Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #7661
    oknglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2012
    Şehir
    Tekirdağ Çerkezköy Kapaklı
    Motosikleti
    Asya Nostalji 125 , Pulsar 200NS
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yavaşlayıp dönüş yapmak için, çünkü debriyajı çekmesen de stop ediyor 2000 devir altına düştüğünde.
    Yani durmaya yakın çekiyorsunuz anladığım kadarıyla


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7662
    Mardin İl Temsilcisi CompanERROR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    X TREME MAX 2014 - Pulsar 200NS 2014
    Arkadaşlar yokuş aşşağı niye debriyaj cekiyorsunuz rolantide gitsin işte kesin gazı. Arbada bile yokuşta boşa vs almak tehlike siz motorda yapıyorsunuz bunu yapmayın. Ayrıca büyük ihtimal devir düştüğünden stop ediyor yada tam stop edecekken debriyaj cekiyorsunuz mengü.

    *Not: Mengüye akıl vereceğim hiç aklıma gelmezdi ama kesin savunması sağlam olacaktır :S

  3. #7663
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı oknglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani durmaya yakın çekiyorsunuz anladığım kadarıyla
    Durmaya yakın değil motor belli bi devrin altını düşünce gaz kolu iş görmüyo, debriyajı çekip motoru yeniden devirlendirmen lazım. 2000 devir bile değil aslında, 3000 devirin altında gaz kumandası çok kararsız. 2. vites 3000 devrin altında yürümüyo motor, yarım debriyaj istiyo hızlanabilmek için.

    Alıntı CompanERROR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar yokuş aşşağı niye debriyaj cekiyorsunuz rolantide gitsin işte kesin gazı. Arbada bile yokuşta boşa vs almak tehlike siz motorda yapıyorsunuz bunu yapmayın. Ayrıca büyük ihtimal devir düştüğünden stop ediyor yada tam stop edecekken debriyaj cekiyorsunuz mengü.

    *Not: Mengüye akıl vereceğim hiç aklıma gelmezdi ama kesin savunması sağlam olacaktır :S
    Devir düşünce debriyajı çekip aragaz vermeden toparlayamıyo motor kendini. Enjeksiyon beynini böyle yapmışlar ne yapalım.

  4. #7664
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Alıntı ustaakcan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhabalar bu foruma ilk mesajın takip ediyordum ama hiç kayıt olmamaştım öncelikle şunları sormak istiyorum.
    1-2014 2015 model pulsar arasındaki farklar nelerdir.
    2-Rodaj dönemi ile ilgili altın elbiseli adam bile rodajın yeni motorlarda gereksiz olduğunu söylemiş okuyorum hala yapmazsan olmaz diyenler var.
    öreğin ben ilk aldığımda zorlasam motoru ne olur.
    3-Şuan superlight200 kullanıyorum sürdüğümde 2015 pulsarı bana biraz rahatsız geldi.Bunun hakkında ne düşüyorsunuz.
    4-Son olarakta bir arkadaşım 161 yapıyorum diyor arkadaşları okuyorum 120 130 yapıyorum demiş.Bunuda anlamadım.

    şimdiden cevaplarınız için çok teşekkür ederim.
    2014 - 2015 Arası lastik dışında gözlegörülür bir fark yok.
    Rodaj önemli. İlk iki bakımakadar 5bin km oluyor fazla zorlamamak gerek.
    Pulsar öyle çok rahat bir motor değil. Bir ybr cbf konforu yok. Ama cbr250 den vs çok daha rahat bir motosiklet.
    Orjinal haliyle düz yolda 152km/h gördüm. yanlış hatırlamıyorsam 136km/h da redline lambası yanmaya başlıyor.

    Umarım yardımcı olmuşumdur.
    kdiner ve ustaakcan bunu beğendiler.
    Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.

  5. #7665
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Bazı durumlarda debriyaj çekmeden olmaz. Özellikle ara dere yaparken, viraja girerken, bazen virajda, yokuş inerken vs motoru denetime alıp tekrar hizaya sokmak için şarttır. Debriyaj çekmenin en önemli özelliği motoru denetime alıp tekrardan yeni duruma göre toparlamak.
    Mengu16, ayzek ve Paksoy bunu beğendiler.
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  6. #7666

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Honda cbr 650f
    [QUOTE=oknglr;3687645]
    Alıntı iluvatarEru adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Yokuş aşağı inerken neden debriyajı çekiyosunuz ? Cahilliğime verin bilmediğimden soruyorum
    Debriaji ceken bendegilim yanlis alinti yapmisin kardes. Hic bir zaman debriajla veyahut motor bosta yurutmem. Cok nadir durumlarda engebeli bozuk yolda anlik olarak motoru dengelemek icin yarim debriaj gitmek zorunda kalabiliyorum. Gecen konusu gecen debriajla kalkma olayinida tekradenedim hatta biraz yokus tu hafiften motora hic gaz vermeden motor hareket haline gacebiliyor bu arada motor rolnti devir araligi 1600-1700 lastikleri dun degistirdim metzeler yaptim frenlemede yol tutusta cok farkettiriyor masalihi var motorumun Allah nazardan saklasin herkese iyi gunler.

