Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Ağustos 2015, 23:12
#8001
Mengu16 adlı üyeden alıntı
60 liralık gidon yükseltme 3 parçalı. Pulsarın uyduruk ötesi kendiliğinden gevşeyen gidonunu öyle bir aparatla kullanmak delilik olur. Bir virajın ortasında gidon elinizde kalabilir. Ayrıca debriyaj telini daha çabuk eskitir, teli gerdirir temas ettiği yerleri çizer.
Keşke kullanmadan atıp tutmasan be kardeşim. Kendiliğinden gevşeyen kaç tane gidon gördünki. Ben şahsen görmedim duymadım. 6 7 aydır bu aparatı kullanıyorum gevşeme falan yok. Tellerde kasma yok değdiği yer yok çizdiği yer yok. İnanmayan varsa istanbul avrupa yakasında buluşalım incelesinler motorumu
Reklamlar
-
17 Ağustos 2015, 23:21
#8002
enescanatar adlı üyeden alıntı
Keşke kullanmadan atıp tutmasan be kardeşim. Kendiliğinden gevşeyen kaç tane gidon gördünki. Ben şahsen görmedim duymadım. 6 7 aydır bu aparatı kullanıyorum gevşeme falan yok. Tellerde kasma yok değdiği yer yok çizdiği yer yok. İnanmayan varsa istanbul avrupa yakasında buluşalım incelesinler motorumu
Ben kullanıyorum gevşedi sol gidonum. Motoru elde yürütüp yokuş falan çıkarmayın gidon gevşiyor. Alyanı abartı derece sıkınca gevşekliği geçiyor ama mantıklı bir çözümmüdür bilemedim.
-
17 Ağustos 2015, 23:47
#8003
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Ben kullanıyorum gevşedi sol gidonum. Motoru elde yürütüp yokuş falan çıkarmayın gidon gevşiyor. Alyanı abartı derece sıkınca gevşekliği geçiyor ama mantıklı bir çözümmüdür bilemedim.
Koy gittigidiyora aliyim ben aparatlari
-
18 Ağustos 2015, 00:08
#8004
Ampul değişikliği yapan varmı ? Philips xtreme vision düşündüm diğer güçlü ampullere göre uzun ömürlü diyolar ...
-
18 Ağustos 2015, 08:27
#8005
Pulsar için yan çanta demiri arıyorum ama topcase takmak için arkaya doğru uzantısı olmayacak. İrf motordaki yan taşıyıcının arkaya uzanan parçası iptal edilebiliyor mu? Bu şekilde kullanan var mı?
http://www.irfmotor.com/urunler/yan-...i#!prettyPhoto
-
18 Ağustos 2015, 09:37
#8006
ayzek adlı üyeden alıntı
Normal tüketimde 3 - 3.5 lt aralıgında yakıyorum gaz actımmı km de 17-18-19 aralıgında yakıyor bana göre degerlerde sıkıntı yok
Değerler kişiye göre değişir zaten,ben ikinci çizgiye kadar kaç km yapıyor diye merak ettim,mesela bizimki 17 lt alıyor,benzin ışığı yandığında 8 lt kadar benzin daha kalıyor.Benzin ışığı yanana kadar 230-250 km arası bişey gidiyor.Işık çok erken yanıyo yani.Sizdede ikinci çizgi muhabbetini görünce merak ettim.
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
18 Ağustos 2015, 09:39
#8007
akviran adlı üyeden alıntı
Koy gittigidiyora aliyim ben aparatlari
Ben gidon yükseltme kullanmadım ona rağmen gevşedi.
-
18 Ağustos 2015, 09:57
#8008
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Ben kullanıyorum gevşedi sol gidonum. Motoru elde yürütüp yokuş falan çıkarmayın gidon gevşiyor. Alyanı abartı derece sıkınca gevşekliği geçiyor ama mantıklı bir çözümmüdür bilemedim.
motoru kullanmamandan bahsetmemiştim konu gidon yükseltme aparatı olunca aparatı kullanmamandan bahsetmiştim. her bakımda genel kontroller yapıldığı için sorun olacağını düşünmüyorum. kontrolsüz bırakmamak en iyisi
-
18 Ağustos 2015, 10:17
#8009
turkish39 adlı üyeden alıntı
Değerler kişiye göre değişir zaten,ben ikinci çizgiye kadar kaç km yapıyor diye merak ettim,mesela bizimki 17 lt alıyor,benzin ışığı yandığında 8 lt kadar benzin daha kalıyor.Benzin ışığı yanana kadar 230-250 km arası bişey gidiyor.Işık çok erken yanıyo yani.Sizdede ikinci çizgi muhabbetini görünce merak ettim.
