pulsarımı alalı 3 gun olmadı şuan 400 kmde tıtresım vdıye bişey yok kere yok arka fren dıskı kıtlıycek dıye korktum en başlarda ama hiç öyle bişey olmadı frenler sağlam torku duruşu kalkışı özellikle ve özellikle 110 km hızdan sonraki yola tutunma hissi harika 130 km hızla gidiyorum sanki hiç gitmiyorum arkadaş rahat serinn
sürekli artçim var virajlarda çok kabılıyetlı makina sıfır motorun lastikler berbat olur dedım arkadaş bunda gayet iyi yumuşak hamurlu lastikler ıslak zeminde kaymadı sıfır motor dedım yuksek hıza çıkmaz dedım arkadaş 145 gördüm tvs apachemi bir kenara bıraktım pulsara biniyorum lakin sele çok sert tahta gibi hindistanlı pakistanlı arkadaşlar bu seleye nasıl dayanıyolar arkadaş
7500 tlye plaka vs vs hersey dahıl aldım gayette memnun kaldım açıkçası bukadarını beklemiyordum.
Bende bugün ilk motorum olan pulsarı teslim almış bulunmaktayım.Benim pulsarım mavi renk.İlk defa aldığım gün canlı canlı gördüm ve inanın resimlerde göründüğünden çok daha yakışıklı.Plakası olmadığı için sadece şehir içinde ufak sürüşler yaptım denildiği gibi frenleri çok iyi.Ayrıca benim gibi yeni başlayanlar için çok ideal çünkü çok uysal hiç agresif değil.Daha önce motor tecrübem olmadığı için titreşim konusunda bişey diyemiyeceğim ama rahatsız olmadığımı söyleyebilirim.Yarın resimlerinide paylaşacağım.Herkese kazasız sürüşler....
buda pulsarımdan 2 kare
Rodajdaki yeni motorda biraz titreşim olması normal, parçaların birbirini aşındırması ve alışması ile minimum seviyeye inecektir. Benim düşüncem bu motorlar 5000km'den sonra açılmaya başlıyor ve ancak 10000km'den sonra tam olarak oturuyor, rodajdayken sabırlı olmak lazım, ayna ve sele olayıda kolayca halledilecek durumlar.yeni motorda yüksek hız yapmamak lazım fren balatalarında motorda olduğu gibi alışma süreci süreci var
Ama bizim motorcular hemen top speed denemesi yapmak ister
çünkü kaça aldın? Ve kaç yapıyor abi bu? Sorularına muhatap olacağı için sabırsızdır biraz.
bu arada bende müşteri adayıyım pulsarın.
Arkadaşlar, herkese merhaba, Pulsar 200, geçekten hoş makine, F650 GS motosikletim çalındı , boyum 1.88, kilon 80, F650 bana çok hoş geliyordu ama şimdi o motoru almam bütçeden dolayı mümkün değil. F650'yi ikinci el almıştım ve artık 2. el almak istemiyorum.
Bir motosiklete ihtiyacım var ve Pulsar'ı bekliyordum ama çift farlı CBR 250'yi görünce çok beğendim.
Sizlere iki sorum olacak.(yarın gidip ikisine de bakacağım eğer bayiler de var iseler)
1- 1.88 boy ile bu motosikletlerde görüntü ve kullanım olarak sıkıntı yaşar mıyım?
2- Aradaki 5.500 TL.fark benim için önemli ama bütçemi zorlayıp halledebileceğim bir rakam ama CBR 500'e çıkamam.
Ben, Motosiklet biraz da zevk işi, git kırmızı CBR 250 al diyorum ama 5.500 TL. de az değil.
%90 Şehir içi kullanacağım. Siz olsaydınız ne yapardınız veya tavsiyeleriniz neler lütfen, yazar mısınız?
Titreşim tabi ki eski Çin motorları gibi değil ama CBF'le de kıyaslanamaz bence. Titreşiminin kötü tarafı devir arttıkça artması. Alt devirlerde birşey yok ama üst devirlerde oldukça hissediliyor. Arka frende bir sıkıntı yok, önceden kampana freni olan motor kullanmış arkadaşlar diske geçtikleri için kitliyor olabilirler. Ben MT-07'de daha çok kitliyorum, bunda hiç kitlemedim. Yalnız motor iki kişiyle bile çok iyi performans gösteriyor ve çok kıvrak. Trafikte kuş gibi gidiyor. Yabancı forumlarda okuduğum kadarıyla ilk bakım sonrası titreşim oldukça azalıyormuş. Bekleyelim bakalım bakıma giren arkadaşlar ne diyecekler.
Bajaj'ı ilk defa Türkiyeye geldiğinde duydum. Daha 20 yaşındayım öğrenciyim Honda CB Ace sahibiyim.
Hondada titreşim var Yamaha da da var bunu farkettim.
Esas önemli olan husus az titreşim olması insanı rahatsız etmeyecek şekilde.
Bu motorun Altın elbiseli adam ın video çekmesini düşünüyorum.
Bakalım zaman ne göstericek.
Pulsar ön cam siparisleriniz için arkadaşıma bu numaradan ulasabilirsiniz : 0546 270 64 86 benim motrdan ölçü aldi şuan yapim aşamasında. Ismi mustafa
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------
Gercekten ilk bakimdan sonra cok azaldı bugun deviri biraz yukselttim hic rahatsız olmadım.
Ne titreşimmiş be arkadaş.
