Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #8101

    Üyelik
    03 Kasım 2013
    Motosikleti
    Tvs Rtr 150 \Pulsar 200 Ns\ Yamaha XJ6N
    merhaba arkadaslar.
    gezip gordugum yerleri sizlerlede paylaşmak istedim

    http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/152022-bajaj-pulsar-200-ns-ile-ege-akdeniz-birazda-ic-anadolu-turu.html#post3706996
    ceka bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #8102
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı akviran adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gecen sene burger king ve kfcden yediysen kesin getirmisimdir israil evlerindemisin
    O kadar detaylı adres veremem Bahçeli civarındayım diye bil yeter. Eve servis bi tek Tadım Pizza istedik sanırım.

  3. #8103

    Üyelik
    07 Temmuz 2014
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Kawasaki ER-5, Bajaj Discover 125 st
    merhabalar,

    dicover 125 st bölümünede yazdım ama cevap bulamadım.

    sorun şu arkdaşlar. motorun karbüatörde sorun vardı değişti. değişeli yaklaşık 2 ay oldu. 2 aydı eğer akşamları benzin musluğunun kapamazsam. sabah motoru çalıştırmak için yaklaşık 5 saniye marşa basmak zorunda kalıyorum. ve yoğun bir benzin kokusuyla birlikte çalışıyor. benzin musluğunu akşamdan kaparsam sıkıntı yok tek marşta alıyor. yakıtta 20 km farkedecek kadar arttı.

    birde ben mobil 15w 50 koyuyorum. ama 20w 50 koyanlarda hiç subab ve egzantirik sesi gelmiyor. benimkisi şakır şakır . sizce hatamı ediyorum 15w50 yağ koymakla?

  4. #8104
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı storm_shadow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar,

    dicover 125 st bölümünede yazdım ama cevap bulamadım.

    sorun şu arkdaşlar. motorun karbüatörde sorun vardı değişti. değişeli yaklaşık 2 ay oldu. 2 aydı eğer akşamları benzin musluğunun kapamazsam. sabah motoru çalıştırmak için yaklaşık 5 saniye marşa basmak zorunda kalıyorum. ve yoğun bir benzin kokusuyla birlikte çalışıyor. benzin musluğunu akşamdan kaparsam sıkıntı yok tek marşta alıyor. yakıtta 20 km farkedecek kadar arttı.

    birde ben mobil 15w 50 koyuyorum. ama 20w 50 koyanlarda hiç subab ve egzantirik sesi gelmiyor. benimkisi şakır şakır . sizce hatamı ediyorum 15w50 yağ koymakla?
    Benzin musluğunu gece kapayın hatta park yerine yaklaşmadan 700-800 metre önce kapayın. Karbüratörde kalan benzin park halinde uçar. Musluk açıksa sürekli benzin uçar, yakıt deponuzdaki benzin gittikçe azalır. 1 haftada 1 litre rahat kaybolacağını tahmin ediyorum. Ben kırmızı ışıkta kontak kapatma ve park yerine yaklaşırken benzin musluğu kapamakla ciddi miktarda yakıt tasarrufu sağlıyorum. Her gün işe motorla gidip gelen biri için bunlara dikkat etmek şart. Günde 100ml yakıt kaybetsem bile 20 lira benzinde en azından 20 km yol yapacak benzin ziyan olmuş olacak.

    Musluk açık kalınca zor çalışması da ağzına kadar benzinle dolu karbüratör şamandırasının yakıtı buharlaştırmakta zorlanması, muhtemelen şamandıra havalandırması tıkalı. Normal değil bu tabi karbüratörden daha az benzin buharlaşacaktır ama yüksek devirlerde tekleme yapar motor.

  5. #8105

    Üyelik
    07 Temmuz 2014
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Kawasaki ER-5, Bajaj Discover 125 st
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benzin musluğunu gece kapayın hatta park yerine yaklaşmadan 700-800 metre önce kapayın. Karbüratörde kalan benzin park halinde uçar. Musluk açıksa sürekli benzin uçar, yakıt deponuzdaki benzin gittikçe azalır. 1 haftada 1 litre rahat kaybolacağını tahmin ediyorum. Ben kırmızı ışıkta kontak kapatma ve park yerine yaklaşırken benzin musluğu kapamakla ciddi miktarda yakıt tasarrufu sağlıyorum. Her gün işe motorla gidip gelen biri için bunlara dikkat etmek şart. Günde 100ml yakıt kaybetsem bile 20 lira benzinde en azından 20 km yol yapacak benzin ziyan olmuş olacak.

