aynayı birkere ayarlıyorum ayna derdım kalmıyor pulsarda iyi bir ayara baglı ama apache aynası bugun sürdüm aynası övüldüğü kadar varmış gerçekten gelelim pulsara aynayı geriye dogru gelebildiği kadar getiriyorum yanı ruzgardan geri gelecek bozulacak derdi olmayacak kıvama getirdikten sonra gidon baglantısından gevsetiyorum ve ileri dogru istediğim açıya gelene kadar ayarlıyorum vıdayı sıkıyorum ondan sonra tek yapmam gereken yukarı aşağı kısmını ayarlamak bozuldu etti derdi olmadan kullanıyorum
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
Senin cbf e on basar pulsar. enjeksiyonlu su soğutmalı makine. aydınltması çok daha iyi. spor sürüş kalın lastikler (değmes gerekyor) daha fazla tork ve sürat. Daha bi ton şey.. ben pulsarla gezerken bütün cbf çiler bakıyor. Cbf güzel alet. Lakin pulsar bir iki tık üzerinde cbf in.
Cennette cehennemde içinde. Ötesine kanma..
bencede pulsar bir iki tık önde arkadaşımda var bir gün boyunca kullandım üstüne ilk oturduğunuzda çok farklı geliyor motor hareket etmeye başlayınca farkı anlıyorsunuz ayriyetten 2011 den beri kenarda cbf im var pulsar sürat i de gayet başarılı gidişi de aslında tarz meselesi ben çok beğendim güzel motor
arkadaşlar tamam iyi diyosunuzda sağlamlık ve sorunsuzluk olarakta aynı şeyleri söylemek mümkünmü bide satışa sunulunca satılırmı
CBF 150 sahibi arkadaşların bunu satıp Pulsar 200 almasını kesinlikle tavsiye etmem.
Pulsar gerçekten bence çok hoş bir tasarıma sahip. Çok daha atak ve CBF 150'ye göre daha güçlü. Yoğun trafikte olsun, görece uzun yolda olsun daha kullanışlı. Fakat CBF ise dayanıklı, bence oturuşu daha konforlu. Arada aman aman bir güç farkı yok. Üstelik çok şükür ben motorumda şu anda hiçbir sorun yaşamasam da zırıltı ve stop etme şayiaları yaygın.
Düz mantıkla "150'lik Japon satılıp 200'lük Hint üretimi motosiklet almak" çok anlamlı gelmiyor. 150'liği doya doya kullanıp yeterli bütçeyi yapıp bakımlı, temiz çift silindirli bir 250'lik Japon'a ya da tek silindir olsa bile KTM'ye belki de yeterince beklenip daha yüksek silindir hacimli bir alete yürünebilir.
Hangi paraya? Dikkat ettiyseniz "yeterli bütçe için para biriktirip" yazdım. Bu benim fikrim. "Durduk yere 150'lik Japon ile 200'lük Hintli almak bana mantıklı gelmiyor" diye yazdım. Mantıklı bulan adam da kendince haklıdır. İlla benim dediğim doğrudur gibi bir ısrarım yok.
İlk motor cbf ybr cart curt yerine bajaj pulsar olmalı sonrasında cbr 250 lere 15.000 lira vermek yerine 600 cc ler düşünülmeli herkesin görüşü farklıdır
cbf konforunu bulamazsın ama pulsarın artıları ağır basar
arkadaşlar benim öğrenmek istediğim sağlamlık sorunsuzluk ikinci elde satış cbf beni hiç üzmedi benzini kodum devam pulsarda sağlam sorunsuzmu?
Şimdi ben buraya bir şeyler yazacağım ama pusuda "bizim motorumuzu kötülemek için elinden geleni yapıyorlar " diye yazdıklarımı okumadan üzerime atlamak için bekleyenler olacak yine de görüşümü yazayım.
Geçen hafta sağolsun bir arkadaş sayesinde Pulsar'ı denedim. Şöyle söyleyeyim Pulsar ilk piyasaya çıktığında ben vitesli motosiklete yeni geçmiştim. Çalışma saatlerim yüzünden test sürüşüne gidememiştim. KEŞKE gitseydim de ilk motosikletim Pulsar olsaydı. KESİN alırdım. Çünkü o sırada 6900'e veren bayiler vardı.
Frenler muhteşem, abartılı iyi. Dönüş kabiliyeti süper. Neden bu motosiklete atik motor diyorlar sürünce anladım. İstanbul şehir içinde "elim kolum" oldu motosiklet derler ya, öyle bir makine. 125 cc kadar yakıp, 250 cc kadar ivmelenen bir makineden bahsediyoruz.Konfor konusuna hiç girmiyorum titreşim benim için sorun değil.
Ama ben Inazuma sahibi olduktan sonra test edebildiğim için, gidin alın diyecek kadar önermiyorum.
Siz de CBF150 sonrası motosiklet arıyorsunuz ve uzun yıllar sorunsuz motosiklet kriteriniz ağır basıyorken piyasaya 2014 yılında çıkmış, ve rölantisindeki kararsızlığın nedeni bayiler tarafından saptanamamış motosiklet sahipleri varken, alın diyemiyorum.
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
Hocam yakıt konusu gördüğüm kadarıyla çok değişken, 2 küsür yaktıran arkadaşlar da var 4 yaktıranlar da.
Inazuma ile 3.4 yakan kişiler var, ben sırf ne kadar az yakacak testini yapmak için sürdüğümde 4.1 yakıyorum.
Yeni bakım yaptığım halde böyle, buji değiştirip öyle deneyeceğim bir de.
Forumda uzun süre aktif olduğunuz ve teknik bilginiz olduğu için rahatlıkla soruyorum. İlk marş alıp çalışmaya başladığında bile enjeksiyonlu olduğu halde gaz verip devir yükseltme ihtiyacı duyuluyor. Ciddi bir kararsızlık vardı kullandığım Pulsar'ın rölanti devirinde. Sizin makine de böyle mi ? Bunun nedeni daha önceki sayfalarda bahsettiğiniz enjeksiyonun düşük deviri ayarlayamama sorunu mudur ?
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
İki kişi artı çanta 110 120 bandında 200 km yolda 3.5 litre yaktırdım. Hem rüzgar vardı hemde 1.90 ın üzerinde ve 92 kiloyum. Hatta çoğu zaman 6. viteste olduğunu sanıp 5 le gittim.
Bir akadaşımız cbf le arasında çok güç farkı yok demiş. Ciddi fark var arada. Kullanan da hemen fark eder teknik veriler de ortada. Pulsar a bakarken daha kalitesi ortada.
Sadece marş ile çalışıyor ama 2 tur atmayla motor devrini bulmuyo 3 saniye civarı basman lazım marşa. Enjeksiyon bol bol aragaz çekiyo rölantide dalgalanma mevcut. Dur-kalk trafikte de her harekette en az 3000 devir ve bol gaz istiyo ve debriyajı çektikten sonra rölantiye düşünce gaz vermesen bile yeniden bir gazlama yapıyor enjeksiyon 2000-2500 devir arasına. Dur-kalklarda bol gaz istemesinden ve rölanti zıplamasından motor aşırı benzin tüketiyor ve ısınıyor. Bunların hepsinin sorumlusu enjeksiyon sisteminin yazılımıdır. Feedback kontrol sistemi yavaş ve dengesiz çalışıyo. Stop etme olayına neden olan şey de bu bence.
Paran bolsa İnazuma tabi ki;
http://www.motosiklet.net/forum/moto...r-misiniz.html
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)