Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Temmuz 2015, 16:16
#7501
ademgumus_82 adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba arkadaşlar İstanbul daki Bajaj bayilerinde en iyisi hangisi, fikri olan yazabilir mi? Esnaflık olarak insanlık olarak vs.
1. olarak gördüğüm OKtay Motor - Güneşli
Servis
Evren Mah. Gülbahar Cad. Bekçi Sok. No: 33 Güneşli, Bağcılar, İstanbul
Yol Tarifi: Güneşli metro market üst giriş kapısı bankalar caddesi veya eski hürriyet bina arkası.
Showroom
Ziyagökalp Mahallesi Bedrettin Dalan Bulvarı İşbatı Ticaret Merkezi No: 1 / 50 Başakşehir / İstanbul
Tel :
Servis: 0 (212) 655 70 70
Showroom: 0 (212) 549 79 73
Reklamlar
-
23 Temmuz 2015, 16:17
#7502
ademgumus_82 adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba arkadaşlar İstanbul daki Bajaj bayilerinde en iyisi hangisi, fikri olan yazabilir mi? Esnaflık olarak insanlık olarak vs.
Ben Ankara'dayım, OktayMotor'un adı sanı buralara kadar geldi, aştı doğuya doğru gidiyor . Tavsiye etmeyen yok gibi birşey, önerilen yerlerin başında gelir, özellikle servis olarak. Bayileri ve adresleri bajajın sitesinde bulabilirsin.
-
23 Temmuz 2015, 16:20
#7503
AttilaXtreme adlı üyeden alıntı
üstad bunu kullandınız mı sıvı jantlara bulaşandan mı yoksa, yapışkanmıdır bu.
-
23 Temmuz 2015, 16:27
#7504
agrasiwe adlı üyeden alıntı
wolfün ekonomik yakıt tüketimini herkese söylerim, tavsiye ederim, yalnız kıyaslamalarınız biraz yanlış. Kullanmadığınız motor ile ilgili mubalağa edilen sorunları baz alarak gereksiz yorumlarınız var. Ben hepsini kullandım, uzun yolda wolf ekonomik değildir ! bastıra bastıra söylüyorum, 250 cc 26 beygirlik motor gibi en 90 ile nede 140 ile değil adam gibi 120 ile sürekli gittim, geri dönüşümde maalesef 3,9 lt yaktı. giderkende 4 lt. 850 km samsuna gidiş bir de geliş yaptım, evet selesi rahat ki pulsarda da rahatlatmak zor değil ! samsuna gidip geldim, ortalama 120 ile gittim, 4 lt yaktı o zamanda paylaşmıştım mt de yada facebook sayfasında bulabilirsin bu paylaşımlarımı, üstelik samsuna giderken motorun şiştiğinden de bahsetmiştim. Şimdi çıkıp birisi bende wolf ile 5000 km türkiye turu attım hiç öyle şişme görmedim diyebilir evet doğrudur, samsuna giderken biraz sıkmıştım, az mola ile gitmeye çalışmıştım ama motorun şiştiğinin gerçeğini değiştirmez bu.
Devir dalgalanmalarından devirin bir saniye geç tepki vermesini, 6*7 bin devirdeydi sanırım takılıp birden atmasını, soğukken ilk çalıştırıp stop edince ikinci çalıştırmada gaz vermezsen rolantinin çok düşük çalıştığını, benzinin senin dediğin gibi her zaman 1 km sonra normal değerleri vermediğini, amatisör gibi kronik parçaların patladığını sadece ben değil benim ile birlikte alan 4 arkadaşımda yaşadılar ettiler. şimdi burda eski konuları açmayacağım ama sokakta istediğin pulsarcıyı durdur sor bakalım abarttığın kadar sorun yaşana kaç kişi göreceksin, maalesef kullanmadığın motor hakkında gereksiz yorumların var üstad.
Kullanmadığımı nerden biliyosun sevgili agrasiwe
yakıt değerlerinde muhtemelen farklı bi ayarsızlık varmış, saatte 130-150km basarak bile 4 litreyi asla görmedim, motor şişti demişsin, ağustos ayında istanbuldan 5 saat gibi bi sürede geldim 2-3 kere durdum sadece, belki bi kere fan açmıştır başka bişey olmadı.
devir dalgalanması olarak sandığın şey muhtemelen zincirin ömrü bitmesinden ötürü motorun gücü tekerlere dengesiz iletmesinden kaynaklanıyor, zincirini değiştir kardeşim.
bide amortisör patlaması yazılmış buna ne diyim mesela düşünüyorum, yolda sağlam çukurlara artçıyla beraber girmişimdir, hani acaba nasıl patlatabilirim şu amortisörü diye kassam aklıma bu anım gelio kusura bakma.