    Musluk açık kalınca zor çalışması da ağzına kadar benzinle dolu karbüratör şamandırasının yakıtı buharlaştırmakta zorlanması, muhtemelen şamandıra havalandırması tıkalı. Normal değil bu tabi karbüratörden daha az benzin buharlaşacaktır ama yüksek devirlerde tekleme yapar motor.
    hımmm(!)

    ama karbüratör değişmeden önce olmuyordu böyle bir sorun.

    ama bak usta karbüratörü değiştirdiğinde ilk başta gaz açtığın zaman yakıt yeterli gelmiyor motor tekliyordu. şamandıra iğnesini çıkartıp matkabın ucuna takıp, zımparayla biraz tıraşlamıştı. ondan sonra gaz tepkimesi düzeldi. ve sabahları çalışma zorluğu baş göstermeye başladı. acaba diyorum tekrarmı karbüratör istetsem diyorum?

    birde yağ konusunda ne düşünüyorsunuz. sizce doğrumu yapıyorum?

  6. #8106
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı storm_shadow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hımmm(!)

    ama karbüratör değişmeden önce olmuyordu böyle bir sorun.

    ama bak usta karbüratörü değiştirdiğinde ilk başta gaz açtığın zaman yakıt yeterli gelmiyor motor tekliyordu. şamandıra iğnesini çıkartıp matkabın ucuna takıp, zımparayla biraz tıraşlamıştı. ondan sonra gaz tepkimesi düzeldi. ve sabahları çalışma zorluğu baş göstermeye başladı. acaba diyorum tekrarmı karbüratör istetsem diyorum?

    birde yağ konusunda ne düşünüyorsunuz. sizce doğrumu yapıyorum?
    Sorun gaz iğnesinde değil de şamandıra havalandırmasında olabilir.

    Kalın yağ yüksek devirde metale iyi yapışmaz, korumaz diyorlar. Ağustos sıcaklarında neyse de kışın 15W-50 biraz kalın gelir. 20W-50'yi düşünmeyin bile 10W-40 en ideal yağ bence küçük cc hava soğutmalı motorlar için. Paraya kıyıyorsanız Castrol 10W-50 de olur.

  7. #8107

    Üyelik
    07 Temmuz 2014
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Kawasaki ER-5, Bajaj Discover 125 st
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorun gaz iğnesinde değil de şamandıra havalandırmasında olabilir.

    Kalın yağ yüksek devirde metale iyi yapışmaz, korumaz diyorlar. Ağustos sıcaklarında neyse de kışın 15W-50 biraz kalın gelir. 20W-50'yi düşünmeyin bile 10W-40 en ideal yağ bence küçük cc hava soğutmalı motorlar için. Paraya kıyıyorsanız Castrol 10W-50 de olur.


    aldığım yağ 40 lira. castrol mobilden dahamı kaliteli?

  8. #8108
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı storm_shadow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aldığım yağ 40 lira. castrol mobilden dahamı kaliteli?
    Mobil'in motosiklet yağı mı varmış ? Varsa Castrol ile arasında çok fark olmayacaktır. Benim dediğim ama kaliteden başka bişey. Motorun çalışma sıcaklığına en uygun yağı kullanmak.

  9. #8109

    Üyelik
    07 Temmuz 2014
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Kawasaki ER-5, Bajaj Discover 125 st
    mobil1 racig 4t diye bir motorsiklet yağı var. motulden hallice 55 lira motul 40 lira mobil 24 lira castrol

  10. #8110
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı storm_shadow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mobil1 racig 4t diye bir motorsiklet yağı var. motulden hallice 55 lira motul 40 lira mobil 24 lira castrol
    Hepsi çok para ben 40-45 liralık Elf 10W-40 yarı sentetik araba motor yağından 3 şişe bitirdim. 2 şişeyi 40 liradan 3.üncü 45'ten almıştım. Hiç bi fark görmedim doğrusu pahalı yağlardan. Gerçi benim motorda yağ filtresi yok 1000km'de bir değişiyo yağ. O yüzden pahalı yağlara para yetişmiyo. Castrol koyup 2000km'de bir yağ değiştirenler var ama kötü yapıyolar aslında.

  11. #8111
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Michelin Pilot Street, Sporty ... bunlar çok dişsiz lastikler ülkemizin yollarına ve hava koşullarına hiç uygun değil. Islak yolda, karda buzda lastiğin kaliteli olması tek başına bişey ifade etmiyo lastiklerde çok az diş varsa.
    Sportyyi yağmurda kullanmayan bilemez diş sayısı az kanallar yağmuru tahliye edecek şekilde açılmış arge var adamlarda street biraz daha sert ideal ayarlarda olsada alsak

  12. #8112
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Motorun titreşiminden soğutma fanının vidası düşmüş 650km'den beri öyle biniyomuşum. İlk bakımdan beri motor ısınınca düdüklü tencere gibi bir ses veriyodu. Bugün yine yaptı motoru çektim sağa, gaz verdim bolca ısınmasını bekledim fan motoru dönüyo ama fan pervanesi dönmüyo sadece sağa sola oynuyo. İyiki motoru sıkışık trafiğe fazla sokmamışım. 70km ve üzeri hızlarda soğutma fanına gerek olmuyo hızlıyken sorun yok. Titreşimden aynı bir çinli motor gibi cıvataları dökülüyo bununda. Ön çamurluk alt parçasını da düşmeden yakaladım gevşemişti.