o anlamda hesaplamadım ama genelde 35 -40 tl benzin atıyorum ortalama 7-7.2-7.4 litre benzin alıyor 4.5 - 5 litre benzin kalıyor ortalama
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
18 Ağustos 2015, 10:32
#8010
ayzek adlı üyeden alıntı
o anlamda hesaplamadım ama genelde 35 -40 tl benzin atıyorum ortalama 7-7.2-7.4 litre benzin alıyor 4.5 - 5 litre benzin kalıyor ortalama
Eyvallah arkadaşım sağolasın...
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
18 Ağustos 2015, 10:42
#8011
Bazen burda öyle şeyler okuyorumki motorumun markasından şüphe etmeye başlıyorum :-O Rutin kontroller ve bakımlar yapıldıktan sonra çinli motorlar bile parası kadar köfte veriyor. Ki pulsar kat kat daha kaliteli mahcup edecek bir motor değil. İllaki önlenemeyecek sıkıntılar, pürüzler çıkacaktır ama motoru düzgün kullanınca bir problem çıkmyacaktır diye düşünüyorum. 1 sene kullandığım 100lük mondial cupum vardı yemini suyunu verince o bile beni hiç yolda bırakmadı, bikaç kez benzinini bitirip yolda kalmam dışında :-)
Bu arada bende de Muhammet Kandemirin gidon yükseltmesi var çokda güzel
-
18 Ağustos 2015, 11:21
#8012
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Ben gidon yükseltme kullanmadım ona rağmen gevşedi.
Ben kullandim gevseme yapiyo dedin yukardada arkadas senin sorunun ne anlamiyorum
-
18 Ağustos 2015, 20:53
#8013
İyi akasamlar.
Bugun moto 444 Ankara Bajaja gittim.Motorumun gosterge reset problemi vardi.Bunun icin elektrik tesisati kontrol edildi.Konjektor ve aku kontrol edildi.Motor tarayiciya baglanip ariza tespiti yapildi.Sonuc olarak resetleme sorunun akunun guc altinda voltajini koruyamamasi oldugu ifade edildi.Musteri memnuniyeti kapsaminda akum
degistirildi.Suan motorumun tek sorunu olan resetleme sorunu cozulmus oldu.Bu konuda kurumsal anlayisla sorunu garanti kapsaminda cozume kavusturan Bajaj kuralkan grubuna.Yetkili servis olarak ilgi ve alakalarindan memnun kaldigim Moto444 calisanlarina tesekkur ederim.
-
18 Ağustos 2015, 20:59
#8014
mengu16 arkadasim bugun bir arkadasim mesaj atti gidon aparati takan birisinde problem olmus diye . sasirdim. megerse kullanmamissiniz .sizin probleminiz biraz bilgisizlik vede servisinizin acemiligine denk gelmis. ben istanbulda kendim montaj yapiyorum daha gevseme problemi olmadi.
loctite denilen bir urun var civatalara surulmesi gerekiyo. sizin pulsarda fabrikada surmemis olabilirler o yuzden gevseme yapiyodur. istanbuldaysaniz yardimci olurum probleminiz cozulur.
0539 601 35 33 numaram
buda urun linkihttp://www.motosiklet.net/forum/satilik-motosiklet-aksesuarlari/145251-bajaj-pulsar-200ns-gidon-yukseltme-pratik-uygun-fiyat.html#post3595085
-
18 Ağustos 2015, 23:17
#8015
alpknkc adlı üyeden alıntı
aynen oyle yapiyorum aslinda 4. vitesteyken bi sokaga donucem mesela debriyaj fren yapip motoru yavaslatip vitesi direk 1e cekiyorum debriyaji birakmadan daha stop ediyor once ki motorumdan aliskanlik biraz huyuna suyuna alismam gerekicek sanirim
yildirim tarafindayim bende
sen hep böyle kullanıyorsan motosiklet stop etmesinde ne yapsın :D. o vites hilalleri, dişliler allaha emanet...
-
18 Ağustos 2015, 23:19
#8016
Ben anlatamıyorum galiba, bu gidon yükseltmesiz gevşiyor zaten, yükseltmeyi takınca zayıf noktaları artacak daha da güvenilmez olacak. CNC tornada tek parça gidon yükseltme yapanlar var onların ürününü kullanmak daha mantıklı. Loctite düzgün tasarlanmış bir mekanik parçayı sabitlemek için kullanılmaz, cıvata doğru tork değerinde sıkıldığında gevşeme yapmamalı. Gevşiyorsa tasarımda hata vardır.