  7. #7667
    iluvatarEru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS - VW Golf 1.4 Tsi DSG
    Alıntı ismo61 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Debriaji ceken bendegilim yanlis alinti yapmisin kardes. Hic bir zaman debriajla veyahut motor bosta yurutmem. Cok nadir durumlarda engebeli bozuk yolda anlik olarak motoru dengelemek icin yarim debriaj gitmek zorunda kalabiliyorum. Gecen konusu gecen debriajla kalkma olayinida tekradenedim hatta biraz yokus tu hafiften motora hic gaz vermeden motor hareket haline gacebiliyor bu arada motor rolnti devir araligi 1600-1700 lastikleri dun degistirdim metzeler yaptim frenlemede yol tutusta cok farkettiriyor masalihi var motorumun Allah nazardan saklasin herkese iyi gunler.
    Ben çekiyorum debriyajı, açıkçası ister çekerim ister çekmem tercih benimdir.Debriyajı çekmenin motorda tabu olduğunu bilmiyordum. Yeniyim motor dünyasında. Ama her ne olursa olsun debriyajı çekmek motor stop etme sebebi olmamalı , olamaz!
    Saygılar.
    Not: yokuş aşağı gidiyorsunuz ileride kırmızı ışık var bu durumda ne yapılıyor motorda ? Bari öğreneyim ...
    28indensonra ve agrasiwe bunu beğendiler.

  8. #7668
    Mardin İl Temsilcisi CompanERROR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    X TREME MAX 2014 - Pulsar 200NS 2014
    [QUOTE=ismo61;3687856]
    Alıntı oknglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Debriaji ceken bendegilim yanlis alinti yapmisin kardes. Hic bir zaman debriajla veyahut motor bosta yurutmem. Cok nadir durumlarda engebeli bozuk yolda anlik olarak motoru dengelemek icin yarim debriaj gitmek zorunda kalabiliyorum. Gecen konusu gecen debriajla kalkma olayinida tekradenedim hatta biraz yokus tu hafiften motora hic gaz vermeden motor hareket haline gacebiliyor bu arada motor rolnti devir araligi 1600-1700 lastikleri dun degistirdim metzeler yaptim frenlemede yol tutusta cok farkettiriyor masalihi var motorumun Allah nazardan saklasin herkese iyi gunler.
    Abi yokuş yukarı rolantiyle motor nasıl hareket etsin devir normalken? Düz yol dersen hade tamam derim ama azcık yokuş olsa dasece debriyaj ile kalkmaması gerek ben çok yanlış mı biliyorum mevzuyu ?

    Alıntı iluvatarEru adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben çekiyorum debriyajı, açıkçası ister çekerim ister çekmem tercih benimdir.Debriyajı çekmenin motorda tabu olduğunu bilmiyordum. Yeniyim motor dünyasında. Ama her ne olursa olsun debriyajı çekmek motor stop etme sebebi olmamalı , olamaz!
    Saygılar.
    Not: yokuş aşağı gidiyorsunuz ileride kırmızı ışık var bu durumda ne yapılıyor motorda ? Bari öğreneyim ...
    Yokuş aşşağı hız düşürmeden debriyaj basarsan dengesiz duruş yaparsın diye biliyorum. Hiç olmazsa gazı bırakıp biraz frenleyin sonra debriyaj çekin. Vites yüksek ise arka frene hafif dokunmanız gerekecek. Yoksa ışıklarda durduktan sonra vites indirmek sıkıntı olabilir he saniyeler az kalmışsa
    Adalet yok,eşitlik yalan. Hepimiz insanız ulan!! |Ne kadar yükselsende hayat 180' & Saygım kadar kinim de var

  9. #7669

    Üyelik
    09 Ekim 2013
    Merhabalar pulsarımıza nereden jant şeridi alabiliriz acaba