sen ve o 4 arkadaşınla sahiden tanışmayı çok isterdim diye eklemeden edemicem :D
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
23 Temmuz 2015, 16:44
#7505
Teşekkürler araştırdım biraz doğruymuş ayrıca kuralkan dan da servis ödülü almış
-
23 Temmuz 2015, 16:47
#7506
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
Kullanmadığımı nerden biliyosun sevgili agrasiwe
yakıt değerlerinde muhtemelen farklı bi ayarsızlık varmış, saatte 130-150km basarak bile 4 litreyi asla görmedim, motor şişti demişsin, ağustos ayında istanbuldan 5 saat gibi bi sürede geldim 2-3 kere durdum sadece, belki bi kere fan açmıştır başka bişey olmadı.
devir dalgalanması olarak sandığın şey muhtemelen zincirin ömrü bitmesinden ötürü motorun gücü tekerlere dengesiz iletmesinden kaynaklanıyor, zincirini değiştir kardeşim.
bide amortisör patlaması yazılmış buna ne diyim mesela düşünüyorum, yolda sağlam çukurlara artçıyla beraber girmişimdir, hani acaba nasıl patlatabilirim şu amortisörü diye kassam aklıma bu anım gelio kusura bakma.
sen ve o 4 arkadaşınla sahiden tanışmayı çok isterdim diye eklemeden edemicem :D
vallahi bende tanışmak isterim, genelde akşamları istanbulda Sütlüce Sahilde toplanırız, istersen facebooktan ekliyeyim seni https://www.facebook.com/caner.kahraman.771 buyur daha detaylı konuşur gazlarızda hala 4 arkadaş bir aradayız.
Edit: sen izmirdeymişsin kısmet gelince artık.
-
23 Temmuz 2015, 16:51
#7507
almpoz adlı üyeden alıntı
O 100 km hızla giderken istop edip düşen arkadaşta sıkıntı var istop ettiği zaman Debriyajı bırakmış olmalı o panik ile ve o yüzden motor viteste olduğu için arka tekerlek normal olarak kitler kendini. Birde yokuş aşağıya inerken Debriyajı sıkmayın bence veya sıkarsanız hafif gaz verin motor rölanti de durmadığı için alt devirlerde kendini kapatıyor muhtemelen aynı PCX 125 mantığı gibi.
Sevgili kardesim o kaza yapan arkadas benim öncelikle belirteyim benim motor stop etmedi beyin resetledi bu sebebten oturu kaza yaptim yani elim debriyajda falan degildibunu bi gecelim sonrasinda hizim 100 km degildi 55-60 araligindaydi acemiliginden diyorsun 2006 dan beri motor tepesindeyim buna ek olarak surucu kursunda uste a2 usta ogreticiligi yapmaktayim gectim benim nasil motor kullandigi cumartesi pazar sinavimiz var kemerburgazda buyur gel yetistirdigim cekirgeleri gor ne kadar acemiler herseyi soylemek kolay basina gelince anlarsin ve hatta ben okadar acemiyimki bugun debriyaj teli koptu egitimde 56 km debriyaj olmadan getirdim motoru ama hep bunlar acemilikten inan bana
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
23 Temmuz 2015, 17:04
#7508
Normalde bende Oktay Motora gidiyorum Pendikten kalkıp.Çokta Memnunum servisten
Fakat yarın Pendikte ki Yeşilyurt motora kontrol amaçlı götüreceğim. Hafta sonu uzun yolum var .
Umarım serviste sorun yaşamam ...
-
23 Temmuz 2015, 17:29
#7509
agrasiwe adlı üyeden alıntı
üstad bunu kullandınız mı sıvı jantlara bulaşandan mı yoksa, yapışkanmıdır bu.
Saygıdeğer arkadaşım, telefonu değiştirdim ve yeni telefondan buraya resim atmayı beceremiyorum ama Allah seni inandırsın nasıl oluyor bilmiyorum ama zincir pislik dahi toplamıyor. Keşke zincirin resmini çekip atmayı becerebilseydim. Belki havaların kuruya dönmesinin etkisi de olabilir yalnız ben akşamları yine sulu kirli yerlerden geçiyorum. Israrla bakıyorum zincire tam 1500 kilometredir gram kir olmuyor. Ha! Bir öncekinden de memnundum ama bu şahane bişey.
Oktay Usta'da var bu. O satıyor, bilgin olsun.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
23 Temmuz 2015, 17:29
#7510
Bence fiyat - performans oranı çok başarılı bir motosiklet. Şehir içindeki kıvraklığı, hafifliği, oturma ve sürüş rahatlığı, çok ihtiyaç duyulan 0-70 km hızlanması, parçalarının ucuzluğu, yakıt ekonomisi, frenlerinin yeterince güven verişi hep olumlu özellikler.
