Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Temmuz 2015, 10:42
#7121
Kimseyi %100 memnun edemessin, Benim pulsarda(2015) maaşallah sıkıntı yok, Ben 2010 cbf150 20.000KM gelene kadar 4 defa yetkili serviste motor yapıldı, kayıtları var. İlla ki sıkıntılar olacaktır önemli olan bu sıkıntıları aşabilmek.
Ben daha iyisini yaparım diyen varsa buyursun. Yıllardır memlekette alt segmentte adam gibi motormu vardı, HİNTLİ motor markaları olmasa bizlere halen cb125 satarlardı bir disk fren, el marşı yoktu motorlarda ama millet halen marka marka, gidin o zaman O MARKA ile ilgilenin gelip burda BAJAJ'ı karalamayın.
Reklamlar
-
05 Temmuz 2015, 11:25
#7122
Benim pulsarıma arada kardeşim biniyor onda arasıra stop etme sorunu oluyormuş. bana söyledi. Ama ne tuhaftır ki aynı motosiklet bende 7 bin km dir. 1 defa bile stop etmedi.
Başka bir arkadaş ta arasıra stop ettirdiğini söyledi. Ben onun motoruyla o benim motosikletime bindi, Onun motosikleti bende sönmedi.
Bence kullanıcıya bağlı birşey olabilir. Tabi bu demek değildir o arkadaşlar kullanmasını bilmiyor. ekrem beyin dediği gibi rolantıları düşük olabilir. Yada ben alışkanlık yapıp arada hafif aragazı veriyorum diye bende sönmüyor da olabilir ..
-
05 Temmuz 2015, 12:07
#7123
Motorcu ağabeylerime, ablalarıma, arkadaşlarıma selamlar...
TVS Apache kullanıcısı olarak çok memnum olduğum motosikletimi büyütme isteği içerisindeyim... Şu an için her ne kadar bu stop etme olayı biraz can sıkıcı dursa da çok da kafama takmıyorum... cc büyütmek için Bajaj 200 NS ya da 250 cc bir motor düşünüyorum... 250 cc üstü için hem maddi olarak hem de (daha da önemlisi) tecrübe olarak hazır değilim diye düşünüyorum... 250 cc motorlarda da adres belli zaten CBR 250 ya da İnazuma... ikisi de çok hoşuma gitmiyor aslında... cbr sebil gibi ortalıkta ve renkleri iyi değil bence... İnazuma ise hala 1970 model gibi ayrıca araştırdığım kadarıyla bakımı servisi biraz tuzlu bir motor bizim motorlara göre yakıtı da biraz fazlayMIŞ... o yüzden Bajaj düşünüyorum... daha sonra tekrar cc büyüteceğim için 0 km de almak istemiyorum ama bordo ya da sarısı gelirse düşünebilirim... Bajaj için ise asıl merak ettiğim ve kullanıcılarına danışmak istediğim konu şu... pek çok TVS kullanıcısı Bajaja geçiş yaptı... sizce gerçekten değdi mi aradaki 4000 - 5000 TL farka... Bajaj 'ın yüksek beygir gücü, su soğutmalı oluşu, biraz daha büyük durması vs. kağıt üzerinde çok önemli artılar ama gerçekte de durum böyle mi... yoksa biraz daha zorlanıp CBR ya da İnazuma mı alınmalı... bu arada marka takıntısı olan birisi değilim öyle olsaydı TVS almazdım... yaşım 30 ve mühendisim kaç basıyo kaçı görüyo gibi saçma işlerle de uğraşmam... çok gezerim çok dolaşırım... yakıtı, parçası, bakımı üzmesin, yorucu olmasın yeter(bu yorucu olması muhabbeti yüzünden çok hoşlansam da Hyosung GT 250R düşünmüyorum)...
Hepinize şimdiden teşekkür ederim...
-
05 Temmuz 2015, 12:47
#7124
quattromeb adlı üyeden alıntı
bu arada marka takıntısı olan birisi değilim öyle olsaydı TVS almazdım... yaşım 30 ve mühendisim kaç basıyo kaçı görüyo gibi saçma işlerle de uğraşmam... çok gezerim çok dolaşırım... yakıtı, parçası, bakımı üzmesin, yorucu olmasın yeter.
Hepinize şimdiden teşekkür ederim...
Aradığınız motor tam olarak Bajaj Pulsar. Hayırlı olsun şimdiden.
-
05 Temmuz 2015, 13:29
#7125
fatih. adlı üyeden alıntı
Evet servis aradı biraz önce rolanti sensöründeymiş sorun degişmesi lazım dedi
önümüzdeki hafta içinde gelcekmiş parça inşallah benim ve diger arkadaşlarımın sorunları giderilir mutlu bir şekilde motorlarımıza bineriz
Umarım denge sensörüyle ilgili bir çalışmanızda vardır
Rölanti dalgalanmasınında çaresine bakılmalı ,
-
05 Temmuz 2015, 13:47
#7126
konak1 adlı üyeden alıntı
Kimseyi %100 memnun edemessin, Benim pulsarda(2015) maaşallah sıkıntı yok, Ben 2010 cbf150 20.000KM gelene kadar 4 defa yetkili serviste motor yapıldı, kayıtları var. İlla ki sıkıntılar olacaktır önemli olan bu sıkıntıları aşabilmek.