  13. #8113
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun titreşiminden soğutma fanının vidası düşmüş 650km'den beri öyle biniyomuşum. İlk bakımdan beri motor ısınınca düdüklü tencere gibi bir ses veriyodu. Bugün yine yaptı motoru çektim sağa, gaz verdim bolca ısınmasını bekledim fan motoru dönüyo ama fan pervanesi dönmüyo sadece sağa sola oynuyo. İyiki motoru sıkışık trafiğe fazla sokmamışım. 70km ve üzeri hızlarda soğutma fanına gerek olmuyo hızlıyken sorun yok. Titreşimden aynı bir çinli motor gibi cıvataları dökülüyo bununda. Ön çamurluk alt parçasını da düşmeden yakaladım gevşemişti.
    Nasıl bir titreşim var bu motorda çok merak ettim. Fuarda üstüne oturmuştum ama daha süremedim

  14. #8114
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nasıl bir titreşim var bu motorda çok merak ettim. Fuarda üstüne oturmuştum ama daha süremedim
    Motorun parçalarını gevşetmeye yetecek kadar titriyo. Seleye ve gidona ve ayaklıklara çok vuruyo titreşim. Artçı selesi titreşim konusunda rekor kırabilir.

  15. #8115
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    09 Haziran 2015
    Bizim burdada biri aldı pulsar başına bakalım neler gelecek önceki motoru ybr idi ybreyi mumla arar yakın zamanda.

  16. #8116
    omerturkoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2010
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    Bajaj pulsar 200 NS
    Alıntı ninja h2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizim burdada biri aldı pulsar başına bakalım neler gelecek önceki motoru ybr idi ybreyi mumla arar yakın zamanda.
    Niye uyarmadın bu motor dÖkülüyo h2 al diye? Ayıp etmişsin olmadı bak.Arkadaş komedisin yeminle ya.Senin mesajları okuyunca bi gülme tutuyo beni :D :D
    ismo61 bunu beğendi.

  17. #8117

    Üyelik
    12 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun parçalarını gevşetmeye yetecek kadar titriyo. Seleye ve gidona ve ayaklıklara çok vuruyo titreşim. Artçı selesi titreşim konusunda rekor kırabilir.
    Bu titreşim olayını biraz daha nesnel olarak ifade edebilir misin ? Mesela apachede 6 bin devirden sonra titreşim başlıyor. Bu motor için durum nedir apache gibi mi titreşimi ?

  18. #8118
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı 2AF3R adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu titreşim olayını biraz daha nesnel olarak ifade edebilir misin ? Mesela apachede 6 bin devirden sonra titreşim başlıyor. Bu motor için durum nedir apache gibi mi titreşimi ?
    Her devirde titriyo rölantide bile. 8000 devirden sonra baya titreşim var ama o devirde motor hızlı gittiğinden rüzgarla boğuşmaktan titreşime sıra gelmiyo dert etmek için Artçı için durum kötü tabi.

  19. #8119
    omerturkoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2010
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    Bajaj pulsar 200 NS
    Alıntı 2AF3R adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu titreşim olayını biraz daha nesnel olarak ifade edebilir misin ? Mesela apachede 6 bin devirden sonra titreşim başlıyor. Bu motor için durum nedir apache gibi mi titreşimi ?
    Çok sevdiğim apache mi yeni satmış biri olarak şunu söylemeliyim ki kesinlikle apache nin yüksek devirlerdeki titreşimi kadar bi titreme sözkonusu değil.Hatta bana pek titriyo gibi de gelmiyo dogruyu söylemek gerekirse.
    tozluklu, kdiner ve ismo61 bunu beğendiler.

  20. #8120
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    09 Haziran 2015
    Alıntı omerturkoglu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok sevdiğim apache mi yeni satmış biri olarak şunu söylemeliyim ki kesinlikle apache nin yüksek devirlerdeki titreşimi kadar bi titreme sözkonusu değil.Hatta bana pek titriyo gibi de gelmiyo dogruyu söylemek gerekirse.
    Denesin görsün pulsarı sonra h2 aldırız abisi sen merak etme h2 almak kolay görsün bakalım nasılmış kendi tercihi pulsarı almak vede lafta çok biliyor ama bilki uygulamada hata var yani birşey bildiği yok.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)