Henüz 1.000 km'yi yeni geçtim. Yürürken stop etmesi gibi bir sorunla karşılaşmadım. Arkadaşımın KTM Duke 125'inde de hissedilen zırıltı 700 km. sonrası ilk bakımdan sonra şimdilik yok. KTM 125'ten daha fazla vibrasyon da hissetmedim. Fakat gaz tepkisi, sürüş akışkanlığı bence bir acemi için çok iyi.
15.000 TL. civarındaki 250'lik Japonlarla ve sanırım artık üretilmeyen KTM Duke 200 ile kıyaslanırsa elbette olumsuz özellikleri çok daha fazla ön plana çıkar. Sınıfında ve fiyatında ise bence çok hoş bir alet. Kişisel zevkler elbette tartışılır fakat ben tasarımını da gayet beğeniyorum.
Bir de trafikte hayatta kalmaya gayret eden motosiklet sürücüleri ve forumdaşlar olarak, eleştirilerimizde (hangi marka, hangi model olursa olsun) küçümser, o motosikletin sevenlerini incitici mahiyette saldırgan üslup kullanmamıza bence gerek yok.
Yarın Allah korusun kalbini, gönlünü kırdığımız arkadaşlar iki teker üstünde bir kaza yaşarsa, kalp kırdığımızla kalırız. Unutmayalım ki hepimiz bütçemiz ve kabiliyetimiz yettiğince en sevebileceğimiz, en içimize sinecek motosikletleri kullanmaya gayret ediyoruz. Aynı şeyleri çok daha yapıcı, nezaket içeren şekilde de "kavga eder/hakaret eder" gibi de söylemek mümkünken, centilmenliği muhafaza edersek sanırım daha faydalı, daha muhabbet dolu bir forum ortamı mümkün olur.
Herkese selamlar, saygılar..
-
23 Temmuz 2015, 17:38
#7511
Seni aşağılamak veya eğitimsiz demek istemedim olur ya hani insanlık hali benimde tanıdıklarım var eğitimli insanlar ama bir an dikkatsizlik farklı sonuçlar doğurabilir. Daha geçen gün hatalı U dönüşünden dolayi kaza yaptı ve hastanede ayağı parçalanmış halde yatıyor. Sizi kırdıysam Özür dilerim. Aklıma geldi birisi de tekrardan yazınca bende bir düşüncemi paylaşmak istedim.
-
23 Temmuz 2015, 17:44
#7512
ayzek adlı üyeden alıntı
Sevgili kardesim o kaza yapan arkadas benim öncelikle belirteyim benim motor stop etmedi beyin resetledi bu sebebten oturu kaza yaptim yani elim debriyajda falan degildibunu bi gecelim sonrasinda hizim 100 km degildi 55-60 araligindaydi acemiliginden diyorsun 2006 dan beri motor tepesindeyim buna ek olarak surucu kursunda uste a2 usta ogreticiligi yapmaktayim gectim benim nasil motor kullandigi cumartesi pazar sinavimiz var kemerburgazda buyur gel yetistirdigim cekirgeleri gor ne kadar acemiler herseyi soylemek kolay basina gelince anlarsin ve hatta ben okadar acemiyimki bugun debriyaj teli koptu egitimde 56 km debriyaj olmadan getirdim motoru ama hep bunlar acemilikten inan bana
hocamın sözlerini iyi dinlemek gerekir... hocam sana acemiliğinden başına gelmiştir diyenlere kafanı takma, kaza herkesi başına gelebilir... ayrıca kaza anında debriyaja ulaşamadım diyorsun ama ben farklı düşünüyorum... tecrübenden ötürü belki de şu anda hatırlayamadığın bir iki hamle ve dokunuşun ile bu kazayı olabilecek en hafif şekilde atlattın... yani bana göre büyük ihtimalle tecrübeyle hareket eden reflekslerin hayatta tuttu seni... neredeyse 13 yaşından beri faal olarak otomobil kullanan birisi olarak pek çok durumda kazadan kurtardım kendimi... hani dersiniz ya benim yerimde daha acemi birisi olsa kesin kaza yapardı diye ama bazen öyle kazalar yaptım ki yuh dedim kendime... işte motorda bu durum çok daha ciddi... ve motosiklet konusunda yapılacak en kötü şey kendini usta kullanıcı sanmaktır... kaza yaparak hayatlarını kaybeden motorcu arkadaşlarımızın neredeyse yüzde 90 gibi büyük bir kısmı bu kazaları her zaman kullandıkları güzergahlarda(evlerinin önü, iş yerlerinin önü, ev-iş arası v.b.) yapmışlardır... bu nedenle bu ciddi sorun en kısa sürede çözülmelidir... eğer 2015 model olanlarda da bu durum varsa satışı hata giderilene kadar derhal durdurulmalıdır...