Ben daha iyisini yaparım diyen varsa buyursun. Yıllardır memlekette alt segmentte adam gibi motormu vardı, HİNTLİ motor markaları olmasa bizlere halen cb125 satarlardı bir disk fren, el marşı yoktu motorlarda ama millet halen marka marka, gidin o zaman O MARKA ile ilgilenin gelip burda BAJAJ'ı karalamayın.
20 bin km'de 4 kere motor yapıldıysa ya ustada iş yok ya da motoru aşırı zorluyorsunuz 150'lik çin malı motorum 17 bin km'ye geldi 1 kere egzantrik dişlisini değiştirmek için açtım motoru sadece. Motorun arada nefes almasına fırsat versem de uzun yolda canını çıkarırım.
-
05 Temmuz 2015, 21:11
#7127
Haftada ortalama 1000Km civarı yol yapıyorum.Cbf yağ çıkmıyordu sürekli bagajda yağ ile geziyordum.
-
05 Temmuz 2015, 21:34
#7128
konak1 adlı üyeden alıntı
Haftada ortalama 1000Km civarı yol yapıyorum.Cbf yağ çıkmıyordu sürekli bagajda yağ ile geziyordum.
Benim çinli de bikaç kere farklı sebeplerden yağsız kaldı ama yağ koydum bide subap ayarı yaptım yola devam. Bi kere eksik yağla 400km uzun yola çıkarmıştım uzun yolda yardırınca da yağını bitirmişti. Güzel yanı yağını tamamen bitirmiyor 300-400ml olsa bile içinde kalıyo bişeyler. Yağsız kaldığını fark ettikten sonra 30-40km kadar da yavaş yavaş sürdüm benzinciye kadar. Muhtemelen bikaç kere yağsız kalmasa 15 bin km'de sorun çıkarmayacaktı. Yağsız kalınca metal yorgunluğu olmuştur, bir yerlerden birkaç parça metal koptu ve egzantrik dişlisinin, 3. ve 5. vites dişlisinin arasına girdi. Yağ yakmaz yağını dışarı püskürtür benimki. Ona da şu an kesin çözüm buldum diye düşünüyorum. CBF150'nin yağ yakma sorunu için pistonun bazı noktalarına 1 milimlik delikler açtıranlar var. Bizim Cg motorlarda var o delikler orjinalinden. CBF'de ya hiç yok ya da az var o yüzden yağ yakıyor.
-
05 Temmuz 2015, 21:37
#7129
İyi aksamlar arkadaslar.2011'den beri motosiklet tercihlerimde ve problemlerimin cozumunde okuyucu olarak takipci oldugum bu forumda iki gunluk pulsar 200 kullanicisibolarak aranizda banada yer var mi?.
-
05 Temmuz 2015, 22:37
#7130
HayQ adlı üyeden alıntı
İyi aksamlar arkadaslar.2011'den beri motosiklet tercihlerimde ve problemlerimin cozumunde okuyucu olarak takipci oldugum bu forumda iki gunluk pulsar 200 kullanicisibolarak aranizda banada yer var mi?.
Hayırlı olsun motorun kazasız belasız inşaallah..
-
05 Temmuz 2015, 22:51
#7131
Hayırlı olsun kardeşim hoş geldin
-
05 Temmuz 2015, 23:38
#7132
quattromeb adlı üyeden alıntı
Motorcu ağabeylerime, ablalarıma, arkadaşlarıma selamlar...
