Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Temmuz 2015, 09:35
#7401
Arabalar selektör yapıp durudu şemsiyeyi yedik artık selektör yapıp camdan size bir şeyler söylemeye çalışanlar varsa ilerde radar olma ihtimali var ceza yemeye deymez
Reklamlar
-
20 Temmuz 2015, 09:48
#7402
Benim uzun yol tecrübem araba/kamyonet ile çok var. Yemem ben öyle radarları
-
20 Temmuz 2015, 10:25
#7403
Mrb arkadaslar bi konuda tecrubenize danisiyorum ben r 25 aldim 2 ay once ama motorun benim yasadigim kucuk ilce yol ve trafik kosullarina pek uygun bir motor olmadigini anlayinca baska motora degistirme arayisina girdim naked motor ariyorum sehir ici ve arada bir sehir disi artcili uzun yol yapmaya'simdi aklima bi pulsar vardi bir wolf wardi bide cbf 150 de olabilir yolda zirt pirt ariza yapip durmayan parcasi bulunan kronik sorunu olmayan naked bir motor'bu baglamda bana hangi motoru tavsiye edersiniz nedenleriyle yazarsaniz cok sevinirim r 25 o bile biseyle takas edip para ustu alarak ustunede moto cross almayi planliyorum ve pulsarda 2014 modelde bir tkm kronik sorunlar varmis onceki sayfalari okudum bu sorunlar 2015 modelde giderildi deniyor 2014 size gore kronik sorun teskil eden ve 2015 te bunlarla ilgili ne gibi duzeltmeler yapis ?
-
20 Temmuz 2015, 13:45
#7404
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Sayfa 37'de yazıyor, 25 28 diye ama ön lastiğin yanağı oynuyor 25 hava basınca. En az 28 basmalı. Servisin dediği ön lastik 28 arka 30 olacak.
Ben 30 a 32 yaptım ama ben 120 kiloyum sorun olur mu acaba ?
-
20 Temmuz 2015, 14:45
#7405
iluvatarEru adlı üyeden alıntı
Ben 30 a 32 yaptım ama ben 120 kiloyum sorun olur mu acaba ?
Ben 26 a 30 kullaniyordum havalar isininca 25 e 28 yaptim iki kisi sorun olmuyor sicaklarda hava cok genlestiginden fazla hava yol tutusunda azalma yapar bunun yani sira lastiklerin ortasinda asinma ve balon yapma olasiligida artar ön 25 arka 28 suan gayet uygun olur derim ben
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
20 Temmuz 2015, 16:06
#7406
anlar1 adlı üyeden alıntı
Mrb arkadaslar bi konuda tecrubenize danisiyorum ben r 25 aldim 2 ay once ama motorun benim yasadigim kucuk ilce yol ve trafik kosullarina pek uygun bir motor olmadigini anlayinca baska motora degistirme arayisina girdim naked motor ariyorum sehir ici ve arada bir sehir disi artcili uzun yol yapmaya'simdi aklima bi pulsar vardi bir wolf wardi bide cbf 150 de olabilir yolda zirt pirt ariza yapip durmayan parcasi bulunan kronik sorunu olmayan naked bir motor'bu baglamda bana hangi motoru tavsiye edersiniz nedenleriyle yazarsaniz cok sevinirim r 25 o bile biseyle takas edip para ustu alarak ustunede moto cross almayi planliyorum ve pulsarda 2014 modelde bir tkm kronik sorunlar varmis onceki sayfalari okudum bu sorunlar 2015 modelde giderildi deniyor 2014 size gore kronik sorun teskil eden ve 2015 te bunlarla ilgili ne gibi duzeltmeler yapis ?
Ben 2014 model ilk el Pulsar kullanıcısıyım, Türkiyeye gelen 2. partiden aldım, KM 6400lerde bende herhangi bi sorun yok ne kronik ne de başka türlü. Her türlü yola gidiyor. Bir tek aynalar kötü. Orjinal lastikleri üstünde hala bi sıkıntı çıkmadı. İnşallah bi sorun,kaza-bela yaşamam, Pulsarımda beni utandırmaz. Bikaç bin kmlik bi uzunyol düşünüyorum önümüzdeki günlerde. Senelik izin ve planlarımı tamamlarsam çıkıcam kuzeye doğru yurt dışı dahil. Güven vermese bu yola giremezdim. Bakalım bizi neler bekliyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Arabalar selektör yapıp durudu
şemsiyeyi yedik artık selektör yapıp camdan size bir şeyler söylemeye çalışanlar varsa ilerde radar olma ihtimali var ceza yemeye deymez
Milli dayanışma hareketimiz, uzun yol'cular bilir. Bende bikeresinde toyken karşıdan gelenlerin tüm uyarmalarına rağmen yakanlanmıştım, dahada yakalanmam böyle duyarlı soförler olduğu müddetçe :-))[COLOR="Silver"]
Sonuçta hepimiz ölecez...!
-
20 Temmuz 2015, 16:53
#7407
sheriff87 adlı üyeden alıntı
Ben 2014 model ilk el Pulsar kullanıcısıyım, Türkiyeye gelen 2. partiden aldım, KM 6400lerde bende herhangi bi sorun yok ne kronik ne de başka türlü. Her türlü yola gidiyor. Bir tek aynalar kötü. Orjinal lastikleri üstünde hala bi sıkıntı çıkmadı. İnşallah bi sorun,kaza-bela yaşamam, Pulsarımda beni utandırmaz. Bikaç bin kmlik bi uzunyol düşünüyorum önümüzdeki günlerde. Senelik izin ve planlarımı tamamlarsam çıkıcam kuzeye doğru yurt dışı dahil. Güven vermese bu yola giremezdim. Bakalım bizi neler bekliyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------
Milli dayanışma hareketimiz, uzun yol'cular bilir. Bende bikeresinde toyken karşıdan gelenlerin tüm uyarmalarına rağmen yakanlanmıştım, dahada yakalanmam böyle duyarlı soförler olduğu müddetçe :-))[COLOR="Silver"]
Tecrübe etmiş olduk önümüzdeki sezon 600 cc ye geçmeyi planlıyorum birde katlanır olakalık yaparız :_)
-
20 Temmuz 2015, 18:44
#7408
Beyler kimler sava kullaniyordu? Mc18, mc25 ve mc50 yi kiyaslayacak babayigit araniyor?
