden vidalarının döküldüğü ve 100 kilometrede 5 litre yaktığı bu foruma yazlan en büyük saçmalık. Hele sorunları sadece benim motorumun değil tüm motorların ortak sorunu diye yazıyorsan senin Pulsar kullandığına inanmamızı beklemeyeceksin. Onlarca Pulsar kullancısını şahsen tanıyorum. Anlatılan bu tür olumsuzluklar palavra ötesi.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
Titreşim her tek silindir motorda olduğu gibi var ama rahatsız edici seviyede kesinlikle değil (10.000 km drift kullandım )bazen titreşim varmı yokmu o bile belli değil Cbr 250 de titriyormuş ona niye kimse bir şey demiyor tabi japondur o görmezden gelir saygı duruşuna geçeriz
Abi boşver. Biz seni biliyoruz. Millet Japon ve Çin motor distiribütörlerinin motorculara çektiği it muamelesine alıştı senin gibi biri ile karşılaşınca enfeksiyon geçiriyorlar. Zamanla geçere. Boş boş konuşup tükenecekler sonunda. Sevgi ve saygı ile.
- Benim motor 15binde şehir içinde 2,8 litre yakıyorum. Üstelik yüksek devir düşük vites kullanırım motyoru. Motor yol yaptıkça ve bakımlarına özen gösterdikçe daha az yakıyor.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
Merhabalar.
Kısa süre önce Dl 650 V-stromumu maddi sebeplerden dolayı çok üzülerek sattım.
Şuan idareten xmax 250 abs kullanıyorum. Ve dün gördümki otobanda vs 20 beygirin altında motor riskli. Xmax 20 küsür beygir olmasına rağmen zorlanarak uyum sağlanıyor özellikle artçım varken. Yokuşlar ciddi dert oluyor.
Açıkçası yeni kasa tvs apache 150 düşünüyordum. Çok az yakan hiç kronik problemi olmayan, bizzat tanıdıklarımın güvenle yurt dışına seyahete çıkıp sorunsuz geldiği bir makina.
Parçaları çok ucuz. Titreşimi beni rahatsız etmedi.
Fakat lastiklerinin ince oluşu, 14 beygir oluşu beni bu aletten uzaklaştırıyor. Daha doğrusu düşündürüyor.
Bu yüzden pulsara doğru kayıyorum.
Fakat her pulsar başlığına girdiğimde herkesin sorun yaşadığını okuyorum. Habire nir tartışma habire bir sorun.
Açıkçası bunlar beni pulsardan soğutuyor.
Stop etme sorunu kronik sanırım. Bu sorunu tam olarak bana açıklarmısınız ? Mesela kalkışta yapıyormu ? Kaç bin devirde yapıyor vs.
Aslında geçen sene pulsarla test sürüşüne dahi çıktım.
Yakıt olarakta çok farklı yorumlar okuyorum.
2015 kasada bu problemler hala devam ediyormu ? Geçen bir yorumda ediyor diye okudum ama tekrar sormak istedim.
Sizden yardım bekliyorum. Bana pulsarın kötü yönlerini ve kronik sorunlarını net ve samimi şekilde açıklarmısınız.
Vakit ayırıp beni bu çelişkiden kurtaran, aklımdaki sorulara yanıt veren olursa çok sevinirim.
Herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum.
kronikse benim motorda niye yok )) cidden artık bende kendimi garip his etmeye başladım. zorluyorum stop etsin diye. Dün 15km hız ile 2.vitesde debelenip durdum cektim debriyajı bıraktım stop etsin diye etmedi bu motor benle kafamı buluyor o zaman! Ekrem abi! bu terbiyesiz motorları niye getiriyorsun ülkeye yada bana kastın mı var? Sen sırf ben şikayetçi olmiyim diye alacğım motora bişiler yaptırdın dimi seni gidi seni! ))
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:42 ----------
cidden ben böyle birşey arıyorum. mardinin ara yollaı berbat + bu teker asfaltta da baya iyi gider. Herkes x treme max 'da aman asfaltta kaıyor diyordu ya yeminle toprak kum olmadımı hiç kaymadı. Krossu yatırdım bea yine kaymadı gayet iyi tutuyorsa bu ondan kat kat iyi gider(bence-kendi deneyimim başkasını bağlamaz. iyi tavsiyelere akılcı tavsiyelere açığım)
Adalet yok,eşitlik yalan. Hepimiz insanız ulan!! |Ne kadar yükselsende hayat 180' & Saygım kadar kinim de var
Motorum 15000'de ve 15000 bakımı yapıldı hiçbir zaman sübap ayarı yapılmadı yapılması gerekli midir ne gibi sorun çıkartır acaba yapamadıkları için mi yapmıyor servisler bilgisi olanlar teşekkür ederim.
Benim motorum 2014 ve ilk gelen partilerden. Hiç bir sorunum yok. Stop etme sorunu olduğunu söyleyen bir arkadaşımıza bişeyler anlattım. O da şimdi sorun yaşamadığını söylüyor.
---------------------
CompanERROR - Eğer o lastikler SAVA MC-32 ise kullanan bir kaç kurye arkadaş çok memnun. Ben de lastiklerim bitince bunlardan taktırmayı ciddi ciddi düşünüyorum. Bu lastikler yaz-kış 12 ay lastiğiymiş ve ben de 12 yağmur çamur dahil motor kullanmak zorunda olduğum için bu lastiklerden kullanmaya karar verdim.
Yalnız, şöyle bir sorunum var; Motoruma acentada MC-25 takıp çıkarmıştım. O lastiklerle 15bin kilometreyi doldurdum ama lastikler hala canavar gibi. Bir kaç gün evvel lastiklerimi 20bin kilometrede tekrar kontrol ederek değiştirmeye karar verdim. MC-32 kullanan kurye arkadaş lastiklerini 25binde değiştirme ihtiyacı hissetti.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)