-
23 Temmuz 2015, 17:47
#7513
AttilaXtreme adlı üyeden alıntı
Saygıdeğer arkadaşım, telefonu değiştirdim ve yeni telefondan buraya resim atmayı beceremiyorum ama Allah seni inandırsın nasıl oluyor bilmiyorum ama zincir pislik dahi toplamıyor. Keşke zincirin resmini çekip atmayı becerebilseydim. Belki havaların kuruya dönmesinin etkisi de olabilir yalnız ben akşamları yine sulu kirli yerlerden geçiyorum. Israrla bakıyorum zincire tam 1500 kilometredir gram kir olmuyor. Ha! Bir öncekinden de memnundum ama bu şahane bişey.
Oktay Usta'da var bu. O satıyor, bilgin olsun.
oktay abi kaça satıyor hocam peki bilginiz var mı ?
-
23 Temmuz 2015, 17:53
#7514
agrasiwe adlı üyeden alıntı
vallahi bende tanışmak isterim, genelde akşamları istanbulda Sütlüce Sahilde toplanırız, istersen facebooktan ekliyeyim seni
https://www.facebook.com/caner.kahraman.771 buyur daha detaylı konuşur gazlarızda
hala 4 arkadaş bir aradayız.
Edit: sen izmirdeymişsin kısmet gelince artık.
Aynen İzmir'deyim yolunuz düşerse haberim olsun, ben de gelirsem elbet haber veririm
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
23 Temmuz 2015, 18:28
#7515
Beyler bomba problem geliyor pulsari tekere kaldiramiyorum onu kalkiyor geri dusuyor artik arkaya tas baglamadigim kaldi kaldirip ilerletemiyorum kaldirip gidebilen varmi varsa video atabilirmi tehlikeli hareketler kaldirip napicaksin gibi muhabbetlere girecek olanlar fikrinizi kendinize saklayin yardimvi olabilecek olan varmi
-
23 Temmuz 2015, 19:15
#7516
akviran adlı üyeden alıntı
Beyler bomba problem geliyor pulsari tekere kaldiramiyorum onu kalkiyor geri dusuyor artik arkaya tas baglamadigim kaldi kaldirip ilerletemiyorum kaldirip gidebilen varmi varsa video atabilirmi tehlikeli hareketler kaldirip napicaksin gibi muhabbetlere girecek olanlar fikrinizi kendinize saklayin yardimvi olabilecek olan varmi
ahha işte asıl kronik problem sonunda bulundu.
ne pulsarmış arkadaş sırf karalamak için yazılmayan kalmamıştı bu tam oldu
-
23 Temmuz 2015, 19:34
#7517
Motor rölantide durmada ne kadar istekli test ettim. 1. vites hariç hiç bi viteste gaz verilmediğinde motor çalışmayı sürdüremiyor. Tekleyip stop ediyor. Ayrıca 1. viteste ufacık bir yokuş varsa bile yine stop ediyor. Bütün küçük cc enjeksiyonlu motorlar elbette böyle değildir, motorun zorlanmasına göre enjeksiyonun silindire gönderdiği benzin biraz artırılabilirdi. İlk çalıştırmada devri nası yüksek tutuyor 2500 devirde, demekki gaz vermesek bile devri biraz yükseltebilirler stop etmemesi için.
-
23 Temmuz 2015, 19:34
#7518
Benim pulsarda 2 de 180 yapmıyor, çok kötü motor çoooook.
-
23 Temmuz 2015, 19:42
#7519
Vitesde iken rolantide gitmesini istiyosan devri yukseltmen gerek bu bi sorun degilki normal bisey motorun yapisi naket o yuzden de biraz farkli
-
23 Temmuz 2015, 19:46
#7520
akviran adlı üyeden alıntı
Vitesde iken rolantide gitmesini istiyosan devri yukseltmen gerek bu bi sorun degilki normal bisey motorun yapisi naket o yuzden de biraz farkli
Devri benim değil motorun otomatik olarak ayarlaması lazım işte. Ben gaz verdim mi rölanti olmuyo o. Amacım rölantide gitmesi değil zaten bu şekilde motorun ne kadar kolay stop ettiğini görmüş oldum. Kalkışlarda devri düşük tutsan bile yarım gaz istiyor kavrama anında stop etmemesi için.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)