-
20 Temmuz 2015, 20:48
#7409
sbr adlı üyeden alıntı
Beyler kimler sava kullaniyordu? Mc18, mc25 ve mc50 yi kiyaslayacak babayigit araniyor?
sava atilla abiden sorulur gayet memnun olduğunu biliyorum zaten önerir sana görünce
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
20 Temmuz 2015, 20:57
#7410
enescanatar adlı üyeden alıntı
bu maxem çantadan almayı düşünüyorum hocam tavsiye eder misin?
motorun tipi fena kayacak sanırım ama lazım yani yapıcak bişey yok.
benim pulsar siyah bu arada ,
şu linkteki güzel gider gibi geliyor. arka farla uyum olur gri olması.
-
20 Temmuz 2015, 21:33
#7411
enescanatar adlı üyeden alıntı
Ben 10w50 kullanıyordum istanbulda. Şu an mersindeyim ve yarın ara yağ değişimi yapacam 15w50 koyacam
Yağ değişimi oldumu hangi yağdan koydunuz ,
-
20 Temmuz 2015, 21:45
#7412
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Iyi gezmissin aga
-
20 Temmuz 2015, 22:14
#7413
20 40 castrol koydu bugün servis bu servisler hiç hoşuma gitmiyor yalandan vidaları sıktı yag degişimi yağ filtresi degişimi zincir germe debriyaj ayarı 110tl para verdim hava filtresini bile temizlemediler gerek yokmuş :/ yağlarıda pahalı satıyorlar kendim motul yağ alıp gitsem problem olurmu acaba birdahaki sefere? motul 5100 15 50 yağın litresi 45 tl di. Aynı yağ feyizoglu'da 33,95 tl istanbul içi dürüst güvenilir işini düzgün yapan bi servis arıyorum kendime servise gittigimde aha geldi kaz yolalım şimdi bunu demiyicek bi servis..
iki teker candır can
-
20 Temmuz 2015, 22:30
#7414
:bus: adlı üyeden alıntı
20 40 castrol koydu bugün servis bu servisler hiç hoşuma gitmiyor yalandan vidaları sıktı yag degişimi yağ filtresi degişimi zincir germe debriyaj ayarı 110tl para verdim hava filtresini bile temizlemediler gerek yokmuş :/ yağlarıda pahalı satıyorlar kendim motul yağ alıp gitsem problem olurmu acaba birdahaki sefere? motul 5100 15 50 yağın litresi 45 tl di. Aynı yağ feyizoglu'da 33,95 tl istanbul içi dürüst güvenilir işini düzgün yapan bi servis arıyorum kendime servise gittigimde aha geldi kaz yolalım şimdi bunu demiyicek bi servis..
Ben Kayalar motoru öneririm sıkılmadık tek bir vida bırakmıyor.Bu arada aynı sempteyiz
-
20 Temmuz 2015, 22:35
#7415
Power1 10-50 tam sentetik kullanan ,çinli motorumda titreşimi azaltmış vites geçişleride kemikli olmuştu pulsarda durum nasıl ?
-
21 Temmuz 2015, 09:27
#7416
sbr adlı üyeden alıntı
Beyler kimler sava kullaniyordu? Mc18, mc25 ve mc50 yi kiyaslayacak babayigit araniyor?
Ben kullanıyorum. Mc 25'ten memnunum fakat kıyaslamam mümkün değil. Diğerlerini kullandığımı hatırlamıyorum. Yalnız önümdeki dönemde Mc 32 kullanmak gibi bir düşüncem var ama henüz karar vermedim. Bu mc 32'yi kullanan kurye arkadaşlar çok memnum, bense mc 25'ten çok memnunum. Dur bakalım ne olacak
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
21 Temmuz 2015, 10:05
#7417
Mardin İl Temsilcisi
Bende tekeri 29/31 yaptım o zaman azcık indireyim
-
21 Temmuz 2015, 11:50
#7418
Öncellikle acemi olduğumu belirteyim: 1800-1900 arası km yaptım. Ben arka frene biraz abandığım da arka lastik direk kayıyor ama ön frende direk lastik çakıyor frenleme konusun da mı başarısızım yoksa lastiksel bir durum mu ?
-
21 Temmuz 2015, 11:53
#7419
tubejh adlı üyeden alıntı
Öncellikle acemi olduğumu belirteyim: 1800-1900 arası km yaptım. Ben arka frene biraz abandığım da arka lastik direk kayıyor ama ön frende direk lastik çakıyor frenleme konusun da mı başarısızım yoksa lastiksel bir durum mu ?
Arka lastik kayıyor evet. Arka frene abanmayın motor frenini kullanın ve ön frene abanın ağırlığı öne aktardıktan sonra. Oturuş pozisyonundan dolayı sanırım frene abanınca arka tekerde çok az ağırlık kalıyor ve teker kayıyor.
-
21 Temmuz 2015, 12:19
#7420
Teşekkür ederim cevap için bu gün yola çıkıp frenleme çalışayım. Motor freni çok güçlü zaten motoru hemen yavaşlatıyor.
Hakını aramaktan korkmak erdemmidir ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)