TVS Apache kullanıcısı olarak çok memnum olduğum motosikletimi büyütme isteği içerisindeyim... Şu an için her ne kadar bu stop etme olayı biraz can sıkıcı dursa da çok da kafama takmıyorum... cc büyütmek için Bajaj 200 NS ya da 250 cc bir motor düşünüyorum... 250 cc üstü için hem maddi olarak hem de (daha da önemlisi) tecrübe olarak hazır değilim diye düşünüyorum... 250 cc motorlarda da adres belli zaten CBR 250 ya da İnazuma... ikisi de çok hoşuma gitmiyor aslında... cbr sebil gibi ortalıkta ve renkleri iyi değil bence... İnazuma ise hala 1970 model gibi ayrıca araştırdığım kadarıyla bakımı servisi biraz tuzlu bir motor bizim motorlara göre yakıtı da biraz fazlayMIŞ... o yüzden Bajaj düşünüyorum... daha sonra tekrar cc büyüteceğim için 0 km de almak istemiyorum ama bordo ya da sarısı gelirse düşünebilirim... Bajaj için ise asıl merak ettiğim ve kullanıcılarına danışmak istediğim konu şu... pek çok TVS kullanıcısı Bajaja geçiş yaptı... sizce gerçekten değdi mi aradaki 4000 - 5000 TL farka... Bajaj 'ın yüksek beygir gücü, su soğutmalı oluşu, biraz daha büyük durması vs. kağıt üzerinde çok önemli artılar ama gerçekte de durum böyle mi... yoksa biraz daha zorlanıp CBR ya da İnazuma mı alınmalı... bu arada marka takıntısı olan birisi değilim öyle olsaydı TVS almazdım... yaşım 30 ve mühendisim kaç basıyo kaçı görüyo gibi saçma işlerle de uğraşmam... çok gezerim çok dolaşırım... yakıtı, parçası, bakımı üzmesin, yorucu olmasın yeter(bu yorucu olması muhabbeti yüzünden çok hoşlansam da Hyosung GT 250R düşünmüyorum)...
Hepinize şimdiden teşekkür ederim...
Yola daha iyi oturan daha güven veren motorun olur. 100 km.seyrederken elinin altında gaz olur. Daha iyi frenlerin olur. İlk üç viteste çok tatlı uzuyor. tvs nin kilometresi fazla gösterir muhtemelen. o yüzden arada çok hız farkı yok zannedersin. Lakin 45 dk.. da gittiğin yola hiç basmadan yarım saatte gidersin.
-
06 Temmuz 2015, 02:03
#7133
HayQ adlı üyeden alıntı
İyi aksamlar arkadaslar.2011'den beri motosiklet tercihlerimde ve problemlerimin cozumunde okuyucu olarak takipci oldugum bu forumda iki gunluk pulsar 200 kullanicisibolarak aranizda banada yer var mi?.
forum burası herkese açık hosgeldin
-
06 Temmuz 2015, 12:27
#7134
Benden size tavsiye motorunuzla Riva yolu üzerinde inşaat çalışmaları var oradan geçerken yerler ıslak filan ise girmeyin. Beton çimento kapladı motorumu :( 1 saat silmekle uğraştım döndükten sonra
-
06 Temmuz 2015, 14:43
#7135
Pulsar 200 çalışmama sorunu
Merhaba arkadaşlar öncelikle lütfen anlayan veya anlayan birinden yardım alabilecek arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim ciddi bir konu yanlış yönlendirilmeyelim. Olay şu; daha 4 gün öncesinde pulsar 200 motor aldım takas ile 22.000 km de. Motor aldığımda yürüründe bir sıkıntı yok yağı felan yerindeydi herşeyi tam fakat dün gece 120 km hızla giderken bir anda motorun sesi değişti ve yavaş yavaş stop etti. Dahada çalışmadı marş almıyor. Motoru çekerek eve getirdim ve bugün yakınımda bildiğim bir ustaya götürdüm. Usta marşa bastı direk motorun sesini dinleyerek sorunun motorda olduğunu söyledi. Ya egzantrik zinciri yada kranklarda sorun var diyor. En aşağı 600 700 Tl masraf çıkacağını krankda sorun varsada 1000 tl yi geçebileceğini söylüyor. O kadar para veremeyeceğim için motoru aldım yokuş aşağı eve geldim Motorun sorunu aşağıdaki videodaki gibidir. Sizden ricam birde sizin bakmanız anlayan bilen varsa sorun sizcede motordamı ? Şayet motordaysa bu kadar masrafı olurmu ? Nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olurmusunuz ?
https://www.facebook.com/zafersevilkaya/videos/402466113275642/?ref=notif¬if_t=video_processed
-
06 Temmuz 2015, 14:47
#7136
Garantisi yok mu ki? Neden servise göstermediniz?
-
06 Temmuz 2015, 15:08
#7137
pulsar başlığına yazarsan orda pulsarı stop etmeyen adam yok yardımcı olurlar kardiş.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
06 Temmuz 2015, 15:15
#7138
Ilk gelen pulsar ların bile garantisi devam ediyor. Servise götür derim.
-
06 Temmuz 2015, 15:15
#7139
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
pulsar başlığına yazarsan orda pulsarı stop etmeyen adam yok yardımcı olurlar kardiş.
=)
Yok arkadaşın sorunu başka
-
06 Temmuz 2015, 15:40
#7140
Motoru bakımsız ve aşırı zorlayarak kullanmışlardır, 22 bin km yine iyi dayanmış. Bajaj'ların japon motorlar kadar sağlam olduğu yanılgısı var bu şekilde sıfır km fiyatları ve piyasası yükseltiliyor halbuki çinlilerden farkı yok. Ben de Pulsar kullanıyorum ama ne olduğu bildiğim için sürekli zorlamıyorum motoru.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)