-
18 Ağustos 2015, 23:23
#8017
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Ben anlatamıyorum galiba, bu gidon yükseltmesiz gevşiyor zaten, yükseltmeyi takınca zayıf noktaları artacak daha da güvenilmez olacak. CNC tornada tek parça gidon yükseltme yapanlar var onların ürününü kullanmak daha mantıklı. Loctite düzgün tasarlanmış bir mekanik parçayı sabitlemek için kullanılmaz, cıvata doğru tork değerinde sıkıldığında gevşeme yapmamalı. Gevşiyorsa tasarımda hata vardır.
adam haklı..
-
18 Ağustos 2015, 23:56
#8018
bu yuzden zaten foruma yazmiyorum fazla.herkes birseyler yaziyo bilip bilmeden.
hangi meslekle ugrastiginizi bilmiyorum.
loctite vidalar arasindaki boslugu doldurarak titresimden gevsemesini onler vidalarin.
ciddi sayida gidon yukseltme sattim. daha sikayet eden olmadi. ayrica gidonu sokun civatalara bakin bakalim kirmizimsi bisey varmi yokmu. disk vidalarina ve onemli parcalari hic soktunuzmu. civatalarin uzerindeki loctite i gorursunuz.
hatta numara numaradir loctite. her yerde ayni numara kullanilmaz. bilincsiz kullanirsaniz vidayida bozarsiniz vidanin gectigi yeride
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------
ayrica orjinal gidon amortisore girerkenki bosluguna bakin birde gidon yukseltme takarkenki bosluguna bakin.
-
19 Ağustos 2015, 08:39
#8019
mukureis adlı üyeden alıntı
bu yuzden zaten foruma yazmiyorum fazla.herkes birseyler yaziyo bilip bilmeden.
hangi meslekle ugrastiginizi bilmiyorum.
loctite vidalar arasindaki boslugu doldurarak titresimden gevsemesini onler vidalarin.
ciddi sayida gidon yukseltme sattim. daha sikayet eden olmadi. ayrica gidonu sokun civatalara bakin bakalim kirmizimsi bisey varmi yokmu. disk vidalarina ve onemli parcalari hic soktunuzmu. civatalarin uzerindeki loctite i gorursunuz.
hatta numara numaradir loctite. her yerde ayni numara kullanilmaz. bilincsiz kullanirsaniz vidayida bozarsiniz vidanin gectigi yeride
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------
ayrica orjinal gidon amortisore girerkenki bosluguna bakin birde gidon yukseltme takarkenki bosluguna bakin.
mengu16 nickli arkadaş neredeyse her konuda bilgili. son 20-30 sayfadır yani buraya yazmaya başladığından beri yazdıklarını okuyorum maşallah her konuda çok derin bilgilere sahip. her şeyden anlıyor allah nazardan saklasın
-
19 Ağustos 2015, 09:49
#8020
asuvara adlı üyeden alıntı
İyi akasamlar.
Bugun moto 444 Ankara Bajaja gittim.Motorumun gosterge reset problemi vardi.Bunun icin elektrik tesisati kontrol edildi.Konjektor ve aku kontrol edildi.Motor tarayiciya baglanip ariza tespiti yapildi.Sonuc olarak resetleme sorunun akunun guc altinda voltajini koruyamamasi oldugu ifade edildi.Musteri memnuniyeti kapsaminda akum
degistirildi.Suan motorumun tek sorunu olan resetleme sorunu cozulmus oldu.Bu konuda kurumsal anlayisla sorunu garanti kapsaminda cozume kavusturan Bajaj kuralkan grubuna.Yetkili servis olarak ilgi ve alakalarindan memnun kaldigim Moto444 calisanlarina tesekkur ederim.
Aynı sorunun birdaha tekrarlamaz insallah sorunsuz surusler dilerim
Bu gidon yukseltme işi 2 ceşit vardi sanirim 3cm ve 5cm diye benim gordugum yukseltmede gidonu sola cevirince hafiften gaz aciyirdu saga cevirdiginde depriyaji etkiliyordu sag sol yaptiginda gidondan ses geliyirdu en son arkadas serviste sokturdu tellerinde gergin olmasi bana gore saglikli gekmedi hatta bazilarida tellerin gectigi yerleri degistirerek cozume ulasmisti ama bu hangisi icin bilmiyorum muhtemel 5 cm lik olandir 3 cm de sorun yok anlasilan
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)