  10. #7670
    iluvatarEru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS - VW Golf 1.4 Tsi DSG
    Alıntı CompanERROR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yokuş aşşağı hız düşürmeden debriyaj basarsan dengesiz duruş yaparsın diye biliyorum. Hiç olmazsa gazı bırakıp biraz frenleyin sonra debriyaj çekin. Vites yüksek ise arka frene hafif dokunmanız gerekecek. Yoksa ışıklarda durduktan sonra vites indirmek sıkıntı olabilir he saniyeler az kalmışsa
    Hızım düşük zaten . Başıma gelen tam olarak şöyle ;
    Yokuş aşağı bir yoldan gidiyorum debriyaja basıp 1.ci vitese geçtim hızım zaten gayet düşük.Debriyajdan elimi de çekmedim zaten ışıklar yakındı. Bu halde ışıklara doğru giderken stop etti.
    Saygılar

  11. #7671
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    Şaka gibi, nasıl biniyosunuz böle motorlara, yeni arkadaşları uyaracağınıza hala al al güzel motor diyenler oluyo bide, küfür ettireceksiniz millete, 6 bin lira verin cbf falan alın gidipde paranızı bacacın çöpüne vermeyin. Her gün yeni bir stop etti muhabbeti, çok alışıldı artık dimi, gören gözleri bile kör etmiş anlaşılan.
    Motosikletimin üstü açık..
    https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber

  12. #7672
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Alıntı abeciMotoru adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şaka gibi, nasıl biniyosunuz böle motorlara, yeni arkadaşları uyaracağınıza hala al al güzel motor diyenler oluyo bide, küfür ettireceksiniz millete, 6 bin lira verin cbf falan alın gidipde paranızı bacacın çöpüne vermeyin. Her gün yeni bir stop etti muhabbeti, çok alışıldı artık dimi, gören gözleri bile kör etmiş anlaşılan.
    Abi niye bu kadar takıldın sen bu motora.

    Arızası ni soyl3misler zaten alacak olan da bunu bilerek alır.

    Çöp demek ağır bir itham olur. Biz çöp kavramını kanuni gt 170 gibi motorlar için kullanıyoruz mesela.
    abeciMotoru ve ninja h2 bunu beğendiler.

  13. #7673
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    Merhaba Arkadaşlar , sanırım başlangıç motoru için iddialı bir makina ...

    Yalnız uzun vadede çok kalıcı ,sürekliliği olan bir motor da olmayabilir. Şehir içi kıvrak atılgan ,"şekil şemal ali kemal" cinsinden yakışıklı bir alet. Bunun yanında ,tepkileri yönetmek için bir tık motordan anlamak gerekebilir.

  14. #7674
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    Alıntı Zuzuuw adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi niye bu kadar takıldın sen bu motora.

    Arızası ni soyl3misler zaten alacak olan da bunu bilerek alır.

    Çöp demek ağır bir itham olur. Biz çöp kavramını kanuni gt 170 gibi motorlar için kullanıyoruz mesela.
    Sayfalarca stop etme sorunundan bahsediliyor ne diyeyim Mahmut mu diyeyim :D
    dyavol-77, kara_kule ve ninja h2 bunu beğendiler.
    Motosikletimin üstü açık..
    https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber

  15. #7675

    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Şehir
    Aliağa
    Motosikleti
    <<yeni sahibine hayırlı olsun>>TVS Apache RTR 150
    Alıntı abeciMotoru adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sayfalarca stop etme sorunundan bahsediliyor ne diyeyim Mahmut mu diyeyim :D
    adam haklı arkadaşlar... içinizden birisine bir şey olunca neden önlem alınmadı diye buradan sallamaya başlayacak herkes... kimseye önermeyin... kimse almasın ki adamlar kendilerini bu konuyu çözmek için zorlasınlar... şu anda zorluyorlarsa daha da zorlasınlar... ama yok illa ki birimiz hayatını kaybedecek ondan sonra herkes bilmiş bilmiş konuşacak... bu motosikletin bu sorunu çözülene kadar kimse almasın denmesi lazımken neler konuşuyorsunuz...
    abeciMotoru, dyavol-77 ve ninja h2 bunu beğendiler.

  16. #7676

    Üyelik
    14 Temmuz 2004
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800 Classic, Bajaj Pulsar 200 NS
    İkinci (ve daha sık kullandığım) motosiklet Pulsar 200 NS.

    Toplam 100 km.lik bir sürüş hariç, 2.000 km. kadar tamamen şehir içinde kullandım. Bu süre zarfında "stop etme" sorununa rastlamadım. Fakat aldığım hafta, debriyaj çok geride geldiğinden debriyajı ayrıca ustanın tavsiyesiyle rolantiyi ve gergin olan zinciri ayarlatmıştım.