Motosiklet tecrübem CB125E'den ibaret. 2 seneden fazla süredir tepesindeyim. Titreşim titreşim diye yaygara kopartıldı. Evet var ama bir kere lanet olsun bu ne böyle demedim. Hele ki şehir içi kullanımlarda aklınıza bile gelmiyor.
Zaten denilen o ki, tek silindir motorların hepsi titriyor.
Merak ettiğim husus, CB125E kullanıcısı bir arkadaş pulsar denedi mi acaba? Aradaki karşılaştırmayı merak ediyorum titreşim açısından.
arkadasım test sonunda verdiğiniz bilgiler için teşekkürler yeni motorunuzda hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız kulannın insallah... ayrıca ekipmanlarınızda hayırlı olsun ben de insallah pulsar alıcam ve ekıpman da alıcam tabii bu aldığınız malzemelrı kaca aldınız ve nerden aldınız sakıncası yoksa paylasırmısınız
pulsar kullanma kılavuzu ihtiyaç duyulabilir buyrun
kullanma kılavuzu pdf tıkla
bajajin eskiden beri sorunu titreşim anlaşılan
eski bajaji test eden biri olarak bunu söyleyebilirim
eski titresimler zangir zangirdi
adami sarsardi
/hizliresim.com/gl6MR3][/url]
kask-960tl
eldiven-180tl
ceket-490tl
pantolon-250tl
bot-420tl
şuanda motosikletim yok deneme şansım olmadı.pantolon ve bot elime ulaşmadı.ekipmanları anes motordan aldım(kask-eldiven).diğerleri internet üzerinden.İXS markasının malzeme kalitesinin bu kadar iyi olduğunu bilmiyordum.kesinlikle görülüp bakılması gereken bir marka.
Kılavuzda şöyle bir açıklama var:
''Rölantideki motorun çalışma sıcaklığına kadar
ısınması uzun zaman alır. Halbuki ısıtma süresince, yıpranma
seviyesi ve egzoz emisyonu oldukça yüksektir. Bundan dolayı
motoru çalıştırdıktan sonra sürüşe başlamak daha iyidir.''
Bu demek oluyor ki, motoru çalıştırıp direkt hareket etmek daha iyidir. Yanılıyor muyum?
Oncelikle geçmiş olsun. Çalınan motorunuzun yerini doldurmak baya bi zor.ancak daha once endro kullanmaniz ve boyunuzunda uzun olması sebebiyle cbr size göre değil bence.pulsar daha yüksek direksiyonuda yüksek. Illaki 250cc olsun diyorsanız sym wolf öneririm babamda var çok cimri ve gücü yerinde. Ama son hızları pulsarla cok yakın. Tabi inazuna da var artik hepsi ayri bir alem.ben param digerlerine yetse bile pulsar alırdım çünkü sehir icinde cook pratik. Tıpkı yaramaz bir çocuk gibi
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------
Arkadaşlar , abiler motorun arka firenin kilitlemesinin sebebi firen araliginin kisa olmasından kaynaklanıyor. Firen pedalinin hemen arkasinda Vidalı ayar yrri var oradan keyfinize göre ayarlayabilirsiniz iyi geceler.
Arkadaşlar merhaba onur ben istanbuldan katılıyorum aranıza daha öncede yazmıştım 5 haziranda siyah bir pulsar sahibi olacağım allah kısmet ederse motoru teslim almadan ehliyete yazıldım ve ay başı sınava gireceğim kursun tüm ödemelerini yaptım ve hazır motoru teslim almama 15 gün var iken ekipmanları almak istedim ancak inanın hala şoktayım çünkü ; 1300 tl ye tüm ekipmanları hallederim diye düşünmüştüm ancak gel gelelim magazaya girdiğimde hesap tutmadı tam 2800 tl ödeme yapıp ayrıldım mağazadan özellikle kask konusunda aklımda lazer in fiber modeli vardı 600 tl civarı ancak mağazada fikrim değişti bir anda kask a 3 katı para ödedim ve akşam üstü sürekli kafamda tilkiler dolanmaya başladı resmen gerek varmıydı bu kadar para ödemeye dogru bir tercihmi yaptım diye sonucta yüksek bir bütce gitti :( aldğım ekipmanlar ise şu şekilde;
SHOEI NXR MYSTIFY TC-1 KASK = 1.700 tl
REVIT EXCALIBUR MONT GRI = 750 tl
REVIT STRIKER ELDIVEN SIYAH = 190 tl
ZANDONA 3260 MAFSALLI DIZLIK = 170 tl
ilk motor tecrübem olacak bütcemi pulsar ve bu saydığım ekipmanlarla tükettim diyebilirim 500 tl kadar param kaldı ve bununlada honda nın eğitim merkezine gitmeyi düşünüyorum sizce gitmem yararlı olurmu ?? toplasam 2 saat motor tecrübem var çünkü.. tecrübelerinize cok güveniyorum sizce yanlış bir yolmu izledim ?? sanırım bu motor olayını gözümde çok büyütüyorum ama inanın sorun yaşamamak adına uğraştım bu kadar görüşlerinizi paylaşırsanız cok sevinirim teşekkürler..
Henüz tecrübem yok ama aldığınız korumalar bence o fiyatları hakediyor.Eğitime gitmenin tabiki faydası olacaktır bende motorumu almadan eğitim almayı düşünüyorum.Ekipmanlar acısından bence gonlunuzu ferah tutun.
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)