    Tecrübesiz birisi olduğum için pek fazla kıyaslayacak motor kullanmadım. KTM Duke 125 ve 200'den daha rahat bir gaz tepkisi ve sürüş konforu hissettim. İnazuma'nın konforu yoktu fakat dur - kalklarda ve şehir trafiğinde araçların arasından sıyrılmada (muhtemelen kendi motoruma daha alışık olduğundan ve emanet motorla riske girmek istememe psikolojisinden) İnazuma'ya göre daha kıvrak geldi.

    MT 125 bundan daha hafif ama kesinlikle silindir hacmi nedeniyle gitmiyor ve daha cansız. 0-70 arası hızlanması ve canının görece hemen bitmemesi anlamında bundaki motor örneğin bir MT-125 kasasında olsa bence tadından yenmezdi.

    Hindistan'da sanırım Japon - Alman endüstrisi seviyesinde montaj, işçilik olarak standart tutturulamayıp bazı partilerde kronik sorunlu imalatlar yapabiliyordur ihtimal ki.. Durum öyle ise stop etmemesi ve genel olarak son derece memnun olmam sebebiyle şanslı kitledenim. Elbette para verip motor alırken "yazı - tura" atar gibi "kısmete inşallah sorunsuz olanlardan denk gelir" denmemeli.

    Fakat bir ihtimal stop etme sorununun debriyaj/rölanti ayarından, kişisel hakimiyetin sağlanamamasından da kaynaklanabileceğini düşünüyorum. Bilhassa pek tecrübesi olmayan dostlar, farkında olmadan bi şeyleri yanlış yapıyor olabilir.

    Bence şehir içi ve kısa seyahatler için inanılmaz pratik, rahat, son derece az yakan, sorunsuz ve şık bir makine. Parasını kattiyen hak ettiğini, performans olarak tek silindirli bilindik çıplak 250 cc'lerden şehir trafiğinde geri kalmadığını düşünüyorum.

    Umarım herkes gönlünde yatan aslana ulaşarak güvenli şekilde sürebileceği ekonomik duruma ve sürüş seviyesine ulaşır.

    Kendi eksik, subjektif tecrübeme göre söyleyebilirim ki kesinlikle "çöp" vs. değil, gayet performanslı, insanı mutlu eden, başarılı bir motor bu. Sonuçta Pulsar NS 200 düşük bütçe, makul beklentiler motoru. Hiç kimsenin "sınırsız bütçem olsa ben yine de Pulsar NS alırım" diyeceğini sanmam. Oysa bütçe sorunu olmaksızın düşük cc şehir motoru olarak (ikinci makina ya da yegane motor olarak) İnazuma, KTM, R25 gibi tercihlerde bulunanları tanıyorum.

    Herkese iyi haftasonları, iyi sürüşler dilerim.
    AttilaXtreme bunu beğendi.

  17. #7677
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Durmaya yakın değil motor belli bi devrin altını düşünce gaz kolu iş görmüyo, debriyajı çekip motoru yeniden devirlendirmen lazım. 2000 devir bile değil aslında, 3000 devirin altında gaz kumandası çok kararsız. 2. vites 3000 devrin altında yürümüyo motor, yarım debriyaj istiyo hızlanabilmek için.


    Devir düşünce debriyajı çekip aragaz vermeden toparlayamıyo motor kendini. Enjeksiyon beynini böyle yapmışlar ne yapalım.
    Devir düşünce vites düşürüp duruma uygun vitesden devam etmek gerek yumuşak kalkış yapsam bile devir 3.000 leri buluyor gösterge ile işim olmuyor ama öyle 2devirden çabucak 3.000 devirleri buluyor

  18. #7678
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    4. viteste 2000 devire düşüp yeniden gaz verip vitesle hiç uğraşmadan 90 km hıza kadar çıkmak, Cg ile mümkün Pulsar da yapsın niye 2. viteste bile toparlayamıyo devir düşünce. 18 NM torku nereye saklamışlar acaba.
    ninja h2 bunu beğendi.

  19. #7679
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    09 Haziran 2015
    bu sorunun cevabını bekliyoruz

  20. #7680
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4. viteste 2000 devire düşüp yeniden gaz verip vitesle hiç uğraşmadan 90 km hıza kadar çıkmak, Cg ile mümkün Pulsar da yapsın niye 2. viteste bile toparlayamıyo devir düşünce. 18 NM torku nereye saklamışlar acaba.
    Tork düştüğünden vites düşürmek gerek cg ile 4 vitesde 2 devre kadar düşüp vites düşürmeden toparlayıp 90 km hızlara çıkmak ilginç 2.000 devir neredeyse rölanti devri


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)